ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Ravae

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Susi

Viestien lukumäärä : 1
Ikä : 18

ViestiAihe: Ravae    Ti 10 Maalis 2015, 22:47

Heeeeei.

Mitenkäs tän nyt alottas :'D No, ehkä mainitsen nyt ekaks että oon Bloom, jotkut ehkäpä edelliseltä foorumilta muistaa. Tää ei antanu tehä samalla nickillä käyttistä joten tällä mennään. Toiseksi, ne jotka muistaa mut, muistaa luultavasti myös Safirin ja Cyrilin. En oo ihan varma että kuinka pitkään mä meijän tilannetta päivittelin, mutta selvyyden vuoksi kerrottakoon että niitä ei oo näkynyt sitten viime vuoden. Siinä tapahtu kaikkee mystistä, mutta sitten ku olin ne tarpeeks monta kertaa unohtanu ja taas muistanu nii päättivät (tai minä päätin, kuka tietää) häipyä kokonaan.
No, nää muutaman kuukautta pärjäsin ilman tulpia, mutta nyt on sellasen parin viikon ajan ollut sellanen pieni ajatus kytemässä tuolla mielen perukoilla. Noin viikko sitten annoin tälle idealle kasvot ja nimen, ja siitä tuli sitten Ravae. (miks hitossa kirjotan näi dramaattisesti, voi kiesus)

Krhm siis joo, itestäni jotain. Moi oon Bloom, käytän aikani piirtämiseen, lukemiseen, pelaamiseen ja koulunkäyntiin, ihmisten kanssa oleminen saa mut väsyneeks ja elän enemmän pääni sisällä.

Sitten, itse tulpaani. Ravae on sellanen ~180 senttinen, räväkkä rastapää. En jaksa kuvailla ulkonäköä tälleen sanallisesti, joten laitan vaan suoraan kuvia tulemaan..

Tässä kuvaa asusta / vartalosta (tajusin just että unohin kaikki korut mitä olin suunnitellu eheh... no jaa):

Ja tässä naama:

Koska loin Ravaen ton naamakuvan pohjalta enkä toisin päin, sen naama näyttää aika tarkkaan just tolta. Vasen silmä on siis tollai vaaleen vihreä, oikea tummanruskea. Iho on paljon vaaleempi ku tos kuvassa ja myös tosi "ohut", miltei läpinäkyvä. Näyttää yleensä vihaselta, vaikka useimmiten tahtomattaan, kiitos kulmakarvojen. Very Happy Eläinmuotona toimii korppi, jolla silmien väritys on samanlainen.

Luonteen laitan ranskalaisil viivoil koska kerronta on pepusta ~
Ravaen omat lisäykset hakasuluissa.

- hyvin ulospäinsuuntautunut ja itsetuntoinen, tietää mitä tahtoo eikä pelkää jakaa ajatuksiaan, ei epäile itseään
- sanoo asiat niinkuin ne ovat, ei pehmustele turhia
- älykäs, sanavalmis
- laaja ja tiheään vaihteleva tunneskaala, ei siis pitkävihainen
- ei hymyile turhaan/kohteliaisuudesta, hymy on aina aito
- salaa toivoton luonnonlapsi ja viherpeukalo, ei näytä tätä puolta mielellään muille
- yksinkertainen ajattelumalli; tekee asiat omalla tavallaan (hyvä esimerkki tästä on, että se istuu aina auton katolla, ei sisällä..), ei siis käyttäydy yleisten normien mukaan
- pitää sateisesta luonnosta, lintujen äänistä, [jääkarhuista], rajojen rikkomisesta, [sipseistä. en oo maistanut, mutta tiedän että tykkään. ja hirvistä, haluun yhen lemmikiks.]
- ei pidä [pölystä], ilkeistä/kieroutuneista ihmisistä/tulpista, intiaanien kulttuur(e)ista, [jyrsijöistä. paitsi syödessä], valituksesta, romantiikasta (tai liiasta tunteilusta ylipäätään), muista riippuvaisista ihmisistä [asiat pitää osata hoitaa ite.]

Sellasta. Btw ei mitään hajuu mitä toi jyrsijäjuttu meinaa, se jääköön yllätykseksi.
Yks erikoisuus Ravaella on, se voi säädellä tunteeko kylmyyttä vai ei. Ettei oo ihan immuuni kylmyydelle (koska se esim. tykkää kylmästä sadevedestä, muttei pakkasesta).
Kuten huomasitte, joitain lausahduksia mä sen suunnalta saan, vaikkakin välillä on vaikeuksia vastaanottaa niitä. Se helpottunee sitten ku keskittymiskyky paranee. Jos paranee.. :'D Wonderlandia ollaan vähän suunniteltu, mutta se on vielä niin kesken etten vielä tänne selitä siitä mitään. Ehkä sitte seuraavalla kerralla.

Heiheii!
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot

Ravae
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Päiväkirjat-
Siirry: