Huom! Emme ota vastuuta kenenkään mielenterveydestä, olet täällä siis omalla vastuullasi!

ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Minä ja Catja

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Catja

Viestien lukumäärä : 2

ViestiAihe: Minä ja Catja    Ke 29 Loka 2014, 23:00

Mmmmoi!

Oon Adde, näin ns. nettinimeltäni, ja mulla on tulpa, Catja.
Aloitin Catjan luomisen 24.10.14, ja minulle oli aika selvää millaisen tulpan halusin. Vaaleanpunaisen, 20 senttisen karvapalleron, jolle myöhemmin Catjan omasta tahdosta ilmestyi "pirunsarvet", lepakonsiivet ja häntä.
Tällä hetkellä keskityn paljolti visualisointiin, forcetukseen (varsinkin Catjalle puhumiseen), ilmeiden/liikkeiden työstämiseen ja tuntemiseen.
Kaikki on mennyt niin nopeasti. Jo ekana päivänä Catja puhui, nimittäin vastasi kun kysyin että minkä nimen hän haluaisi. Mutta, ei, Catja ei puhu kokonaisilla lauseilla - vielä. Ja vastaa vain kun kysytään.
Esittelenpä Catjaa hieman. Luonteeltaan se on lojaali, sarkastinen, vitsaileva, rakastava ja ymmärtäväinen. Kuten jo selitinkin, Catja on vain "karvainen pallero lisukkeineen".

Nyt on jäänyt kaikki Catjan kanssa vähän vähemmälle kun on ollut kokeita, ja kavereita on pyörinyt miltei päivittäin kotona. Onneksi Catja viihtyy yksinkin ihanassa wondussamme ja iltaisin juttelen sen kanssa paljon ♥

Tällainen eka raapustus.
★Adde
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot

Minä ja Catja
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Päiväkirjat-
Siirry: