Huom! Emme ota vastuuta kenenkään mielenterveydestä, olet täällä siis omalla vastuullasi!

ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Rorror ja Mehi

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Rorr

Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 14

ViestiAihe: Rorror ja Mehi   Ti 16 Toukokuu 2017, 20:10

Moi! Oon ollu tääl foorumil aiemmin nimellä Kikwi. Saatat löytää, ja löydätkin, mun aikasemman tulpapäiviksen nimellä ♣️Kikwin tulpaset ♣️ (Oh god toi nimi) johon taisin päivittää viimeisen kerran joskus vuonna kivi ja keppi (aka vuonna 2015). Eli siis mulla ei oo tulpien kaa ihan menny kauheen hyvin. Ensinnäkin Niilo, Fi ja Ilia on long gone. Ne lähti lopullisesti joskus vuoden 2015 huhtikuussa enkä oo vieläkään nähny niitä. Ne suuttu mulle kun sain masennuksen enkä enää löytänyt mielenkiintoa edes tulpailussa. Tarkasti ottaen Fi ja Ilia suuttu mulle ja Niilo lähti niiden mukana. Eniten mulla on Niiloa ikävä. Mutta ei niistä sen enempää

Eli mulla on uusi tulpa (tuntuu jotenkin oudolta sanoa sitä tulpaksi koska mulle se on ollu ihan oma henkilönsä ja persoonansa) jonka kehitin mun osastojakson aikana. Sen nimi on mehi (mehikukka mehiläinen) ja se on noin 30 cm pitkä peikkotyttö. Se on tosi energinen ja tälleen. Sit mulla on yks toinen tulpa-ish olento. Se on läpinäkyvä suuri käsi. Tai siis vaan kämmen ja sormet. Tykkään ajatella et se on mun suojelushenki tms mut vaikka se ei puhu niin sillä on selvästi luonne. Mut joo. Toivottavasti voin alkaa taas tulpailemaan ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Huurukide

Viestien lukumäärä : 14
Ikä : 18

ViestiAihe: Vs: Rorror ja Mehi   Ti 16 Toukokuu 2017, 20:29

Oih, sullapa on kivan kuuloset tulpat :3 Ihana nimi toi Mehi. Tervetuloa taas tulpailun pariin!
Näytä käyttäjän tiedot
Sadi

Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 15

ViestiAihe: Vs: Rorror ja Mehi   Ti 16 Toukokuu 2017, 21:38

Mukava saada sutkin taas tänne. Tervetuloo takas! Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Rorror ja Mehi