ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Keskittyminen

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Liljanen

Viestien lukumäärä : 10
Ikä : 16

ViestiAihe: Keskittyminen   To 30 Loka 2014, 07:39

Jos yritän kuvitella itseni ja tulpani wonderlandiin, niin se on mulle vaan jostain syystä niin vaikeeta. Alan kuvittella itseni kolmannesta persoonasta ja/tai ajatukset lähtee vaan pyörimään jossain muualla enkä saa niitä kuriin. Miten te yleensä onnistutte pääsemään kkoko wonderlandiin ja pystytte olemaan siellä? Mulle tää on niin älyttömän vaikeeta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Sahrami

Viestien lukumäärä : 12

ViestiAihe: Vs: Keskittyminen   To 30 Loka 2014, 14:21

Mullekkin käy hyvin usein näin kuten sinullekin. Itse pystyn keskittymään wonderlandiin kun olen sopivasti väsynyt, eli iltaisin nukkumaan käydessä. Parhaiten keskittyminen mulla ehkä kuitenkin onnistuu sillon kun päivä on ollu tylsä ja/tai oon saanu ajatukset selvitettyä ennen keskittymistä wonderlandiin ja tulpaan.
Näytä käyttäjän tiedot
drodecy

Viestien lukumäärä : 7

ViestiAihe: Vs: Keskittyminen   Su 02 Marras 2014, 00:20

Keskittyminen on mullekki toisinaa vaikeeta. Väkisin kaikki muut ajatukset puskee sieltä mielen syvimmistä onkaloista ku pitäis keskittyä siihen wonduun.
Omalla kohalla kans väsyneenä on helpompi päästä wonderlandiin, kuten Sahramikin sano. Kans semmosen rentouttavan musiikin/äänien kuuntelu auttaa, ite ainaki kuuntelen melkeen joka kerta sateenropinaa tms. Ja voihan sitä aluks, ennen wonduun menoa, yrittää selvittää ajatukset, tyhjentää mielen tai jotain sinne päin. Mut luulen silti että pienellä harjottelulla siellä wondussa keskittyminen alkaa helpottua.
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Keskittyminen   

Keskittyminen
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Yleistä keskustelua-
Siirry: