ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Tulpan ja kavereiden yhteensovittaminen

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Sahrami

Viestien lukumäärä : 12

ViestiAihe: Tulpan ja kavereiden yhteensovittaminen   Ma 12 Tammi 2015, 22:44

Mulla on tulpan kehityksen kannalta muotoutunut ongelma, jota kukaan tulpaa omistamaton tuskin ongelmaksi kutsuisi.
Melkein puolitoista vuotta sitten tulpailun aloittaessani olin yksinäinen ja aloin luomaan tulpaa eniten juuri seuran toivossa. Nyt tilanne on kuitenkin toinen, sillä omistan paljon hyviä ystäviä, jotka tuntuvat täyttävän koko elämäni, aikani ja ajatukseni. Joten tulpani on jäänyt oikeastaan vain kummittelemaan jonnekin ajatusten reunalle. Yritän päivittäin tsempata itseäni käyttämään enemmän ja enemmän aikaa myös tulpaani, mutta, kuten mainitsin, ystävät vievät kaiken ajan mikä vuosi sitten olisi ollut varattu vain tulpalleni. Iltaisin kun yritän aktiivisesti keskittää energian tulpaan, ajatukseni täyttyy vain ystävillä.

Eli siis asia jota haluaisin teiltä kysyä on seuraava: Kuinka sovitatte tulpanne ja ystävänne yhteen, niin että saatte tasapuolisesti kohdeltua kumpiakin? Onko teillä siihen joku erityinen tapa, esim. oletteko päättäneet että joka päivä tietyn hetken varaatte täysin tulpallenne.

Tämän lisäksi haluaisin kysyä, että onko teillä jotain erityistä keinoa milla karkotatte mielestänne kaiken tulpaan liittymättömän aktiivisen tulpailun ajaksi?

Kiitos jo etukäteen, jos joku osaa auttaa:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
monttula

Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 17

ViestiAihe: Vs: Tulpan ja kavereiden yhteensovittaminen   Ma 12 Tammi 2015, 22:49

No mulla on ehkä kaverit enemmän joitten kaa oon sori vaa tulpat :/ mutta mullaki toi oli sama tilanne
Näytä käyttäjän tiedot http://www.tulpakalenteri.tk/
Dade

Viestien lukumäärä : 98

ViestiAihe: Vs: Tulpan ja kavereiden yhteensovittaminen   Ti 13 Tammi 2015, 00:00

En mä nyt tiiä, että onko toi kauheeta. Tai siis onhan toi vähän huono juttu jos sä välttämättä haluuta pitää tulpasi jatkossakin.

Mut mikäli haluut pitää tulpasi ja saada aikaa tulpasi forgetuskeen, niin sun vaan pitää ettii sitä aikaa. Esim. sä voit pyhittää jonkun päivän vaan tulpaan varten je eiköhän kaveritkin ymmärrä jos sulla oisi muita menoja. Luulis ainakin. Mutta enempää en osaa tästä sanoo. Mutta ehkä silti on kannattavaa miettiä, menetätkö sä mitään merkittävää jos tulpasi tuhoutuu, jos se ei nyttenkään merkitse sulle kovinkaan paljon.

Mulla itellä ei ole kovikaan vaikeeta sovittaa sosiaalista elämää ja tulpaa yhteen koska mun kaveri piirit on hyvin pienet ja rajoittuneita (eli harvemmin nään niitä kasvotusta vaan viestimisellä mennää). Eli siinä mieles ole aika surkee neuvomaan täs tilantaas.

Mut silti onnea ongelmasi ratkaisuun Smile
Näytä käyttäjän tiedot
Sahrami

Viestien lukumäärä : 12

ViestiAihe: Vs: Tulpan ja kavereiden yhteensovittaminen   Ti 13 Tammi 2015, 09:07

Kiitos vastaukisista:)
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Tulpan ja kavereiden yhteensovittaminen   

Tulpan ja kavereiden yhteensovittaminen
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Kysymykset ja ongelmat-
Siirry: