Huom! Emme ota vastuuta kenenkään mielenterveydestä, olet täällä siis omalla vastuullasi!

ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Roolipelaaminen

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
MiuMeow

Viestien lukumäärä : 7
Ikä : 17

ViestiAihe: Roolipelaaminen   La 01 Marras 2014, 15:49

HeyoooO! Ajattelin kysästä: Ropettaako ihmiset täällä? :3
Itse ropetan, se on aivan ihanaa-- ((riippuu aina rp parista/heniköstä jonka kanssa ropetan))
Ropettanu sellasset vouden ja 3kk :> Ei pitkään mutta osaan jo jotenkin hyvin! Ite tykkään ropettaa, lax (rauhallinen), action, romassia(vaikka oon ihan kakka siinä XD)

En osaa ropettaa ollenkaan canon hahmoilla(jos mulla ei oo OC'ta pelissä mukana, kyllä mä sivu roolina osaan c: ) OC on mulle jotenkin pakko aina~
Ropetan aika paljon Creepypastasta ^^; Vaikka siinä ei oo mitään pahaa, vai? :'D

Niin ihmiset, miten pitkään ootte ropettanu ja mitä yleensä ropetatte?
~Nomi
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://ookamiyasha0.deviantart.com
monttula

Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 16

ViestiAihe: Vs: Roolipelaaminen   La 01 Marras 2014, 15:57

Ite pelaan old school runescapee mutta en oo ihan varma voiko sitä suoraan sanoo roolipeliksi
Näytä käyttäjän tiedot http://www.tulpakalenteri.tk/
ClianthaMiura

Viestien lukumäärä : 175
Ikä : 20

ViestiAihe: Vs: Roolipelaaminen   La 01 Marras 2014, 16:02

Kyllä sitä tulee aina ropetettua välillä. En oo tehny sitä pitkään enkä oikein usein, mutta ihmiset sanoo että oon hyvä siinä ._. En osaa ropettaa foorumeilla ollenkaan, tai en oo uskaltanu kokeilla koska rp-foorumeilla ihmiset tuntuu olevan niin pro. Oon aina roolipelannu vaan jossain chatissa randomeiden ihmisten kanssa, ja aina OC:lla koska en uskalla kokeilla canon hahmoja, kun oon sitten vaan niin out of character xD

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
MiuMeow

Viestien lukumäärä : 7
Ikä : 17

ViestiAihe: Vs: Roolipelaaminen   La 01 Marras 2014, 16:09

Awh, CitanthaMiura(entiiämitenlyhentääVery Happy) ei kannata olla niin peloissaan foorumi pelaamisesta, sieltä saa tosi paljon harjotusta, mutta se toki riippuu ite ropesta, toki toki... >w> ((osa ei oikeen osaa pitää niitten päitä avoinna noissa foorumi ropeissa, saamarin vallittaja pulla mössöt! (mulla on huonoja muistoja)) Niin mutta, mutta, mäkin usein vaan ropetan chatissa c: Mutta en randomien kanssa, kaikki on nykyään niin pervoja ja surkeita eikä osaa ropettaa oikealla tavalla .-. ärsyttävää--

Kamallaa, tekee kauheesti mieli ropettaa- taaas ;v; (mulla on vaan aina se ongelma, ropetan ainoastaan enkuks, ei one line vastauksia, siihen tarvitaan juoni ja kaikki hässäkät.. Kukaan ei halua ropettaa *su sad* ;w; Koitan vieläkin ettiä seuraa täällä intternetin isossa mailmassa C':
~Nomi
Näytä käyttäjän tiedot http://ookamiyasha0.deviantart.com
Sahrami

Viestien lukumäärä : 12

ViestiAihe: Vs: Roolipelaaminen   La 01 Marras 2014, 22:13

Itse olen jonkin verran foorumiroolipelannut. Noin kaks vuotta, jollen väärin muista, mutta melko satunnaisesti. Taidot on kohtuulliset, mutta ei nyt niitä kovin hyviks kehuis.
Näytä käyttäjän tiedot
jokutyyppi19

Viestien lukumäärä : 22

ViestiAihe: Vs: Roolipelaaminen   Su 02 Marras 2014, 15:45

Olen pelannut pöytä- ja foorumiroolipelejä ja toiminut myös pelinjohtajana. Viimeaikoina tosin ei ole kauheasti tullut ropetettua...
Näytä käyttäjän tiedot
Shadzerios

Viestien lukumäärä : 29
Ikä : 21

ViestiAihe: Vs: Roolipelaaminen   Ke 26 Marras 2014, 15:05

Meikäläinen roolipelaa ystävien kanssa, mutta olen varsin uusi tämän kanssa. Olen roolipelannut nyt muutaman ystävän kanssa nyt muutaman kuukauden verran ja olen saanut positiivista palautetta.
Pidän itse roolipelaamisesta ja ajattelin aloittaa sitä myös ystäväpiirin ulkopuolella. Eräs ystävistäni on pyytänyt minua liittymään Warrior Cats -roolipeli sivustoon, mutten oikeasti kauheasti ole kiinnostunut aiheesta. Tosin kuka tietää, jos alkaisin pitämään siitä tulevaisuudessa.. Kunhan ainakin saan hahmon luotua ja pääsen vauhtiin! Laughing
Näytä käyttäjän tiedot http://shadow-dragon14.deviantart.com/
Milla

Viestien lukumäärä : 38

ViestiAihe: Vs: Roolipelaaminen   Pe 09 Tammi 2015, 22:01

Kyllä minä roolipelaan soturikissat-roolipelissä jossa olen itseasiassa myös VYP (Varaylläpitäjä) ja minun hahmollani on varapäällikön asema.
Näytä käyttäjän tiedot http://tassupolku1.suntuubi.com/?cat=10
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Roolipelaaminen   

Roolipelaaminen
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Muu keskustelu-
Siirry: