ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Smoboon tulpikset

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Smoboo

Viestien lukumäärä : 18
Ikä : 17

ViestiAihe: Smoboon tulpikset   Ti 04 Marras 2014, 19:20

(linkki ei toimi enään, fail)

Jos joltain on jäänyt ohi edelliset kirjoitukset, katsohan ne jos kiinnostaa ^_^

JA WAU! uus ulkoasu täällä! Nice! Yritän nyt aktivoitua kirjoittelemaan enemmän cheers

Viimeinen muokkaaja, Smoboo pvm La 12 Syys 2015, 11:17, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Smoboo

ViestiAihe: Vs: Smoboon tulpikset   Pe 14 Marras 2014, 14:01

Noniin, nyt koska uusi foorumi, niin aion kirjoittaa kaikista kolmesta tulpasta lyhyen info pätkän (siis erittäin lyhyen pätkän eh heh) :3

Lulu
- Punainen pallero, joka omaa lepakon siivet ja lilat mangasilmät
- Pystyy muuttumaan pullip-kokoiseksi ihmiseksi, jolla on lilat pitkät hiukset. Musta bolero, mustavalko-raidallinen toppi, violetti hame ja mustat sukkahousut, nahkasaappaat
- 17v
- Hyvin tempperamenttinen, suuttuu nopeasti
- Yleensä vilpitön ja aivan sekaisin

Niklas
- Vampyyri, 180cm pitkä. Musta pitkä nahkatakki, beigen värinen paita alla, jossa 6 nappia, 2 vierekkäin. Mustat satiinihousut ja mustat kengät
- 27v fyysisesti, 173v henkisesti
- Osaa taikoa tulipalloja, ruusuja ja juosta valonnopeudella
- Yleensä puheliain ja asiallisin triosta

Gaara
- Naruto-hahmo, mutta omaa täysin erilaiset vaatteet. Beige takki, jossa olkäpäät ja kyynerpäät on mustat ja musta toppi alla. Siniset farkut ja ruskeat kengät. Hyvin lyhyt, n. 6-9cm pitkä
- 13v
- Osaa hallita hiekkaa
- Hyvin ujo, mutta aina se, joka piristää muita
Näytä käyttäjän tiedot
monttula

Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 16

ViestiAihe: Vs: Smoboon tulpikset   La 15 Marras 2014, 00:02

Mullakin on tulpa jonka nimi on niklas Very Happy cheers
Näytä käyttäjän tiedot http://www.tulpakalenteri.tk/
Smoboo

ViestiAihe: Vs: Smoboon tulpikset   Ti 13 Tammi 2015, 15:46

Moro tyypit!

Oon taas ollu kuollut täällä *keh keh krmh*. Yritän panostaa enemmän tänne kirjoitteluun, mut sitte toisaalta ei me paljoa yhdessä tehdä kuin sitä samaa aina, riehutaan wonderlandissa tai sit saadaan ettii Niklaska ku se karkailee aina ulos/wonderlandii, koska se on vähä itsenäisempi ku nää kaks hölmömpää. Gaara ei tosiaan ikinä suostu lähtee mun viereltä, se on semmone söpö ujo tapaus. Ja Lulu... no se on vaa sellane ping pong halleluujah tyyppi xD

Jah jah mitäs muuta... Joo siis possessointia ollaan treenattu, Lulu osaa ohjata molempia käsiä vaivalloisesti, Niklas vasenta kättä ja Gaara vielä liikuttelee vain mun sormia. Juu, opetan kaikkille possessointia, koska haluan olla kaikille tasapuolinen. Mä meinasin, et alkaisin imposettamaan Niklasta, koska se on triosta se asiallisin yksilö, ja simpeleimmän näköinen.

Ja sit kans, tänää on kaks vuotta siitä, kun eka kerran kuulin tulpista, heh ;D Lulun kylläkin tein vasta huhtikuussa, but idc, tää on tärkeä päivä, koska muuten en ikinä olis saanu näitä kolmea mun seurakseni ja iloksi jajaja kaikkee muuta ällösöpöö jee :3
Näytä käyttäjän tiedot
Smoboo

ViestiAihe: Vs: Smoboon tulpikset   To 02 Huhti 2015, 19:52

Heipä hei. Oon vähä ollu kuollut täällä, ja siellä kik-ryhmässäkään en keskustellut usein niin lähdin sitten sieltäkin. En mä ole tulpailua lopettanut kuitenkaan, ehen. Oikeestaan, mulla on neljäs tulpa, Shirka nimeltään. Jos kukaan on pelannut Super Mario Galaxya ja tietää miltä ne Lumat näyttää, niin Shirka on sellainen. Se on tosi hellyttävä ja aina pirtee, pikku pallero. Se ei puhu suomea, eikä englantiakaan, mut se puhelee sillä luma-kielellä, ja Gaara on yleensä toiminut tulkkina (koska se nähtävästi osaa sitä ja se on Shirkan kanssa erittäin läheisiä), ja oon alkanu itekki tajuamaan Shirkaa paremmin.

Ja sit huonompiin uutisiin.
Lulu on seonnut. Ihan oikeasti. Se on alkanut possessoimaan mua ilman mun lupaa, ja yks tällänen tapaus sit oikeestaan pilas melkeimpä mun yhen kaverisuhteen, kun siis olen ihastunut siihen mun parhaaseen kaveriin - köhköh - niin nyt maanantaina sit taas valitin whats appissa et kuinka mua masentaa, nii tämä henkilö tuli ekana kyselee, että mikä on ja sanoin et en saa mitää järkevää aikasiks, ku mietin sitä, nii nyt sitte se päätti jättää mut rauhaan, kunnes pääsen siitä yli, ja syytän tästä Lulua, kun se itsekäs pikku paska rupesi possessoimaan mua. Niin tuota, Lulu on nyt vähän niinkuin kuollut, tai siis... iltaisin se tulee välillä juttelemaan, yrittää pyydellä anteeksi itsekkyyttään, mut en mä pysty antamaan sille anteeksi, nii en kauheesti anna sille huomiota, ja en näe sitä enään kunnolla. En tiiä, mitä pitäis tehdä Lulun suhteen.

Ja sit toisenlaisia uutisia taas. Niklas on oppinut possessoimaan mun molemmat kädet ja siis Lulu tosiaan koko kehon. Gaara ei halua possessoida, ja Shirka on nii uutukainen, nii en haluu opettaa sille sitä vielä.
Näytä käyttäjän tiedot
Pinkkunennn

Viestien lukumäärä : 26

ViestiAihe: Vs: Smoboon tulpikset   To 02 Huhti 2015, 20:15

Suosittelen että et enää huomioi lulua yhtään jos se on kerra seonnu. Tulpasta pitäs olla vaa iloa mun mielestä.
Näytä käyttäjän tiedot
Smoboo

ViestiAihe: Vs: Smoboon tulpikset   Ma 20 Huhti 2015, 21:03

Hihhii heipsulivei :33

Elämä hymyää tällä hetkellä mulle: oon saanu mahtavan uuden kaverin Amerikasta, tämä mun _ex_ihastus puhuu mulle taas, Lulu on rauhottunut ja näen Shirkan rajat jo hämärästi c: Jaja emmä tiedä, oon alkanu käyttää sitä köysi-jujua Niklaksen kanssa, et meiän ranteet on sidottu toisiinsa kiinni, ja sit mulla on kans kaulakoru, joka auttaa sit mua muistamaan paremmin heitä, kun Niklas osaa heilutella sitä sillee pienesti, jos oon ignoorannu näitä vähän aikaa Very Happy jaja silleensä :3 Ilosempia juttuja on kivempi lukea nni täs vähän tämmöne sateenkaari-oksennus päivitys kun oon nii ilone täl hetkel cheers
Näytä käyttäjän tiedot
Smoboo

ViestiAihe: Vs: Smoboon tulpikset   La 12 Syys 2015, 11:17

Ehtoota tulpailijat ja tulpat.

En oo käyny ikuisuuksiin täällä, syystäkin. Elisiistuota, mun tulpat on ikään kuin, kadonneet. En enään pysty puhumaan heille samalla tavalla kuin ennen, eli siis mun pitää käyttää paljon energiaa että edes kuulen heidät, ja näenkin jokaisen enään yhtä hyvin kuin ongen siimanarun - erittäin huonosti.
Mulle on tullut vaan järkytön stressi elämästä ja muutenkin ajatukset leijailee niissä ei niin mukavissa asioissa, eivätkä mun rakkaat enään pysty auttamaan mua mitenkään, kun en löydä energiaa heidän kanssa kommunikointiin.
Ainoa iloinen uutinen on, että näen onneksi Shirkan vielä paremmin kuin jonkun siiman. Se söpöli on tuonnut jotain iloa mun elämään, heh.

En tiiä, ei tuu varmaan uutta postausta taaskaan siihen viiteen kuukauteen, osaan olla niin aktiivinen että huh huh.
Näytä käyttäjän tiedot
Smoboo

ViestiAihe: Vs: Smoboon tulpikset   Ti 29 Joulu 2015, 16:50

Älkää lukeko jos ette halua järkyttyä. Mutta jos haluatte auttaa niin lukekaa ensimmäinen ja viimeinen kappale.

Eli siis öö, jätän tulpailun kokonaan ja tässä tulee nyt kunnon tarina jee anteeks. Voin jo heti sanoa, että tää keskittyy pääosin Luluun ja Niklakseen, oon ollut ilkee, Gaara ja Shirka ei mitenkään tee mitään isoa roolina tulpina, ne vähän kuin oli vain olemassa.

Aloitetaas siitä, kun aloin tekemään Lulua, 2013, huhtikuu. Okei mun elämä oli jo tarpeeks persiillään silloin, ei kavereita tms, niin tulpa tuntui hyvältä idealta ja Lulu oli parasta mulle sen lyhyen ajan. 2013, elokuu/lokakuu, Niklas tuli mukaan ja kaikki oli kivaa ja nättiä ja jee. Sitten eräs paska henkilö, sanotaan vaikka Pekka, tuli mun elämään. Hän oli mun uus luokkakaveri ja seiskaluokka oli alkanut. Ja öää joo siitä tuli vähitellen tärkee mulle ja alettiin seurustelemaan aws. Noh, Lulu ei pitänyt tästä, se saneli aina "kohta se jättää sut, jätä se eka ettet tuu surulliseks, kuten sä oot jo ollut". En kuunnellut Lulua koska olin niin iloinen. No, se ero koitti nopeasti, 2013 lokakuu-joulukuu oltiin yhdessä xD. Olin surullinen joo, liiankin pitkään. Lulu ei sitten pitänyt Pekasta yhtään, ja me oltiinkin sen kanssa vielä kavereita ja kaikkee. Sitten 2014 seurustelin parin muunkin kanssa ja nekin loppui lyhyeen ja Lulu alkoi nopeasti vihaamaan ihmisiä mun ympärillä, "ne kaikki on samanlaisia kusettajia jotka lähtee ja jättää sut itkemään". Jokin meni pieleen Lulun kanssa ja se alkoi possessoimaan mua ilman mun lupaa, valehdellen mun kavereille, jotta ne lähtisi, että "ne ei voisi satuttaa sua". Nyt sitten 2015, tulpailu tosiaan on jäänyt vähälle. Heinä-loka en varmaan edes yrittänyt ottaa yhteyttä keheenkään. Ja sit se helvetti alkoi. Aloin koko ajan näkemään painajaisia siitä kuinka kaikki lähtee mun luota ja kuinka Niklas tulee aina lohduttamaan ja Lulu katsoo takana sellaisella "mähän sanoin" ilmeellä ja sen sellaista. Sit päätin et tää loppuu, joulukuun alussa. Shirka ja Gaara lähti ekana, ne ei edes väittänyt vastaan. Lulusta oon yrittänyt päästä eroon jotain 5 kertaa, ei se lähde. Niklaksen pidän, koska se sentään auttaa ja lohduttaa jne. Ja kirjaimellisesti, Wonderlandissa oon kattonut kuinka Lulu raivoo mulle että kohta kaikki lähtee ja oot surullinen taas, oon hakannut sen jotta se lähtis ja Niklas myös. Se aina lähtee pariksi päiväksi ja ilmestyy taas. Kerrankin yks aamu olin herännyt ja huomannut viiltelyjälkiä kädessä, ja niitä en tehnyt minä vaan Lulu possessoidessaan mua.

Mutta pahin ei oo vielä tässä. Oon saanut tänä vuonna kaverin, joka on parasta mitä on käynyt, mutta hän asuu Briteissä. Me ollaan puhuttu kaikista ongelmista ja se on pystynyt auttamaan mua ja mä sitä. No, kerroin kans näistä tulpista ja sen mielipide oli heti "hommaudu nyt heti eroon niistä", mutta sitähän mä yritän ja se ei onnistu. Mutta sitten toissapäivänä, täysikuu oli ja koska muhun iskee aina kuuhulluus enkä saa unta, nii Lulu päätti alkaa kieroilemaan ja alkoi sitten possessoimaan mua kun juttelin sille.

http://aijaa.com/ImtSVM
Pieni pätkä tästä Lulun ja kaverini juttuhetkestä.

Ja juttu karkas käsistä, se alkoi uhkailemaan mun kaveria että se kuule hakkaa sen joku päivä. No sitten kun pääsin takaisin ite kehooni, nii me mentiin kaikki asiat läpi. Että tää ei oo normaalia, mun pitää päästä eroon tästä tavalla tai toisella. Niin me yhteistuumin päätettiin, että pidetään juttelutaukoa (koska jutellaan se 8h/päivä) siihen asti, kunnes pääsen eroon tästä ongelmasta. Ja tosiaan, ollaan tunnettu hänen kanssaan kesäkuusta xD

Niin nyt kysyn vaan, että mitenkä päästä eroon tulpasta. Oon kokeillut monia juttua - Lululla oli koru, joka piti sen hengissä. Revin sen pois - ei mitään muutosta. Luon mielessäni kuvan, että se katoaa pois kuin tuhkka tuuleen - ei mitääs muutosta. Alkaa keinot loppua, ja siitä on tullut kauhea riesa. Hjälp mej.
Näytä käyttäjän tiedot
Dade

Viestien lukumäärä : 97

ViestiAihe: Vs: Smoboon tulpikset   Ke 30 Joulu 2015, 16:01

Laitoin teille yksityisviestii.
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

Viestien lukumäärä : 77
Ikä : 19

ViestiAihe: Vs: Smoboon tulpikset   Ke 30 Joulu 2015, 16:16

Mä en todellakaan ole mikään asiantuntija näissä asioissa, mutta aloin vain miettimään, että tulpanluontihan on jaettu erilaisiin vaiheisiin: esim, ensin keskitytään sen ääneen, sitten ulkonäköön, persoonaan, älykkyyteen yms.

Joten mietin, että jos itsenäisesti toimiva tulpa onkin niin suuri kokonaisuus, että se on mahdoton tuhota kertaistumalta. Joten jos tulpa on luotu vaiheittain, voisiko sen myös "poistaa" vaiheittain. Tavallaan purkaa osiin ja hoitaa palasen kerrallaan.

En tiedä, auttaako tämä yhtään, mutta onpahan jonkinnäköinen näkemys.
Näytä käyttäjän tiedot
fludatulpa

Viestien lukumäärä : 20

ViestiAihe: Vs: Smoboon tulpikset   Su 03 Tammi 2016, 18:24

Smoboo kirjoitti:
Niin nyt kysyn vaan, että mitenkä päästä eroon tulpasta. Oon kokeillut monia juttua - Lululla oli koru, joka piti sen hengissä. Revin sen pois - ei mitään muutosta. Luon mielessäni kuvan, että se katoaa pois kuin tuhkka tuuleen - ei mitääs muutosta. Alkaa keinot loppua, ja siitä on tullut kauhea riesa. Hjälp mej.

Olisko tää nyt semmonen juttu, että hankit vaan itsellesi enemmän ongelmia hankkiutumalla jostain eroon. Varsinkin nämä väkivallanteot. Sanon vaan että Lulu oli oikeassa joka kerta ja yrittää välittää. Sinä välität myös Lulusta pitämällä hänet elossa. Tai sitten roolipelaat liian paljon "tulpilla" ja stoorisi ei ole tulpien tekemää.

Mene johonkin tulpamiittiin Lulun kanssa ja jutelkaa, sieltä voi vaikka saada välittäviä ystäviä. Jostain syystä kaikki viiltelijät jotka olen tavannut on niitä kaikista mukavampia ihmisiä.

Brittikaverias tuskin koskaat tulet näkemään, mutta mitä nyt screenshotista sain ymmärtää niin suurimmaksi osaksi olen samaa mieltä - paitsi tulpasta eroon hankkiutumisesta. Se jäi epäselväksi, onko tää brittiläinen edes tulpailija. Sanon myös että suurempi suhde tuohon brittikaveriin voi kariutua nopeaa, olet ehkä hänelle suurempi taakka jota kukaan ei muutamaa vuotta kauemmin jaksa kuunnella jatkuvasti.

Varpus kirjoitti:
Mä en todellakaan ole mikään asiantuntija näissä asioissa, mutta aloin vain miettimään, että tulpanluontihan on jaettu erilaisiin vaiheisiin: esim, ensin keskitytään sen ääneen, sitten ulkonäköön, persoonaan, älykkyyteen yms.

Ei aina. Esim. Fluda ja Kayleen on suurimmaksi osaksi kaiken päättänyt itse eikä sinällänsä missään järjestyksessä.

Jos tulpa on nyt sellanen ettei siihen jaksa kiinnittää huomiota tai ole tulpailijalle muutenkaan tärkeä tai emotionaalisesti kiinnittynyt, niin kyllä sen voi unohtaa. Fluda ja Kayleen kun on elämässä joka päivä niin ei niistä hankkiuduta eroon: täysin mahdotonta niin kauan kun uskoa riittää niiden olemassaoloon. Unohtamisesta tulee vain paha mieli.

Eräs nimeltä mainitsematon tulpailija uskotutti itselleen että tulpa muutti pois toisen tulpailijan luokse, joka on vain deluusiota. Muutenkin vähän sekaisin oleva ihminen kuten minäkin. Luultavasti joutui enemmän ongelmiin tuon jälkeen.
Näytä käyttäjän tiedot
Smoboo

ViestiAihe: Vs: Smoboon tulpikset   Su 03 Tammi 2016, 22:09

fludatulpa kirjoitti:
Olisko tää nyt semmonen juttu, että hankit vaan itsellesi enemmän ongelmia hankkiutumalla jostain eroon. Varsinkin nämä väkivallanteot. Sanon vaan että Lulu oli oikeassa joka kerta ja yrittää välittää.

Lulu väittää, että jokainen mun ystävä, nekin jotka eivät tiedä mitään mun tulpista, jättäisi mut ajan kanssa koska kukaan ei kuulemma jaksaisi tällästä "24/7 ruikutusta". Mutta Lulu ei ymmärrä, että muutkin ihmiset mun ympärillä kärsii enkä ainoastaan minä. Esim. mun monelle kaverille on todettu masennus ja ne on kuulemma feikkejä Lululle, ja mulle ei oo mitään todettu ja oon surullisin ihminen maassa.
Tosta eroon hankkiutumisesta, mä hankkiudun eroon asioista, jotka eivät tee hyvää mulle. Oon pistänyt monta kertaa välit poikki ihmisten kanssa, koska he saivat mut ajattelemaan huonoja, hyvä esimerkki on Pekka, jonka kanssa olin vielä marraskuussa kavereita, kunnes älysin että se tosiaan on vaan pahaksi mulle.
Ja kyllä, Lulu yrittää välittää, mutta kaikki muutkin jotka välittää, ei se tarkoita että heidät pitää sulkea pois mun elämästä kun oon saanut mun elämää paremmaksi mitä se oli 2012 uusien ystävien johdolla.
Näytä käyttäjän tiedot
fludatulpa

Viestien lukumäärä : 20

ViestiAihe: Vs: Smoboon tulpikset   Ke 06 Tammi 2016, 12:11

Alkuperäisessä viestissäni oli virhe, sillä ymmärsin screenshotin keskustelun väärin. En ole samaa mieltä brittikaverin kanssa.

Smoboo kirjoitti:
Lulu väittää, että jokainen mun ystävä, nekin jotka eivät tiedä mitään mun tulpista, jättäisi mut ajan kanssa koska kukaan ei kuulemma jaksaisi tällästä "24/7 ruikutusta".

Lulu puhuu totta. Oletko ajatellut, että ongelma voisi olla sinussa eikä Lulussa? Mieti mitä voisit tehdä itsellesi mielialan parantamiseen.

Smoboo kirjoitti:
Mutta Lulu ei ymmärrä, että muutkin ihmiset mun ympärillä kärsii enkä ainoastaan minä. Esim. mun monelle kaverille on todettu masennus ja ne on kuulemma feikkejä Lululle, ja mulle ei oo mitään todettu ja oon surullisin ihminen maassa.

Vai oliko niin, ettette ymmärrä toisianne? Lulu saa toki uskoa mihin haluaa, eriäviä mielipiteitä sattuu kenelle vain. Mikä sitten on feikkiä? Ovatko tulpat myös feikkejä?

En ota sen pahemmin tähän kantaa. Diagnooseja saa liian helpolla mistä vaan ja varsinkin masennuksesta tai autismista. Toisaalta, en jaksa välittää toisten ihmisten ongelmista sen paljoa. Diagnooseista on kyllä sen verran Suomessa "etua" että niillä saa valtion eli veronmaksajien tukirahoja, niin kauan kun tämä meidän hyvinvointiyhteiskunnan mahdottomuus sallii jakaa rahaa autisteille (kiitos Kela 2017 perustulo korjaa asian).

Jos masennus painaa niin hoitoon, tai tulpamiittiin. Osastolla on mukava olla ja jos vapaehtoisesti menee niin silloin sieltä voi myös poistua jos ei huvita - ellei sitten vedä itkupotkuraivaria hoitajien edessä, jolloin sinut pakotetaan pysymään lukittujen ovien takana. Jos Oulussa olet niin toivottavasti et päädy toiseen kerrokseen, voi olla 2spooky4you. Tosin siellä kolmannen kerroksen osastolla on kokemuksestani suurin osa tyttöjä ja vain murto-osa poikia, joista ainoastaan yks oli hieman kehitysvammainen (hänelle oli kyllä mukava nauraa yhdessä hiljaa). Silti niitä parhaimpia ihmisiä joita tavata. Mutta älä masennuslääkkeihin usko, ne on sitä feikkiä kuulemani mukaan.

Smoboo kirjoitti:
Tosta eroon hankkiutumisesta, mä hankkiudun eroon asioista, jotka eivät tee hyvää mulle.

Minun ajatusmaailmassa tämä tarkoittaa näitä asioita:

[*] brittikaveri-suhde
[*] muut kaverit jotka tuottaa pahaa mieltä
[*] Smoboo

Jälkimmäinen on se ääritapaus. Osa voi olla pahitteeksi.

Smoboo kirjoitti:
Oon pistänyt monta kertaa välit poikki ihmisten kanssa, koska he saivat mut ajattelemaan huonoja, hyvä esimerkki on Pekka, jonka kanssa olin vielä marraskuussa kavereita, kunnes älysin että se tosiaan on vaan pahaksi mulle.

Jos tämä teki sinut onnelliseksi niin hyvä. Mutta mitä mieltä Pekka oli asiasta?

Smoboo kirjoitti:
Ja kyllä, Lulu yrittää välittää, mutta kaikki muutkin jotka välittää, ei se tarkoita että heidät pitää sulkea pois mun elämästä kun oon saanut mun elämää paremmaksi mitä se oli 2012 uusien ystävien johdolla.

Niin, ei tarvitse sulkea lähimmäisiä pois elämästä jos osaa olla. Lulu ei ole se ongelma, ongelma olet sinä itse: ei kukaan jaksa "24/7 ruikutusta" kuunnella. Vaikka Lulu olisi pois elämästäsi, ei se auta että sinulla olisi sama ongelma elämässä sen jälkeen vaikka kukaan siitä ei enää muistuttaisi.

Seurustelusuhteet on täynnä kusetusta. Ainut johon voi luottaa on oma itse, ja sen pohjalta osin myös omat tulpat.

Tässä vaiheessa pahoittelen taas sitä, että olen syypää siihen miksi tämä palsta on olemassa. Demin tulpakeskustelut olivat virhe, ja tämä keskustelu antaa syytä siihen miksi.
Näytä käyttäjän tiedot
Dade

Viestien lukumäärä : 97

ViestiAihe: Vs: Smoboon tulpikset   Ke 06 Tammi 2016, 13:53

fludatulpa kirjoitti:
Oletko ajatellut, että ongelma voisi olla sinussa eikä Lulussa?

Kannattaa miettii tota asiaa.

fludatulpa kirjoitti:
Tässä vaiheessa pahoittelen taas sitä, että olen syypää siihen miksi tämä palsta on olemassa. Demin tulpakeskustelut olivat virhe, ja tämä keskustelu antaa syytä siihen miksi.

Ei sun mitään tarvii pahoitella ja minun tietääkseni sulla ei ole ollut yhtään mitään tekemistä TY:n perustamisen kanssa, joten lopeta ton jankkaaminen.

Viimeinen muokkaaja, Dadezt pvm Ke 13 Tammi 2016, 21:29, muokattu 1 kertaa
Näytä käyttäjän tiedot
Smoboo

ViestiAihe: Vs: Smoboon tulpikset   Pe 08 Tammi 2016, 20:55

fludatulpa kirjoitti:
Lulu puhuu totta. Oletko ajatellut, että ongelma voisi olla sinussa eikä Lulussa? Mieti mitä voisit tehdä itsellesi mielialan parantamiseen.
Tottakai se ongelma on mussa. Itse sössin tän tulpailun.

fludatulpa kirjoitti:
Jos tämä teki sinut onnelliseksi niin hyvä. Mutta mitä mieltä Pekka oli asiasta?
Meillä oli kränää jo pitemmän aikaa, se oli fine asian kanssa.
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

Viestien lukumäärä : 179
Ikä : 20

ViestiAihe: Vs: Smoboon tulpikset   Su 10 Tammi 2016, 01:45

Mua jäi nyt jotenki niin lujaa häiritteen nää keskustelut täällä että piti tulla takas parin päivän jälkeen kirjottaan kans.

Tohon asioista eroon hankkiutumiseen otan kantaa sen verran että kaikkea ei tosiaankaan tarvitse sietää jos niistä ei ole muuta kuin haittaa. Toivon että itselläni olisi myös rohkeutta hankkiutua asioista eroon eikä vaan jaksaa kestää niitten kanssa elämistä. Jos on niin, esim nyt ihmissuhteissa, että ylläpitämisestä on enemmän huonoa siitä kärsivälle kuin lopettamisesta toiselle osapuolelle, ja lopettaminen helpottaa kärsivän osapuolen oloa huomattavasti, niin ihmissuhteen katkaiseminen ei tee kenestäkään mitenkään "huonoa ihmistä". Jokainen elää itselleen.

Sitten tähän masennus/ruikutus asiaan... On totta että kukaan ei jaksa kuunnella sitä pidemmän päälle. Oikeasti, kukaan. Varsinkaan ne jotka ovat ennestään masentuneita tai joilla on omiakin ongelmia. Heille toisten valitus saattaa tuntua loukkaavalta ja heidän ongelmiensa vähättelyltä, sekä huomiohuoraukselta. Been there done that. On hyvä avautua asioistaan joillekin, jos siitä on apua, mutta valituksen jälkeen on hyvä pitää pitkäkin aikaväli seuraavaan kertaan, sillä siihen kyllästyy erittäin nopeasti, ja pidemmän päälle ketään ei enää kiinnosta jos asia on koko ajan esillä.

En nyt osaa neuvoa Lulun kadottamisen kanssa, mutta toisinaan kaikki mitä tarvitaan on vaan riittävä tekeminen joka pitää ajatukset muualla, tulpan ignooraaminen ja aika. Älä ajattele Lulua ollenkaan, älä edes käy tällä foorumilla ennen kuin se heikkenee. Älä yritä tuhota sitä tietoisesti vaan jos pystyt, anna sen olla. Pidä itses kiireisenä kaikilla mahdollisilla tavoilla niin että ajatuksiin ei yksinkertaisesti mahdu tulpaa.

Anteeksi jos jossain kohtaa kuulostan ilkeältä, kerron vain omia mielipiteitäni tilanteesta ja toivon että jostain niistä on apua jossain asiassa. Pärjäiles.

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Smoboon tulpikset   

Smoboon tulpikset
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Päiväkirjat-
Siirry: