Huom! Emme ota vastuuta kenenkään mielenterveydestä, olet täällä siis omalla vastuullasi!

ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Tulpani Lucas

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
missbetelgeuse

Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 16

ViestiAihe: Tulpani Lucas   Ma 12 Tammi 2015, 18:36

(poistin vahingossa viestini joten kirjoitan sitten sen tänne)

Hei! Olen jo jonkin aikaa kierrellyt tällä foorumilla. Minun tulpani nimi on Lucas(niin kuin otsikossa lukee Very Happy ), ja hän on pitkähkö, kalpeaihoinen ihminen. Hänellä on mustat, piikikkäät hiukset ja sellainen valkoinen apinanhäntä. Hän perustuu yhteen minun hahmooni.
Tämä tulpa kehittyi kun välillä pelkään olla yksin ja tuntuu että joku on takanani(vaikka tiedän kyllä ettei siellä ketään ole Very Happy ), niin kuvittelin Lucaksen sitten lähelle ettei minua ahdistaisi niin paljon. Hän sitten alkoi olla kanssani muuallakin.
Lucas on aika rauhallinen ja hiljainen tyyppi, joka ei itse asiassa kaipaa paljoa huomiota mutta hän aina tykkää istua jossain lähellä.
Silloin kun Lucas on esim. koulussa tai sellaisessa niin hän muuttuu varikseksi ja tutkii paikkoja korkealta. Ja yleensä kevyesti sitten nokkii minua jos nukun tunnilla  Embarassed  Very Happy

Koska Lucas on aika uusi tulpa, niin kerron myöhemmin hänestä enemmän.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
missbetelgeuse

ViestiAihe: Vs: Tulpani Lucas   Ma 12 Tammi 2015, 19:00

Lucas perustuu aika täysin siis yhteen hahmooni, joten kerron hänen rodustaan perustietoja. Hän on puoliksi formeri(alhaalla lisää) ja puoliksi jonkinlanen lohikäärmehumanoidi. Hän on syntynyt vuonna 1994, mutta hän näyttää suurin piirtein kolmekymppiseltä.

Formerit siis ovat rotu jotka pystyvät muuttamaan muotoansa miten niitä huvittaa, jonka ansiosta Lucas näyttääkin kolmekymppiseltä. Jokaisella formerilla on lempiväri, jonka mukaan he antavat ottamalleen muodolleen värin ja ne uskovat värien merkitsevän jotain. Metallien ja valkoisen sävyt ovat kaikkein puhtaimpia ja yleensä formerit käyttävät niitä aina joissain muodoissa. Sininen merkitsee tyyneyttä, punainen kiivautta ja keltainen pirteyttä. Musta tarkoittaa synkkyyttä ja joissain tapauksissa jopa kuolemaa joten mustaa käyttävät formerit käyttävät hahmoissaan aina myös valkoista.
    On olemassa täysiverisiä ja puoliverisiä formereita. Täysiverisiä tietenkin pidetään formerien keskuudessa parempina, mutta puoliverisillä on ominaisuuksia toiselta vanhemmaltaan joka saattaa tehdä siitä vahvemman. Puoliverisillä ei kuitenkaan ole yhtä täysiveristen kykyä. Täysiveriset nimittäin pystyvät saamaan olennon maagiset voimat siksi muuttuessaan.
    Vaikka formerit pystyvätkin järjestämään solunsa ja atominsa uudestaan, niillä silti kuluu energiaa ja jonka takia ne väsyvät. Kuten muittenkin rotujen tapaan, ruoka ja lepo auttavat saamaan lisää energiaa.

Puhdasverisillä formereilla on elämänsä aikana vain yksi fyysinen ikääntymisvaihe. Yleensä kun formeri haluaa itselleen jälkeläisen, se vain tekee käärmemäisen solumöykyn ja suorittaa prosessin, jonka jälkeen tämä ei enää voi hallita tai muokata jälkeläistään. Sen jälkeen jälkeläinen voi kasvaa joko munan sisällä, ravinnenesteessä tai loisena. Loisimalla kasvanut jälkeläinen on yleensä vahvin, riippuen isännästä.
    Missä nyt formerinalku kasvaakin, menee 1-4 viikkoa että se saa tietoisuutensa. Formerilla on yleensä jo kaikki tarvittava tieto perittynä luojaltaan, joten sitä ei tarvitse kasvattaa.

Puoliveriset kasvavat hieman eri tavalla. Nekin voivat kasvaa munassa, ravinnenesteessä tai loisimalla, mutta puoliveriset tarvitsevat huolenpitoa. Ne kasvavat todella nopeasti, ja riippuu toisen vanhemman rodusta milloin ne aikuistuvat. Puoliveristen toisia vanhempia ei ole tiedossa, paitsi yksi, joka oli liskohumanoidi. Tämä formeryksilö aikuistui viiden vuoden iässä.

Siinä ^_^
Näytä käyttäjän tiedot
Kikwi

Viestien lukumäärä : 31
Ikä : 14

ViestiAihe: Vs: Tulpani Lucas   Ma 12 Tammi 2015, 20:18

Uuu.... Kuulostaa kiinnostavalta! Very Happy Noista "formereista" vois kirjotta kirjan. Itse ainakin lukisin! Onnea tulpan kanssa bom
Näytä käyttäjän tiedot
missbetelgeuse

ViestiAihe: Vs: Tulpani Lucas   Ma 12 Tammi 2015, 21:55

Mulla onkin käynnissä projekti jossa on formereita ^_^
Näytä käyttäjän tiedot
missbetelgeuse

ViestiAihe: Vs: Tulpani Lucas   Ke 14 Tammi 2015, 20:07

Olen kirjoitellut tässä Lucaksen luonnekuvausta  Razz

Elikkä herra Lucas on
- rauhallinen
- hiljanen
- perverssi
- ei kaipaa erityistä huomiota
- hieman mustasukkainen

Rauhallisuus
Lyhyesti sanottuna hän on hiljainen ja hänen olotilansa on melkein aina 'normaali'.

Perverssi
Tiedäthän mitä hiljaisista tyypeistä kerrotaan  Wink  Mutta hän yleensä pitää kaiken päänsä sisällä, joten ei huolia ~

Ei kaipaa paljoa huomiota
Toki Lucas tykkää olla seurassa, mutta hän voi myös olla yksin. Hän yleensä vain istuskelee jossain lähellä, kuten olenkin kertonut.  Smile

Hieman mustasukkainen
Tämä ilmenee vain silloin kun joku osoittaa hänen hostilleen ihastumisen merkkejä  Very Happy  Silloin hän näyttää vähän yrmyltä ja yleensä lentää varismuodossaan pois.

Lucaksella on myös yksi jännä tapa osoittaa ärtymistä. Pieninkin ärtymys saa nimittäin tämän vasemman silmän värin vaihtumaan valkoiseksi Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
missbetelgeuse

ViestiAihe: Vs: Tulpani Lucas   Ke 14 Tammi 2015, 20:08

Tänään ei ole itse asiassa tapahtunut mitään erikoista. Eilen kyllä minulle tuotiin uusi kirjoituspöytä koska vanha oli aika risa. Siinä on lisäksi enemmän hyllyjä kuin vanhassa. Huone tuntui samalla saavan lisää tilaa. Nyt se on kyllä kaikesta tavaran siirtelystä sekaisin, mutta jos saisin itseni huomenna siivoamaan niin kyllä se siitä. Razz
Tänään minulla oli tylsää ja päätin kokeilla Doomia. Minulle tulee siitä mieleen toinen hahmoni Cece, joka on tosi pirteä ja iloinen ja taistelijaluontoinen tyyppi. En ole ehtinyt aloittamaan peliä paljoakaan.
Lucakselta kaikille terkkuja! Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
missbetelgeuse

ViestiAihe: Vs: Tulpani Lucas   Pe 16 Tammi 2015, 22:26

Hmm, olen miettinyt tässä toisenkin tulpan tekemistä. Lucas nimittäin pitää tästä hepusta aika paljon. Hänkin perustuu erääseen hahmooni, ja kuva tulee tässä:

Tyypin nimi siis on J. Romero, ja hän on sukupuoleton demoniotus. Hahmona hän on erään demonivaltakunnan johtaja ja vaikka hän on maagisesti, fyysisesti sekä henkisesti erittäin vahva, hänen valtakuntansa kansalaiset kertovat hänen olevan "laiska ja turhan empaattinen". Johtuu varmaan siitä ettei hän itse asiassa pidä tappamisesta, kuten demonit tapaavat tehdä. Hän on kuitenkin hyvä johtaja eikä kansalaisten mielestä parempaa johtajaa ole vähään aikaan ollut.
    Romero on luonteeltaan itsevarma, tyyni ja sivistynyt. Hän pitää erilaisissa maissa vierailuista ja matkamuistojen keräilystä, sekä kotonaan olemisesta ja laiskottelusta. Työt saavat hänet usein hermostuneelle päälle mutta hän yleensä lievittää stressiään kotona lemmikkinsä kanssa. (En oikein osaa kirjottaa pitkiä luonteenkuvauksia joten tuo saa luvan kelvata. Very Happy )

Inspistä tuohon sain Doomin viimeisen tason örvelöstä nimeltä Icon of Sin(molemmillahan on tuollainen vuohen pää). Romerolla on myös samanlainen ääni. Harkitsen tuon tulpan tekoa, kun Lucaskin on jokseenkin kesken mutta katsotaan. Razz
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Tulpani Lucas   

Tulpani Lucas
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Päiväkirjat-
Siirry: