Huom! Emme ota vastuuta kenenkään mielenterveydestä, olet täällä siis omalla vastuullasi!

ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Minä ja hän

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Tulpaforcettelija

Viestien lukumäärä : 2

ViestiAihe: Minä ja hän   Ti 28 Loka 2014, 18:04

Moi Smile

Opiskelujen hektisyyden keskelle olen päättänyt ruveta luomaan tulpaa. Aion edetä hitaasti opiskelukiireiden takia, mutta kuitenkin varmasti kohti valmista tulpaa Smile

Kerran olen aikaisemmin koittanut tulpan luomista, mutta olosuhteiden pakosta luominen keskeytyi pian sen jälkeen kun Rem (entinen tulpani) oli sanonut ensimmäiset sanansa. Nyt Remiä ei ole enää olemassa, mutta osan hänen luonteenpiirteistänsä haluan uudelle tulpalleni.

Tähän mennessä olen vasta ruvennut rajaamaan tietynlaisia luonteenpiirteitä uudelle tulpalleni. En vielä tiedä mikä hänen nimekseen tulee tai minkä näköinen hänestä tulee.

Tässä muutamia luonteenpiirteitä:

- Ei hyväksy sitä että häntä käskytetään. On erittäin itsenäinen ja haluaa tehdä kaiken oman mielensä mukaan. Siksi ei ymmärrä esimerkiksi koulunkäyntiä ja on kiitollinen ettei hänen tarvitse käydä koulua ja kyseenalaistaa sen, miksi nousen joka aamu kouluun vaikken pitäisikään siitä.

-Hyväksyy kaikenlaiset ihmiset kokonaisuutena ja on erittäin avoin erilaisuudelle, mutta menettää hermonsa jos ns. "maalaisjärki" puuttuu, sekä silloin kun ihmiset eivät huomioi ympäristöään (esim. liikenteessä törttöilijät). Hermonsa menettäessään on erittäin sarkastinen, mutta ei koskaan huuda pää punaisena.

-Kiinnostunut ihmisen motiiveista. On erittäin utelias ja haluaa eleistä ja ilmeistä saada selville esimerkiksi jos joku valehtelee.

-Ei välttämättä tee sitä, mikä on oikein vaan sen, mikä on kätevää ja helppoa. Tarkoitus pyhittää keinot hänen mielestään.

-Erittäin itsevarma, ei välitä yhtään mitä hänestä ajatellaan.

Jatkan listaa vielä kunhan mieleeni putkahtaa lisää toivottavia luonteenpiirteitä. Lisäksi alkaa nimen valitseminen ja mahdollisen ulkonäön pieni mietiskely.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Tulpaforcettelija

Viestien lukumäärä : 2

ViestiAihe: Vs: Minä ja hän   Ke 19 Marras 2014, 15:45

Nyt on pari forcetussessiota jo takana. Oli vaikea päästä alkuun koska tunsin niin syvää huonoa omaatuntoa Remin (entisen tulpani) laiminlyömisestä ja pelkäsin että sama tapahtuisi uudestaan uuden tulpani kanssa. Jostain sain revittyä motivaatiota ja laitoin pelot taakseni ja tässä sitä nyt ollaan.

Olen päättänyt uuden tulpani nimen: Eme. Joskus kauan aikaa sitten näin sellaisen unen jossa oli tämän niminen hahmo ja päätin käyttää sitä. Lisäksi olen keksinyt lisää luonteenpiirteitä. Tässä kokonainen lista:

-Ei hyväksy sitä että häntä käskytetään. On erittäin itsenäinen ja haluaa tehdä kaiken oman mielensä mukaan.
-Hyväksyy kaikenlaiset ihmiset kokonaisuutena ja on erittäin avoin erilaisuudelle, mutta menettää hermonsa jos ns. "maalaisjärki" puuttuu, sekä silloin kun ihmiset eivät huomioi ympäristöään (esim. liikenteessä törttöilijät). Hermonsa menettäessään on erittäin sarkastinen, mutta ei koskaan huuda pää punaisena.
-Kiinnostunut ihmisen motiiveista. On erittäin utelias ja haluaa eleistä ja ilmeistä saada selville esimerkiksi jos joku valehtelee. Siksi pitää siitä kun menen tapahtumiin jossa on paljon ihmisiä, kun hän voi seurata heidän elehtimistään ja puhettaan.
-Ei välttämättä tee sitä, mikä on oikein vaan sen, mikä on kätevää ja helppoa. Tarkoitus pyhittää keinot hänen mielestään.
-Ei mieti ihmisten tunteita vaan on erittäin rationaalinen.
-Erittäin itsevarma.
-Hänellä on leikkisä ja utelias puoli. Suunpielessä saattaa olla pieni hymy jos häntä naurattaa jokin. Saattaa joskus myös lohkaista sarkastisen vitsin.
-Ei ole yhtään naiivi. Ei luota kehenkään 100%
-Tarkastee kaikkea objektiivisesti, ei ota puolia eikä ole kiinnostunut väittelystä.

Olen istunut alas, laittanut silmät kiinni ja kuvitellut eteeni Emen "energiapallomuodostelmana". Yksi energiapallo tarkoittaa yhtä luonteenpiirrettä. Olen kertonut päässäni Emelle "Olet X koska blaa blaa" ja liittänyt kyseisen luonteenpiirteen energiapallona Emen hahmoon.

Pelottaa että teen jotain väärin ja sössin kaiken Sad Mutta ehkä se tästä, alkukankeutta...
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot

Minä ja hän
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Päiväkirjat-
Siirry: