ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Tulpa-aiheiset unet

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
ClianthaMiura

Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 20

ViestiAihe: Tulpa-aiheiset unet   Pe 09 Joulu 2016, 05:26

Matkinpa taas tavallaan infoa ja teen erillisen tulpauniaiheen sen sijaan että olisin vain kirjoittanut omani tulpapäiväkirjaan Cool Mutta mikäpä tässä, kivempi kun pystyy kaikki kirjottaan yhteen paikkaan niin on helpompi lukea jos jotain kiinnostaa. Jos tänne nyt joku muu sattuu kirjoittelemaan.

Itse olin jo aiemmin kirjoittanut englanninkieliselle foorumille kolme tulpa-aiheista unta, jotka nyt karkeasti käänsin niistä teksteistä, kun muistista ei enää onnistunut niin hyvin. Unet ei ole siinä järjestyksessä kuin ne tapahtui Very Happy

1. Näin unta, jossa L:n luonne oli muuttunut täysin. Miljöö oli jotenkin tarinamainen, ja L oli siinä pahiksen roolissa. Se oli hylänny mut ja Desun ja kaikki ja ei enää tuntunu tulpalta ollenkaan koska se ei ollu yhtään mun hallittavissa. Se oli tosi aggressiivinen ja pelottava joka kerta ku se tuli vastaan ja se tuntu ihan kauhealta koska se on oikeesti niin lempeä ja kiltti ja kaikkea ja en siinä unessakaan halunnu uskoa et se ois muuttunu :c Etin siinä keinoa päästä siitä eroon kokonaan mut en muista siitä muuten paljoa ku vaan ne tunteet. Ne jatku vähän aikaa hereillekki mut pääsin aika nopeesti yli niistä sen jälkeen ku tajusin et se oli vaan unta.

2. Tää uni on sellanen jonka tulpatkin sanoo nähneensä mun lisäksi. Unessa puhuin psykiatrille, ja se oli sellanen nuori mies oudoissa vaatteissa (en muista enää millaisissa). Se sai jotenki selville että mulla on tulpia ja yritti saada mut uskoon että ne on mielisairaus mut sellanen josta pääsee helposti eroon. En uskonu sitä, ja se otti taskustaan joku esineen joka näytti tosi pieneltä rannekorulta. Se sulki sen ja anto mulle.
-- Sen jälkeen ku olin päässyt psykiatrilta menin wonderlandiin jutteleen tulpille siitä, ja kaikki oli samaa mieltä mun kans et se mies oli sekasin. Sit aloin kattoon ympärilleni ja tajusin että Desua ei näkyny missään. Kysyin L:ltä et missä se on ja seki alko kattoon ympärilleen ja hätäänty ja meni paniikkiin ku sitä ei tosiaan näkyny eikä kuulunu vaikka etsittiin. Yritin avata sen psykiatrin sulkeman rannekorun mutta se ei auennut, eikä sen pois heittäminen auttanut mitään.
-- Se uni jatku aika kauan, ja sen aikana me keskusteltiin ja haettiin keinoja saaha Desmond takas. L oli ihan murtunu koko sen unen ajan ja sitä on vieläki tosi kivulias muistella koska yleensä se on niin hyväntuulinen, ja nyt kauhean itkunen.
-- Jonkun ajan päästi Desu kuitenki sit tipahti kirjaimellisesti tyhjästä ja putos maahan naamalleen. Me mentiin tietty heti sen tykö ja L kaappas sen syliin halittavaks ja pussattavaks. Desu selitti et se oli ollu meidän kanssa oikeasti kokoajan, mutta se oli ollut näkymätön ja aineeton eikä voinu yhtään olla vuorovaikutuksessa meidän kans millään lailla, ja että se oli ollu tosi raskasta koska se oli tahtonu niin kauheasti, varsinki ku L oli ollu niin hädissään. Se oli tosi vihanen sille psykiatrille, ja siihen se uni sit loppuki.

3. Olin hereillä vielä wonderlandissa, Desun ja Ln makuuhuoneessa niiden kanssa niinku yleensä. Jossain vaiheessa sitten nukahdin, ja kun avasin silmät unessa, Desmond veti mut ylös veden alta. Oltiin keskellä ei-mitään, jokapaikassa oli vaan merta ja se pienehkö vene jossa Desu ja L oli, ja johon Desu yritti mua nostaa. Oli yö ja vesi näytti melkein mustalta pimeyden vuoksi. En pystynyt liikkumaan tai puhumaan, ja jotenkin irtosin Desun otteesta ja aloin upota nopeasti syvemmälle pohjaa kohti. L hyppäsi perään ja kävi hakemassa mut taas pintaan, ja sai nostettua mut ylös Desun avustuksella ja kiipes sitten ite perässä. En edelleenkään voinu liikkua joten makasin loppu-unen selälläni siinä veneessä ja tuijottelin tähtitaivasta kunnes se uni loppu.

|Misa|   05.12.2015
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot

Tulpa-aiheiset unet
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Yleistä keskustelua-
Siirry: