ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

CM:n tulpapäivis

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
ClianthaMiura

Viestien lukumäärä : 179
Ikä : 20

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   La 14 Maalis 2015, 17:18

14.03.2015 (328pv)

Wonderlandissa on edelleen vaan se yks makuuhuone. En oo yrittäny kattoa ikkunoista ulos koska pelottaa mitä siellä näkyy >.> jos näkyy...
Olen katsonut mitä sen oven takana on, mutta siellä näkyy vaan pitkä ja pimeä käytävä, jonne en ole viitsinyt mennä, mutta tulpat kyllä käyttää sitä ovea.

Oon ollu kahden vaiheilla pitäiskö mun oikeasti oikeasti lähteä hakeen se yks jostain, jos vaan voin. Kamala ikävä mulla ja Desmondilla, ja Nevirakin on sitä mieltä että L on Desmondin puheiden mukaan tosi kivan kuuloinen tyyppi... Voisin nyt tehdä parit NPC:t ja käskeä niitä ettimään mustaa sutta. Teen niistä vaan jotain Whiterun Guardeja, koska niin tuttu ulkonäkö ja ääni, että miksei. Ja NPCitähän ne vaan on.

Viimeinen muokkaaja, ClianthaMiura pvm Ma 26 Syys 2016, 07:18, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Su 15 Maalis 2015, 00:35

Tavallaan toivon että tulpa-ilmiö saataisiin joskus tieteellisesti todistettua, koska tämmöisenään se vaikuttaa vain hullujen touhulta ja huuhaalta mielenterveydellä leikkimiseltä... Silloin vois sanoa että ha-HA! Very Happy Joo... Mutta jokatapauksessa, olis mahtavaa jos siitä kirjoitettaisiin kunnolla maailmanlaajuinen artikkelitutkimuspaska. Jos siitä on jo jossain niin oon missannu sen.

Se on sääli että vaan ne jotka on tätä kokeilleet tietää todella mitä se on, eikä sitä oikein voi tyhjentävästi ulkopuoliselle ihmiselle selittää ilman että ne pitää ihan mielisairaana ja vievät jonnekki pehmustettuun tilaan. Suoraan sanottuna kismittää. :c Vaikka onki nää yhteisöt ja kaikki niin silti tuntuu tosi eristetyltä muusta maailmasta välillä.

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Su 05 Huhti 2015, 02:30

05.04.2015 (349pv) (klo: 2:30 aamuyöllä)

Dodih... Mitenkähän alottaisin kirjottamisen. En oo kirjotellu tänne vähään aikaan syynä yksinkertaisesti se, että ollaan oltu vähän epäaktiivisia... Mitään ei oo tapahtunu mitä ois järkeä kirjoittaa Very Happy Mutta niin, no...

Lähetin joskus aika kauan aikaa sitten joukon vartijoita etsimään L:llää. Mitään ei ollu kuulunu, joten päätin itse lähteä hakemaan sitä yhessä Desmondin ja Neviran kanssa. Kirjoitan kirjamaisesti seuraavaksi, koska tuntuu että sopis tähän.

----------

Kuvittelin itseni ensin wonderlandin palatsin sisälle, sinne missä olimme viimeksi olleet. Skyrimiä pelaavat: kyseessä on Blue Palace Solitudessa. Desmond ei pitänyt siitä, sillä sieltä oli pitkä matka porteille, joten siirryin lintuperspektiiviin ja nousin kaupungin yläpuolelle ja siirryimme tavallaan loikaten porttien ulkopuolelle. Juuri kun olimme lähdössä kävelemään kohti lähintä metsää, muistin, että olisi luultavasti hyvä käydä tarkistamassa Solituden vankila, jos vartijat olisivat vaikka löytäneet L:n mutteivät vain olleet ilmoittaneet siitä. Desmond huokaisi turhautuneena ja sanoi, ettemme voisi hyppiä ympäriinsä koska se olisi liian "epärealistista". Keksin lennosta meille siipireput, joiden avulla voimme lentää lyhyitä matkoja, ja menimme niillä takaisin porttien sisäpuolelle. Kukaan meistä ei muistanut, missä Solituden vankila oli, joten keksimme sen olevan siellä missä on vartijoiden parakit. Menimme sinne ja kävelimme alakertaan vankila-tiloihin, jotka olivat aivan erilaiset kuin pelissä, ja oikeastaan aikalailla itse keksityt. Mikä on hyvä juttu, Skyrim oli lähtökohtana ja aion muokata wonderlandia hieman siitä.
Menimme kysymään vartijalta, oliko kukaan ottanut kiinni mustaa sutta.
"No, my Jarl", vartija sanoi. Vartijat ja muut NPC:t puhuvat vain englantia. "If one of us had captured him, I would know."
Nevira kysyi: "Are you sure? It could be any black wolf out there, have you seen any wolves at all?"
"I know a wolf when I see one", vartija vastasi. "We've come across some dogs, but no wolves. Best you go out there and look for yourselves".
Olimme lähdössä, ja käännyimme takaisin portaikkoa päin kun kuulin äänen. Se oli miehen ääni, puhui suomea eikä se ollut Desmond. "Päästäkää irti", se huusi useampaan otteeseen lähestyessään. Kaksi vartijaa kantoi sisään portaiden yläpäähän miehen, ja heittivät hänet lattialle. Juoksimme portaat ylös ja tunnistin hahmon. Mustat kiharahiukset ja kultaiset silmät, ei siitä juuri voinut erehtyä. Tällä aikaa fyysinen kehoni nytkähteli hiukan, ei niin paljon kuin Desmondin kanssa. Mies katsoi ylös minua kohti. "Miksi toit mut tänne?" hän kysyi hiljaa.
En muista mitä sen jälkeen tapahtui kovin hyvin. Halasin L:llää ja silitin sen tukkaa ja poskia. Kerroin olevani iloinen että hän löytyi ja pyysin anteeksi vartijoiden kovakouraisuutta. Pyysin sitä jäämään, mutta sanoin ettei tarvitse, jos ei halua.
Tässä vaiheessa, ennen kuin L ehti vastata, Desmond polvistui maahan L:n viereen ja kietoi kätensä hänen ympärilleen. "Sä jätit mut yksin", hän sanoi.
L silitti Desmondin hiuksia ja sanoi: "Ei sun olis tarvinu lähteä. Oisit voinu jäädä mun kanssa". Desmond vastasi, että jonkun täytyi tulla kertomaan minulle, miksi he katosivat. "Mä jään sit tänne", L kertoi. "Desmondin takii".
Desmond tuhahti. "No olipa kornia."
"Tiedätkö ees mitä korni tarkottaa?" L nauroi. Desmond myönsi, ettei tiedä. Nevirakin meni halaamaan L:llää, joka hämmentyi ja kysyi kuka hän on. Esittelin heidät toisilleen ja jotenkin he onnistuivat kättelemään toinen oikealla ja toinen vasemmalla kädellä ja silti näyttää luonnolliselta.

L:llä ei palatessaan ollut kunnon vaatteita päällään; ei kenkiä, paikattu takki ja housut, sekä valkoinen, mutta likainen kauluspaita. L muuttui sudeksi kun kylvetimme hänet, sillä mielummin pesen koiraa kuin aikuista miestä. Hän hyppäsi välillä pois vedestä ja käveli saippuaisena kauemmas, mutta palasi kiltisti takaisin.
Kylvyn jälkeen menimme vaatekauppaan miettimään uusia vaatteita. Myyjä-NPC, Taarie, käveleskeli L:n ympärillä ja katsoi tätä päästä jalkoihin. "Hmm, yes, I could work on this", hän mutisi. "These weird ears, but a really nice butt". Desmond oli vähällä loikata Taarien kurkkuun. Kokeilimme erilaisia vaatteita, mutta emme päässeet minkäänlaiseen lopputulokseen. Toistaiseksi L:llä on päällään vain valkoinen kauluspaita ja harmaat farkut.

