ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

KYSYMYKSIÄ

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
kaveri

Viestien lukumäärä : 1

ViestiAihe: KYSYMYKSIÄ   To 25 Toukokuu 2017, 17:50

Heippa! Ajattelin alkaa luomaan omaa Tulpaa, ja muutamia kysymyksiä siihen liittyen (kaikki ei ehkä ihan oleellisia Very Happy  Arrow )

Mikä Tulpasi on? Mitä se syö? (syökö se varsinaisesti?)
Milloin ja miten tunsit Tulpasi ensimmäistä kertaa?
Täytyykö aina itse kuvitella Tulpa näkyviin vai ilmestyykö se itse?
Selitä mahd. tarkasti miten Wonderland "toimii"?
Mitä haittoja/huonoja puolia Tulpissa on?
Oletko ikinä säikähtänyt Tulpaasi?
Häiritseekö Tulpasi yöllä?

Question
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

Viestien lukumäärä : 181
Ikä : 20

ViestiAihe: Vs: KYSYMYKSIÄ   Pe 26 Toukokuu 2017, 02:11

Hei ja tervetuloa! Very Happy

- Itsellä on neljä tulpaa ja kaikki enemmän tai vähemmän ihmisenkaltaisia (tarkemmin löytyy tulpapäiväkirjasta), he eivät syö yleensä mitään. Jos syövät niin ns mielikuvitusruokaa.
- Äähh en osaa vastata tähän enää koska siitä on jo niin kauan Very Happy En muista yhtään.
- Kun tulpa on kehittynyt tarpeeksi, se alkaa ilmestyä itse jo niin tahtoo. Alussa saattaa joutua kuvittelemaan itse tai kutsua tulpa paikalle.
- Wonderland on kuin pysyvämpi haavemaailma (käytännössä se on haavemaailma), se toimii siten että kuvittelet maailman ja itsesi sen sisään. Wonderland ei ole pakollinen, mutta se antaa tulpalle selkeän paikan jossa olla kun se ei ole huomiosi keskipisteenä, ja hostille mahdollisuuden tutkia uutta maailmaa tulpansa kanssa, ja tehdä asioita mitkä eivät ole mahdollisia "pään ulkopuolisessa maailmassa" (esim lentää). Jotkut tulpat muokkaavat itse wonderlandia mieleiseksi. Yksinkertaisimmin wonderland on kuviteltu ympäristö. Sen "toimiminen" on paljolti hostista kiinni Very Happy
- Tulpan negatiiviset tunteet vaikuttavat joskus hostin mielialaan. Itselle ei ole muita haittoja toistaiseksi tainnut ilmetä.
- Olen Very Happy Desmond makasi vieressäni sängyllä ja vaikken näekään häntä tunsin läsnäolon yllättäen ja hätkähdin kun tajusin että hän on siinä.
- Ei.

|Misa|   05.12.2015
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot

KYSYMYKSIÄ
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Kysymykset ja ongelmat-
Siirry: