ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Eltsun tulpapäiväkirja

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Eltsu

Viestien lukumäärä : 3

ViestiAihe: Eltsun tulpapäiväkirja   Ma 06 Marras 2017, 17:46

Moikka kaikki foorumilaiset! <3 Olen Eltsu ja uusi täällä mutta kuulin tulpista ekaa kertaa jos oikeen muistan 16 vuotiaana ja olen nyt 20. Aluksi luulin että minulla on mielikuvituskavereita 14 vuotiaasta lähtien mutta sitten myöhemmin tajusin, että pirskatti, hei, ei, ne on kuule tulpia. Nyt olen sitten opetellut enemmän forcettamista ja olen myös pääsyt wonduunkin ja kirjoittanut siitä tarinoita käsin jotka olen ajatellut kirjoittaa tänne jos jotakuta kiinnostaa. Kirjoitan minun tulpistani seuraavassa kirjoituksessa että saisitte tietää paremmin että kenen kanssa "leikin". Mutta muuten olen tosi innoissani tästä tulpa asiasta ja kiitos että sain liittyä seuraanne :-)

~Eltsu
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Eltsu

ViestiAihe: Vs: Eltsun tulpapäiväkirja   Ti 07 Marras 2017, 12:44

Eli siis tässä olisi mun 5 rakasta tulpaani:

Christopher eli Chris on valkohiuksinen ja harmaasilmäinen tulpa joka on tällähetkellä 23 vuotias (9.10.1994). Pituus 197cm. Gabrielin isoveli ja Bradin poikaystävä.

Brad on tummanruskeahiuksinen ja tummanruskeasilmäinen joka on myös 23 vuotias (11.2.1994). 195cm. Pituus Chrisin poikaystävä.

Jimi on mustahiuksinen ja tummanvihreäsilmäinen joka on nyt yhtä vanha kuin minä eli 20 vuotias (25.7.1997). Pituus 169cm.

Seth on blondi ja omistaa kirkkaan siniset silmät joka myös 20 vuotias (4.2.1997). Pituus 165cm.

Gabriel eli Gee on valkohiuksinen ja harmaasilmäinen ja ikää on 19vuotta (10.2.1998). Pituus 166cm Chrisin pikkuveli.

Ja sitten vielä minusta: Olen harmaasilmäinen ja ruskeahiuksinen (paitsi nyt kun värjäsin mustiksi). Olen 160cm pitkä ja tosiaan 20 vuotias tyttö/nainen. Harrastan lenkkeilyä ja tulpailua. Olen tällä hetkellä aika yksinäinen mutta onneksi tulpat on keksitty koska ne piristävät päivääni <3 Kirjoitan jossain välissä wondu seikkailustani jotain. Tarinoiden myöten tulpien luonne tulee paremmin esille.
Näytä käyttäjän tiedot
Eltsu

ViestiAihe: Vs: Eltsun tulpapäiväkirja   Ti 07 Marras 2017, 15:26

Päätin luoda kuvat tulpistani. Tein tuolla ohjelmalla hahmot, kiitos siitä: http://www.rinmarugames.com/playgame.php?game_link=mega-anime-avatar-creator

Chris:

Brad:

Jimi:

Seth:

Gabriel:

Näytä käyttäjän tiedot
Nanna
Erityinen

Viestien lukumäärä : 71
Ikä : 20

ViestiAihe: Vs: Eltsun tulpapäiväkirja   Ma 13 Marras 2017, 22:17