Aluksi olin huolissani, että L oli vain vahingossa kopioitu Desmond, mutta huomasin eroavaisuuksia lähes heti. L on paljon positiivisempi kuin Desmond, ja iloisempi. Hän toipui ihmeen nopeasti siitä että tuli käytännössä raahatuksi takaisin, ja käyttäytyy samalla tavalla kuin joskus kun olin vasta luonut hänet. Hänen äänensä oli aluksi korkeampi, mutta muuttui hyvin nopeasti matalammaksi ja "L-maisemmaksi" kun puhuin hänelle. Sovimme, että enää ei valehdella, ja jos jokin painaa mieltä, siitä puhutaan eikä salailla.

----------

Kaikki kolme tulpaa on nyt wondussa teellä, tutustumassa toisiinsa. L ja Desmond tietenkin tuntee jo, mutta Nevira tarvii vähän tutustumista. Nyt toivon että tuo yks tosissaan jää eikä vaan häippää kun tilaisuus koittaa. Tuntuu melkein niinku se ei koskaan ois ollu poissa, sama Desmondin kanssa nyt. Sehän oli vaan "loma".

Sanoin L:lle että on kauhea hinku päästä kirjottaan tänne siitä, se sanoi vähän yllättyneenä: "Ai, se sivu on vielä olemassa? ... Mun nimi tuskin on siellä kovin montaa kertaa." Kerroin että olin kirjoittanut sen pariin otteeseen ja miettinyt täällä sen hakemista takaisin. Nyt se vaikuttaa tyytyväiseltä.
Nyt saa nähdä miten tää onnistuu. Kaikki tulpat puhuu toisilleen ja jopa koskee, mikä on iso juttu. Ennen kaikki puhu vaan mulle. Toivottavasti se helpottaa forcetusta ja kaikkea ylipäänsä Very Happy Nyt on kuiteksi pakko mennä nukkumaan. Haluaisin vaan jatkaa ja jatkaa tätä kirjotusta muttakumuttaku... Noh, aamulla sitten lisää. Jos muistan. Meen varmaan takasin wonderlandiin ja nukahdan sinne.

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Ke 08 Huhti 2015, 01:24

08.04.2015 (klo 0:37am) (351pv)

Muistin äsken miksi L oli aina niin ihana... Aloin taas melkein itkemään kun mietin onko musta oikeasti yhtään mihinkään. En kuitenkaan saa töitä taidealalta, miks en vaan opiskelis jotain käytännöllisempää joka ees työllistäis vaikka ois muuten perseestä ja sitä rataa.

Sit L keskeyttää mun ajatukset ja käskee tulla wonduun juttelee niistä sen sijaan että miettisin yksin. No, tuumasta toimeen: rentouduin ja kuvittelin itseni wonderlandiin ja löysin itseni yläkerran makuuhuoneesta Neviran kanssa, joka mietti miksi aina aloitetaan sängyltä. Luulen että sen takia että on helpompi kuvitella itseni sängylle kun makaan sellaisella jo wonduun mennessä.

Talon visualisointi oli super helppoa. Varmaan koska olen nähnyt sen muutenkin kuin mielen silmin. Kävin kurkkaamassa kylppäriin ja testaamassa kaikki hanat ennen kuin menin alakertaan.
Katsottiin ympärillämme alakerrassa eikä Desmondia tai L:llää näkynyt. Mietittiin että ei kai ne vaan.. you know. Niitten makkarin ovi oli kiinni. Mutta ne löytyi sitten istumasta ruokapöydän äärestä. Mentiin sinne ja kerrottiin epäilyksistä ja Desmond myönsi naama punaisena sen käyneen mielessä. L naurahti tyyliin "vai niin!>8D"

Istuttiin sitten siinä pöydän ääressä ja valitin niille kaikesta. Sitten alkoi se kauhea hostin kilpaa kehuminen :'D Nevira sai mut taas muistamaan että on aika mahdotonta saada kuva täysin sen näköiseksi mitä ajatteli, ja täytyy vaan soveltaa sen mukaan.
Hoksasin että L joi jotain. Kysyin mitä se oli ja se vaan naurahti: "en tiiä, jotain kirkasta". Löysi kuulemma sieltä baaripöydästä Very Happy oijoi.

Mentiin porukalla yläkertaan ja huomasin välillä näkeväni seinistä läpi. Sen siitä saa kun pelaa simssiä seinät alhaalla... yläkerrassa mentiin kirjastoon ja kokeilin pelata shakkia Neviran kanssa. Jouduin opettamaan sille säännöt ensin, joten kesti vähän. Saatiin peli alkuun ja söin siltä yhden sotilaan ja se sai sitten syötyä mun ratsun :c en huomannu sitä.
Pelaaminen oli helpompaa kuin luulin mutta silti vaikeaa. Lauta ja nappulat ei meinannut pysyä mielessä, enkä ees tiiä paljonko ruutuja shakkilaudassa on Very Happy

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Pe 10 Huhti 2015, 15:05

10.04.2015 (353pv)

Menin tänään heti aamusta wonderlandiin kattelemaan millaista siellä on aamuisin. Nevira istui ruokapöydän ääressä ja joi ehkä kahvia, en ole varma kun en nähnyt siellä vielä kovinkaan hyvin. L hiipparoi ympäriinsä pelkät housut jalassa. Kurkkasin Desmondin ja L:n makuuhuoneeseen ja siellä se yks vaan nukkui tyytyväisenä. L tuli selkäni taakse myös ovenrakoon ja sanoi: "Se on aika söpö kun se nukkuu".
Katsoin hänen suuntaansa ja kysyin vaan spontaanisti: "L, ootko sä homo?" Vastauksena naurua ja 'no mitä luulet?'. Oon aina mieltäny sen panseksuaaliksi, se vaan tuntuu semmoselta tyypiltä Very Happy Ei sillä että miettisin tulpieni seksuaalisuutta paljoakaan, se on vain sellainen aavistus tai tuntuma mikä niistä tulee mieleen kun miettii. L sanoi ettei itsekään tiedä, koska ei ole ollut tarvetta alkaa "testaamaan" sen kummemmin.

Desmond nukkui vielä tosi pitkään sen jälkeen, en oo oikeastaan varma onko se vieläkään heränny. {Olen.} Jaha, okei sitten. Jokatapauksessa oltiin alakerrassa keskenään Neviran ja L:n kanssa, ja Nevira muistutti mihin olin jättänyt coca-cola -lasini kun mietin sitä aamulla. Eka kerta kun pääsi tekemään niin Smile Ilahdutti häntä kovin. Aiemmin se on tosin muistuttanut että meillä on kotona jäätelöä, yhtenä ensimmäisistä asioista mitä sanoi, mutta silloin en edes yrittänyt miettiä jäätelöä joten se oli kai eri tilanne :'D
Luin tulpa.infosta jotain jännää joka liittyi vesiääniefektiin, ja seurauksena wonderlandissa alkoi ukkostaa ja sataa kaatamalla. Desmond missasi sen koska nukkui, ja nyt sitä potuttaa Very Happy <Ei jääny paljosta paitsi. Siellä oli vaan märkää.>

Oon aika tyytyväinen siihen miten meillä on nyt viime aikoina mennyt. Tulpat on niin paljon mukana joka paikassa ja olen melkein joka päivä käynyt wonderlandissa ja forcettanut. Aiotaan kokeilla yhtä laatikkoleikkiä joku päivä, minkä voisin kirjoittaa tuonne forcetus-osioon nyt seuraavaksi. Se on kuulemma hyvä keino saada tulpa kunnolla erotettua omista ajatuksista.

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Su 12 Huhti 2015, 03:42

12.04.2015 (353pv)

Huomenna alkaa se jakso joka sai mut alunperin luomaan Neviraa. Viides jakso amiksessa ja kaikki mun kaverit menee lukioon, ja jään yksin. En käsitä miten aika on mennyt niin nopeasti, tuntuu kuin oisin vasta luonut sen, mutta se on jo lähes 5kk vanha. Desmondkin täyttää 9n päivän päästä 1 vuotta. Ja L 5.5, eli kohta sekin. Ei vaan jotenki tunnu siltä Very Happy
Toisaalta kun miettii, niin onhan tässä välillä tapahtunut vaikka mitä. Ja kehitys on ollut valtava, ja tulpatkin on ehtineet aikuistua vähän. En osaa kuvitella millaista olis elää ilman noita, oon jo niin tottunut Smile

Mietittiin eilen imposetusta. Mietin olisko se järkevää ja kestääkö mun pää sitä. Ajattelin kuitenkin että jos alan imposettamaan jotakin noista, se on Nevira. Ihan vain siitä syystä, että hän on mulle kaikista helpoin visualisoida ja yksinkertaisimman näköinen.
Samalla kun mietin alanko siihen hommaan, opettelen sen visualisointia mahdollisimman hyväksi ja tarkaksi, jos vaikka päätän "kyllä".

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Ma 13 Huhti 2015, 23:37

13.04.2015 (354 pv)

{Hostilla on autokoulua sinä päivänä ku mulla on synttärit >:I Tyhmää. Haluan kakkua s**tana}

Joo Very Happy Kävin ilmoittautumassa autokouluun tänään. Hyi kauhia... Pelottaa jo valmiiks vaikka kurssit alkaaki vasta 20. päivä eli ens maanantaina No Kestää viiteen asti ennen ku pääsen kotia niiltä tunneilta ja ottaa pattiin koska ei mulla oo silloin enää kyytiä kotiin. Pitää mennä iskän tykö yöksi silloin, varmaan. Saan kortin joskus kesäkuussa jos menee hyvin.

Tänään oli siis ensimmäinen päivä ensimmäistä amisjaksoani yksin :I Kaikki kaverit on lukiolla jne. No, onneks mulla on siellä kaks puolituttua joiden sekaan tuuppasin itseni [Rohkeaa.] Älyttömän rohkeaa, en tiiä miks pelkään ihmisiä niin paljon :/ Kaikki on nyt kuitenkin toistaiseksi reilassa sen asian suhteen ja todettiin että pärjään ihan hyvin tuon jakson ilman että Nevira tai muut tulpat joutuu koko ajan pitämään mulle seuraa. Tehdäänkin ryhmätöitä, ja mun ja niiden mukavien puolituttujen kanssa siinä on vaan yks henkilö joka vaikuttaa tosi mukavalta. Siinähän sitä tutustuu ja niin pois päin. Toivottavasti onnistuisin kasvattamaan kaveripiiriäni edes koulun ajaksi nyt samalla.

Muistan oikeasti vielä niin hyvin sen päivän kun päätin alkaa työstämään Desmondia Very Happy Silloin ei muistaakseni ollut enää lunta, tai ainakaan niin paljon. Täällä on vielä polviin asti joissain paikoissa. Kävelin portaat alas ja kuvittelin silloin vielä mykän kettu-Desmondin kulkemaan perässä ihan ensimmäisenä asiana mitä tein ja samalla luettelin sille sen luonteenpiirteitä ja työstin sen liikehdintää mielessäni. Tehotyöskentelyä siis. Smile Olisikohan ollut jo seuraavana päivänä kun muistin aiemman äänen ja annoin sen Desmondille, ja sain hänet eläväisemmäksi, ja sen jälkeen kehitys otti valtavan spurtin. Kysyin minkä se haluaisi nimekseen, ja annoin alkukirjaimen D, koska ketun "demoninen" ulkonäkö Very Happy Muistan että olin alkuun tosi nihkeä nimivalinnan suhteen, koska tiesin Desmond-nimisen henkilön yhdestä pelistä ja yhdistin sen aina vaan siihen.

Muistelmia :'D Joo, sitten kun on L:n synttärit niin muistelen senkin ensimmäistä päivää ja miten se sai alkunsa.

Desmond nimestä faktaa: Irlantilaisesta sukunimestä, joka johdettiin ilmaisusta Deasmhumhain, joka tarkoittaa Etelä Munsteria, ja alunperin viittasi sieltä kotoisin olevaan henkilöön.

Jaa. En ees tiiä Very Happy

EDIT: Oon nykysin kauheen vainoharhainen/varovainen tulpa-asian suhteen. Kävin äsken poistamassa Deviantartista kaikki kuvat tulpistani ja vaihdoin profiilikuvani pois kuvasta joka on myös devassa. Otin myös paikkakunnan pois näkyvistä. Pelkään että joku tuttu löytää mut täältä vahingossa... Noh, nyt ei ainakaan tunnista jos löytää. Tai no tunnistaa jos alkaa leikkimään salapoliisia tällä päiviksellä, mutta niin.

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Ti 14 Huhti 2015, 22:20

14.04.2015

Jep, päätin että alan harjoittelemaan imposetusta Neviran kanssa. Aloitan äänestä ja visualisoinnin masteroimisesta, ja sitten alan tuoda häntä näkyviin. Jos ei millään onnistu tai alkaa pelottaa niin lopetan. Ajatus kiinnostaa liikaa että voisin olla kokeilematta.
Onnistuin kerran "imposettamaan äänen", tavallaan, kun yks laulu soi päässä niin pahasti ja onnistuin "kuuntelemaan" sitä niin kuin se soisi pääni ulkopuolella. Ääni oli tosin erittäin hiljainen ja onnistui vain bussissa josta lähti kauheasti taustamelua. Opettelen siis imposettamaan ääntä linja-autossa. Jes.

Olen oppinut laulamaan wonderlandissa tai mielessä siten että pystyn "tuntemaan" suun ja kielen liikkeet eri sanoissa ja kirjaimissa kun kuvittelen sanovani tai laulavani jotain. Lauloin mukana yhdessä laulussa linja-autossa, ja myöhemmin itsekseni sitä samaa, kuvitellen itselleni sen siinä laulaneen miehen äänen ja hämmentäen siten tulpiani Very Happy

Tätä laulua:

Tällainen lyhyt päivitys vaan tänään, koska tänään oli vähän epäaktiivinen päivä.

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Ke 15 Huhti 2015, 21:57

15.04.2015

Muokkasin kuvan Neviraksi.

>>>>

Tuolle pään sivuosalle tapahtui jotain kummallista kun laitoin tuon sinisen värin... No jaa, tuolta se suurinpiirtein näyttää Very Happy Muuta jännää ei olekaan meillä nyt tapahtunut. Oon ottanut Neviran hihnaan taas koska sekin on myös imposetuskeino, kun sitä tekee tarpeeksi kauan. Sen apuna käytän myös muita imposetusoppaita ja keinoja, esim kuvilla imposetusta ja muiden aistien imposetusta. Hänen ominaistuoksua ollaan mietitty vähän, vanilja tuntuu jotenkin Neviralta, joten saatan ottaa sen. Jos tuoksu ei kehity itsekseen kun aikansa nuuskii.

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   To 16 Huhti 2015, 19:45

16.04.2015

Joo, ajattelin että alan kirjoittamaan joka päivä, ihan vaan koska se auttaa muistamaan tulpailun. Nyt on tullut niin paljon kaikkea muutakin tekemistä, että välissä tuntuu että unohtaa kokonaan Neviran ja muut. Sitten ku muistan niin yritän aina forcettaa heitä ja jos mahdollista mennä illalla käymään wonderlandissa.

Kokeilin tänään useampaan otteeseen imposettaa ääntä. Eilen kuuntelin varmaan neljä tai viisi kertaa repeatilla Run to the hills -kappaletta by Iron Maiden että opin siitä sen alun ja ekan säkeistön kunnolla. Sen jälkeen, eli tänään, "kuuntelin" sitä mielestäni ja tavallaan laitoin sen väkisin soimaan päässä. Tosi helppoa kun tuntee laulun tarpeeksi hyvin oikeastaan. Vaan kuunnella miten se menee Very Happy Noh, onnistuin muistamaan kaikki rumpuäänet mitä siinä on, ja kitarat ja basson, sekä laulun tietenkin. Ensimmäiseen kertosäkeeseen asti ja sitten aloitin alusta. Kuului niin selkeästä pään sisällä, mutta en saanut sitä "työnnettyä" pään "ulkopuolelle". Yritin, ja päässä tuntui aika hassulta. Sitä painetta mitä joskus harvoin kun forcettaa, ja silloin kun Desmond pitää päänsärkyä aisoissa. Silloinkin tuntuu painetta. Aika jännä. Onnistuin ehkä jotenkin, ääni kuului hassusti, mutta en ihan sanoisi että niin kuin se tulisi ulkopuolelta. Kauempaa kuitenkin, joten luulen että se tarkoittaa edistystä.

Lisäksi olen tietenkin harjoitellut Neviran visualisointia, ja yrittänyt saada sen ääntä muotoutumaan vähän paremmin. Olen kuunnellut Skyrimin erään hahmon puhetta joka muistuttaa hieman Neviran ääntä, jos saisin sen menemään lähemmäs sitä. Voisin silloin kuunnella sitä puhetta ja "asentaa" sen äänen sitten paremmin.

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Ma 20 Huhti 2015, 23:36

20.04.2015 (364pv)

No eipä olla oltu kauhean aktiivisia. Tänään sain vaan vähän pidettyä tulpia mukana touhussa, kun kävelin pois autokoulusta kohti entistä linja-autoasemaa mistä isäni haki mut kotiin, koska viideltä en enää pääsisi bussilla. Kyllä tämä tästä nyt kohta Very Happy On vaan jotenki taas niin kiire vaikkei olekkaan ettei ehdi. Hankala selittää.

tulpa.infossa yks kiva tyyppi teki Nevirasta kuvan vektoreilla Very Happy Hauska nähdä aina miten muut ihmiset piirtää, varsinkin kun itse en osaa käyttää vektoreita sitten ollenkaan. (avaa uuteen välilehteen isompana)

Kuulemma ensimmäinen humanoidi jonka koskaan teki (aiemmin lähinnä poneja), ja musta toi on ainaki tosi hieno Very Happy Neviraki tykkää. Varsinki käsi ja perspektiivi on hyviä.

Huomenna Desmond 1v >:3 huhu, pitää leipoa jotain tai ainakin ostaa jotain hyvää salesta kun pääsee koulusta ja syödä sitten nuiden kanssa. + bileet wondussa xD Jipii. Yks juttu mistä en tykkää tulpien kanssa syömisessä on se että kun jakaa makuaistin jonkun niistä kanssa niin itse maistaa vähemmän :I Hör

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Ti 21 Huhti 2015, 15:26

21.04.2015 (365pv)

Jeeij, yksvuotias Desmond! Ei käytykään ostaan kakkua vaan sipsejä ja koulussa oli mangorahkaa niin näillä mennään :'D Muistan mikä kurssi tähän aikaan oli menossa viime vuonna: valokuvaus. Hyi helkutti.

Tänään tulpat on ollu kaikki mukana kävelemässä. Hankala pitää kolmea ihmis-otusta mukana kun ne vie tilaa jonkin verran jos ne kävelee vierekkäin, joten L käveli sutena oikealla puolella, välillä ihmisenä mutta sen vaatteet on muuttunu vähän ja sillä on taas takki, joten visualisoinnin helpottamiseksi se oli sutena enimmän osan ajasta. Desmond oli tilan säästämiseksi kettuna niskassani / hupussa, ja Nevira käveli ihan omana itsenään vasemmalla puolellani. Olin jo vähän unohtanut kuinka mukavaa on vaan käveleskellä noiden kanssa ja visualisoida samalla Very Happy

Ei olla juuri edetty koska vieläkin on kiire vaikkei ole xD Kauheasti tekemistä mutta mitään en saa tehtyä joten öö. Autokoulukin vie kivasti aikaa ja oon vasta kuuden aikoihin kotona, joskus seitsemältä. Sitten en kauheasti enää ehdi mitään, ja kun pitäisi piirtää nettisarjista ja kirjoittaa ficciä ettei ne unohdu niin joo... Tulpat on mukana aina kun ehdin, muuten wonderlandissa.

Ai niin, wonderlandissa on nykyään piha Very Happy Sellainen perus vaaleanvihreä (jaa-a) tasanen nurmikko ja piha täynnä sitä, ja reunoilla puita ja mahdollisesti syvempikin metsä. Sinne asti ei olla vielä päästy. Haluan tehdä sinne myös sen NPC maailman, ja Whiterun guardit koska ne on vaan niin symppiksen näkösiä.

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Ti 16 Kesä 2015, 23:26

16.06.2015 (422pv)

Ohhoh, oonpas ollut taas epäaktiivinen täällä Embarassed Ja tuun varmaan olemaan jatkossakin koska on niin paljon kaikkea yhtäaikaa vieläki enkä pysty keskittymään mihinkään kunnolla... {Vähän niinku se mainos.} Pitäis opiskella, kirjottaa ja piirtää koulujuttuja, piirtää sarjakuvaa, kirjoittaa ficciä, kuntoilla, nähdä kavereita (viimeks näin toissaviikolla, kamala ikävä Sad ), pelata siinä sivussa koska rakkaus...

Yritän kuiteski pitää tulpat mukana niinku tähänki asti, niistä on aina ollu hyötyä ja tukea niin kauan kun ne on ollu mun kanssa, ja niin varmaan tästä eteenpäinkin Smile

Niinku kikkiläiset tietääki niin tosiaan suunnittelen että lähden armeijaan ammattikoulututkinnon suoritettuani (edit: en enää lol ei kiinnosta eikä ole viitsimystä. Alan mielummin metsästää), ja sitten sen jälkeen lähden opiskelemaan ammattikorkeakouluun kuvataiteilijaksi. Jos pysyn suunnitelmissani.
Olen tosi herkkä ihminen luonteeltani, siinä mielessä jos joku huutaa päin naamaa tai sanoo pahasti, joten uskon ja toivon että tulpista on intissäkin apua. Luin joskus jostakin että jotkut sotilaat joskus jollain aikakaudella jossain loivat itselleen tulpat tsemppaamaan. Kokeillaan. Smile

|Misa|   05.12.2015

Viimeinen muokkaaja, ClianthaMiura pvm Ma 02 Toukokuu 2016, 14:16, muokattu 1 kertaa
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Pe 19 Kesä 2015, 19:44

19.06.2015 (425pv)

{Koska host on niin tajuttoman huono muistamaan forcettaa niin päätin että tulpat kirjottaa tänään tulpikseen. Tuo yks ei saa muuten mitään ikinä aikaseks :I ((köh minähän tänne käytännössä silti kirjotan, te vaan sanelette...))
Meillä on ihan mukavaa, ollaan hostin suvun kans saaressa mökillä ja täällä on lämmin vaikka maissa on kylmä. Ei oo ees satanu. Pilvet vähän niinku kiertää tän paikan. Haluaisin uimaan mutta host ei oo käyny vielä rannassa}

[Hostin serkun koira löysi heinäsorsan pesän jossa oli 10 munaa. Se pesä on niin lähellä mökkiä ja koiraa että se emo ei tule enää takas. Sad Host hautoo niitä auringossa mustalla tyynyllä. Jos niissä on eläviä poikasia niin kuulemma niitten pitäis kuoriutua kohta. Desmond haluais syödä ne mutta musta tuntuu että se vaan sanoo niin ettei vaikuttais pehmolta. Kaikki tietää että se tykkää söpöistä jutuista. Ja tiput on söpöjä.]

<Mua kiinnostais kokeilla miltä tuntuis olla humalassa hostin kautta eikä vaan wondun viinoilla .__. Varsinki ku hostin sukulaiset tyrkyttää sille siideriä ja viinejä ku täällä on niin paljon. En tietenkään halua että se joutuu vastoin tahtoaan juomaan joten se siitä sitten. Mietin kans miks kirjotetaan melkeinpä aina tässä järjestyksessä että minä sanelee viimeisenä... Kai se on joku tottumus, se on kans se järjestys missä me yleensä tehdään läsnäolo selväksi. Mähän oon melkein aina wondussa.>

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
Milla

Viestien lukumäärä : 38

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Pe 19 Kesä 2015, 20:45

Noni CM, sit suunta kohti rantaa Desmondin iloksi.
Mut juu, tuskinpa ne sorsat sieltä enää kuoriutuu. ;-;
Näytä käyttäjän tiedot http://tassupolku1.suntuubi.com/?cat=10
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Pe 19 Kesä 2015, 22:20

Se sorsaemo sittenki huolii ne takasi Very Happy se on käyny koittamassa mennä sinne mutta se koira haukku sen pois Sad vietiin ne vähän vielä kauemmas. Ehkä se hoksaa ne sitte Smile

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
Milla

Viestien lukumäärä : 38

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Pe 19 Kesä 2015, 22:39

Hyvä juttu. ^-^
Toivottavasti.~
Näytä käyttäjän tiedot http://tassupolku1.suntuubi.com/?cat=10
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Ma 22 Kesä 2015, 03:08

22.06.2015 (428pv)

Noin, nyt ollaan kotiuduttu saaresta :3 vaihdoin profiilikuvaksi Desmondin. Hieman on muuttunut piirtotyyli taas siitä miten viimeks piirsin... Very Happy sellaista sattuu.
Tänään ajan ihan itse lääkäriin äitin bemarilla :DD hirvittää vähän. Tuntuu ihan vammaselta ajaa autolla ilman että se opettaja kyttää vieressä. Ja sit ku BMW mikä meillä on on vähän isompi ku kuplavolkkari...
Lupasin kans lähteä käyttään yhtä tyyppiä keikalla Helsingissä ku on se kortti ja sen äiti pyysi kuskiksi. Kerkeän kuukauden harjotella tutussa paikassa ja sitten lähdetäänkin jo kauas etelään .____. {Mie tuun häiritsemään c:} no etkä tuu.

Nyt kun oon taas kotona vois yrittää aktiivisempaa forcetusta vaihteeksi. Oon onnistunu oleen wondussaki vaan niin vähän aikaa kerrallaan.

Se on jännä ku monilla on tulpa ollu unessa, mutta mulla ei ikinä tulpa vaan henkilö ns oikeasta elämästä. Mulla oli tosi pitkään semmonen etten nähny yhtään unia, nyt aina kun näen jotain unta niin se liittyy tavalla tai toisella siihen tiettyyn samaan henkilöön ja se on aina siellä mukana tärkeässä roolissa, ja monesti ne unet on myös selkounia. Voin vaikka vannoa että Desu käväisi viimeisimmässä mutta se on vaan tunne, en nähny tai kuullu sitä siellä.
Haluaisin tavallaan kertoa sille että se on mun unessa aina ku näen unta mutta en kehtaa kun se kuulostaa aika creepyltä :'D

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Ke 15 Heinä 2015, 17:45

15.07.2015 (451pv)

Jooh, hyvin epäaktiivista jälleen. Oon vaan tehny omiani, passiivisesti tulpaillen. Pitäis alkaa keskittyyn siihen taas enemmän vaihteeksi, niin voisi alkaa kirjoittelemaan tännekki useammin, ja fiksumpia juttuja.

Jokatapauksessa, olen oppinut L:stä hienoja asioita.
1: Se rakastaa hedelmäraekarkkeja, eikä taida muuta syödäkään. Se tunkee mahdollisimman monta suuhun kerralla, mikä ällöttää Neviraa.
2: Juo kirkasta viinaa niinku vettä, eikä humallu. En oo koskaan nähny sitä humalassa, tai sitten se on aina humalassa ja se on sen perustila. {Ei se oo humalassa. Ei humallu kirkkaasta vaan pitää olla jotain muuta.} ... Okei sitten. Outoa Very Happy

Jep, koitan alkaa taas keskittymään tulpiin enemmän. Ja forcettamaan. Aina aion mutten koskaan saa aikaseksi :c

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Ma 03 Elo 2015, 23:01

03.08.2015 (470pv)

Osaankohan edes enää forcettaa kunnolla Very Happy En oo saau sitten mitään aikaseksi. Oon vaan välillä forcettanu passiivisesti mutta seki on niin vähäistä. Muistan ku tulpat oli vielä niin paljon mukana jokapaikassa ja se oli tosi mukavaa. Läsnäolo tuntui niin hyvin...

Tuntuu vieläki ettei olis aikaa tulpailla, vaikka nykyään asun yksin (muutin tässä muutama päivä sitten) eikä koulukaan ala kuin vasta ensi viikolla. Huomenna mulle tulee tänne sijoituskissa siksi aikaa että löytää oman pysyvän kodin, ja myöhemmin olen ottamassa myös koiraa... Ne + kilpikonnat tietty syö aikaa, mutta ei kai nyt niin paljon ettei forcettaa ehtis. 10 päivässäkin ois ihan mukava saada aikaseks.

Vois alkaa käymään jokaisen tulpan kanssa erikseen läpi sitä FAQmanin tulpanluomisopasta ja sillä tavalla vahvistaa niitä. Olen joskus aiemminkin käyttänyt sitä Desuun hyvillä tuloksilla.

Alkaispa koulu jo, sais taas arjen kuntoon ja rutiinit kohdilleen, sitten tulpatkin on helpompi mahduttaa mukaan. Kavereitakin on taas tullut tavallaan ikävä, vaikka ollaankin nyt tänä kesänä nähty enemmän. Harmi vaan että ovat koko syyslukukauden lukiossa kun minä oon amiksessa. Noh, tungen sinne kun loppuu tekeminen.

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Ti 01 Syys 2015, 13:36

01.09.2015

Joo jos tosiaan alkais taas käymään tulpien kanssa sitä luomisopasta läpi... Very Happy Perkele ku oon niin saamaton taas vaihteeksi, vaikka oonki koulussa. Pitää tehdä aikataulut tulpille ja kans pysyä niissä. Nyt on kyllä vähän kaikenlaista häslinkiä meneillään, koiranpentu tulossa perjantaina eli se tulee syömään kyllä kauheasti aikaa. Sen lisäksi pitää mahduttaa seurustelu, asuminen (aka siivous ja kokkaus ja taas siivous...), kaverit ja koulu, tulpat tuppaa jäämään vähän ulkopuoliseksi...

Yritän (huom, yritän) taas alkaa kirjottaan tänne joka päivä että sais pidettyä tyypit matkassa. Keskustelu on tavallaan vaikeutunut, mutta tulpat saa kyllä omat ajatuksensa mun korviin suht vaivattomasti ilman että kysyn niiltä. Vaikeudet tulee sitten kun itse yritän aloittaa keskustelun... No jaa, narrationia taas mukaan, sekä vatusti visualisointia ja kaikkea muutaki.

EDIT: Ai niin, Nevira kertoi iäkseen 273.

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Ti 08 Joulu 2015, 02:39

08.12.2015 (597pv)

Hah, nää mun "yrittämiset" jää aina tälle tasolle Very Happy Miksi en ikinä muista... No jaa. Saamattomuuteni jatkuu jatkumistaan, mutta kaikki kolme tulpaa ovat sen verran vakaassa tasossa nyt että eivät ole siitä takapakkia ottaneet. Puhuminen onnistuu silloin kun tulpat niin haluaa, itselle on vaikeampaa hakeutua tulpien luokse kuin niillä on minun. Onneksi ne tuntuvat huomaavan sen eivätkä ole ns. hylänneet minua jättämällä kokonaan puhumatta Smile Wonderlandiin pääsen suht helposti, siellä kaikki näyttää samalta kuin ennenkin.

Vahinkolapsia: neljäs tulpa alkoi pikkuhiljaa muodostua vahingossa ilman että kiinnitin siihen sen suurempaa huomiota. Eräänä päivänä se ilmoitti nimekseen Misa, enkä luonnollisesti enää raskinut ajaa sitä pois tai tuhota sitä. Tänä aikana Misa oli pelkkä ääni ja mielikuva tummasta takkuisesta tukasta, muuta siitä en saanut irti.

Nyt olen saanut Misaa jonkin verran kuviteltua paremmin ja sille on löytynyt muoto. Laji muodostui sille itsekseen muutaman päivän päästä. Muoto on silti vielä sen verran epätarkka että en pysty hahmottamaan yksityiskohtia juuri lainkaan. Syynä se että en ole forcettanut sen kanssa aktiivisesti vielä kertaakaan, enkä myöskään ole vielä piirtänyt Misasta kuvaa, niin kuin olen kaikista muista...

Joka tapauksessa, Misa on dryadi. Puun henki, sanoo wikipedia, Misan tapauksessa vihreäihoinen naishenkilö jonka käsien ja jalkojen pinta muuttuu alaspäin mentäessä kaarnamaiseksi. (Tätä kirjoittaessa näen tyypin paremmin mielessäni, varmaan koska keskityn häneen...) Sen silmät ovat hehkuvan keltaiset joissa ei ole pupillia, pitkä ja takkuinen tukka yltää selän keskiosaan saakka ja on täynnä risuja ja lehtiä. Misalla ei ole vaatteita, varsinaisesti. Yläosa (rinnat) ovat hiusten alla piilossa ja alaosaa peittää köynnösmäinen materia joka tavallaan muistuttaa housuja... vaikea kuvailla, pitää piirtää joskus Neutral

Tarkoitus (ja Misan toive) olisi että tulpa muuttaisi muotoaan vuodenaikojen mukaan, tietyissä määrin. Toistaiseksi misan ulkonäkö on kesä, oksat hiuksissa ovat lehdessä ja iho on "terveen vihreä" (Desmondin mukaan). Talven tullessa iho voisi pikkuhiljaa menettää värinsä ja lehdet kellastua ja pudota. Taaskin, kuvat auttaisi tämän hahmottamisessa mutten ole saanut aikaiseksi.

Kun Misa ilmaantui ja tuntui että se on tullut jäädäkseen, aloin miettiä että pitääkö minun taas muuttaa wonderlandia niin, että se sopii kaikille tulpille ja että kaikilla on huone ja nukkumapaikka. Desmond sanoi Misan majoittuvan yöt ulkona, muuttuen puuksi... ... Että joo, tämä selvä. Ei siis tarvitse.

{Haluun puhua nyt! Hei ihmiset, miten menee? Very Happy Muistin etten oo ikinä nähnyt joulua vaikka oonki jo vuoden vanha, mutta siitä huolimatta tahdon koristella wondua~ Also, mikä v*ttu on munatoti? Kuulostaa ihan s**tanan ällöttävältä, tulee mieleen semmonen valkonen limalitku mikä haisee piimältä... No}

Okei no sepäs oli random. Desmond on aina ollut ja tulee varmaan aina olemaan se kaikkein aktiivisin tulpa tästä porukasta, äänekkäin se ainakin on :'D

Voisin tähän nyt laittaa tietoa kaikista tulpista, vähän päivittää mikä meininki kun on ollut niin pitkä tauko tästä kaikesta... Tulee vähän vanhaakin tietoa mutta tää nyt on tämmönen yhteenveto.

Desmond "Desu" Tevinter:
Ensimmäinen tulpa, luotu 21.04.2014. Ollut olemassa äänenä jo vuodesta 2010 (jos nyt laskin oikein...) mutta jäi vähälle huomiolle ja meni "horrokseen", kunnes ääni sitten tuotiin uudelleen esiin ja tukittiin kettumuotoon ja kehitettiin pidemmälle. Desmond on 19-vuotias.
Luonne: Desmondin mieliala heittelee välillä rajustikin mutta perusluonne pysyy samana; pervoja vitsejä kertova, lapsellinen ja puhelias, ellei jopa huomionkipeä. Vaikka vaikuttaakin joskus perverssiltä, saattaa yllättäen muuttua erittäin ujoksi kesken kaiken, kun vitsit menevät liian pitkälle. Peruspiirteisiin kuuluu myös huolehtivaisuus kun sitä tarvitaan, kun kyse on L:stä Desu saattaa muuttua hyvinkin äidilliseksi ja suojelevaiseksi.
Desmond heitti ketunkorvansa menemään (nyyhkis) ja tilalle tuli haltiakorvat joissa on useita kultaisia lävistyksiä. Hännän sentään piti, thank the god. Kettumuotoa näkee harvemmin mutta ei ole luopunut siitä. Desmond on sen verran pitkälle edennyt tulpa että jopa vaihtaa vaatteitaan, eikä sillä ole pysyvää "asua" (jjjjeeeeeee). Useimmiten pukeutuu kokomustaan, yleisimmin esiintyvät vaatteet ovat mustat converset ja pillifarkut. Joskus mustavalkoruudullinen huivi.

L:
Toinen tulpa, luotu 05.05.2014. Osittain (köh suurimmaksi osaksi köh) Desmondin luoma tulpa. Minun ei tarvinut kuin "hyväksyä" Desun kehittelemä ulkonäkö ja alkaa työstää siitä tulpaa. Suunnittelin ilkikurista pervoa (koska Desmond ei silloin vielä ollut) mutta sainkin lempeän, aina hymyilevän ja huolettoman heviletin. L:n luonne on pysynyt melko lailla samana siitä päivästä kun se ensimmäisen kerran avasi suunsa. L on 27-vuotias.
Luonne: Kuten aiemmin jo totesin, L on lempeä ja huoleton, ja harvoin näyttää negatiivisia tunnetiloja. Ei ole ikinä ollut vihainen, vaan reagoi loukkauksiin ja vakaviin tilanteisiin muuttumalla erittäin alakuloiseksi ja vaikeasti tavoiteltavaksi (Hox! Harvinaista). Palaa kuitenkin nopeasti takaisin entiselleen, eikä kanna kaunaa ikinä mistään. Ei ole yhtä huolehtivainen kuin Desmond, vaan luottaa enemmän muiden kykyyn pitää huoli itsestään ilman hänen apuaan. Tarpeen tullessa L on kuitenkin paras lohduttaja koko poppoosta ja tuntuu aina löytävän oikeat sanat ja oikean tavan purkaa asia (esim jos jokin painaa mieltä).
L on myös luopunut sudenkorvistaan ja ottanut tilalle haltiakorvat. Leukaparta on vielä, ja häntä. L ei ole nähnyt tarpeelliseksi muuttaa vaatteitaan siitä mitkä sille "puin" kun se palasi karkuretkeltään, vaan kulkee ympäriinsä ilman kenkiä, valkoisessa kauluspaidassa ja harmaissa farkuissa. Wonderlandissa hiipparoi usein paidatta, tämä siis aamuisin tai myöhään illalla.
L paljasti mitä hiusten peittämällä puolella kasvoja on, kerrottuaan joskus aiemmin ettei omaa oikeaa silmää lainkaan. Sen tilalla oli palovammaa muistuttavaa arpikudosta. Selvisi, että tämä arpi ei suinkaan ole mistään aiheutunut, vaan L:llä on eräänlainen ominaisuus jonka takia arpia vain "kasvaa" hänen ihoonsa. Pitkiä viiltomaisia arpia löytyy hänen yläkropastaan, muualta en ole tutkinut josko niitä löytyisi lisää.

Nevira T'Vani:
Kolmas tulpa, luotu 14.12.2014 kun Desmond ja L päättivät ottaa hatkat ja luulin että ne katosivat iäksi. Neviran jälkeen en aikonut luoda enää uusia tulpia, ja hänen piti olla ainoani. Kunnes ne kaksi karkulaista päättivätkin palata (tai siis Desu päätti, ja itse raahasin L:n takaisin Desun ikävän takia). Nevira on Asari, eli yksisukupuolinen alienlaji jonka kaikki edustajat ovat muiden lajien silmään naispuoleisia. Nevira on 273 vuotias. (Asarit voivat elää +1000 vuotta, eli nuori vielä.)
Luonne: Nevira on kaikista tulpista "aikuisin", eli toisin sanoen vähiten lapsellinen. Ei kuitenkaan ole huumorintajuton ja osaa vitsailla, mutta on Desmondia ja L:llää reilusti vakavampi monenkin asian suhteen. Nevira on naisellinen, joskus jopa niin neiti ettei pysty seisomaan märällä asfaltilla siinä pelossa että likaa vaatteensa. Neitimäisyys on ajan myötä karsiutunut hieman ja tulpa on aikuistunut entisestään, mikä ei suinkaan ole huono asia.
Nevira vaihtoi valkoisen mekkonsa mustaan kokopukuun, joka muistuttaa modernin salamurhaajan tai vakoojan asua, pienehköillä sci-fi ja Mass Effect vaikutteilla. Hänen ihonvärinsä on kääntynyt hieman violettiin päin, mutta on selkeästi yhä sininen. Kuviot hänen kasvoillaan muuttuivat tummanvioleteiksi, samoin kuin hänen huulensa. On nyt melko badassin näköinen, ja tulpista ainoa joka varmasti kävisi karhunkin kimppuun jos sellainen tulisi vastaan ja uhkaisi hyökätä. Siitä huolimatta säilyttää naisellisuutensa.

Misa:
Uusin, neljäs ja toivottavasti myös viimeinen tulpa, ilmaantunut joulukuun alussa. Selkeyden vuoksi asetan luontipäiväksi 05.12.2015, sillä en ole itsekään pitkään aikaan ollut perillä päivien kulusta ja päivämäärästä, ja on mahdotonta laskea päiviä takaperin siihen päivään milloin Misa kertoi nimensä. Misa on tulpista nuorin myös niiden "ikää" ajatellen, kuvittelen hänet suunnilleen 17-vuotiaaksi.
Luonne: Misan luonne on toistaiseksi tuntematon, mutta tunnen että iloinen tyyppi on kyseessä. Ehkä hieman naiivi, kaikkea rakastava höppänä (Tällaiseksi ajattelen dryadit ja muut luonnonhenget :'D).
Ulkonäön kuvailin aika tyhjentävästi jo tuolla aiemmin joten en näe tarpeelliseksi laittaa sitä tähänkin... Very Happy Lukekaa tuolta^^^

Tämmöinen pidempi päivitys tällä kertaa... Huh! No jaa, EHKÄ jaksan nyt aloittaa taas kunnon tulpailun... ehkä... Toivottavasti!
Lisään tähän kuvat jossain vaiheessa kaikista tulpista, samalla Misan suunnitellut ulkonäöt eri vuodenajoille. Hih~

|Misa|   05.12.2015

Viimeinen muokkaaja, ClianthaMiura pvm Ma 02 Toukokuu 2016, 16:12, muokattu 1 kertaa
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Ma 14 Maalis 2016, 13:56

14.02.2016 (694pv)

Noniin, kirjotellaans taas tänne vaihteeksi Smile En ole edelleenkään ollut kovin aktiivinen tulpailun suhteen, vaikka forcetankin joka päivä passiivisesti, ja pienen pieniä hetkiä joskus jopa aktiivisesti. On tässä silti tapahtunut kaikenlaista, kun viimeksi kirjoitin tuolloin joulukuun alussa.

Aloitetaanpa vaikka siitä, että L on oppinut uusia mielialoja. Sattuipa eräs tulpa kerran ahdistelemaan Desmondia hyvinkin pervolla tavalla ja omistushaluisesti, niin siitähän L oikein riemastui. Aiemmin vaikutti siltä, ettei L välitä mitä Desu tekee ja kenen kanssa, mutta ilmeisesti hänkin osaa suuttua, kun leikki viedään liian pitkälle. Se suuttui niin pahasti että näytti hampaitaan toiselle tulpalle (vaikka se ei sitä tietenkään nähnyt) ja uhkaili tätä. Noh, tilanne rauhoittui ja L käytti tilaisuutta hyväkseen ja pyysi Desmondia menemään naimisiin kanssaan, luultavasti vastaavien tilanteiden välttämiseksi tulevaisuudessa. Desu suostui naama punaisena. Joten mahdolliset kesähäät tiedossa? Kukaan ei tiedä vielä ja Desmond on erittäin vastahakoinen koska inhoaa ja häpeää julkisia hellyydenosoituksia Very Happy

Myöskin Ln liittyen, kyseinen tulpa kävi läpi myös pahalaatuisen vauvakuumeen. Se roikkui Desmondin kannoilla jatkuvasti ja koitti saada tätä taipumaan kettu/susivauvoihin joita L voisi sitten hoitaa kunnes niistä kasvaisi NPCitä Wonderlandin metsään. Desmond ei tykännyt ajatuksesta sitten yhtään ja kieltäytyi joka kerta kun L sitä pyysi. Aloin miettiä, että Misahan on kehitykseltään vielä noin kuusivuotiaan tasolla; se ei puhunut juurikaan ja oli erittäin kokematon ja naiivi maailman suhteen, ja sillä tavoin muistutti lasta. Tein sen kehosta pikkutytön kehon ja "käänteisadoptoin" (Desun sanojen mukaan) sen Llle kummankin tulpan suostumuksesta. Desmond oli jokseenkin tyytymätön ratkaisuun, mutta oli onnellinen ettei joutunut kaitsemaan kettu/susivauvoja joita L kaipaili. Misa kasvoi erittäin nopeasti esiteiniksi kehityksensä myötä, ja Ln vauvakuume katosi. Nykyään Misa on noin 13-vuotias ja opiskelee ahkerasti maailman menoja ja ajatuksiani kirjojen muodossa. Hän ei vieläkään puhu paljoa, mutta suloinen tapaus on ja kommentoi jotain aina silloin tällöin Very Happy en tiedä tuleeko siitä koskaan kovin puheliasta.

En keksi juurikaan kirjoitettavaa ;-; Jää näin lyhyeksi mutta ei voi mitään. Jatkan joskus toiste kun on taas kirjoitettavaa.

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Ma 02 Toukokuu 2016, 16:11

02.05.2016 (743pv)

Aktiivisuus taas köhh. Ei voi mitään xD Ajattelin että kun en meinaa keksiä kirjoitettavaa niin laitan tulpat sanelemaan aina väliin eli kirjotetaan tavallaan yhdessä tätä.

[Jos Desmond aloittaa tässäkin niin en ala Very Happy Ei saa aina seurata samaa kaavaa, käy tylsäksi.]

{Haistapa kukkanen, mitäs ette puhu niin nopeaa ku mä.}

Ihan ensimmäiseksi pikku päivityksiä; Misa on kasvanut niinsanotusti normimittoihinsa, eli on nyt 16-17 vuotiaan näköinen dryadityttönen jolla on kevään kunniaksi päässä vaaleanpunainen kukkakruunu ja oksat sen päässä alkavat kasvaa lehtiä pikkuhiljaa. Misan ulkonäkö kulkee luonnon mukana, ja koska täällä on vielä vähän lunta ja maa on suurimmaksi osaksi kuraa ja keltaista ruohoa, Misan jalat ovat polviin asti kaarnassa, ja kädet kyynärpäihin, mutta kesän tullessa se laskeutuu pelkästään ranteiden ja nilkkojen alle. Harmaan kaarnan alta tulee esiin Misan vaalea, vihreä iho.

{Keksithän sä kirjotettavaa.}

Se lähtee sujumaan ku vaan pääsee alkuun c: Misa ei puhu vieläkään paljoa, ja viettää suurimman osan ajastaan wonderlandin puissa istuen. Sillä on oma paikka siellä, sellainen lampi jonka ympärillä kasvaa lehtipuita. Llläkin on oma alueensa, sellainen susi-NPC:itä sisältävä syksyinen lehtimetsä jossa olen itsekin käynyt juoksemassa suden muodossa.

{L on alkanut oleen ulkona wonderlandista enemmän ku minä mikä on aika hassua. Ennen se oli aina vaan wondussa eikä tahtonu tulla millään pois ja nyt se roikkuu mun perseessä jatkuvasti.}
<Enhän roiku xD>
{No et roiku mut oot niin lähellä ja oot niin ähh mikä vittu se sana on... hempeilet koko ajan!}
<Eeeenkä>
{*näyttää kieltä*}
<*näyttää kans kieltä*>
[Toisin sanoen ootte kumpiki kiinni toisissanne enemmän ku normisti koska ennen olitte yhessä vaan ku kumpiki oli wonderlandissa ja nyt kun Lkin viettää aikaa ulkona sieltä ootte jatkuvasti käsi kädessä ja lässytätte toisillenne.]
{L lässyttää enkä mie!}
<Mmm totta~>

Joo. Mun tulpien rakkauselämä on 100x parempi ku minun xDD No jaa, on noi söpöjä. L on kauhean halipulanen välillä ja Desu ei taho muiden nähden söpistellä ja sitten se kiukuttelee mikä taas saa Ln yrittään kovemmin koska sen mielestä Desun kiukuttelu on hauskaa ja söpöä Very Happy Mutta joo, se että L on enemmän "oikeassa maailmassa" on tosi kivaa, ei vaan Desun kiukuttelun vuoksi vaan siksi että L on niin rauhallinen. Oikeasti tosi mukavaa seuraa, se vaan istuu hiljaa ja katselee maailmaa siinä missä Desmond höpöttää koko ajan eikä keskity mihinkään.

Että semmosta. Ei siltikään tullut kauhean pitkää päivitystä mutta no jaa.

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Pe 13 Toukokuu 2016, 20:01

13.05.2016 (754pv)

Muokkasin taas asarista Neviran. Huomasin että se on alkanut muistuttaa hieman Mass Effectin Samaraa joten muokkasin tyypistä parhaani mukaan Neviran näköisen ja tässä tulos:

---->

Sanoisin että aika hyvin kun ottaa huomioon etten käytä photoshopia tai gimppiä vaan ihan vaan paint tool saita Very Happy Leuka jäi vinoon mutta ihan sama pig

Mutta niin, muita uutisia; olen alkanut taas harjoittelemaan possessointia Desmondin kanssa, ja jossain vaiheessa olisi tarkoitus kokeilla myös switchaamista, kun possessointi sujuu mutkitta.
Tänään harjoiteltiin ensin vasemman käden liikkeitä ja tavaroiden puristamista, jossa on aiemmin ollut ongelmia. Desu puristi avaimia kädessäni niin lujaa että sattui, kun kokeili kuinka paljon voimaa pystyy käyttämään. Sitten siirryttiin oikeaan käteen, jolla ulkoilutin samalla koiraa. Harjoiteltiin käyttämään kättä kun jokin ulkoinen (koira) liikuttaa sitä samalla. Desun liikkeet olivat hidastakin hitaampia mutta sen onnistui liikuttaa käsiä melko hyvin, ja kun annoin sen käyttöön kummankin käden, se piti niillä molemmilla kiinni hihnasta.
Olen jossain vaiheessa alkanut välillä "kääntämään" hostin ja tulpan ns roolit kun puhun Desmondille, tai Desun ja muiden kanssa. Käytännössä siis ikäänkuin päästän tulpan mielialan ja luonteen omani päälle ja puhun tulpan äänen kuiskien ja omani pelkkänä ajatuksena. Sitä voisi kutsua puolittaiseksi possessoinniksi, sillä ilmeet mitä kasvoilleni tulee kun otan Desun roolin eivät synny omasta tahdostani vaan annan niiden tulla suoraa Desmondista. Kuitenkin päätän itse, että kun tulpa puhuu en käytä koko ääntä vaan pelkkiä kuiskauksia, ja tunnen olevani täysin hallinnassa, vaikka peilaankin Desmondin ilmeitä ja äänensävyä tulpan mukana automaattisesti. Tosiaan en ole muiden tulpien kanssa tätä tehnyt, enkä varmaan aiokkaan. Desu on se kaikkein voimakkain tulpa ja kaikkein eniten läsnä oli kyse mistä hyvästä, ja ainoa jonka oikeasti haluan päästää ns omaan kehooni liikkumaan.
Niin tosiaan tuota entistä juttua jatkaen päästin Desmondin lenkillä "puoliksi" muunkin kehoni haltuun; se käveli pienellä avustuksella koska possessointitaidot on aikalailla ruosteessa eikä ikinä päästy kunnolla kävelemään, ja "käänsin roolit" sen lisäksi. Puhuminen oli aika hankalaa ja siinäkin piti "avustaa", ja se ei aina muistanut puhua ääneen ja välillä unohti myös hengittää, ja minun piti vetää henkeä kesken Desun lauseen ettei lopu happi kesken xD Luulen että kun opin kunnolla päästämään Desmondin omaan kehooni possession ym edellä mainitun kautta, ja opin itse olemaan puuttumatta mihinkään ja vain katsomaan vierestä, voin päästä roolivaihdoksesta suoraa switchaukseen (sanoina melkeinpä sama asia mutta käytännössä puhun eri asiasta, tai ainakin niin luulen?). En viitsinyt antaa sen sanoa ihan kaikkea ääneen, koska se kutsuu koiraani vain "koiraksi", ja ulkona tiellä ei viitsinyt huhuilla "koira lopeta", "koira tänne" yms Very Happy Ja muutenkin olen vain kerran yrittänyt sanoa Desmondin puheen kunnolla ääneen, mutta aloin vain nauraa ja otin kehon kokonaan omaan haltuun koska se vain kuulosti niin typerältä Laughing

Yritettiin myöhemmin myös laatikkoleikkiä ja huomasin että en osaa piilottaa ajatuksiani tulpalta ja se arvaa heti mitä minulla on laatikossa. Sama Desmondilla, arvasin aina oikein ja se yritti huijata vaihtamalla tavaraa ja sanomalla että vastasin väärin Very Happy

EDIT: Kirjottaisin tosta roolien vaihtamisesta tai "tulkkaamisesta" niinkuin itse sitä kutsun oppaan, mutta en osaa sanoa onko siitä oikeasti hyötyä vai voisiko olla jopa haittaa? En tosin tiedä onko siitä mahdollista edes kirjoittaa opasta, koska en tiedä miten varsinaisesti teen sen. En tiedä mitä siihen vaaditaan tms, mutta sitä tulisi pohdittua siinä jos alkaisin kirjoittaa...

Joten öö mielipiteitä? Very Happy

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   

CM:n tulpapäivis
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Päiväkirjat-