ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Tulpan omatahtoinen muuttuminen (deviaatio)

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
MiuMeow

Viestien lukumäärä : 7
Ikä : 17

ViestiAihe: Tulpan omatahtoinen muuttuminen (deviaatio)   La 21 Maalis 2015, 10:23

Mjah'hooooong! Minä, Nomi, olen täällä taas! Olin hukannut palstan hetkeksi ja rtsimisen jälkeen, onneksi löysin takaisin! :33

Ja nyt aiheeseen! Eli tulpab omatahtoinen muuttuminen ulkonäöllisesti tai persoonallisesti. Mun tulpani, MiuMeow, on ainakin omatahtoisesti kadottanut kaulassa roikkuneen kaulapannan. Vaikka asia ei ole yhtään paha, mutta silti ärsyttää mun Miu ei kerro mitään syytä moiseen ulkonäkö muuttumiseen~ Hee hee, en ole sellainen hosti joka pakottaisi tytön pitämäänkään sitä kaulassaan~
Onkos muille tähhäistä tapahtunut? Kerro ihmeessä, mitä muuttui ja miksi jos tulpa kertoo syyn ♡

Sitten persoona muuttumiseen. MiuMeow on muuttunut persoonana täysin, mitään sellaista jota olin hänen persoonaksi suunnitellut, on periaatteessa muuttunut päin vastaiseksi! Ei sekään ole paha asia toisin. Hyväksyn että hän muuttuu ja muuttuu sellaiseksi kuin haluaa ♡ Mutta ainoa ongelma on se että hän on muuttunut riehakaksi, arvostelevaksi ja ennenkaikkea ilkeäksi minua, omaa hostiaan kohtaan! Mutta rakkaudestahan se hevonenkin potkii ♡
Tähänkin voitte kertoa jos tulpanne on muuttanut itse omaa persoonaansa! :33

~Nomi
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://ookamiyasha0.deviantart.com
Dade

Viestien lukumäärä : 97

ViestiAihe: Vs: Tulpan omatahtoinen muuttuminen (deviaatio)   Su 22 Maalis 2015, 00:02

Emi on ainakin muuttunut itsenäisesti ulkonäöllisesti ja luonteeltaansa. Piti oikein ettii vanhasta tulpa päiviksest Emin vanhat luonteen piirteet ja verrata niitä nykyisiin. Ne vanhat luonteen piirteet suoraan kopioituna menee tälleensä: hän on viisas, kekseliä, iloinen, ymmärtäväinen, puolustaa muitten oikeuksii (eli myös vahtii et mä en polkis muitten oikeuksia), ystävällinen ja auttavainen. Nykyään Emin luonteet on aika samat paitsi Emi ei niin paljoo nyt puolustele muita ja Emille on tullu joku super hyper ADHD.

Ulkonäöllisesti Emi on myöskin muuttunut aika huomattavasti. Ennen hän pukeutui vihreeseen mutta nykyään hän pukeutuu mustaan ja valkoiseen.

Ja perään myös random pohdintaa aiheeseen liittyen. Mun mielestä tulpa ei välttämättä muuta luonteenpiirteitäänsä tietoisesti. Eihän ihmisetkään (yleensä) muuta omia luonteen piirteitäänsä tarkoituksella, vaan ne muuttuu pikkuhijaa ja niitten muuttumiseen vaikuttaa aika vahvasti ulkoiset tekijät. Radikaali pukeutumis tyylin muuttuminen sitten kai voi johtuu sitten persoonan muuttumisesta.
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 20

ViestiAihe: Vs: Tulpan omatahtoinen muuttuminen (deviaatio)   Su 22 Maalis 2015, 10:29

[Pitäähän nyt vaatteet voida vaihtaa :/]

Joo Nevira on muuten pysyny samannäköisenä mutta mekko on vaihtunut. Desmond taas vaihto vaatteet ja ehkä aikuistui vähän poissaollessaan.

Ja muutenkin Desmondista tuli aikalailla vastakohta alkuperäiselle suunnitellulle luonteelle Very Happy
Nevira on siinä mielessä "onnistunut" että nimeä lukuunottamatta se on suunnitellun kaltainen, eikä tunnu edes haluavan muuttaa itseään. Sanoo kokevansa ulkonäön ja luonteen lahjana hostilta (ihmiseen verraten kuulostaa uskonnolliselta, "Jumala on luonut meidät sellaisiksi kuin olemme" Very Happy)
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Tulpan omatahtoinen muuttuminen (deviaatio)   

Tulpan omatahtoinen muuttuminen (deviaatio)
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Yleistä keskustelua-
Siirry: