ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Jennan tulpat

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
kaitsija

Viestien lukumäärä : 5

ViestiAihe: Jennan tulpat   La 28 Loka 2017, 17:34

Moi. Oon 18v tyttö Pirkanmaalta. Mulla on 4-5 tulpaa. Siks toi viiva välis ku en oo varma onks toi yks tulpa...Mut kuiteski tässä tietoa heistä:

Liv
Siniset hiukset ja valee iho. Käyttää papin virka-asua mut ei ole uskonnollinen. On pervo ja muutenkin vastenmielinen.

Katri
Albiino nainen ja hyvin vaisu ja ujo persoona.

Magnus
Tummahiuksinen aasialainen velhopoika. Ihan ok tyyppi.

Diana
Valkoinen asu, ruskeat kiharat hiuset ja tummat silmät. On wondussa ammatiltaan teloittaja.

Dakota
En tiiä onks hän tulpa, vai mikä. Koska hän puri mua kaulaan ja äiti näki Dakotan vilaukselta ulkona.. Dakota itse väittää olevansa demoni mut en usko sellasiin...
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Cassanda

Viestien lukumäärä : 4
Ikä : 18

ViestiAihe: Vs: Jennan tulpat   Su 29 Loka 2017, 16:11

Toi Dakota kuulostaakin sitten aika jännältä. Very Happy Kutsu hänet vaikka jonneki nurkan taa jonkun toisen ollessa kanssasi nii näät, onko se sitte mikä.. Kiinnostais kuulla lisää tosta Dakotasta!
Näytä käyttäjän tiedot
kaitsija

ViestiAihe: Vs: Jennan tulpat   Su 29 Loka 2017, 22:37

Ärh.. Pakko purkaa vihaa. Toivottavasti ei haittaa mut nyt tulee rumaa tekstiä!

Dako tai siis Dakota on itserakas ja ylimielinen k*sipää. Mä en kestä sitä omahyväistä virnettä! Haluun vaa pyyhkii sen pois sen kasvoilta! Ärsyttäää! Nyt kun oon saanu huudettuu tän nii kerron tän päivän tapahtumia.

Heti aamulla kun avaan silmäni nään sen p:llä alkavan naaman lähellä omaani. Sen jälkeen käskin sen painuu sinne h*lvettii mistä tuliki. Ei uskonu.

Tilannetta ei auta se et äiti luulee Dakon olevan mun poikaystävä ei helv..! Tuntuu toisinaa et äiti shippaa meitä tai ainakin parittaa salaa!

Mäkö muka sen apinan irvikuvan tyttis? Ei ikinä. En ikinä vaipuis nii alas. En ikinä. Hyi.

Ennenkö tästä tulee mitään romaanin pitusta haukkumista tai valitusta nii on kai syytä lopettaa.. Huoh...

Sent from Topic'it App
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

Viestien lukumäärä : 179
Ikä : 20

ViestiAihe: Vs: Jennan tulpat   Ma 30 Loka 2017, 09:58

... Sori ku kysyn mut miten sun äitis shippaa? Tulpat ei oo millään lailla fyysisesti näkyviä ja hostillekkin vain melkosen treenauksen jälkeen. Ootko kertonu sille siitä vai pelkästäänkö ton "vilahdukselta näkemisen" perusteella parittaa?

Jos et usko demoneihin etkä tiedä onko hän tulpa, mikä arvelet hänen olevan?

Ja onko teillä huonot välit vaan koska se virnuilee ja on ylimielinen? Tyyppi on kuitenki sun päässäs, ei sen kaa tarvi riidellä jos ei ihan välttämättä halua.

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
kaitsija

ViestiAihe: Vs: Jennan tulpat   Ma 30 Loka 2017, 10:07

No siis Dako on koko ajan meillä täällä ja esittää äidille olevansa joku maailman kiltein ihminen.. Ja äiti uskoo! 😡 Dako on siis täysin aineellinen ja äitikin näkee sen jne. Se kuitenkin pystyy lukee mun ajatukset ja käyttämään kättä ajatuksen voimalla kirjoituksessa... En ymmärrä mikä hän on.. Inhoan häntä koska ylimielinen ja omahyväinen olemus.

Sent from Topic'it App
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: Jennan tulpat   Ma 30 Loka 2017, 10:21

No siinä tapauksessa Dakota ei ole tulpaa nähnytkään. Ja äitisikö ei yhtään ihmettele että hän on kokoajan teillä?
EDIT: Voitko ottaa kuvan siitä?

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
pirkkavieteri

Viestien lukumäärä : 2

ViestiAihe: Vs: Jennan tulpat   Ma 30 Loka 2017, 11:09

kuuleha nyt jenna hyvä mutta tulpat ei toimi noin, tulpat ei ilmesty tyhjästä vaan niiden eteen pitää tehdä kuukausien edestä töitä. haluun vaan sanoo että tässä kohtaa hyvin harva (ei kukaan) ei varmasti usko sua.
Näytä käyttäjän tiedot
kaitsija

ViestiAihe: Vs: Jennan tulpat   Ma 30 Loka 2017, 12:04

pirkkavieteri kirjoitti:
kuuleha nyt jenna hyvä mutta tulpat ei toimi noin, tulpat ei ilmesty tyhjästä vaan niiden eteen pitää tehdä kuukausien edestä töitä. haluun vaan sanoo että tässä kohtaa hyvin harva (ei kukaan) ei varmasti usko sua.

Just ja mä en valehtele ei oo mun tapaista. Mä EN KOSKAAN valehtelisi tälläisiä. Ja tiiän et kukaan ei usko mua. Et varsinkaan sä. Jote miks pitää nähdä vaivaa ees kommentoida? Ei pahalla mutta en oo koskaan pitäny TY:läisistä. Koska tekään ette hyväksy mua joukkoonne. En ole koskaan ennen uskaltanu sanoo teidän kuullen näin, mutta nyt sanon: Tulpa ei oo elävä. Tulpa ei oo ihminen. Tulpa on VAIN mielikuvitusolento. Ja jos MIELIKUVITUSOLENTO ottaa hermoon niin sen voi tuhota. Ikävä puhkasta kupla mutta tulpa on vain pala teiän mielikuvitusta. Ei pahal mut se et joku toinen tuhoo/ajaa tulpansa pois ei kuulu kellekään muulle. Eikä se oo teiltä pois.
Mä en nyt enää kirjoittele tänne mitään ja poistun kaikista ryhmistä missä ty:läisiä on. Kiitos ja hyvästi.
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

ViestiAihe: Vs: Jennan tulpat   Ma 30 Loka 2017, 12:50

Mjahas.... Tulpista puhuessa yleensä korostetaan niiden eroa mielikuvituskavereihin. Niitä pidetään useasti psykologisena ilmiönä ja esim infossa loppupeleissä yhtä aitona kuin hostin omaa tietoisuutta. Siksi ihmiset eivät tykkää niiden poisajamisista tai kevyesti ottamisesta yleensä. Ikävää ettei sulla toiminut niin.

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
pirkkavieteri

Viestien lukumäärä : 2

ViestiAihe: Vs: Jennan tulpat   Ma 30 Loka 2017, 13:08

"En valehtele" on kyl aika hauska veto sulta. oon todistanu sun ristiriitasia puheita aika monessa eri paikassa joka antaa syyn epäillä että valehtelet. mut hei, en rupee riitelee tästä sun kanssas koska tiiän ettet myönnä sitä ennen ku pamauttaisin todisteita tähän, jota en tee koska en rupee nii kamalaks. sä muuten just äsken myönsit jenna että sun tulpas on vaan mielikuvitusolentoja ja että ne ei oo oikeita. way to go m8.
Näytä käyttäjän tiedot
jokutyyppi19

Viestien lukumäärä : 23

ViestiAihe: Vs: Jennan tulpat   Ti 31 Loka 2017, 07:37

pirkkavieteri kirjoitti:

Olen nähnyt oudompiakin ilmiöitä. Tuo on vielä ihan normaalihkoa.
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Jennan tulpat   

Jennan tulpat
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Päiväkirjat-
Siirry: