ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Tietääkö kukaan tulpastasi/tulpistasi?

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
olio
Admin

Viestien lukumäärä : 57

ViestiAihe: Tietääkö kukaan tulpastasi/tulpistasi?   La 01 Marras 2014, 22:16

Olis kiinnostavaa tietää, et kuinka moni on rohjennu kertoa omista tulpistaan. Smile

Ite oon kertonu muutamalle kaverille, joista kaikki on ottanu asian tosi hyvin. Muistaakseni jokanen niistä keille oon kertonu, on alottanu myös luomaan omaa tulpaa (tosin puolet myös tainnu lopettaa jo). Toisaalta must olis mahtavaa päästä järkyttämään jotakuta sillä et mul on tulpa (siis jossain muuallaki ku netissä). Laughing

Mutta, mutta.. Ootteko te kertonu teijän tulpista kenellekään? Surprised
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://tulpa.palstani.com
monttula

Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 16

ViestiAihe: Vs: Tietääkö kukaan tulpastasi/tulpistasi?   La 01 Marras 2014, 22:34

mä oon kertonu kavereille ja tässä vieressä istuu just yks, kaks Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot http://www.tulpakalenteri.tk/
Nanna
Erityinen

Viestien lukumäärä : 70
Ikä : 20

ViestiAihe: Vs: Tietääkö kukaan tulpastasi/tulpistasi?   La 01 Marras 2014, 22:44

Ainut irl-kaveri tietää ja useimmat nettikaverit. Vahingon seurauksena myös veli tietää mitä tulpat on mut ei tiiä että mulla on.

Sahrami

Viestien lukumäärä : 12

ViestiAihe: Vs: Tietääkö kukaan tulpastasi/tulpistasi?   La 01 Marras 2014, 23:09

Paras kaveri tietää ja ainakin jossain vaiheessa teki omaakin. Ja lähimmille kavereille oon joskus maininnut, ja ne suhtautu asiaan ihan rauhallisesti.
Näytä käyttäjän tiedot
Jaspislintu

Viestien lukumäärä : 11

ViestiAihe: Vs: Tietääkö kukaan tulpastasi/tulpistasi?   La 01 Marras 2014, 23:15

Mun kaveri tietää, ja hän luo myös omaa. Lisäksi serkku ja pitää mua puoliksi huurupäänä ja puoliksi kuitenkin tahtoisi tehdä oman (ristiriitako?). Todennäkösesti iskä tietää koska ajaa kouluautoa jossa tämän kaverin kans aina etupenkillä puhutaan tulpistamme x3
Näytä käyttäjän tiedot
drodecy

Viestien lukumäärä : 7

ViestiAihe: Vs: Tietääkö kukaan tulpastasi/tulpistasi?   La 01 Marras 2014, 23:38

Muutama kavereista tietää. Toiset kavereista pitää mun tulpailua ihan hulluna ideana, eikä ne oikee meinaa uskookkaan että tulpan luominen ois mahollista. Eikä ne hirveen hyvin sitä ottanu ku niille ekan kerran kerroin tulpista, ja siitä että aion semmosen luoda.
Muutama muu kaveri taas oli iha haltioissaan ku kerroin niille omaavani tulpan. Oltiihan me Maxin kans tosi innoissaa ku jotku innostu mun tulpailusta ja kyseli Maxista.
Äitikin tietää. Vaikka se ei nyt hirveest tulpista mitää tiedä. Meil on äitin kans kumminki sen verran hyvät ja läheiset välit et pystyin sille kertomaan, ja no, se oli oikeestaan innoissaan ku olin keksiny niinki hyvän "harrastuksen".
En silti huutele mun tulpasta ku läheisille ihmisille.
Näytä käyttäjän tiedot
jokutyyppi19

Viestien lukumäärä : 22

ViestiAihe: Vs: Tietääkö kukaan tulpastasi/tulpistasi?   Su 02 Marras 2014, 15:58

Nettikaverit tietävät.
Ei minua haittaisi, vaikka muutkin tietäisivät, mutta miksi minä niille puhuisin?
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

Viestien lukumäärä : 77
Ikä : 19

ViestiAihe: Vs: Tietääkö kukaan tulpastasi/tulpistasi?   Su 02 Marras 2014, 20:19

Kolme lähintä kaveria tietää, yksi heistä itse asiassa kertoi mulle tulpista, yksi oli alusta asti iha "OMG IHANAA" ja on Frankin kaa iha bff♥ ja toinen, pitkäaikaisin ystäväni piti mua aluks iha hulluna, mut pari viikkoo sulateltuaan ja lueskeltuaan kiinnostu itekki ja omistaa tällä hetkellä oman tulpan(:

Ja serkulleni kerroin joskus, ja hänkin suhtautu aika rauhallisesti, tosin en oo uskaltanut asiasta hälle paljoa huudella, hieman suurisuinen kun on.
Näytä käyttäjän tiedot
Mixxa

Viestien lukumäärä : 1
Ikä : 18

ViestiAihe: Vs: Tietääkö kukaan tulpastasi/tulpistasi?   Ti 11 Marras 2014, 22:21

Sillon kun näistä ihan ensimmäistä kertaa tuli luettua, olin heti eräälle kaverilleni - jonka ajattelin innostuvan - näyttelemässä kaikenlaisia tekstejä mitä oli tullut haalittua. Parille muullekki mainittiin ja yks itseasiassa ties niistä jo valmiiks. Mitään 'hullu' kommentteja ei tainnut edes tulla. Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
Iina T

Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 15

ViestiAihe: Vs: Tietääkö kukaan tulpastasi/tulpistasi?   Ti 25 Marras 2014, 18:26

Yks kaveri tietää, kerroin sille Whatsappissa Very Happy
[Ja se sun luokkalainen...] Niin ja seki tietää... Yritti luoda ittellee omaa mut kärsivällisyys ei kuulemma riittäny : /

Näytä käyttäjän tiedot
Shadzerios

Viestien lukumäärä : 29
Ikä : 21

ViestiAihe: Vs: Tietääkö kukaan tulpastasi/tulpistasi?   Ke 26 Marras 2014, 13:13

Kyllä, meikäläinen on kertonut uusimmille ystävilleni. Tai no, itse asiassa tuntui että ystävystyimme juuri siitä syystä. Muutama on luonut jopa alitajuntaisesti tulpia ja yhden henkilön menneisyyden tulpa palasi takaisin realismiaikaan.
Näytä käyttäjän tiedot http://shadow-dragon14.deviantart.com/
Milla

Viestien lukumäärä : 38

ViestiAihe: Vs: Tietääkö kukaan tulpastasi/tulpistasi?   Ti 13 Tammi 2015, 16:45

Koko luokkani tietää, siksipä useimpia joudun opastamaan niiden luomisessa sen verran mitä osaan.
Näytä käyttäjän tiedot http://tassupolku1.suntuubi.com/?cat=10
pelottelija

Viestien lukumäärä : 3
Ikä : 18

ViestiAihe: Vs: Tietääkö kukaan tulpastasi/tulpistasi?   To 22 Tammi 2015, 21:11

Kukaan muu ei tiedä, paitsi äiti, jolle sanoin että aion luoda tulpan. Hän luki netistä juttuja tulpista ja sanoi että nehän on terveydelle haitallisia. Sanoin että netissähän lukee muutenkin kaikkea eikä melkein mikään pidä nykyään paikkaansa. Sanoin äitille että tulpa vois auttaa helpottamaan mun ahdistuneisuutta ja masennusta. Äiti sanoi että mulle voi puhjeta skitsofrenia. No, se jää nähtäväksi, mutta epäilen. Siihen se sitten jäi.
Näytä käyttäjän tiedot http://www.valkoperhonen.suntuubi.com
Dade

Viestien lukumäärä : 97

ViestiAihe: Vs: Tietääkö kukaan tulpastasi/tulpistasi?   To 22 Tammi 2015, 21:23

Kukaan ei tiedä mun tulpasta, eikä tule tietämään.

Syyhän on yksinkertainen, mä en haluu että ketään olisi musta huolissaan.
Näytä käyttäjän tiedot
Kikwi

Viestien lukumäärä : 31

ViestiAihe: Vs: Tietääkö kukaan tulpastasi/tulpistasi?   La 24 Tammi 2015, 10:26

Mun luokkalaiset jotka tietää oli sillee: wtf dude. Mut sit yks jolta kuulin näistä niin sil on itelki. Aika monen kyllä pitäs tietää koska tein niistä insta päivityksen. Parasta Alko heti kyselee tuloista ja seki on luomas
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 20

ViestiAihe: Vs: Tietääkö kukaan tulpastasi/tulpistasi?   La 24 Tammi 2015, 11:58

Mun yks kaveri tietää, ja muiden ei tarvi Smile

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
Riffi

Viestien lukumäärä : 8

ViestiAihe: Vs: Tietääkö kukaan tulpastasi/tulpistasi?   Ti 17 Helmi 2015, 11:45

Entisen tulpani kanssa (joka ikävä kyllä katosi yhtäkkiä) kerroin muutamille kavereilleni eikä kukaan ottanut sitä mitenkään erityisen vaikeasti. Ensin yksi kaverini mietti, että alkaisi tekemään tulpaa itsekin, mutta ei lopulta edes yrittänyt syynä tulpan tappamisen pelko. Kun ilmoitin tälle kaverilleni aloittavani uudestaan tulpan luomisen, hän ajatteli itsekin nyt olevansa rohkea ja yrittää luoda itselleen ystävää yksinäisyyteensä, koska vaihdoin koulua ja hän jäi aika yksin. No
Näytä käyttäjän tiedot
Pinkkunennn

Viestien lukumäärä : 26

ViestiAihe: Vs: Tietääkö kukaan tulpastasi/tulpistasi?   To 02 Huhti 2015, 20:09

Mun paras ystävä tietää, koska hän mulle kertoki koko jutusta. Hänel ei kuitenkaa kärsivällisyys riittäny Very Happy tuskin tuun kertomaan kenellekkään, mua pidettäis iha hulluna.
Näytä käyttäjän tiedot
Hopeatoffee

Viestien lukumäärä : 3

ViestiAihe: Vs: Tietääkö kukaan tulpastasi/tulpistasi?   Ke 09 Joulu 2015, 16:27

Pari nettikaveria tietää tulpastani, en ole viitsinyt kertoa kenellekään muulle, etteivät pitäisi minua jonain mielisairaana tai jotain. Rolling Eyes
Näytä käyttäjän tiedot
Sadi

Viestien lukumäärä : 24

ViestiAihe: Vs: Tietääkö kukaan tulpastasi/tulpistasi?   To 10 Joulu 2015, 15:25

Muutama kaveri tietää Smile
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Tietääkö kukaan tulpastasi/tulpistasi?   

Tietääkö kukaan tulpastasi/tulpistasi?
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Yleistä keskustelua-
Siirry: