ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

MiuMeow tuo pieni kissa ja hänen hostinsa Nomi (Myöhemmin muita mukana!)

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
MiuMeow

Viestien lukumäärä : 7
Ikä : 17

ViestiAihe: MiuMeow tuo pieni kissa ja hänen hostinsa Nomi (Myöhemmin muita mukana!)   La 01 Marras 2014, 15:30

((Päätin kirjoittaa kaiken alusta ja näin B3 Koska voin tehdä niin!))

~! Esittäytymistä !~

Terve Nomi täällä!

Minusta tähän alkuun jotain:
Olen siinä 14 vuoden ikäisten tyttöjen ryhmässä, ei sen kummempaa. Olen tosi avoin persoona, kohtelias ja mukava ensivaikutelma. Helppoa tutustua ja olla yhteistyökykyinen kanssani~ Huumori on aika iso juttu mulle, vaikka kerronkin yleensä vain inside läppää.

Harrastan kaikenlaista taiteilua, piirtelyä, animointia, öö, laulan, tanssin, soitan pianoa, kirjoitan tarinoita, lisää piirtämistä, cosplay, anime ja manga jutut, onko fandomit harrastus?... Roolipelaaminen on kanssa harrastus, mutta en ole oikein pirtkään ropettanut mutta, ei se haittaa, osaan sen verran hyvin jo!

Olen kovinkin monessa fandomissa, Creepypasta, Hetalia, Durarara!!, Pokemon, Naruto, MLP, Mirai Nikki, IB, Soturi Kissat, Homestuck (Uusin fandom :'D En tiedä melkein mitään -> Lukemassa act 3:sta!) Soul Eater, Attack on Titan, LoZ( kanssa tosi 'uusi', en tiedä paljoa ;^; ) hmm, sitten vielä Inuyasha ja Ranma½! (( Monen monta muuta, olen vain niin laiska etten jaksa muistella!))

Sanoin hyvinkin että piirrän, niin, mutta en toki ole niin hyvä vielä-- Mutta jos jotakuta kiinnostaa, tässä mun deviantART! Käyminen omalla vastuulla!

Hmm, sitten *katsoo stamp kokoelmaa dA:ssa* niin, olen horoskoopiltani Leijona, joten usea saattaa arvata millainen persoona olen-- /taas persoonastani puhutaan Mad/ Niin, olen itsekäs pikku huomion hakija :'D En sille voi mitään, rakastan huomiota, ja niin.

Omistan kaksi kissaa, Yumin ja Miikun c:Pikkuiset on niin ihania neitejä *sarkasmi* vain kolme vuotta- Miiku ja Yumi on 2 ja puoli!

Tuossa saattoi olla tarpeeksi minusta, tai ei ehkä, mutta nyt itse MiuMeow!

MiuMeow on valkoinen kissa, vaalean sininen vasen silmä ja vaalean vihreä oikea silmä. MiuMeow on kooltaan noin vuoden ikäisen kissan kokoinen.

MiuMeow'in häntä on pitempi kuin hänen koko kehonsa, se on hyvin pörröinen, joka tekee hännän näyttämään isommalta kuin MiMe'n koko vartalo. Hännän ympärillä on 'taika' koru, viisi leijuvaa vaalean sinistä helmeä, siten keltainen tähti, taas viisi helmeä ja pinkki sydän (helmet ja muut osat ovat isoja).

Hänellä on vaalean siniset leijuvat siivet takajalkojen yläpuolella. Hänellä pitäisi olla violetti kaulapanta, mutta MiuMeow ei tykkää siitä, ja on enemmänkin 'kaula paljaana'. Oikean korvan ympärillä on pastellin liila silkkinauha.

Hän on lapsellinen idiootti, ilkeä persoona suoraan sanottuna. Hän tykkää kritisoida kaikkea, leikkiä tunteilla ja olla muuten vaan ärsyttävä. Hauskaa tässä on että MiuMeow on muuttunut kamalasti siitä mistä aloitin, hän oli silloin ujo, leikkisä ja lapsellinen. Kamalaa, hän on muuttunut persoonana kamalasti! Mutta jos nyt täydennän hänen koko persoonan tähän (no en, vaan jotain faktaa. Liian laiska) :

~Hän on hyvin leikkisä, säikkyy helposti toisin.
~Hän rakastaa kritisoida toisia, ilkeällä tavalla.
~Hän on nuoleksija, en sano muuta.
~Keinut ovat hänelle hyvin viehättäviä keksintöjä.
~Sade saa hänet ahdistuneeksi, niinkuin, lapset (ikäluokka 0-10) mausteiset ruuat, ötökät, kylmä, ihmiset joita ärsyän (MiuMeow pelkää nähdä mua vihaisena)
~Hän tykkää heittää läppää ja aiheuttaa mulle outoja naurukohtauksia.
~Sokeri on ainoa mitä hän syö.
~Hän on aikamoinen tunteilla leikkijä, älkää kysykö miksi.
~Inhoaa koiria, ja muita eläimiä yleensä.
~Hän tykkää ärsyttää kun mulla on kiire :'D
Hän puhuu vain englantia, vaikka yritän taas opettaa hänelle suomen taidot ^^;

Siinä nyt oli vähän. . . Niin, vähän.... Seitsemän kuukautta tässä on kulunut tulpailun aloittamisesta, hän on muuttunut, minäkin.

Kerron noista 7kk myöhemmin, mua alkaa laiskottaa kirjoittaminen, uskokaa, mulla on kamala kiire XD Sitten, pitää myös piitää hänestä uusi kuva, tuo vanha kuva dA'ssani on oikeasti vanha XD Oon kehittyny kamalasti-

Mutta nyt Hei Hei! Hyvää päivän jatkoa!
~Nomi
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://ookamiyasha0.deviantart.com

MiuMeow tuo pieni kissa ja hänen hostinsa Nomi (Myöhemmin muita mukana!)
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Päiväkirjat-
Siirry: