ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Tulpa miitti/tapaaminen

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
monttula

Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 16

ViestiAihe: Tulpa miitti/tapaaminen   Ma 29 Joulu 2014, 20:43

Tossa puhuttiin vähän aikaa sitten että pidettäisi joku tulpailioitten tapaaminen paikasta ja ajasta voitaisi sopia että kaikki pääsisi mutta tämmönen idea olisi kiva Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://www.tulpakalenteri.tk/
Liljanen

Viestien lukumäärä : 10

ViestiAihe: Vs: Tulpa miitti/tapaaminen   Ma 29 Joulu 2014, 23:45

Tuskin uskaltaisin sinne edes tulla.. :p
Näytä käyttäjän tiedot
Ciba

Viestien lukumäärä : 2

ViestiAihe: Vs: Tulpa miitti/tapaaminen   Ti 30 Joulu 2014, 02:07

Muuten kiva idea, mutta tämä idea kuulostaa mun korviin hieman mahdottomalta.
Ottaen varsinkin huomioon sen, että kuinka vähän meitä suomalaisia tulpailioita on ja olemme kaikki eri puolilta suomea.
Emme luultavasti pääsisi edes yhteisymmärrykseen siitä, että missä tämä miitti edes pidettäisiin, koska aina joku jää ulkopuolella eli toisella enemmän matkaa kuin muilla.

Näytä käyttäjän tiedot
monttula

Viestien lukumäärä : 56

ViestiAihe: Vs: Tulpa miitti/tapaaminen   Ti 06 Tammi 2015, 18:05

toi muakin harmittaa :/ meitä on saata lisää Smile
Näytä käyttäjän tiedot http://www.tulpakalenteri.tk/
Dade

Viestien lukumäärä : 97

ViestiAihe: Vs: Tulpa miitti/tapaaminen   Ti 06 Tammi 2015, 21:45

monttula kirjoitti:

Meidän tulpailijoiden on lisäännyttävä xDD
PS: sori erittäin p*skasta huumorista
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

Viestien lukumäärä : 77
Ikä : 19

ViestiAihe: Vs: Tulpa miitti/tapaaminen   Ke 07 Tammi 2015, 07:13

Dadezt kirjoitti:
monttula kirjoitti:

Meidän tulpailijoiden on lisäännyttävä xDD
PS: sori erittäin p*skasta huumorista

Jostain syystä nauroin tälle "erittäin paskalle huumorille" X''DD Joo mut ite oon ainaki nähny ja todistanu roolipelejä pelatessa ihan onnistuneita miittejä, välimatkoista huolimatta. Sinne on sit aina tullu ne, ketkä on jaksanu järjestää itelleen kyydin.
Näytä käyttäjän tiedot
Dade

ViestiAihe: Vs: Tulpa miitti/tapaaminen   Ke 07 Tammi 2015, 11:25

Joo, onhan noi miitit yleensä aika mukavia, mutta meitä "aktiivisia" tulpailijoita on vaan noin 10-15kpl. Osa ei uskalla tulla, osalla on muita menoja, osa ei vaan pääse (koska välimatkat). Joten jäljelle jää vain pari tulpailijaa jotka sitten pääsee miittiin.

Mikäli nytten joku miitti pystytään väsätä, niin olen mukana (mikäli välimatkat on järjevät)

Ehkä muuten pitäis kysellä missä päin suomee nyt ketäkin asuu, että sais tietää kuinka pitkiä välimatkat sit oisi
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

Viestien lukumäärä : 77
Ikä : 19

ViestiAihe: Vs: Tulpa miitti/tapaaminen   Ke 07 Tammi 2015, 11:29

Joo no mun mielestä pitäis eka saaha tänne reilusti lisää tulpailijoita, ennenku vois tämmöstä miittiä alkaa ees suunnittelemaan(: ite tosin en millään ilveellä pääsis mukaa, ennenku oon 18, koska äiti ei tiedä mun tulpista ja jos tietäis, se ei päästäis mua "mielenvikasten" kokoontumiseen sekottamaan tajuntaani lisää, ettäh..
Näytä käyttäjän tiedot
Dade

ViestiAihe: Vs: Tulpa miitti/tapaaminen   Ke 07 Tammi 2015, 14:31

Varpus kirjoitti:
Joo no mun mielestä pitäis eka saaha tänne reilusti lisää tulpailijoita, ennenku vois tämmöstä miittiä alkaa ees suunnittelemaan(: ite tosin en millään ilveellä pääsis mukaa, ennenku oon 18, koska äiti ei tiedä mun tulpista ja jos tietäis, se ei päästäis mua "mielenvikasten" kokoontumiseen sekottamaan tajuntaani lisää, ettäh..

Toikin on myös yks suuri pulma, sillä monien tulpailijoiden vanhemmat ei tiedä tulpista (ihan syystäkin). Yks keino olisi väittää miitin olevan jotakin muuta kun se on. Ja se vaatii enemmän töitä, jos pitäisi tehdä "vale ilmoituksen" miitistä (ilmoitus pitäisi kirjouttaa muualle kuin tulpayhteisön sivuille), koska jotkut vanhemmat haluu olla täysin varmoja siitä missä lapsensa liikkuu.

Liian riskialtista toteuttaa suurissa mittakaavoissa ja sitä hankaloittaa se, että se pitäis tehdä osittain salassa (mikäli nyt halutaan varmistaa, että kukaan ulkopuolinen ei saa tietää miitin todellista teemaa)
Näytä käyttäjän tiedot
Yuki-Yume

Viestien lukumäärä : 7
Ikä : 17

ViestiAihe: Vs: Tulpa miitti/tapaaminen   Ke 07 Tammi 2015, 20:14

täältä tulee Yuki pessimistiasenteella. En oikein usko että kunnon miitti saadaan, sillä

a) välimatkat. Jos miitti tehään Helsingissä, salee osa asuu jossain Utsjoen puskanperällä (okei, ei ihan, mutta kuka tulee viikonlopuksi Oulusta Stadiin tapaamaan nettikavereitaan?)
b) vanhemmat, koska eihän meidän pikku 16v kultapupulia voida päästää yksin kaupungille. Se sitten vaatis oikeesti sen että tehtäis joku "peitetarina", koska muuten puolet tän sivuston aktiivisist ois mielisairaalassa
c) osallistujat, koska on aika ankward jos sinne tule vaan kolme ihmistä, joita ei tunne edes kunnolla
d) kaikilla on kumminkin harkat, peli, kisat tai konsertti sinä viikonloppuna kun miitti pidettäisiin (tuskin se viikollakaan on) ja lähin loma taitaa olla hiihtoloma, joka on kumminkin ihmisillä eri aikoihin

idea ois tosi hyvä ja näinpoispäin, mut... liian monta asiaa jotka ei vaan mätsää No
Näytä käyttäjän tiedot
Liljanen

Viestien lukumäärä : 10

ViestiAihe: Vs: Tulpa miitti/tapaaminen   To 08 Tammi 2015, 19:58

Tää olis varmaan järkevämpi tehdä kesällä, kun suurimmalla osalla on lomaa varmaankin.
Näytä käyttäjän tiedot
Kikwi

Viestien lukumäärä : 31
Ikä : 15

ViestiAihe: Vs: Tulpa miitti/tapaaminen   Su 11 Tammi 2015, 00:24

Tulisin NIIN mielelläni jos tämä järsestettäisiin... mutta niin kuin joku varmaan mainitsikin pitää keksiä peitetarina. Mulle vaan tulis uusia psykoterapioita joissa oon jo valmiiksi jos vanhemmat tietäis.
Näytä käyttäjän tiedot
fludatulpa

Viestien lukumäärä : 18

ViestiAihe: Vs: Tulpa miitti/tapaaminen   Su 10 Toukokuu 2015, 10:30

(Jostain syystä jouduin rekisteröitymään uudelleen kun vanha tunnus katosi. Vanha lanka, mutta vähemmän tulee seurattua tätä palstaa.)

Näitä tulpamiittejä on useamminkin Suomessa järjestetty, yksi oli tietääkseni tällä tai viime viikolla johon en itse kylläkään osallistunut tällä kertaa.

Eri tapahtumissa kuten Desuconissa tulee myös tavattua tulpailijoita, joihin iän suhteen on myös helppo päästä ellei tapahtuma ole K-18 kuten esimerkiksi Desucon oli (poikkeuksellisesti) viime kerralla.

Oulussa jos joku haluaa tavata niin voin tulla vaikka heti. Jos joku ei minua tarkemmin muista, niin blogista[1] huomaa että aloitin kahden tulpan luomisen syksyllä 2012.

[1]: http://fludatulpa.tumblr.com/

Viimeinen muokkaaja, fludatulpa pvm Su 10 Toukokuu 2015, 11:18, muokattu 1 kertaa
Näytä käyttäjän tiedot
Shadzerios

Viestien lukumäärä : 29
Ikä : 21

ViestiAihe: Vs: Tulpa miitti/tapaaminen   Su 10 Toukokuu 2015, 10:46

fludatulpa kirjoitti:
Näitä tulpamiittejä on useamminkin Suomessa järjestetty, yksi oli tietääkseni tällä tai viime viikolla johon en itse kylläkään osallistunut tällä kertaa.

Eri tapahtumissa kuten Desuconissa tulee myös tavattua tulpailijoita, joihin iän suhteen on myös helppo päästä ellei tapahtuma ole K-18 kuten esimerkiksi Desucon oli (poikkeuksellisesti) viime kerralla.

Meikäläinen on suurimman osan populaa nähnyt conitapahtumissa ja joissakin muutamissa ulkopuolisissa tapahtumissa, mutta muuten ei ole tosiaan tapailtua.

Toiseksi, isompiin tapahtumiin, esim. coneihin on tosiaan helpompi tehdä miittejä, koska populaa tulee sinne yleensä varsin paljon. Itse kyselinkin tuolta muilta sivustoilta, että onko popula tietoisia seuraavaan Tracon X -tapahtuman ympärillä olevilla miiteistä mitään. :I
Näytä käyttäjän tiedot http://shadow-dragon14.deviantart.com/
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Tulpa miitti/tapaaminen   

Tulpa miitti/tapaaminen
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Yleistä keskustelua-
Siirry: