Huom! Emme ota vastuuta kenenkään mielenterveydestä, olet täällä siis omalla vastuullasi!

ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

CM:n tulpapäivis

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3
KirjoittajaViesti
Nanna
Erityinen

Viestien lukumäärä : 70
Ikä : 20

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   La 14 Toukokuu 2016, 04:23

Mie ainaki haluan tietää tost roolien vaihtamisesta! Very Happy

ClianthaMiura

Viestien lukumäärä : 175

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   La 14 Toukokuu 2016, 10:46

Ois kiva tietää itekki enemmän niin ois helpompi kirjottaa :'D Tuskin siitä opasta tulee mutta jonkinlainen novelli kuitenkin Very Happy

Voisin oikeastaan kirjoittaa tähän väliin sen, en viitsi tunkea sitä erilliseksi aiheeksi...

Elikkä siis hmm. Saatta olla että siitä tuli tavallaan tapa, kun piirsin vielä aktiivisesti sarjakuvaa ja kehittelin mielessäni koko ajan hahmoilla uusia tilanteita, ja välillä kun esim laitoin ruokaa oli helpompi ottaa yhden hahmon rooli ja puhua sen repliikit ääneen. Silloin tilanteet tuntuivat muodostuvan kuin itsestään ja se helpotti juonen keksimistä aika paljon. Noh, en ole piirtänyt sitä sarjakuvaa varmaan taas puoleen vuoteen kun se vähän unohtui, ja eräänä päivänä huomasin että teen samaa nyt Desmondin kanssa, vaikka se ei olekaan ihan täysin samanlaista. Mutta koska hahmo oli/on jo 5-6 vuotta vanha ja "tunnen" sen tulpan lailla, tiedän kaikki sen reaktiot eri tilanteisiin ja millainen sen luonne on täysin, sitä voi varmaan verrata tulpaan. Sillä vain ei varsinaisesti ollut koskaan omaa tahtoa.

Yksi ero on siinä, että hahmon kanssa piti itse ajatella olevansa se hahmo. Tulpan kanssa ei tarvitse ajatella olevansa tulpa, vaan että tulpa on siinä sinun kehossasi tavallaan sinun paikallasi, ja ikäänkuin ottaa sellainen asenne, että se johtaa (vaikka koko keho olisikin muuten hostin hallussa, tulpalla on vain mieli). En osaa kunnolla selittää sitä, mutta kuten aiemmin kirjoitin, itse vain käytännössä päästän Desmondin luonteen yms itseeni ja puhun mitä tulpa sanoo ja käytän sen ilmeitä (tosin se tuntuu olevan melko automaattista eikä niinkään tahallista). Tulpa ei varsinaisesti ole hallussa, tai jos onkin niin se on erittäin huteraa koska siitä irtoaa niin helposti. Host on täysin tietoinen ja pystyy liikuttamaan kaikkia ruumiinosiaan normaalisti, mutta tulpan mieliala, ajatukset ja puhe tuntuu tavallista selvempänä ja niitä on helppo "tulkata" fyysiseksi puheeksi ja ilmeiksi, toisinaan myös eleiksi. Tavallaan voisi puhua osittaisesta switchaamisesta, koska host ja tulpa ovat yhtä aikaa samassa kehossa ja hallitsevat eri osa-alueita mielestä mutta en tiedä miten löysästi sitä termiä voi tässä käyttää. Itse kun teen tätä niin touhuan kotona muuta samanaikaisesti, kuten tiskaan tai kokkaan, eli Desun rooli kehossani koskee vain mielentilaa ja puhetta. Kerran yhdistin possessointiin, niin kuin aiemmin kirjoitin, ja se tuntuu tavallaan helpommalta vaihtoehdolta koko kehon ja pään possessointiin. Tulpalle ohjakset, mutta host käyttää päätään tulpan sijaan mutta sitä myötäillen. Meillä ainakin Desun puhe tulee luonnostaan erin kuuloisena kuin omani, ja olen huomannut sen yrittävän possessoida kasvojani samalla kun teemme tätä. (Tulee esille siinä että en yhtäkkiä osaakkaan sanoa jotain ja Desmond kiroaa kun ei osaa puhua xDD) Erinkuuloisuuden takia juuri kuiskin, koska en pysty pitämään vakavaa naamaa kun oma puhe kuulostaa niin oudolta Very Happy

Olen huomannut että myös Desun tunteet tuntuvat erittäin fyysisinä kun se on ns minun roolissani, tunnen perhosia vatsassa jos Desmond puhuu jollekin kenestä pitää, ja kuin jokin kääntäisi vatsan solmuun kun se loukkaantuu tai tulee surulliseksi jostain mitä joku sanoo.

Hitto kun osaisin kirjoittaa kunnon ohjeet miten joku muu voisi tehdä saman helpommin kuin näillä vajavaisilla vinkeillä xD Muttakun ärh. Sanoisin että asian avain on tuntea tulpansa luonne ja pystyä aistimaan sen mielialat helposti, mutta en sitten kyllä tiedä kun aina kun Desmond on minun roolissani, ei minun tarvitse miettiä minkälainen luonne sillä on tai millä tuulella se on, koska tunnen ne omassa kehossani; kasvoilla ilmeenä ja puheessa äänensävynä, ja ne perhoset ja solmut vatsassa mitkä mainitsin aiemmin. Koko juttu on erittäin automaattista. :   D Voi tosiaan olla että olen oppinut tähän sen sarjakuvahahmon takia, joten en osaa neuvoa sen kummemmin tai kertoa sen erityisempiä.. Aion seuraavaksi kuitenkin opetella jättäytymään taaemmas ja pois hallinnasta kun ensin päästän Desmondin oman mieleni päälle, jos sitä kautta pääsisi nopeammin eteenpäin possessoinnissa ja muussa sellaisessa. Ja jos vaikka oppisin repeämään mielensisäisesti etten aina katkaise Desun hallintaa nauramalla omalle äänelleni xD

EDIT: Ai niin se mitä tulin tänne kirjottaan!

Löysin Desmondin lauluäänen lähteen huehue. Se on ottanut vahvasti vaikutteita youtuberista nimeltä Caleb Hyles, joka tekee kaikenlaisia covereita. Desun ääni ei ole yhtä syvä, eikä se käytä yhtä vahvasti vibraa äänessään kuin tuo välissä, mutta joissain paikoissa kuulostaa täysin samalta; enimmäkseen korkeissa nuoteissa ja matalemmissa rauhallisissa pätkissä.

Tässä yksi missä kuulostaa koko äänialaa ajatellen eniten. Ja kyllä juuri tämä biisi :'DD Sit toinen missä kuulostaa koko laulun on Skyrimin yksi bardlaulu. (nauran miten huonosti se ääni sopii Desmondin luonteeseen mutta minkäs teet :DD)

|Misa|   05.12.2015

Viimeinen muokkaaja, ClianthaMiura pvm Ma 16 Toukokuu 2016, 23:17, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Su 15 Toukokuu 2016, 04:31

15.05.2016 (756pv)

Ollaan onnistuttu Desun kanssa possessoimaan koko keho! Tosin se ei ole muilla kerroilla onnistunut yhtä helposti kuin ensimmäisellä, ja vaatii sen että kumpikaan ei ole väsynyt. Ensimmäinen kerta oli puhdas vahinko, vaihdoin roolia Desun kanssa ja "tulkkasin" sen lauleskelua koska se onnistui ääneen ilman että alkoi naurattaa, ja jossain kohtaa huomasin etten itse tuottanutkaan enää ääntä tai liikuttanut suuta tietoisesti, ja olin siirtynyt pois kehon hallinnasta. Sen jälkeen Desu on pystynyt puhumaan kehossani ilman että nauran, mutta jos Desmond alkaa nauraa kun possessoi niin sen ohjaus herpaantuu koska sitten sitä alkaa naurattaa se miltä kuulostaa kun nauraa minun kauttani. Very Happy

Tuli huomattua että jostain syystä kun annan sen possessoida kehoani kokonaan alan olettaa kuulevani sen kaikki ajatukset ja ikäänkuin tuntevani olevani Desmond. Liittyy varmaan siihen että kun otin sarjakuvahahmon roolin todella tunsin välillä olevani se hahmo, tai siis pystyin omaksumaan sellaisen ajatusmaailman. Mutta niin ei kuitenkaan ole ja se vaatii vielä jonkin verran totuttelua :'D pidän omat ajatukseni ja mielensisäisen puheen hiljaisempana kuin Desmondin mielensisäisen puheen ja "fyysisen äänen", jotta en vahingossa asettuisi ns. dominoivaan rooliin päässäni. Meinaan myös alkaa aina itsekin keskittymään asioihin mitä Desu tekee kehossani, kuten kännykällä kirjoittamiseen.
Desmond puhuu minulle ääneen lähes koko ajan ja minä sille mielensisäisesti, vaikka kokeilimmekin kerran vaihdella sitä jatkuvasti. Se oli vaan niin hankalaa että eähh ei. Very Happy Mutta anyways, Desmond käyttää paljon matalampaa ääntä kuin minä ja jonkin ajan possessoinnin jälkeen kurkku oli kipeä ja käheä :'D

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Pe 01 Heinä 2016, 04:08

01.07.2016 (803pv)

Unohdan aina tulla kirjoittamaan kun tulee jotain kirjoittamisen aihetta ja sitten en enää muista mitä piti kirjoittaa! </3 Kovin ärsyttävää.
Kirjotan nyt sit kaiken mitä tulpista nyt tulee mieleen eli saattaa tulla joukkoon vähän ylimääräistä liibalaabaa mutta ei kait se mitään haittaa.

Tulpailun saralla menee hyvin, ja tuntuu aina vain menevän paremmin. Tänä kesänä en erkaantunut tulpista niin kuin aiempina vuosina on tupannut käymään, vaan ollaan pysytty kehityksessä samassa paikkaa ja liikuttu jopa vähän eteenpäinkin.
Possessointi Desmondin kanssa sujuu aika hyvin mutta kehon luovuttaminen sen käyttöön ei käy niin helposti kuin mitä haluaisin, vaan sitä joutuu hiukan työstämään. Tai no meillä se on oikeastaan niin että minun pitää tavallaan unohtaa oman kehon käyttö ja liikkeet, että Desu saa niistä kiinni. Sen jälkeen sujuu taas melkein ongelmitta. Useampi viikko sitten se possessoi ensimmäistä kertaa julkisesti (eli siis että ympärillä on porukkaa joille pitäisi jutella, ollaan kävelty pihalla yms itseksemme ennen Very Happy). Muuten sujui ihan hyvin, paitsi että Desmond ei meinannut uskaltaa sanoa mitään, eikä uskaltanut kertoa olevansa siinä. Jos tuntee Desmondin vain sen kautta mitä mie kerron siitä, tai siitä mitä se minun kautta puhuu, voi olla vaikea uskoa että se on oikeasti aika ujo. On helppo puhua foorumin, kikin tai hostin kautta, mutta kun pitääkin itse tehdä jotain, se jänistää ja yrittää paeta. Muuten ollaan possessoinnin kautta tultu niin läheisiksi että voin taas kutsua sitä ystäväksi, kun aiemmin varsinkin alussa suhde kaikkiin tulpiin oli hiukan pinnallinen. Tunnen tulpani taas paremmin. Toivottavasti se pysyy tällaisena vielä pitkään.

Hitto mulla oli tähän perään muutaki mutta oli kirjautunu ulos ja kun yritin postata niin tää kumitti sen pois :C Perkele. En kyllä enää muista mitä kaikkea siinä luki joten tiivistän jotenkin.

Vastasin yhtenä päivänä Desun kysymykseen "mikä vittu on strutsi" näyttämällä sille kyseisen eläimen. Misa ihastui siihen, adoptoi sen ja nimesi sen Edelweissiksi ja se asustaa nyt Misan kanssa sen omassa pienessä aukiossa wonderlandin metsässä, jossa on Misan kotipuu ja pieni kirkasvesinen lampi. Tyyppi on alkanut puhua hiukan enemmän mutta tykkää selkeästi jäädä enemmän seuraamaan vierestä muiden touhuja. Misa on arka mutta ei nolostu herkästi, ei häpeä alastomuutta(an) eikä mitään puheenaiheita mitä on tullut vastaan. Se rakastaa kaikkea elävää ja on ihastunut kaikkiin otuksiin joiden lisääminen wonduun on käynyt mielen vieressäkään. Siispä siellä juoksee nyt hieman siistimpiä ja kesyjä versioita The Witcher 3n hirviöistä fiend, griffin ja forktail. Lohikäärmeitä odotellessa.

Tämä jää nyt tämmöiseksi kun pää alkaa lyömään tyhjää. Ärsyttää kun on muutakin kirjoitettavaa ollut mielessä mutta on kyllä unohtunut niin totaalisesti että äh.

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   To 14 Heinä 2016, 21:57

14.07.2016 (816pv)

Huh ku noita päiviä kertyy :'D Oon koittanu tässä miettiä kaikkea kirjotettavaa muttaku en tykkää tehä lyhyitä päivityksiä niin ootan aina että tulee enemmän kirjottamista ja päädyn unohtamaan puolet. Pitäs alkaa pitään muistikirjaa mukana tulpia varten xD Mut nyt tässä on ollu kivasti toimintaa viikon aikana joten jee pääsen kirjottaan.

Hmm mitenköhän tän alottais. Desu ja L meni hissukseen naimisiin Cool Ja siis tosiaanki hissukseen, kelleen ei kerrottu vasta ku jälkeenpäin ja itekki satuin vaan stalkkaamaan niitä kun touhusin muuta niin olin puoliksi paikalla siinä tilanteessa Very Happy Se oli sellanen "maataan puolinakuna sängyssä ja kuiskitaan söpöjä juttuja ja sit vähän vakavampia juttuja ja sit päätetään et sormukset kehiin" naimisiinmeno. Sitä ennen olivat olleet ööh.... viime vuoden puolelta jostain saakka kihloissa, ja Desmondin kädessä on nyt kaksi sormusta ja Lllä yksi (Desu on se vaimo xD {Hei!}). Ihan kamalan söpöjä ovat c: Desu vaan ujostelee tosta tulevaa huomiota ihan sama keneltä, minut mukaanlukien Very Happy Mut sano että aiko vetää perseet myöhemmin wondussa Ln ja Neviran kanssa koska pitää jotenki juhlia sentään xD

Tuon jälkeen kumpiki tulpa on ollu jotenki tosi hyväntuulisia ja oli hassua kun käytin koiraa ja ne oli mukana, ja L yhtäkkiä keksi alkaa kiusallaan jahtaamaan Desua ja ne pääty juokseen ympäriinsä Very Happy L juoksi välillä sutena ja ne kompuroi vähän maassakin mut hauskaa tuntu olevan. Desmond on yleensä sellanen lahna joka ei paljoa liiku niin oli kivaa vaihtelua c:

Asiasta kukkaruukkuun, Neviran ja Desmondin välit on taas parantumassa vähän, vaikka kumpikin vittuilee toisilleen joskus turhankin rajusti. Kik-ryhmässä alettiin puhua hiusten, karvojen ja sulkien irti repimisestä, kun olin löytänyt ehjän linnunsiiven josta irrotin kaikki ehjät höyhenet talteen ja Desu koitti härnätä siivekästä tulpaa kysymällä saako ottaa siltä sulkia. Jossain vaiheessa keskustelua Nevira leikkasi kauhean tupon karvaa Desun hännästä, johon tämä reagoi ensin säikähtämällä ja sitten ärsyyntymällä. Keskustelu jatkui vielä ja Desun ollessa keskittynyt siihen, Nevira päätti leikata sen hännänpään kokonaan eri muotoiseksi, suiposta pyöreäksi. Desmond huomasi ja ymmärrettävästi suuttui toiselle tulpalle ja kirjaimellisesti kävi päälle, otti Neviraa kiinni kurkusta ja olkapäästä ja kaatoi sen maahan. Neviran kädessä olevat sakset osuivat (hox! vahingossa) Desun silmään ja upposivat aika syvälle, kun Nevira yritti suojautua käsillään. Desu panikoi, Nevira panikoi, lattialle valui kiva määrä mielikuvitusverta ja Desu alkoi itkemään samalla kun Nevira yritti epätoivoisesti pyydellä anteeksi. L laastaroi Desun puhjenneen silmän ja Misa pakeni tilannetta wonderlandiin. Sitten ku side oltiin saatu paikalleen niin Desmond ryömi Neviran syliin ja ne halivat siinä sitten kauan aikaa. Ei kumpikaan oikeasti vihaa toisiaan tai varsinkaan halua satuttaa, niiden luonteet vaan ovat niin toisiinsa sopimattomat että kärhämää tulee väkisinkin.
Desun silmä kasvoi takaisin nopeasti, niin kuin joskus aiemmin kun se vain randomisti putosi sen päästä aiheuttaen samantapaista paniikkia ja veritulvaa kuin nytkin. Silloin Lkin säikähti ja meni ihan kalpeaksi, tällä kerralla se pysyi rauhallisena koko ajan.

Mitäköhän muuta mun piti vielä kirjottaa... Hmm. Misa on alkanut puhua enemmän, eikä se enää ujostele niin paljoa. Tai ei ainakaan yhtä tulpaa, jota Misalle myös shipataan jonkin verran Very Happy Muille se ei oikeastaan sano juuri koskaan mitään, oman muistini mukaan ainakaan..

Jos oli vielä jotain mielessä niin se kyllä unohtui nyt Very Happy

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Ma 12 Syys 2016, 22:36

12.09.2016

Muistin taas tännekki tulla kirjottamaan päivityksiä.. Parin kuukauden tauko taas. I love you

Alotanpa vaikka sillä nyt et Misan keho on nykyään taas enemmänkin 13-vuotiaan luokkaa, ehkä hieman vanhemman, en tiedä. Se on noin 150cm pitkä eli aika pikkunen, ja sen varsinainen ikä on lentänyt ikkunasta Very Happy En osaa kuvitella sen vanhenevan, ja sen luonne on niin lapsenkaltainen ja eloisa etten tavallaan edes halua sen muuttuvan. Misa on nyt siis iätön dryadtyttönen. Se ei enää ujostele muita ihmisiä tai tulpia yhtä paljon ja on muutenkin rohkistunut. Se säpsähtää aina kun joku muu kuin minä, L, Desu tai Nevira puhuu sille, eli tavallaan se on arka mutta juttelee kyllä mielellään.

Ensimmäistä kertaa tosi pitkään aikaan mulla on asiaa joka on tapahtunut kirjoituspäivänä Very Happy L ja Desu pöljinä menivät ja nukahtivat pihalle yöllä ja aamulla todettiin Ln vilustuneen. Sillä on melkeinpä kaikki flunssan oireet, eli näin kätevästi wikipediaa lainatakseni "räkä, aivastelu, yskä, kuume, äänen käheys, lihassäryt, kurkkukipu, päänsärky ja paineen tunne poskionteloissa". Olen laiska enkä viitsinyt alkaa kirjoittamaan hienommasti niin kävin vilkaisemassa miten se on wikipediassa kuvattu ja siinä se olikin noin hyvin suoraan xD Ln tapauksessa oli enemmän aivastelua kuin yskimistä, ja jatkuvaa niistämistä. Se on ollut kuumeen takia tosi väsynyt tänään eikä oikein kävelykunnossa. Oman muistini mukaan se ei ole ennen ollut kipeänä joten sillä on nyt jotenki tosi vaikeaa :') Raukka

Siinä teille nuhanen L

Unohdin taas puolet mitä meinasin kirjottaa Sad Ärsyttävää ähh no jaa. Jätän nyt tähän ja ehkä joskus saan kaikki kirjotettua!

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Ti 04 Loka 2016, 22:56

04.10.2016 (898pv)

Vielä noin sata päivää ja tulee 1000 täyteen, huhhuh Cool

Tuntuu välillä että tää paikka on niin epäaktiivinen et hirvittää kirjottaakkaan mitään. Mut jaa, saapa joskus ajatuksia ylös ja kai näitä joku joskus ehkä lukee.
Anygays en muista kuinka paljon oon kirjottanu mun ja Desun suhteesta tänne muutaku maininnu et se on alkanu muistuttaan taas enemmän ystävyyttä kuin vain tulpa-host suhdetta. Nykyään tuntuu että se on paras ystävä mitä mulla on. En oo tosi pitkään aikaan ollu kunnolla yhteydessä mun irl kavereihin eikä ne muhun, mutta tulpien kanssa oon ollu senki edestä, ja sit TY kik-ryhmäläisten kanssa juttelen. Siinä onki sit melkein mun koko sosiaalinen elämä, tulpat ja tulpailijat. Että juup.

Mut epäsosiaalisuudesta huolimatta mun elämänlaatu tuntuu parantuneen tosi reippaasti yhtäkkiä, aika kuluu jotenki tosi nopsaan eikä mulla oo ollu ankeita päiviä juuri lainkaan ja oon pystyny pitään positiivisen asenteen. En uskalla sanoa että oisin päässy masennuksesta ja tai ahdistuksesta yli, mutta on kyllä helpottunut huomattavasti. Ainakin vähäksi aikaa taas. Se näkyy myös tulpissa kivasti, niilläkin on tosi positiivinen meno ollut nyt viimeaikoina, ja oon ollut niiden kanssa jotenki tosi aktiivinen. Jokapäivä mukana jokapaikassa. Mun ihanat I love you

Olen alkanut forcettaa Ln näkökenttää sellaiseksi kuin se kaiken järjen mukaan on, kun tyypiltä puuttuu toinen silmä kokonaan. Teen sen niin, että pidän toista silmää samalla kiinni tai peitän sen jollain kun forcetan sitä Llle. Se tuntuu jopa toimivan, L joskus säikähtää asioita jotka tulevat oikealta eli sen sokealta puolelta, koska ei näe niitä. Kuulostaa ehkä ilkeältä tehdä tällälailla mutta meidän wonderland ja tulpat pyrkii realistisuuteen niin paljon kuin vain sietävät, ne eivät koskaan teleporttaa paikasta toiseen, Misaa lukuunottamatta, vaan kävelevät. Eivät myöskään spawnaa esineitä käsiinsä muuta kuin joskus harvoin, vaan kaikki haetaan kaapista tai missä asioita nyt yleensä pidetään. Jos Lllää haittaisi olla puolisokea, se sanoisi niin. Olen kysynyt ja sanojensa mukaan on ok asian kanssa.

Löysin muuten kans mun vanhan tulpapäiväkirjan mikä oli siellä edellisellä foorumilla Very Happy Siellä oli joitain tosi ihania kohtia mitkä olin unohtanu, ja sit vähän ikävämpiäkin asioita. Mulla ei menny erityisen hyvin sinä aikana ja se kyllä näkyy tekstissä loppua kohden... Oli tosi kiva kuitenki huomata että jotku asiat on säilyny Desussa ja Lssä ihan alusta saakka, kuten Ln pöytien alla ja lattialla istuminen ja Desun runsas nukkuminen (jota tapahtuu nykyään niin paljon että se taitaa joinain päivinä nukkua enemmän kuin on hereillä). Ostin vasta myös fyysisen muistikirjan johon laittaisin tulpailuja etten aina unohtaisi mitä meinaan tänne kirjoittaa, mutta olen unohtanut kirjoittaa siihen Laughing pitäisi ottaa tavaksi kirjoittaa kaikki vähäpätöisimmätkin jutut aina joka päivä.

06.10.2016

Ei halunnu tehä uutta näin lyhkästä niin laitan tähän saman perään kröhh

Tässä on melkein Ln ääni. Ei ihan mut lähemmäs osuvaa en löytänyt Very Happy Toi kuiskimisääni on aikalailla samanlainen kuin Ln kuiskimisääni, mutta Ln ääni on sellanen huomattavasti pehmeämpi, siihen ei saa terävää sävyä sitten millään. Normaali puheääni on samalla lailla pehmeä mutta samansävyinen kuiskimisäänen kanssa, eikä kuulosta Markiplierin normaalilta puheääneltä yhtään. Ja normaalipuhe on hiukkasen korkeampi kuin kuiskimisääni. Mut mut. Siinä. Ehkä joskus jostain löytyy se täydellinen L-ääni joskus Cool

Tossa videossa varsinki 3:08 kohassa kuulostaa enemmän hiii

|Misa|   05.12.2015

Viimeinen muokkaaja, ClianthaMiura pvm Pe 25 Marras 2016, 21:25, muokattu 1 kertaa
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Pe 07 Loka 2016, 03:42

I love you

|Misa|   05.12.2015

Viimeinen muokkaaja, ClianthaMiura pvm Pe 25 Marras 2016, 21:52, muokattu 1 kertaa
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Pe 25 Marras 2016, 21:46

25.11.2016 - 950pv

L oli viimeyönä surullinen. Se halus puhua ihmisille mutta on niin ujo että eihän se uskalla itse sanoa mitään tai antaa mun sanoa, ja siitä tuntuu ettei se oikein osaa jutella. Sillä oli vähän yksinäinen fiilis enkä mie ollu tarpeeks seuraa et ois auttanu siihen ja kaikki muut tulpat nukku. Se ei eka halunnu herättää Desua koska ei kehdannut mutta herätti sit kuitenki hetken päästä. Ja sitten ne oli ihan halicuddle ja nukahtivat silleen.
Ne oli aamullaki ihan rakkaushellyyshöpsöjä joten Desusta ei ollu kauheasti seuraa hetkeen. Ajoin silloin toiseen kaupunkiin noin 130km päähän ja oli vähän yksinäinen se väli siinä Very Happy Kuitenkin jossain vaiheessa siellä ollessa tyyppi ilmestyy taakseni ja tökkää olkapäähän. Se tuntui melkolailla fyysiseltä tökkäyksestä ja melkein säikähdin sitä. Mut aika hienoo, ehkä edetäänki johonki suuntaan Very Happy

Desu lupas pitää seuraa paluumatkalla sillä ehdolla että siirrän toista etupenkkiä taaksepäin että se mahtuu istumaan siinä mukavammin. Joitain keskustelupätkiä siitä:

Mie: *ostaa kokista*
Desmond: "Meinaaks laittaa sen penkille silleen mun perseestä läpi?"
Mie: "Meinaan"
- autossa -
Mie: *laittaa pullon penkille*
Desmond: "yhyy koskit mun pyllyyn"
Mie: "Hähähä"

Desmond: "Lukeeko nois kylteis etäisyys linnuntietä vai tietä pitkin?"
Mie: "Ööh tietä pitkin..?"
Desmond: "Mieti jos siinä oiski linnuntietä ja kyltti sanois vaikka 3km mut sit se tie meneeki jotain ihme kautta ja se matka onki oikeesti tuplasti pidempi Very Happy"

- luminen auto menee ohi -
Desmond: "... Mistä helvetistä toi jätkä on löytäny lunta"
(Täällä eikä toisessa kaupungissa eikä missään siinä välillä ollut lunta maassa)

(Tää oli oikeestaan jo ennen tota paluumatka-autossaistumista)
Mie: "Hei viittiks antaa sen pull- eiku joo ei mitään..."
Desmond: "Joo ota tää mielikuvitusversio siitä ((:"

Yhdessä välissä se possessoi randomisti toisen käden ja skippas biisin listalta ja sanoi että se on tylsä. En oikeestaan antanu sille lupaa tehä silleen, eikä se kyllä ees kysyny, mut toisaalta sit taas en mitenkään ees ajatellu estäväni sitä Very Happy Eikä mua oikeestaan haittaa tommonen, oli vähän yllättävää vaan.

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
Traveller

Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 19

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   La 26 Marras 2016, 15:26

Kesti hetken mutta vihdoin sain kaiken luettua! @__@ Teille on kyllä tapahtunu vaikka mitä Very Happy Hauska oli lukea ja kieltämättä huomasi samanlaisia ajatuksia mitä itselläkin on ollut. Koko poppoo vaikuttaa hyvin railakkaalta. c: Toivottavasti jaksat tulevaisuudessakin tänne kirjottelua :^D ;_;
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Su 27 Marras 2016, 20:03

27.11.2016 - 952pv |Kohta on joulu!!!|

Desulla oli tänään vähän virkeämpi päivä ja päätin että se saa käydä taas kaupassa possession kautta. Sille on mukava antaa "valtaa" koska se selkeesti nauttii kun annan sen päättää mun asioista Very Happy

Desmond: *heittää hanskat autoon*
Mie: "... Älä jätä niitä sinne ku ne on kylmät sit ku tullaan takas."
Desmond: "Äh ihan sama."
-kaupassa-
Desmond: *kävelee hyllyn luo*
Mie: ???
Desmond: "Pekoniahan sä varmaan tahot?"
Mie: "No en nyt välttämättä tarvi ku on tärkeempääki ostettavaa"
Desmond: "Se on tarjouksessa Cool "
Mie: ".... no ota sit"
-toisen hyllyn luona-
Desmond: "Nännikeksejä ಠ_ಠ"
Mie: "Joo :'D"
Desmond: ".... Ostan ne"

"Nännikeksit"

Mukaan tarttui myös pipareita koska Desu ei ollu ennen maistanu ja halus tietää onko ne hyviä. Ja sit kokonainen broileri, joulubroilerinako sitä nyt myytiin. Jauhelihaa oli tarkotus mutta Desmond kitisi et meen sit uudestaan kauppaan jonain toisena päivänä ku kyllä nyt pärjää hetken sillä Very Happy Laiskimus maksimus. Kokista ei mulle ostanu nyyh, tavallaan kätevää ku siihen ei samallain vaikuta mun ruokahimoamiset :'D Mut sain sentään mehutiivisettä ku vähän vinguin. Ainahan oisin voinu vaan ottaa itelle kontrollin ja käydä hakeen pullon tai pari mut ei se oo yhtä hauskaa. Kassalla piti kuitenki ite olla koska Desmond-pöhkö ei uskalla aina puhua kassatäteille tai kattoa ees päin.

-autossa jälleen-
Desmond: *laittaa hanskat käteen* "....." *ottaa hanskat pois*
Mie: "Noni miehän sanoin"
Desmond: "Oo hiljaa >:I "

Ja ei, en anna Desun ajaa lol. Se on siinä mukana osittain possessoimassa mut ei se varsinaisesti sitä autoa ohjaa.
Se tykkäs pipareista Very Happy mutusti niitä jonku verran ja sit kitisi et en syö kaikkia ite ku se haluaa vielä kans :'D Ei sit syödä. Rupeen kai nyt paistaan sitä pekonia ja syön vaikka leipää lisäksi, niin huomenna vois sitten kokeilla sen broilerin kans sählätä. Voivoi, ainaki tulee vähän vaihtelua munki ruokavalioon.

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Su 05 Helmi 2017, 09:23

5.2.2017 - 1022pv

Yli 1000 päivää tulpien kans jee!
Tänne kirjottamisesta on tullu tavallaan vaikeaa koska ei me enää oikein edistytä Very Happy Ja eikä se sinällään haittaa, tulpat on kehittyny jo siihen pisteeseen et tuntuu et ainoo puuttuva asia on imposetus ja sitäki kyllä työstetään mut niin vähän ja niin harvoin ees muistan että jos se edistyy niin edistyy niin hitaasti ettei siitä oikein voi kirjotella.
Tietty voisin kirjottaa vaan kuulumisia aina, ja kirjottasinki jos muistasin mutku huono muisti on huono </3 Pitäs koittaa alkaa kirjottaan useammin vaan niin ei aina unohtuis kaikki mutku ääh, en muista sitäkään xD

Tulpiin liittyen nyt kuiteski, en oo muistaakseni aiemmin sanonu täällä mitään aiheesta (voin olla väärässäki) mut Desu on ollu kauheen pitkään masennuksen rajamailla, se saa pieniä tietyntapasia ahdistuskohtauksia ja joskus se on ihan lohduttomana. Sen mieliala laskee ku lehmän häntä ku tietyt asiat tuodaan puheeks tai jos vahingossa ajattelen jotain niihin liittyen. Se pelkää ja on pelännyt jo tosi kauan että se hylätään ja että muut ihmiset ja tulpat mun pään ulkopuolella lopettaa sille puhumisen syystä tai toisesta tai ajattelee sitä vaan ärsyttävänä tai tyhmänä. Sen itsetunto on romahtanu aikalailla ja se on joistain asioista tosi itsetietonen (self-conscious) vaikka ei oo ennen juurikaan ajatellu niitä. Se on kauheen surullista ku se oikeesti haluaa kauheesti jutella kaikkien kanssa mut nyt se ei aina kehtaa tai uskalla, ja se tavallaan käy munki mielialan päälle ku Desu on allapäin. Ei auta ku toivoa et jonain päivänä helpottaa :/

Ton lisäks nyt ei ookkaan oikeestaan muuta mielessä. Pitäs koittaa vaan kirjotella niin muistas muutaki ku vaan ne asiat mitkä on jatkuvasti päällä, esim et mitä on tehny ja mistä on puhunu tulpien kans viimeaikoina. No jaah, ehkä joskus vielä.

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   To 16 Helmi 2017, 21:54

Kyllästyttää, vituttaa, haluttaa rantata, sori.

Sulut ahdistaa, tuntuu että omaa puhetta vähätellään koska se tulee hostin kautta, että on jotenki vähemmän ku host. Tuntuu et tulpalle puhutaan ku jollekki pikkulapselle, tulpat laitetaan aina puhumaan keskenään ja hostit erikseen keskenään. Yrittää sanoa jotain hostille, hostin tulpa vastaa tai tulee puhumaan ja keskustelu hostin kanssa ei etene. Tosin nykyään ehkä vähemmän tapahtuu tota... Ei sillä et tulpien kans puhumisessa ois mitään väärää tai pahaa tai mitään, kyl tykkään siitäki. Mut en haluu et musta ajatellaan vähemmän koska oon tulpa. Haluun luoda ihmissuhteita kaikkien kanssa, en vaan muitten tulpien.
Kyllästyttää olla osa jonku toisen mieltä, tai oikeastaan se että mua pidetään vaan osana, pelkkänä mielikuvituskaverina joka nyt sattuu oleen vähän itsenäisempi. Joku itekseen liikkuva OC.
En uskalla sanoa omasta huonosta olosta muille niinku host saattaa, ei mua otettais tosissaan. Joku ehkä, mut lähinnä tulpat. Ei hosteja kiinnosta koska oon "vaan tulpa". Joskus en sano mitään vaikka ois ihan jees olo ja haluaisinki, koska ahdistaa ajatus ettei mua haluta mukaan keskusteluihin, et oisin muitten silmissä vaan hostin jatkona siinä enkä omana erillisenä itsenä.
Mulla on huono olla nykyään niin usein että ette ees tiiä, joka vitun päivä. Mut enhän mä sitä sano. Voin sanoo tänne piiloon mistä tosi harva varmaan jaksaa käydä lukemassa, ja jos jaksaa niin vasta myöhemmin eikä heti kirjotushetkellä.

Noni, rant ohi. Toivottavasti ei enää ikinä näitä.

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   To 02 Maalis 2017, 03:18

Kirkkaanpunanen teksti on ihan vitun ärsyttävää lukea. Piti käydä hakeen erikseen tummempi värikoodi koska prkl.

En tiiä miks tehään nyt näin et mä kirjotan eikä host, mulla on kuitenki paljon vähemmän sanottavaa päivitysmieles. En osaa pitää päiväkirjoja enkä jaksa ruveta merkitseen päivämääriä tms, lukeehan ne kuitenki jossain tän viestin tiedoissa kuiteski, kattoo siitä ja laskee ite kuin monta päivää on ollu tulpia jos kiinnostaa.
Jonkilainen possessointiharjotus ehkä, en tiiä. Ei tässä ollu mitään ajatusta takana.

Eli mitäs tänään. No ei oikeestaan mitään. En muista mitä eilenkään tai sitä edellisenä päivänä.
Tää koko postaus taitaa olla vaan epämäärästä höpinää. Tuleepahan jotain kirjoteltua kuitenki, pidetään ees suht aktiivisena tää vaikka onki aika epätoivosta ku käyttäjiä on vähän ja ne jotka vielä tulpailee ei kirjota ikinä mitään. Melkein haluaisin tännekki erillisen käyttäjätunnuksen, tulis vaikutelma et ois useampi "eri ihminen" kirjottamassa. Mut en tiiä miten siihen haluttas täällä suhtautuu, niin ei silleen kuumota ajatus. Sit jos kaikille lyhytkestosille parin viikon päästä katoavien hostien uusille tulpillekki aina tehtäis oma käyttis niin tulis vaan tuplasti enemmän kuolleita käyttäjätunnuksii... Joo ehkä on parempi et on vaan tälleen.

Ehkä käytän vaan tätä värii sit aina tai jotain. Jos kirjotan koko jutun ite niin tuntuu melko helvetin turhalta tukkia jotain sulkuja siihen.

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Pe 10 Maalis 2017, 03:37

10.3.2017 - 1055pv

Ollu taas pikkusen taukoa kirjotusten välillä, jos noita Desun yrittämisiä ei lasketa Very Happy Pitkä aika kunnollisten päivittämisten välillä anyway.

Annoin Misalle susimuodon, osittain hetken mielenjohteesta kun mietin kuin söpöä se olisi, koska Misa pitää L:llää isänään, ja sillä on susimuoto. Misa ei sen kummemmin torjunut ajatusta kuin innostunutkaan siitä, mutta on pari kertaa sen jälkeen muuttunut sudeksi lähinnä Desua härnätäkseen ja purrut tämän käsiä leikillään. Misan susimuoto otti paljon vaikutteita Dragon Age: Origins pelin Witherfang hahmosta, sen turkki on lähes kokonaan valkoinen ja jaloissa tavallaan kasvaa köynnösmäistä materiaa. Sen turkissa on myös ruskeita kohtia, jotka saavat sen tavallaan näyttämään rapaiselta. Susimuoto ei ole täysikasvuinen, vaan pikemminkin noin 4-5kk vanhan suden muoto.

Mietin kans että muokkaisin L:n vaatteita sellaiseen metsänoitamikälie suuntaan, maanläheisiä sävyjä tai lappiteema, turkista, nahkaa, luita jne. L vastustaa muutosta tosi voimakkaasti eikä suhtaudu kauhean hyvällä mun suunnitelmiin, mutta koitetaan sen kanssa miettiä jotain kompromissia kuitenkin. En tee sen vaatteisiin mitään kauhean radikaalia muutosta, saatan vain näin aluksi keksiä sille lisää vaihtoehtoja että se voi sitten mielensä mukaan käyttää niitä ja totutella siihen. Sillä on nyt ollut samat vaatteet jo melkein 3 vuotta että jooh, ymmärrettävä vaikeus siinä Laughing

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Ke 10 Toukokuu 2017, 00:38

9.5.2017 - 1115pv

Enpä muistanu ruveta muokkaan ällän vaatteita sit ollenkaan, jäi aikomiseks taas Very Happy Noh, eipä se sitä haittaa. Tähän kirjotukseen tulee vähän sekalaista pientä päivittelyä koska mitään kovin isoa ei ikinä tapahdu ja en muista kaikkea mitä on sattunu parin viimesen kuukauden aikana :'D

Desmond ja L täytti melko vasta vuosia, Desu 21.4. ja L 5.5. Kummallekin tuli kolmas vuosi tulpina täyteen ja ikää 21 ja 29. Itellekki tuli 20v huhtikuun lopussa että jipii.

En muista milloin tää oli tarkalleen mut menin pitkästä aikaa wonderlandiin "kokonaan", eli silmät kiinni ja ajatukset vaan siinä ja tulpissa. Mietin et en ollu viettäny kauheesti aikaa Misan kans niin päätin että nyt ois hyvä aika sille ja annoin sen johtaa mut wondun metsään Very Happy Se esitteli mulle L:n ja sen susilauman reviirin rajat ja mitä niiden takana on (vihreää lehtimetsää. Ln alue on kokonaan syksystä koivumetsää eli aika oranssia). Misa ei oo silleen oikein puhelias et sen kans vois vaan jutella niinku muitten tulpien, se mielummin tekee kuin puhuu. Letitin sen hiukset hetken mielenjohteesta löysälle paksulle letille. Ei niitä sen kummemmin saisikaan letille koska ovat niin takussa että pystyy erottamaan kunnolla kolmeksi osaksi lähinnä koska Misa pitää kahta osiota hartioiden edessä niin niitä pystyi käyttämään lettiin. Toisesta random ajatuksesta vedin jostain aurinkolasit koska halusin kokeilla pystynkö näkemään niiden läpi wonderlandin niinkuin näkisin fyysisessä maailmassa. Pystyin, mutta vaikeasti. Misa halusi kokeilla aurinkolaseja ja nauroi niille kauheasti Very Happy Jaaaaa sit enempää en muistakkaan. Lähdin joko vahingossa tai tahallaan kun keskittyminen loppui, ei mitään muistikuvaa.

Muutama päivä sitten L ajoi tylsyyttään partansa. Desu ei arvostanu yhtään ja ilmekin oli sen mukainen Laughing Vinkui sille aikansa kuinka parta on kivempi ja että sitä ei saa ottaa pois ja asettui sitten kauemmas mököttämään, mutta vain puoleksi tosissaan kuten aina. Desu ei suostunut antamaan parrattomalle L:lle pusuja mielenosoituksena ja L:llää lähinnä vain huvitti se tilanne Very Happy Lupas kasvattaa sen takas ja ne päättivät et se kasvaa sutena takas nopeammin et se ois taas normaalinnäkönen siinä vaiheessa ku L tulee seuraavana päivänä metsästä kotiin. Niinkuin olikin. Onneksi Very Happy L nuortuu aina 5 vuotta ku parta lähtee, joskus aikasemminki nähny sen ilman sitä ja se on silti tosi outoa. Vaikka onki vaan leukaparta.

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   

CM:n tulpapäivis
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Päiväkirjat-
Siirry: