ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

♣Kikwin tulpaset♣

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Kikwi

Viestien lukumäärä : 31
Ikä : 15

ViestiAihe: ♣Kikwin tulpaset♣   Ti 28 Loka 2014, 18:17

I am so nuts about that new tulpa yhteisö.

Joo oli kyllä ihän perseelleen väännettyä englantia, mutta siis tämä on sama päiväkirja mikä mulla oli siellä vanhassakin. Eli samalla jatketaan. Päätin vaan tulla tekeen tän päiväkirjan ettei unohdu. Nää uudet sivut on ihan mah-ta-vat!! Pinkkiä ja oranssia tulee niin energinen olo ja kun niiden ihme noveay ja reponde sanatkin on suomennettu. Minäkin olen osallistunut tuohon tulpa tiedotus viikkoon kerron tekemisistäni sitten myöhemmin. flower
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Kikwi

ViestiAihe: Vs: ♣Kikwin tulpaset♣   Ti 04 Marras 2014, 15:26

Hypätäämpä suoraan asiaan. Olen alkanut suunnittelemaan Fi:lle ihmis muotoa ja hyvinhän tuo on sujunut. Fillä on tuhkan vaaleat hiukset ja älyttömän vaalea iho. Sillä on todella tummat silmämeikit ja ruskeat silmät. Se pitää päällään mustia housuja sekä valkoista villapaitaa ja valkoisia nahkaisia bootseja. Hyvin tyttö on siinä viihtynyt vaikkakin pöllön muodossa lennellyt. Ja nyt vasta tajusin kuinka ahdistavaa on kun tulpa tulee sun luo kesken pesun brr... Vaikkakaan ei siinä mitään hävettävääkään ole. Oma alitajuntahanse vain on.
Näytä käyttäjän tiedot
Kikwi

ViestiAihe: Vs: ♣Kikwin tulpaset♣   Pe 07 Marras 2014, 16:00

Jipii.. mulla on jo ensimmäinen.. toinen.. KOLMAS TULPA. Ei herranjumala. Siis sen nimi on ilia ja se on välillä vaalea hiuksinen tyttö ja välillä gebardi. Se tykkä ihan kauheasti cosplaystä ja välillä hänellä onkin lempi cosplay asunsa päällä. Yleensä sillä on liila vihreä hiaton silkkitoppi ja repaleinen vaalea hame. Ilialla on hiukset yleensä nutturalla, nahkaiset gladiaattori kengät sekä värikkäin höyhenin koristeltu keihäs. Hänessä ihmeellisintä on että hänelle tulee olkapäihin välillä leopardimaisia laikkuja. Hän on yhtä nopea juoksia kuin gebardi ja fi välillä turhautuu juoksukisoihin savannilla. Fi lupautui tekemään mulle kyltin 'löytötulpa koti'.

Mun pää on lähiaikoina täyttynyt skeptisillä ajatuksilla ettei tulpia ole olemassa ja että mä näytän ihan idiootilta muiden silmissä kun puhun itselleni yritän päästä näistä ajatuksista ja jatkaa tulpien kanssa.
Näytä käyttäjän tiedot
Kikwi

ViestiAihe: Vs: ♣Kikwin tulpaset♣   Su 09 Marras 2014, 16:52

Ei vitsit Very Happy Fi, Ilia ja niilo valittaa aina kuinka tylsää on junassa, mutta tälläkertaa ne keksi itse tekemistä Smile)) Niilo hyppäs mun syliin ja alkoi nukkua. Ilia muutui ihan miniksi ja onkii pöydän reunalla nyt se lopetti onkimisen teki lenkin ja aloitti taas onkimisen. Fi muutui pöllöksi ja lentä ympäri vaunua ja junaa. Nyt Ilia lopetti onkimisen ja juoksi Fin perään. Ai että ku niilo on lämmin. Fikin muutui miniksi ja ihmiseksi sekä kasvatti siivet. Ilia juoksee yhä sen perässä. Niilo muuttui nukkuessaan vähän isommaksi. On hassua katsoa kun ensin fi lentää ohitse sen jälkeen perässä juoksee ilia. Sit ne katoaa vähäksi aikaa ja tekee saman toiseen suuntaan hieman vauhdikasta Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
Kikwi

ViestiAihe: Vs: ♣Kikwin tulpaset♣   To 20 Marras 2014, 22:48

On kyllä täällä ollut niin epä aktiivista että huhhuh! Tosin on kyllä itselläkin jääny vähän tulpailu vähille. Paitsi että nuo auttaa paljon kun tulee kiusallisia tilanteta. Kun tunnen aina oloni ahdistuneeksi yhden tietyn henkilön lähellä. Niin noi vaan kannustaa mua kun muetin kaikkea ikävää. Kuten ikkunasta hyppäämistä ja koulusta karkaamista. Mutta semmosia sitten tällä kertaa
Näytä käyttäjän tiedot
Kikwi

ViestiAihe: Vs: ♣Kikwin tulpaset♣   Ti 25 Marras 2014, 13:45

Hah. Ilia on alkanut kauheaksi drama queeniksi ja fistä on tullut hieman ujo. Niilolle olen luonut ihmismuodon jq vaikka mitä on tapahtunut mutta ei vain jaksaisi kirjoittaa. En ole lopettamassa hetkeen mutta ei ole tulpiakaan tullut ajateltua.Vielä kun mun ja wl:n välissä on joku taika seinä etten mä pääse sinne. Huoh. Semmosta tällä kkertaa
Näytä käyttäjän tiedot
Kikwi

ViestiAihe: Vs: ♣Kikwin tulpaset♣   Su 11 Tammi 2015, 00:59

Sad tunnen itseni niin säälittäväksi. Tämä ei ole oikein minulle eikä tulpille. Olen omasta mielestäni hirviö joka on laimin lyönyt ystäviään. Tämä vain ei ole oikein. Tulpat ovat auttaneet minua kaikessa ihan kaikessa ja nyt kaikki on vain varjo siitä. Olen käyttänyt aikaa kaikkeen pinnalliseem ja luullut että se on mitä elämässäni tarvitsen. Ei sitä se ei ole. Enkä toivo kenenkään ajattelevan niin. Minulla on ollut vaikeuksia selittää heille kaikenlaista ja se vain tuntuu rankalta. Kuten sen selittäminen itselleni ja tulpille kuka on oikeasti paras ystäväni. Minulla on ollut myös ajatuksia joista en kenenkään halunnut tietävän. Nyt se kostautui. Torjuin tulpat mielestäni ja he eivät ole enää sama trio. Ei enää pirteää iliaa ei enää nokkailevaa fitä eikä enää rauhoittelevaa niiloa. Minulla oli riita ilian kanssa. Han sanoi minua hirviöksi joka ei osaa mitään. Se sattui, ensimmäistä kertaa. Nyt tiedän mitä viha on. Anteeksi. Anteeksi siitä mitä jouduitte kokemaan. Anteeksi. Anteeksi sydämmenne rikkomisesta. Anteeksi. Kiitos. Kiitos siitä mitä annoitte. Kiitos. Anteeksi. Anteeksi niistä haaceista jotka eivät toteutuneet vuokseni. Anteeksi.

~Kikwin tulpille. Toivottavasti tekin annatte takaisin, mutta en pakota. Anteeksi vielä kerran.

Loppuun laulun sanat jotka inspiroituivat mieleni parhaista ystävistä.

Somebody always watching in your eyes,
Your mind, your best part.
Somebody always asking why you cried?
Your mind, your best part.
I always have other sides, if you haven't that fine.
Your mind your best part, forgive.
Näytä käyttäjän tiedot
Kikwi

ViestiAihe: Vs: ♣Kikwin tulpaset♣   Su 11 Tammi 2015, 15:48

Hei Smile Jonkinmoista sovintoa ollaan kehitelty, mutta fi on aikamoisen kova luu. Tiedän kyllä että kyllä tämä on arven jättänyt jokaisen sydämmeen. Minun myös. Mutta joskus pitää pitää kiinni vaikka kohde olisi tulikuuma piikkiseinä. Niilo on ollut tukenani kovimmissakin tilanteissa.
Ja uutisia joista ei varmaan tiedetty.... niilolla on myös ihmismuoto (ja se tykkää juustomakaronista) Kukaan ei varmaanoikeesti edes lue tätä mutta ai don't keer! Tännehän vain omista kokemuksistaan ja edistymisestään kirjotetaan. Vitsit nousi hymy huulille kun luin uusia päiväkirjoja kun jotku kirjottaa tietoisuuksista sun muista. Toivottavasti tulen taas aktiivisemmaksi ja saan hommat rullaamaan
Näytä käyttäjän tiedot
Dade

Viestien lukumäärä : 97

ViestiAihe: Vs: ♣Kikwin tulpaset♣   Su 11 Tammi 2015, 15:54

Hyvä että et jää makaamaan maahan epätoivoisena vaan taistelet ongelmiasi vastaa. Mua itteeni ainakin on auttanut aina ajatus:

"Muista minkä vuoksi taistelet ja taistele sen puolesta, vaikka taistelu vaikuttaisi kuinka epätoivoiselta, se tekee susta aina muita vahvemman"- Dadezt Smile
Näytä käyttäjän tiedot
Kikwi

ViestiAihe: Vs: ♣Kikwin tulpaset♣   Su 08 Maalis 2015, 10:21

Okei. Hei taas. Monina päivinä olen jututtanut fi:tä eräästä syystä: se on ollut hyvin etäinen. Juttu on nyt niin että olen päättänyt valmistautua tähän tulpa "projektiin" kunnolla, että mun tulpistakin tulisi kunnollisia. Mulla on kauheasti epäkohtia täs hommas Mad

Epäkohdat:

- Kukaan mun tulpista ei omista omaa ääntä.
-Niilolla ei ole vielä kunnon ihmismuotoa.
-Ilian gebardi muotoa pitää hioa paljon.
-kun juttelen mun tulpille näen niiden Sanomat lauseet päässäni.
-Fi on saatava ennalleen.
-Niilo kans
-Sekä Ilia

Näin nämä nyt alkuun.
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: ♣Kikwin tulpaset♣   

♣Kikwin tulpaset♣
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1