ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Pelit

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Nanna
Erityinen

Viestien lukumäärä : 71
Ikä : 20

ViestiAihe: Pelit    Ke 26 Marras 2014, 12:42

Pelaatteko te mitää pelei? Minkälainen pelityyli teil on?
Ite pelaan lähinnä AoTTG, Left 4 Dead 2, teraa ja joskus Sniper Elite V2. Joskus myös sims on kovas käytös.

Mun pelityyli Teras ei sovi tankkaamisee vaikka mulla onkii yks Lancer. Alan aina kesken tappelun keräämää niit tavaroi siit maasta. En tietenkää voi jättää niit siihi siks aikaa kunnes kaikki toiminta on ohi. Mysticin homma sopii mulle paremmin. Siin ei tarvi olla kovin tarkka kun useimmat skillit on sellasii minkä voi lukita useempaa kohteesee joten sen ei tarvi kun käydä tähtäimes ja mulla on huono sihti.
Teran asut naisille on muuten naurettavia ja siks pelaan useemmin miehillä.

Leftikses tapan yleensä vähiten ja oon niis tuloksis aina viimesenä. Tuun peräs ja pysyttelen kaukana toiminnast. Liekö joku pysyvä tapa tulleena Teran healerisähläyksist ja tykkään enemmän lähitaisteluaseist. Sit kumminkii kun turvahuone on lähellä, rynnin kaiken toiminnan läpi adrenaliinin avulla jota oon tietenkii sit taas suojellu ihan alust lähtien itelläni. Ennen kuljetin molotovei aina mukana mut nykyää putkipommit on mun parhait ystävii, mutten niitä ikinä oikeestaa ees muista sillon ku pitäis. Paitsi Verises karnevaalis silloin kun pitää avata portti.
Pelaan yleensä Coachilla tai Rochellella.

AoTTG:ssä mä tykkään pelata sekä kaupungis että metsäs. Kaupungis mulla on kriteerinä et pitää olla ees yks titaanipelaaja. Metsäs on muuten vaa kivaa varastaa muiden tappoja ja leikkii tarzanii. Titaanien niskaa meen aina oikeelta puolelta. En osaa vasemmalta. Joskus meen myös pään yli tai suoraa lennosta mut se onnistuu harvoin. Pelaan aika paljo kaasunappi pohjas ja statsit on sitä luokkaa että joudun koko ajan käydä tankkaamas. Pelaan Hanjil, Anniel ja Ricol. Ennen mun vakio oli Jean siitä asti kun se tuli peliin, mut heti kun kaikkien hahmojen ulkonäkö muuttu(En tykkää sen uusist hiuksist...) lopetin vaikka se riipikin sieluani syvältä, olihan Jean paras kaikista... Eikun siis...

Sniper Elitest mul ei oikeestaa oo mitää sanottavaa. Kiva peli ja ois viel kivempi jos se ei hidastelis mun koneel niin paljo. Ehkä pitäis joskus harkita tuulettimen putsausta ja sopivampaa paikkaa ettei toi olis aina ihan tukos. Heh...

En tiiä oliks täs keskustelus mitää järkee mut käytän tekosyynä epätoivosta aktiivisuuden havitteluu ja pidän tätä teihin tutustumisyrityksenä. Jos haluutte pelata jotaa noist mun kans tai jotain muuta niin lisätkää vaikka skypeen. Mun tiedois on mun kamala skypenimi Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Shadzerios

Viestien lukumäärä : 29
Ikä : 21

ViestiAihe: Vs: Pelit    Ke 26 Marras 2014, 13:10

Terve!

Pelailen itse ainakin Minecraftiä, SSO (Star Stable Onlinea), Shingeki no Kyojin Tribute ja ostolistassa olisi GTA (Grand Left the Auto IV).

Minecraftiä pelailen varsin säännöllisesti rakennellen kaiken laisia rakennelmia ja myös survivalia. Yhdessä maailmassa olen rakennellut kyliä/kaupunkeja, vuoristoratoja ja kaikkea muuta Survival Peleistä muuhun jännään. :3

SSO:ta pelailen lähes päivittäin kun on aikaa pelailuun. Häröilen ratsastaen karttaa yleensä ympäriinsä ja tehden tehtäviä ja jatkaen tarina juonta. Joskus pääsen hengailemaan muiden kanssa viikonloppuisin ja silloin biletetään, sekä pidetään hauskaa kaikenlaisten pelien kanssa. Very Happy

Shingeki no Kyojin Tribute -peli on internetistä löytyvä "Shingeki no Kyojin" tai Amerikassa ja Euroopassa tunnettu "Attack on Titan" nimisestä animesta. Se perustuu ihmiskunnan löytäneen itselleen viholliset, titaanit, jotka syövät ihmisiä eikä kukaan tiedä miksi. On tutkittu että titaaneilla on sisäelimet, mutta ne eivät tarvitse niitä ja kaipaavat ainoastaan auringon valoa elääkseen.
Selviytyäkseen ihmiset sulkivat itsensä muurien sisään turvaan ja hallitus perusti sotilasvoiman, jotka erikoistuivat taisteluun titaaneja vastaan ja niiden tappamiseen.. Pelissä pääset pelaamaan hahmoina ja taistelemaan titaaneja vastaan!
(Note: Peli on tosin vielä kesken ja saattaa esiintyä muita, glitchejä, bugeja, esimerkiksi mainittakoon skyblockiin lentäminen ja sinne jääminen. xD)

Kuten sanoin, olen ostamassa GTA:ta lähitulevaisuudessa. Kunhan saan koneen toimimaan kunnolla ja multiplayerin Minecraftin kanssa toimimaan, pääsen internettiin pelailemaan muun populan kanssa. GTA:sta ollaan juteltu kaverien kanssa, että mennään serveriin pelailemaan/hulluttelemaan.
Näytä käyttäjän tiedot http://shadow-dragon14.deviantart.com/
Nanna
Erityinen

ViestiAihe: Vs: Pelit    Ke 26 Marras 2014, 13:40

Ite kokeilin joskus tota SSO:ta mut en tykänny siit niin paljo ku alkuperäsist Star Stableista joista omistan kaks. Joskus onnistuin toises saamaa hevosen maan sisää niin että vaa pää näky eikä sil päässy ku peruuttamaa ja kun laskeutu satulast se hahmo pomppas tikkusuorana sielt maan sisäst. En saanu sitä hevosta ikinä takas maan päälle. Very Happy

Minecraftii havittelin joskus mut en ikinä sitä sit hommannukkaa. Ehkä sitte joskus.

Ite käytän muuten rc modii tos titaanipelis ja tälläkii hetkel ärsyttävää ku sitä ei oo ehitty päivittää ajan tasalle.

Must tuntuu et mun olemattomat sosiaaliset taidot paistaa taas näist viesteist niin hyvin että huhhuh... Anteeksi siitä.

jokutyyppi19

Viestien lukumäärä : 23

ViestiAihe: Vs: Pelit    To 27 Marras 2014, 19:33

Amnesia: The dark descent
Karmiva ja esteettisesti hieno peli, jossa on hyvä juoni.

Yume nikki
Koska surrealismi is the best.

Pikmin
En tosin pelaa tätä enää, koska pelasin sen jo läpi, mutta täytyihän näin hyvä peli mainita...

Minecraft
Silloin tällöin ihan mukavaa ajanvietettä...

The Legend of Zelda- sarja
Sarjan parhaat pelit ovat Wind waker ja Majora's mask.

Kuten voitte huomata, sosiaalisuuteni on niin vähäistä, että pelaan vain yksinpelattavia pelejä.
Näytä käyttäjän tiedot
Nanna
Erityinen

ViestiAihe: Vs: Pelit    To 27 Marras 2014, 20:51

jokutyyppi19 kirjoitti:
Kuten voitte huomata, sosiaalisuuteni on niin vähäistä, että pelaan vain yksinpelattavia pelejä.
Ite pelaan vaan oman veljeni ja yhden kaverin kanssa + jos on mahollista niin jätän pelin aina avoimeks et kaikki randomit voi tulla, mutten kumminkaa ikinä puhu niille mun surkeiden kielitaitojen takii.
Jostaa syystä en vaan osaa tutustuu ihmisii sillee et ne haluis pelata mun kans enemmän ku pari kertaa.

monttula

Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 16

ViestiAihe: Vs: Pelit    Pe 28 Marras 2014, 18:07

ite pelaan runescapee minecraftii league of legend transformice ja muita en muista Very Happy

No runessa mä yleensä pk:tan mutta kusen aina rahaa Smile
minecraftissä pelaan servuja ja omaa servua teen myös muitten servuja
lolissa meen yleensä midiin yasuolla transformicee pelaan yleensä survival peli moodii
Näytä käyttäjän tiedot http://www.tulpakalenteri.tk/
ClianthaMiura

Viestien lukumäärä : 179

ViestiAihe: Vs: Pelit    To 04 Joulu 2014, 15:12

Oooh! Ihanaa muitaki pelaajia tulpafoorumilla :DD

Ite pelaan enimmäkseen Assassin's Creed ja Mass Effect sarjoja ja sitten kaikkea muuta kivaa. Witcher, Dragon Age, Elder Scrolls, Fable, Bioshock, FallOut, Devil May Cry... Ja sitten kaikkea randomia mitkä näyttää kivalta.

AoTTG:tä pelailen kun muistan Very Happy ja jaksan.

EDIT: FallOut4!!! ;_____; Oon liian innostunu~

|Misa|   05.12.2015

Viimeinen muokkaaja, ClianthaMiura pvm Ke 17 Kesä 2015, 10:21, muokattu 1 kertaa
Näytä käyttäjän tiedot
Milla

Viestien lukumäärä : 38

ViestiAihe: Vs: Pelit    La 10 Tammi 2015, 10:32

Mjaaha, täällä pn näin paljon pelaajia.

Minun pelini: Minecraft, Stranded 2, Feralheart, Slender the eight pages, Garry's mod ja Team fortress 2.

Siinä kaikki mun pelaamani pelit. Jos joku haluaa tulla pelaamaanun kanssa voin antaa skypeni. ^^
Näytä käyttäjän tiedot http://tassupolku1.suntuubi.com/?cat=10
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Pelit    

Pelit
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Muu keskustelu-
Siirry: