ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

CM:n tulpapäivis

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
ClianthaMiura

Viestien lukumäärä : 179
Ikä : 20

ViestiAihe: CM:n tulpapäivis   Ti 28 Loka 2014, 18:38

Nyt olen virallisesti muuttanut tälle sivustolle, kun sain tämän kirjoitettua. Jipii Very Happy

Kerrotaanpas tähän ensin vähän tietoa minusta ja tulpistani, että ne jotka eivät ole nähneet vanhaa päiväkirjaani tietävät ketä täällä pyörii:

ClianthaMiura
Eli siis minä. Olen tällä hetkellä kahden tulpan host, opiskelen ammattikoulussa taidepuolella ja lempiajanvietettäni on videopelien pelaaminen joko PC:llä tai Xbox360:llä. Lempipelejäni ovat Mass Effect, Skyrim, Assassin's Creed ja ööh, vaikka The Sims 3.
Tykkään raskaasta musiikista, kuten esim. Gamma Ray, Blind Guardian, Rhapsody of Fire ja Doro.

Desmond
[Joo, siis mun nimi on Desmond, oon noin 18-vuotias poika/kettu -tulpa, jonka nimi alkaa Dä koska hostin mielestä valkoinen ja punasilmäinen kettu oli "demoninen", ja siksi D olisi hauska alkukirjain nimelle.
Olen ollut olemassa jo melkein 4 vuotta, mutta hostini teki minusta "virallisesti" tulpan vasta noin 6kk sitten, kun host tuli tulpayhteisön sivuille. Oon kuulemma kärttyinen.]

L
{Moi, oon L. Host ja Desmond loi mut yhdessä muutama viikko Desmondin kehittelyn jälkeen, ja oon siitä lähtien ollut mukana hostin touhuissa. Mun ja Desmondin kehitys on pysähtynyt, tai tosi hidasta, koska ollaan otettu niin paljon takapakkia aina välillä, niin edistyminen on nykyään hankalaa. Olen "lajiltani" susi, samalla tavalla kuin Desmond on kettu.}

Minulla on suunnitteilla kolmas tulpa, mutta en ole aloittanut sen luomista vielä. Odotan siihen saakka, ettei ole kiire koulun kanssa, ja aloitan vasta sitten.
Kolmanneksi tulpaksi olen suunnitellut harjasusityttöä, jolla on ihmismuodossa hieman tummempi ruskettunut iho ja musta tukka. Luonnetta mietin sellaiseksi rohkeaksi, päättäväiseksi ja positiiviseksi. Muuta en olekaan vielä keksinyt.

Noh, tässä kaikki tällä kertaa Very Happy

Viimeinen muokkaaja, ClianthaMiura pvm La 04 Maalis 2017, 03:26, muokattu 4 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Ke 29 Loka 2014, 23:47

Jotenkin tosi surullisen näköistä, kun rekisteröityneiden käyttäjien määrä on vaan vähän päälle 20, kun aiemmalla foorumilla oli muistaakseni yli 300 :'D Ei kauheasti aktiivista porukkaa siinä joukossa, näemmä...

Mutta joo, kuitenkin. Olen vielä kahden vaiheilla kolmannen tulpan suhteen.

Tykkään Desmondin ja L:n olemassaolosta, vaikken enää ole jatkanut heidän kehitystäänkään pitkään aikaan muuta kuin passiivisesti forcettamalla, mitä tapahtuu oikeastaan melkein koko ajan. Silloin tällöin jutellaan joitain asioita. Heidän olemassaolostaan on tullut minulle jo lähes itsestäänselvyys, mikä on aika jännää, tavallaan. Voin jutella heille niin halutessani ja toisinpäin, mutta olemme nykyään enemmän erillämme, ainakin toistaiseksi. Varmasti tulee vielä ns. "aktiivisia kausia" joskus tulevaisuudessa Very Happy

Sitten taas kolmas tulpa tuntuu jotenkin sellaiselta jonka haluan, ja jopa tarvitsen että Desmondin ja L:n kehitys menisi eteenpäin. En tiedä, tuntuu vain jotenkin siltä, että jos alan aktiivisesti forcettaa yhtä tulpaa, muut seuraavat perässä ja pääsen taas kunnolla mukaan tähän touhuun, ja sen jälkeen on kolme ihanuutta. Jälleen tätä kirjoittaessa tunne siitä voimistuu hauskasti. Ja nyt ei juurikaan voi päästä käymään samoin kuin Shalan kanssa, eli että Desmond ja L vievät aikaa kolmannen tulpan kehityksestä, sillä he tosiaan ovat "itsestäänselvyys", enkä enää tarvitse aktiivista forcetusta heidän vahvistamiseensa. Voisin keskittyä täysin kolmanteen, jonka aion nyt varmasti aloittaa.

En viitsi muokata tekstin alusta pois asioita joista muutan mieleni kirjoittaessani, näin se on minusta paljon mielenkiintoisempaa. Jättää ensimmäiset ajatukset mukaan Smile Kirjoitan lisää kolmannesta tyypistä huomenna kun saan keksittyä sitä enemmän.

Viimeinen muokkaaja, ClianthaMiura pvm Ti 23 Joulu 2014, 00:52, muokattu 1 kertaa
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Pe 31 Loka 2014, 00:43

Meinasi unohtua tämä kirjoittaminen Very Happy No, ei tätä varmaan kukaan ehdi nähdä ennen aamua, joten olisi periaatteessa aivan sama jättää tämä kirjoitus kirjoittamatta ja kirjoittaa päivällä täksi päiväksi lupaamani teksti + tämän illan/yön touhut. Mutta jaa, kirjoitan silti.

Elikkäs, suunnittelin kolmannen, toistaiseksi nimettömän tulpan luonnetta, ja ulkonäön puoliksi (tavallaan). Aion antaa tyttösen päättää oman nimensä, kuten tehtiin Desmondin kanssa.

Luonteeltaan kolmas tulpa on suunnitelmissani:

• Rohkea
  • Itsevarma
  • "Kovis"
  • ... mutta ystävällinen
  • Suojeleva
  • Positiivinen/Syteen tai saveen -asenne

Olen visualisoinut tulpaa harjasuden muodossa, ja hieman miettinyt vähän sen ihmis-ulkonäköä. (Jotenkin hassua kun on alkanut kutsua Desmondia ja L:llää enemmän "hän" muodossa, mutta tämä uusi on vielä "se")
En kyllä saanut kirjoitettua kauheasti, mutta yritän pysyä aktiivisena.

Viimeinen muokkaaja, ClianthaMiura pvm Ti 23 Joulu 2014, 00:53, muokattu 1 kertaa
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Ti 25 Marras 2014, 01:26

Onpas täällä tosiaan hiljaista ._. Odotin että olisi paljon enemmän luettavaa semmoisen tauon jälkeen minkä itse pidin. Haluaisin kirjoittaa tänne, muttakun ei ole mitään kirjoitettavaa. Tulpat on jäänyt vähän unholaan, eikä niille ole oikein ollut aikaa. Olen ollut vähän masentunut ja aikaansaamaton ja laiska ja kaikkea mitä siihen liittyy, mutta nyt on vitamiinikuuri ja puhuttu terkkarille niin on asiat taas aikalailla kondiksessa. Mutta tulpia en vaan vielä saa otettua mukaan arkeen, enkä ole tuota kolmatta aloittanut luonnetta enempää. Aloitan tosiaan kunnolla varmaan vasta ensivuoden puolella. Jos saan mitään aikaiseksi Very Happy olen aika huono, heh

Viimeinen muokkaaja, ClianthaMiura pvm Ti 23 Joulu 2014, 00:53, muokattu 1 kertaa
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Su 14 Joulu 2014, 20:15

Tässä kohtaa alkaa uusi luku tulpiksessa ja tulpailussa ylipäänsä

Elikkä siis joo... Desmondia ja L:llää ei ole enää näkynyt. Onnistuin puolivahingossa unohtamaan ne niin hyvin, etten saa niihin enää yhteyttä mitenkään. Wonderlandiin en enää pääse, eikä sitä tunnu enää kunnolla edes olevan. Pystyn ajattelemaan miltä se näyttää, mutta en pääse sinne itse. Onhan tästä vähän haikea olo, mutta en ole silti kovin surullinen, koska tuntuu että kyseessä on Desmondin ja L:n oma päätös, ja olemme joskus sopineet, että jos he joskus päättävät lähteä, he saavat palata koska vain haluavat, jos siis pääsevät takaisin.

Tällä hetkellä minulla on menossa jonkinlainen "uusi elämänvaihe", ainakin terveydenhoitajan ja psykiatrin mukaan, ja kärsin jonkinsorttisesta masennuksesta joka aiheuttaa yksinäisyyden ja syrjäytyneisyyden/syrjityksi tulemisen tunteita. Lukiojakso loppuu pian, ja olen päättänyt sen olevan minun viimeinen lukiojaksoni, sillä en jaksa käydä kaksoistutkintoa. Lukio aiheuttaa niin paljon ahdistusta että saan kuumetta ja pahoinvointia, ja kouluunmeneminen huimaa. Ammattikoulu on minulle jo kuin toinen koti, enkä siinä mielessä sure päätöstä, vaan päinvastoin. Mutta sitten taas kun kaksoistutkintoa käyvät ystäväni lähtevät lukioon, jään yksin ammattikouluun, aiemmin mainitsemani yksinäisyyden tunteet saattavat pahentua silloin. Ajattelin siis että alan taas luoda tulpaa seurakseni.

Tulpa on nainen. Tai ainakin naisen näköinen, en ole varma voidaanko puhua naisesta kun kyseessä on asari, eli Mass Effect -maailman yksisukupuolinen alien laji, joka muistuttaa ulkoisesti naista ja kykenee synnytykseen... No kaipa voi.
Joka tapauksessa, nimeksi olen ajatellut Shiva T'Vania, ainakin näin toistaiseksi, jos tyyppi haluaa sen muuttaa itse. Luonnettakin olen ajatellut, muuttanut tuota aiemmin kuvailemaani kolmannen tulpan luonnetta. Tämän luonne on nyt kuin aktiivisempi ja vahvempi L.

En ajatellut tehdä Shivalle wonderlandia, jotta en voisi työntää sitä syrjään ja unohtaa sinne, vaan että se olisi jatkuvasti läsnä ja saisin sen forcetettua tehokkaammin.
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Ti 23 Joulu 2014, 01:24

Olen toistaiseksi harjoitellut lähinnä vain Shivan visualisoimista. Hänen ihonvärinsä ja kuviot heittelevät, enkä ole saanut niitä vielä aloilleen, mutta minulla on perusajatus siitä, miltä hän näyttää:
Hänen kasvoissaan on aasialais-piirteitä, ja hänen silmänsä ovat jäänsiniset. Iho on joko erittäin vaalean sininen, tai hieman tummempi. Kuviot hänen kasvoillaan ovat joko valkoisia tai tummemman, harmaansinisen sävyisiä, riippuen kumman ihonvärin saan visualisoitua ja "tallennettua" paremmin. Kuvioita ovat huskymaiset pilkut paikassa, josta kulmakarvat yleensä ihmisillä alkavat, asareilla kun ei ole minkäänlaisia ihokarvoja. Päässä olevissa rusto-"lonkeroissa" on raidat jotka ylettyvät hiusrajasta aina jokaisen "lonkeron" kärkeen saakka. Hänen alahuulessaan on myös raita, jota voisi luulla huulikoruksi, jos se olisi ohuempi.
Olen kuvitellut Shivaa sekä alasti, että yksinkertainen valkoinen mekko yllään, joka ulottuu maahan saakka, ja peittää kädet ja kaulan. En tiedä tarvitseeko hän sen kummempia vaatteita, mutta annan hänen itse päättää, kun päästään sinne saakka.

Etenemme Shivan kanssa hitaasti, sillä haluan varmistua että kaikki menee hyvin, ja että tulpa onnistuu niin hyvin kuin mahdollista. Olen puhunut Shivalle, mutta en odota hänen puhuvan takaisin vielä. Kerron hänelle kaikkea mitä mielessä liikkuu.
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   La 27 Joulu 2014, 14:59

Tulpalta on kuulunut vähän epämääräisiä viisauksia. Yksi oli kun mietin että millainen ääni sillä voisi olla. Oli vaikeuksia vähän sen kanssa. "Ei kannata yrittää väkisin jos ei tiedä" kuului, tai enemmänkin "tuntui" päästä omien ajatusten seasta. Ajattelin että jaa, terve. Very Happy Sen jälkeen ei ole kuulunut juuri mitään. Vähän hassua että ensimmäinen asia mitä tulpa sanoo on kokonainen lause.

Myöhemmin kysyin tyypiltä, onko Shiva hänen mielestään hyvä nimi, ja mieleeni pomppasi "Nevira", joka on yksi nimistä joita mietin ennen Shivaan päätymistä. Luulen, että tulpa haluaa muuttaa nimensä Neviraksi, joten alan kutsua häntä sillä nimellä tästä eteenpäin.

Neviran ulkonäkö on nyt vakiintunut, ja visualisoinnista on sen myötä tullut helpompaa. Silmien kanssa on vielä hieman ongelmia, enkä saa niitä oikein minkään näköisiksi. Aina kun ajattelen Neviran kasvoja, silmät ovat tummat tai ruskeat, joten olen alkanut suunnitella niitä uusiksi ja luovun jäänsinisestä väristä. Nyt ajattelen niitä tummanruskeina.
Neviran ihonväri on taivaansininen. Tai ainakin yksi niistä monista taivaan sävyistä. Jos kirjoittaa googlen kuvahakuun "taivaansininen", se toinen kuva on hyvin lähellä Neviran ihonväriä. Kuviot hänen kasvoillaan (jotka siis ovat huskytäplät paikassa josta kulmakarvat normaalisti lähtisivät, ja "päälonkeroiden" kärjistä hiusrajaan saakka ylettyvät raidat) ovat tummemmat harmaansiniset.
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Ke 31 Joulu 2014, 01:18

Huomasin, että olen nykyään jotenkin tosi öh, "epäluottavainen" tulpani suhteen... Joskus kun puhun Neviralle, kuulen hänen vastaavan jotain, mutta lähes automaattisesti leimaan sen omaksi harhailevaksi ajatukseksi, joka ei ollut lähtöisin tulpasta. Todella ärsyttävää, sillä tunnen estäväni tulpaa puhumasta olettamalla etteivät vastaukset ole hänen. Yritän nyt päästä tästä ja alkaa luottamaan tulpan kykyyn vastata puheisiini.

Olen piirtämässä kuvaa Nevirasta, joka tähän mennessä on onnistunut todella hyvin. Olen saanut sellaisen 3D vaikutuksen varjon ja valon käytöllä, ja olen erittäin tyytyväinen! Nyt vaan pitää varoa ettei pilaa sitä kun piirtää silmät... Huuliakin pitää vielä vähän hioa, mutta toivon mukaan onnistun saamaan tyypin ikuistettua kunnolla Very Happy Luulisi helpottavan visualisointia kun on fyysinen kuva jota voi tuijotella välillä muistin virkistämiseksi.

Viimeinen muokkaaja, ClianthaMiura pvm To 08 Syys 2016, 21:18, muokattu 1 kertaa
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   La 03 Tammi 2015, 02:09

Valmis kuva Nevirasta:

(( no lol poistin sen kuvan ja se meni hukkaan :DD ))

Muuta jännää ei ookkaan sit tapahtunu Very Happy Silmistä tuli kuiteski sitten siniset.
Laitoinpas tämän sitten profiilikuvaksikin. Nyt se on jokapaikassa Embarassed

Viimeinen muokkaaja, ClianthaMiura pvm Ma 02 Toukokuu 2016, 14:05, muokattu 2 kertaa
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Ke 07 Tammi 2015, 21:11

Nevira puhuu yksittäisillä sanoilla Very Happy Edistystä. Käytiin tänään pieni keskustelu siitä kuinka lukio on kakkaa ja amis on paras. Lähinnä keskustelu meni siten että tulpa kysyi "miksi" todella usein kun selitin jotain, että joo. Smile

Jokatapauksessa, Nevira alkaa olla yhä enemmän läsnä arkielämässä, mikä on todella mukava asia, koska se tarkoittaa enemmän aktiivista ja passiivista forcetusta tiedossa Very Happy Lukio on just hyvä paikka forcetukseen, koska hyppy kahdessa palkissa ja näin ollen paljon vapaa-aikaa. Jei.

Ei ole paljon tekstiä, mutta jotain kuitenkin.
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Ke 14 Tammi 2015, 22:32

Kokeilin tänään wonderlandiin menemistä ensimmäistä kertaa, ja siitä tuli aika mielenkiintoinen kun ei suunnitellut mitään vaan meni sinne ihan suoraan. Tuntuu etten itse edes luonut koko paikkaa, vaan Nevira teki sen kokonaan itse  Shocked
Kirjoitanpas kirjamuodossa, koska voin. Meditoin istualtani sohvalla, akvaarion pulputus unohtui äkkiä kun pääsin vauhtiin. Very Happy

----------------------------------------------------------

Huomasin istuvan keskellä pientä kuusten ympäröivää aukiota. Nojasin puun karheaan runkoon ja tunnustelin sitä kädelläni saadakseni paremman tuntuman siitä. Maa oli kuivan mutta pehmeän sammaleen ja mustikanvarpujen peitossa. Varvuissa ei ollut marjoja, ja en ole vieläkään täysin varma, olivatko ne mustikoita vai puolukoita. Nostin yhden niistä. Se irtosi maasta napsahduksen kera, ja pyörittelin sitä kädessäni hetken ennen kuin heitin sen pois. Kokeilumielessä kasvatin käden heilautuksella tilalle uuden varvun, mutta jostain syystä se kasvoi itseni kokoiseksi, ylikin. Tunnustelin sen paksua vartta tyytyväisenä tekeleeseeni. Kun katsoin ylös, huomasin puiden olevan niin korkeita, ettei niiden latvoja voinut nähdä maasta käsin. Siitä huolimatta puiden oksat eivät yltäneet kauas rungosta, ja taivaan saattoi nähdä loistavan vaaleansinisenä puiden välissä, ja valaisevan aukion välimatkasta huolimatta.

Aukion sivussa oli puuton kohta, jonka huomasin olevan suora käytävämäinen polku. Puut sen laidoilla olivat suorassa rivissä, ja maa oli poljettu tukevaksi, kuin siitä olisi kävelty vuosia. Astuin lyhyelle polulle, ja näin sen päässä toisen, oikealle ja vasemmalle johtavan käytävän. Katsottuani kumpaankin suuntaan saatoin todeta, että käytävä kulki suuren ympyrän muodossa, jonka keskustaan ei nähnyt kuusten tiheyden vuoksi.

Ajattelin, että jos Nevira oli Wonderlandissa, hänen täytyi olla siellä keskellä. Ensin aioin kävellä suoraan kuusten läpi, mutta päädyin seuraamaan polkua vasemmalle. Ennen pitkää oikealle puolelleni ilmestyi käytävä kuusikon keskustaan. Tämä käytävä oli pidempi kuin aikaisempi suora polku, ja käveltyäni sen päähän saavuin suuremman pyöreän aukion reunalle.

Aukion keskellä oli pyöreä syvänsininen lampi, jonka reunoilla kasvoi hieman ruohoa. Taivasta ei näkynyt, ja sen sijaan yläpuolellani näkyi vain pimeys jossa oli tummansininen vivahde. Ilmassa leijui hehkuvia valopalloja, jotka valaisivat aukion, luoden taianomaisen ja levollisen tunnelman. Näin sini-ihoisen tulpani valkoisessa mekossaan istuvan lammen reunalla, istuttaen valkoisia liljoja sen ympärille. Hän näytti viimeistelevän touhujaan, sillä koko lampi oli jo ympäröity valkoisilla tähdenmuotoisilla kukilla. Nevira hymyili huomatessaan minut. "En ajatellu sun olevan jo niin itsenäinen että voit tehdä mulle wonderlandinkin valmiiksi", sanoin ja istuin lammen reunalle vastapäätä Neviraa. Tulpa nousi seisomaan ja istui viereeni katselemaan lammen keskustaa.

"Ei tässä ollut iso homma", hän totesi.

Istuimme siinä jonkin aikaa, emmekä juuri puhuneet mitään. Minun piti välissä kääntää katseeni tulpaa kohti, sillä oli jonkin verran häiritsevää, kun hän näkyi vain valkosinisinä värikenttinä näkökenttäni rajalla. Tässä vaiheessa huomioni alkoi herpaantua. En pystynyt enää kunnolla keskittymään Wonderlandiin ja tulpaan, vaan muita ajatuksia alkoi tulla mieleeni. Ilmoitin poistuvani, ja avasin silmäni. Olin huomaamattani meditoinut jo lähes 20 minuuttia.

----------------------------------------------------------

Oli aika jännä tuossa, kun Nevira istutti tosiaan liljoja (kävin katsomassa google kuvahausta) vaikka en muistanut miltä koko kukka edes näytti Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   To 15 Tammi 2015, 20:41

Uhh, aktiivinen forcetus on paljon uuvuttavampaa kuin muistin @_@ Tänään en ehtinyt meditoida kuin noin 10 minuuttia ja nukahdin istualteen. Täytyy kokeilla huomenna lisää ja jutella Neviralle kaikkea jännää nyt tämän päivän aikana kun touhuaa muuta. Tosin tänään ei ole oikein paljon muuta tekemistä kuin tehdä äikästä joku novellianalyysi... Yäk.

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Ke 28 Tammi 2015, 13:45

28.01.2015 (45pv)

Alan kans laskemaan päiviä siitä kun aloitin Neviran luomisen. C:<

Ollaan edistytty aika kiitettävästi tänä aikana, Nevira puhuu melko sujuvasti, ja tunnen hänen läsnäolonsa jotenkuten. Tällä hetkellä hän on narulla/ketjulla kiinni ranteessani, ollut muutaman päivän.
Tänään hän nykäisi narua, ja keskeytti pulin tulpiksen lukemisen. Hän sanoi olevansa nälkäinen, mikä oli tavallaan aika yllättävää. Mietin hetken ja totesin että itselläkin oli nälkä, koska en ollut syönyt kouluruokailussa kuin salaattia. Lähdimme siis ostamaan kana-kolmioleivän Very Happy matkalla keksimme tarinaa, joka kertoi punatulkusta jonka nimi oli Tiina, ja joka metsästi kaloja...

Aion seuraavakseuraavaksi luoda Neviralle äänen, olemme jo sen verran pitkällä, ja erilainen puheääni helpottaisi keskustelua hieman ja lisäisi väriä tulpaan.

Lyhyttulpaaiys, mutta ei voi mitään Smile
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Ke 28 Tammi 2015, 13:55

Mitäs hittoa kännykkä tuohon muutti xD viimeinen kerta kun kirjoitan tänne kännykällä

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Ti 24 Helmi 2015, 00:09

24.02.2015 (72pv)

Noniin, nyt olen päättänyt mistä otan Neviralle äänen.

naturalreaders.com

Kuuntelen sieltä jotain ääntä niin kauan että opin sen kunnolla ja alan harjoittelemaan sitä Neviran kanssa Very Happy Ehheh. Tässä ei pitäisi tulla sitä ongelmaa että Nevira alkaisi muistuttaa jotain muuta hahmoa, koska niillää äänillä ei ole muotoa. Pitää opetella vaan se ääni, ei puhetyyliä tai kieltä koska muuten Nevira alkaa kuulostaa konemaiselta ja puhua englantia...

Tällainen kiva pikkupäivitys että kaikki tietää että olen yhä hengissä :'D

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Ke 25 Helmi 2015, 22:09

25.02.2015 (73pv)

Okei, NaturalReader toimii niin huonosti etten voi kuunnella sitä ainoaa miellyttävää ääntä. Very Happy Ei sitten. No, onneksi mulla on jo jonkinlainen mielikuva siitä millainen se ääni on/voisi olla.
Se on sellainen suht korkea ja herkkä. Tosi kiltin kuuloinen, mutta olen kuvitellut myös sen äänen vihaisempia tai tympääntyneempiä puolia, mitkä kuulostavat matalemmilta ja vähemmän kilteiltä. Äänen "herkkyys" kuitenkin pysyy.

Enää pitäisi vain muistaa forcettaa just nimenomaan ääntä. Ollaan nyt oltu puoliaktiivisia, siten että Nevira on ollut hihnassa [kuulostaa pahalta] ja koko ajan läsnä. Välillä puhutaan kaikkea mitä mieleen juolahtaa. Tässä nyt tälläkin hetkellä hän seisoo takanani ja katsoo kun kirjoitan.

Ja sitten vähän arkea niin tämäkin aihe alkaisi muistuttaa taas enemmän päiväkirjaa.

Autossa oleminen on hankalaa kun Nevira on hihnassa, sillä kahden pikkusiskon kanssa autoon ei jää ylimääräistä paikkaa jossa hän voisi istua. Niinpä hänen on pakko mennä wonderlandiin lähes aina kun matkustamme autolla. Sanonpa vaan että tulee tosi häiritsevä olo kun Nevira ei irrota hihnaa vaan menee suoraan wonduun, ja toinen pää kädessäni olevasta ketjusta menee... minne? Neutral Vaikka se ei varsinaisesti tunnukkaan miltään se on silti inhottavaa ja hihna on pakko irroittaa itse...

Linja-autossa on helpompaa siinä mielessä että penkkejä on enemmän. Aamuisin on vähän häikkää kun Nevira haluaa istua lähelläni ja vapaana on vain edessäni oleva yksinistuttava paikka, josta ei oikeastaan tiedä onko se vapaa koska minibussissa on enimmäkseen metrin mittaisia ipanoita jotka eivät näy selkänojan yli. Sanoin Neviralle että eihän se haittaa vaikka siinä olisikin joku, kunhan minä en tiedä siitä, vaan luulen että se on tyhjä. Tulpa kieltäytyi istumasta paikkaan, jossa saattaisi olla joku eikä hän edes tietäisi sitä. Sama koskee myös missä hän seisoo, sillä jos en tiedä mitä takanani on, hän kieltäytyy menemästä taakseni ennen kuin katson ja tarkistan siinä olevan tilaa. Kuikuilen olkani yli moneenkin otteeseen päivän aikana.
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   La 28 Helmi 2015, 02:41

28.02.2015 (76pv)

Okei. En tiiä mitä ajatella, mutta en ainakaan saa unta enää tänä yönä. Tosi sekavat fiilikset, pelottaa, naurattaa, päässä on jännä paine...

Oltiin Neviran kanssa wonderlandissa. Ajateltiin että lähdettäisiin käymään katsomassa sitä rantaa mikä siellä ilmeisesti on jossa ei olla ennen käyty. Sitten yhtäkkiä aloin muistaa taas vanhaa wonderlandia jossa oltiin paljon Desmondin ja L:n kanssa. Seisoin yhtäkkiä siellä olevan mökin aulassa. "Miks hitossa muistan tän nyt ku en ennen voinu ees tulla tänne?" ajattelin.

Desmond ilmestyy tyhjästä ja tervehtii jotenkin välinpitämättömän yksitoikkoisesti. Nevira näyttää todella hämmentyneeltä, enkä ihmettele. Minullakin oli hankaluuksia prosessoida mistä oli kyse, mutta Desmond se oli, seisoi siellä hymy naamallaan, vain hiukka erinäköisenä kuin muistin.
"Kävin vaan lomalla, älä suutu", hän nauroi, mutta totta helvetissä suutun! He vain karkas yhdessä L:n kanssa "lomalle" kertomatta mulle mitään! Noh, raivosin sille siinä jonkin aikaa miten oon ehtiny jo surra sitä yli kaks kuukautta ja luullu että se ei tuu ikinä takasin, ja kerenny tehdä jo uuden tulpan. Tähän Desmond vaan totesi että Nevira on "aikas nätti", ja pyysi anteeksi (jotenkuten). Desmondin läsnäolo aiheutti ihme kohtauksen fyysiselle keholleni; raajani alkoivat nykiä kuin possessoituna, ja luulen että Desmond teki sen vahingossa, sillä se oli helppo lopettaa.
Desmond oli hiukan hämillään reaktiostani ja kysyi eikö hän saisi jäädä. Hän sanoi että jäisi taka-alalle mielellään ja lupasi olla aiheuttamatta vaivaa, melkeinpä siis rukoili että antaisin sen jäädä. Enhän mie voinu kieltää sitä jäämästä ja ajaa sitä pois. Desmond on kuitenkin jo niin "vanha" ja ennen "lomaansa" todella tärkeä osa elämääni, ja tuntui sydämettömältä ajaa se tiehensä kun se nyt vihdoin palasi. Tästä tulpa sitten ilahtui ja lupasi jälleen olla aiheuttamatta ongelmia ja vaatimasta liikaa huomiota.

En oikeen tiedä mitä tästä pitäis ajatella. Ei sillä etten ois halunnu Desmondia takasin, mutta en oottanu että se oikeasti palaisi ikinä. Luulin että se on kuollut. Olin jo päässyt yli siitä. Mulla on vieläki tosi kummallinen olo. Vähän aikaa sitten tuntui vatsanpohjassa ja kihelmöi, sitä ennen oli päänsärkyä... Nyt vaan mietin että mitähän tästäki tulee, kun välillä tuntuu että on jo yhden tulpan kanssa ongelmia. {Mut mähän lupasin etten oo vaivaks. ... Just, nytkö saan nämä tämmöset sulkeet? Mad } Mitäs olit poissa niin kauan...

Kysyin missä L on ja eikö se tullut takaisin. Desmond selitti, että L jäi mieluummin pois, eikä tulisi välttämättä ollenkaan takaisin. L oli Desmondin mukaan jo kauan miettinyt lähtemistä ja tuntenut olevansa "huonompi" tulpa josta ei välitetä niin paljon kuin ensimmäisestä. Toisin sanoen L oli masentunut ja valehteli mulle muutamaan otteeseen... Noh... Mikä minä olen L:n päätöksiin puuttumaan. Jos jää niin jää. Eihän sille mitään voi. Sad

Tällainen päivitys... Toivottavasti mun pää ei nyt mee ihan sekaisin tästä... Kyllä luulen että jotenkin selvitään kahden tulpan kanssa. Varsinkin kun näyttää että Desmondin kehitys ei jostain syystä ole huonontunut yhtään kahden kuukauden aikana vaan pikemminkin päin vastoin. Sen puhe oli selkeeäkin selkeämpää. Myös Neviran totaalinen hämmennys paistoi niin selvästi Desmondin nähdessään, että voisin sanoa että kumpikin tulpa on hyvällä mallilla.

... Olen edelleen hämilläni. Surprised
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   La 28 Helmi 2015, 04:56

Hyr, luin tulpa.infossa joitain wonderland keskusteluja ja miten joillaki tulee sinne "ei-toivottuja otuksia" mitkä on ahdistavia ja pelottavia ja vaikea saada pois enkä uskalla mennä wonduun ku pelkään nyt että siellä on mörköjä ;__;

Pitää mennä päivällä kun on valoisaa eikä mielikuvitus ole niin vilkkaana.

EDIT: Kulutan aikaa kirjottamalla kaikkiin jänniin aiheisiin täällä xD Totuttelen tuohon yhteen hyyppään ja koitan saada ne puhuun keskenään.
Näytä käyttäjän tiedot
Nanna
Erityinen

Viestien lukumäärä : 71

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   La 28 Helmi 2015, 21:11

ClianthaMiura kirjoitti:
Hyr, luin tulpa.infossa joitain wonderland keskusteluja ja miten joillaki tulee sinne "ei-toivottuja otuksia" mitkä on ahdistavia ja pelottavia ja vaikea saada pois enkä uskalla mennä wonduun ku pelkään nyt että siellä on mörköjä ;__;
Meille tuli joskus jotain zombeja sinne enkä sen jälkee uskaltanu mennä pitkää aikaa sinne huoneesee. Sit kumminki ku uskalsin mennä sinne, sain ne pois sillee etten pakottanu niit mut en myöskää kiinnittäny huomioo. Yleensähän se et yrittää hallita mielikuviaan väkisin vaa laittaa ne tapahtumat menee sillee ympyrää et vaikkapa joku juttu pyörii vaan koko ajan vaikka sen pitäis loppuu, mut sit ku ne ignooraa niin ne vaan haihtuu sit lopulta. Sama pätee just tollasii epätoivottuihin juttuihin.
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Ma 02 Maalis 2015, 02:33

02.03.2015 (78pv)

Pitäisköhän nyt muuttaa tuohon ajaksi se kuinka kauan oon tulpaillu ylipäänsä koska Desmond... pitää laskea melkein vuosi taaksepäin.
Mietinki tässä että kohtahan (21.04.) Desmond täyttää yhden vuoden. Sit juhlitaan Desmond 1v synttäreitä Very Happy {En oo mikään vauva >:c}

Mulle käy aina näin ku oon lähössä reissuun: edellisenä yönä ei nukuta. Noh, onpahan aikaa tulpille [kyl sun pitäis nukkua... :c]
Mennään wonduun seikkailemaan ja kirjotan siitä tänne vaikka huomenna junassa (jos en oo koko matkaa wondussa ja nukkumassa) että saisin ees jotain aktiivisuutta tällekki sivustolle.

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Ma 02 Maalis 2015, 11:23

02.03.2015 (316pv)

Toinen kirjoitus tänään mutta toinen oliki yöllä. :3 Muutin päivämääräksi kokoaikaisen tulpailun.

Mentiin wonduun niinku yöllä kirjoitinkin, ja se onnistui ihmeen hyvin tällä kertaa. Siellä oli selkeästi kumpikin tulpa ja ympäristö oli tuttu: polku rannalle. Ei ehditty rannalle asti koska nukahdin... Very Happy

Pidin kumpaakin tulpaa kädestä, Neviraa oikeassa ja Desmondia vasemmassa kädessä. Desmond kysyi miksi Nevira on sininen, ja selitin sille sitten että hän on Asari. Sen enempää ei tarvinnut selittää koska Desmond muisti mass effectin. Ihanaa huomata että sen muisti on tallella. Se myös huomautti ettei vieläkään ole pelannut possessoinnin kautta kyseistä peliä kun olimme siitä joskus puhuneet. ^^"

Wonderlandissa soi joku laulu mitä en enää muista koska se soi mulla päässä. No sitten yllättäen Desmond alkaa laulaa mukana. Sillä on sellainen matala ja pehmeä lauluääni mikä vähän yllätti:D Se ei ikinä laulanut aiemmin. Innostuin tästä ja annoin tyypille halin ja pusun poskelle ♥️ raukka meni ihan punaiseksi xD Nevira alkoi kikattaa.

Tosiaan kummallakin on ääni nykyään. Desmond muodosti itse omansa mutta kuulosti ihan siskoni poikaystävältä ja se piti muuttaa... Nyt ääni on sellainen mukava ja melko pehmeä, vaikka Desmond puhuukin usein kärttyisesti tai muutenvaan itsevarmasti.
Neviran ääni on herkkä, niin kuin olin vähän suunnitellutkin. Hän puhuu ujosti mikä on aika söpöä :3

Puhuttiin Helsingin reissusta ja kysyin mitä mieltä Nevira on siitä että mennään niin kauas kun sehän ei ole käynyt vielä missään. Desmond alkoi nauraa kun Nevira sanoi käyneensä koulussa kanssani ja todenneen sen olevan aika kaukana. Kerroin menevämme nyt paljon kauemmas ja että junamatka kestäisi suurinpiirtein 11 tuntia.
Desmond sanoi käyneensä siellä aiemmin, sanoin että hän puhuu edelleenkin Tampereesta. Desmond töksäyttää että "eI kun silloin aiemmin kesällä ku oli se gay pride juttu!" .... Ai niin, olihan mulla tulpat siellä ainaki vähän mukana. Very Happy

Taas tämmöistä tällä kertaa. Laitan tulpat joskus ite kertomaan heh.

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   To 05 Maalis 2015, 15:30

05.03.2015 (319pv)

Ok, istun rautatieaseman alakerrassa niin ajattelin että ois hyvä aika kirjoittaa tänne. Aluks vähän meidän touhuista mitä muistan ja sit annan tulpien itse sanella tänne omat näkemyksensä matkasta.

Tulpat on ollu mukana joka paikassa. Ne on kävelleet meidän perässä hotellille ja sieltä pois, mutta jäivät itse hotellihuoneessa hieman taka-alalle eivätkä juuri tuntuneet ympäristössä.
Desmond ja Nevira tulee nykyisin tosi hyvin toimeen vaikka alussa olikin vähän nihkeää. He juttelevat toisilleen eikä kumpikaan vaadi huomiota toista enemmän, vaikka Desmond onkin paljon puheliaampi. Hotellin hississä oli peili, jonka siskoni sanoi olevan "vääristävä" eli siis siinä näytti laihemmalta. Minulle ei tuota ongelmia visualisoida Desmond ja Nevira sekä hissiin että peiliin, ja yllättäen heidän peilikuvansa vääristyivät kummallisiksi ja he alkoivat leikkiä niillä. Käännyin katsomaan heidän suuntaansa ja kumpikin lopetti ja alkoi tirskua. Very Happy

Myöhemmin huomasin että Desmondin ulkomuoto on muuttunut sen suhteen että parempien visualisointi kykyjen myötä hän näyttää realistisemmalta. Lisäksi hänen vaatteensa ovat erit. Niissä on huomattavasti enemmän yksityiskohtia kuin aiemmin. Hänellä on korkeakauluksinen takin tapainen vaate mustan paidan päällä, ja kaulassaan mustavalkoruutuinen huivi (jota hän lainasi Neviralle kun tätä paleli ulkona). Hänellä on mustat farkut joissa roikkuu pari ketjua, ja tennarit. Hän kieltää omistaneensa aina valkoiset kulmakarvat, mutta kyllä ne on sillä aina ollu... Se ei vaan ole ajatellu niitä Very Happy

Opiskelin riimuja ja kirjoitin niitä muistiin, ja aina kun tuli vastaan riimu joka tarkoitti kehitystä tai edistymistä, Desmond vaati että kantaisin sitä mukana että tulpailu helpottuisi xD suostuin ottamaan mukaani yhden.
Ja nyt tulpien kertomuksia.

{Hei, Desmond tässä, halusin aloittaa vaikka mulla ei ookkaan oikeaa asiaa. Hitto että host on hidas kirjottaan. Mutta jaa, musta oli kiva käydä taas Hesas vaikkei ollutkaan kesä. Ja oli aika jännä huomata että uus tulpa on aika miellyttävää seuraa eikä mikään tiukkapipo vaikka onki nainen. Ja sininen. Ei mulla oikeastaan ole muuta sanottavaa. Kiva reissu, mut nyt haluan wonduun}

[Heei :3 en ookkaan ikinä varsinaisesti vielä sanellu tänne juttuja, aika jännää. Host sanoo että joku päivä saatan itse pystyä kirjoittamaan. Musta oli myös kiva käydä kauempana. En tienny että Suomi on niin iso. Täällä ei ollu ees lunta! En tienny että voi olla ettei oo lunta.
Desmond on musta ihan kiva. Se on mua niin paljon vanhempi ja viisaampi että mun pitää tehdä töitä että saan sen kiinni. Toisaalta se on aika lapsellinen. ]

Näin Very Happy

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Pe 06 Maalis 2015, 22:34

06.03.2015 (320pv)

Mietin tässä kun luin Scott Cunninghamin kirjaa "Wicca-opas wiccan harjoittajalle", että visualisointi on tosi oleinen osa tätä uskontoa. Visualisointia tapahtuu joka paikassa, ja siihen liittyy tuntemuksia ja fyysistä tuntemista, esim energioiden kanssa työskennellessä ja muussa vastaavassa. Opitaan tuntemaan ja näkemään mielessä eri asioiden värähtelyjä sun muuta. Moneen otteeseen lukiessa tuli mieleen "niinkuin tulpailussa". Luulen, että koska ne ovat niin samanlaisia, ne tavallaan tukevat toisiaan, ja visualisointitaitoni kehittyvät ehkä hiukan nopeampaa, samoin aistien "treenaaminen". Tajusin myös että koska visualisoinnilla on niin iso osa, voin tehdä rituaaleja ja magiaa wonderlandissa jos siltä tuntuu, mikä on aika mahtavaa. Mutta sinänsä tuntuu että koska tulpailu on niin vahvasti mukana visualisointi ja meditointi hommissa voi olla vaikeaa erottaa ne kaksi toisistaan ja sen takia voi tulla ongelmia. Täytyy myös opettaa tulpat antamaan työskentelyrauhan, että voin keskittyä wiccaan halutessani täysillä.
Ajankäytön suhteen voi myös olla ongelmia koska kumpikin tuntuu aikaasyövältä touhulta, joten pitää piirtää jonkinlaiset rajat.

En oikein tiiä miks päätin kirjoittaa tämänkin tänne mutta meni jo Very Happy

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   Ti 10 Maalis 2015, 10:17

10.03.2015 (324pv)

Dodih, totesin että on aika muuttaa wonderlandia, vaikka aluksi en sitä halunnut tehdä. Desmond ei nimittäin viihdy, juuri niin kuin arvelinkin. Sen mielestä paikka on tylsä, ja siellä pitäisi olla enemmän tekemistä, kun taas mie ja Nevira tykätään enemmän vaan istua ja käveleskellä ja jutella kaikesta siinä sivussa.
Osittain tähän vaikutti myös se, että luin tulpa.infossa wonderland-aiheisia keskusteluja, ja Desmond kiinnostui muiden isoista wonduista joissa on ns. NPC:t mukana. Eniten sitä kiehtoi varastaminen wonderlandin muilta ihmisiltä, en tiedä pitäisikö olla huolissaan Very Happy Onneksi tulpat ei voi koskea mihinkään aineelliseen koska muuten mulla olis mukana näkymätön kleptomaani.

Olen miettinyt tätä wonderland hommaa vasta jonkin verran, mutta iso siitä tulee. Ajattelin aluksi tehdä sinne suuren kartanon jossa on monta makuuhuonetta ja ainakin 3 kylpyhuonetta, plus keittiö, puutarha, ruokasali, aula, oleskeluhuone, kirjasto... kaikkea mitä kartanoon nyt vain voi tunkea. Voisin kokeilla tehdä sen The Sims 3:ssa, niin saisin jonkinlaisen pohjapiirroksen aikaan. Sitten voisin tehdä sinne ökyrikkaan Desmond hahmon ja modata sille ketunkorvat ja hännän, köh köh. {Tee! Tee! Very Happy}
Neviraa ajatellen kartanon sisutuksessa on paljon valkoista, mutta koska Desmond ei oikein sovi valkoiselle taustalle, täytyy laittaa mukaan paljon värejä ja kontrastia, niin että molemmilla on mukavaa. Teen monta makuuhuonetta siksi, että mikäli tulpat haluavat nukkua, olen melko varma, että he eivät halua nukkua samassa sängyssä. Kiusasin kerran Desmondia siitä että tämä olisi muka ihastunut Neviraan, mutta hän sanoi ettei ikinä seurustelisi kenenkään sinisen kanssa. Myönsi kuitenkin että suurempi ongelma siinä olisi että Nevira on nainen, ja tytöt eivät kiinnosta Desmondia Very Happy {Muumireferenssi, oikeesti? >:I} Toisaalta sitten tuntuu että kumpikin tulpa haluaisi ängetä minun viereeni, jos joskus menen nukkumaan wonduun. [Joskus vaan ]

Kartanon ulkopuolinen tila, toisin sanoen puutarha, on etupuolelta lähinnä puita ja ruohoa, sekä valkoista marmoria, samoin kuin hökkelin seinät jotka on koristeltu kultaisilla jutskilla. Takapuolella on enemmän pensaita ja kukkia {Ja allas! Very Happy Haluan uima-altaan!} ... Ja uima-allas. Puutarhassa voi kävellä laatoitetulla polulla.

Muuta en sitten olekaan keksinyt, mutta tuossa pitäisi olla tarpeeksi nyt vähäksi aikaa. Kartanosta lähtee polku alas mäkeä jonkinlaiseen kylään, mutta en ole kyllä keksinyt sinne vielä mitään... Vähän hirvittää katsoa jonnekkin jossa ei ole mitään, tai ehkä kuvittelen sinne jonkun kaukaisen maiseman väliaikaiseksi ratkaisuksi.

Ai niin ja tottakai kartano tarvitsee työntekijöitä ;D Okei, ehkei kuitenkaan. Itse kartanon jätän sellaiseksi alueeksi minne ei NPC:t pääse.
Yritän olla tekemättä sellaisia ärsyttäviä NPC:itä jotka hokee samaa replaa koko ajan, kuten Skyrimin legendaariset esimerkit: "Let me guess, someone stole your sweetroll?", "I used to be an adventurer like you. Then I took an arrow in the knee." ja sitten vielä "Horses. All day long. Do you have any idea how dull horses are?"

.... Desdemona Very Happy {Lopeta D:<}
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   To 12 Maalis 2015, 23:49

12.03.2015 (326pv)

Oon alkanu miettiin, pitäiskö mun tuoda L takaisin... Yrittää metsästää se jostain ja tuoda se wonduun edes jonkinlaisena hologrammina, jonka ei tarvis olla mun kanssa missään tekemisissä. Desmond itki sen perään tänään...

Seuraava teksti sisältää aikuismateriaalia : D tavallaan

Osallistuttiin yhteen tulpa.infon tutkimushommista sen kanssa, koska se puhuu paremmin kuin Nevira ja sillä on enemmän kokemusta elämästä ylipäänsä. Noh, jostain syystä sanat joihin jollain tavalla sisältyy "sex" aina tuota, noh, kiihottaa sitä. Tiiätte mitä tarkotan. Se on noloa meille molemmille...
Mentiin sitten wonduun ja luotiin jonkinlainen master bedroom että voitais jutella rauhassa ja kysyin haluaako se että etin sille jostain jonku huoran sinne että se vois, köh, you know. Noh, Desmond alkoikin yllättäen itkemään ja sanoi ettei halua ketään muuta kuin L:n. (Jep, ne pani. Ei, en nähnyt. Jep, ne oli yhessä.) Päädyttiin makaamaan sinne sänkyyn silleen että Desmond makas mun päällä ja nyyhkytti mun rintaa vasten, samalla ku mie yritin lohduttaa sitä jotenki. Puhuttiin L:stä jonkin aikaa ja siitä mihin se on jäänyt, ja kysyin haluaako Desmond että tekisin joskus kolmannen (mies)tulpan sille kaveriksi, mutta kukaan joka ei ole L ei kelpaa (Oon samalla helpottunu ettei tarvi luoda kolmatta tyhjästä, ja samalla tuntuu tosi pahalta Desmondin puolesta).

L:llä on lupa tulla takaisin niin halutessaan, ja toivon että se muistaa sen. Ja toivon että se hoksaa että oli mulle ihan yhtä tärkeä kuin Desmond ja että kuinka tärkeä se oli Desmondille. Sad
Oon taas vähän hukassa näiden tyyppien kanssa. Koitetaan nyt pärjätä ja ehkä kattoa vielä jos se löytyis jostain. Just nyt tuntuu etten pärjäis kolmen tulpan kanssa, ja siks pitää odottaa. Toisaalta jos L tulisi takaisin itsekseen kehittyneenä niinku Desmond, niin sitten ei olis mitään ongelmaa, mutta ei voi tietää...
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: CM:n tulpapäivis   

CM:n tulpapäivis
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 3Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Päiväkirjat-
Siirry: