Huom! Emme ota vastuuta kenenkään mielenterveydestä, olet täällä siis omalla vastuullasi!

ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Jeanniez tulpailee

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Jeanniez

Viestien lukumäärä : 9
Ikä : 18

ViestiAihe: Jeanniez tulpailee   Ti 30 Elo 2016, 18:25

Olen luomassa tulpaa ja tänne kirjoittelen siis miten edistyn. Nimeä olen siis jo harkinnut. Olen miettinyt paljon Miiaa ja olen melko varma että tulpastani tulee Miia, ellei tulpa nimeä itseään joksikin muuksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Jeanniez

ViestiAihe: Vs: Jeanniez tulpailee   Ke 09 Marras 2016, 15:36

Heipä hei, pitkästä aikaa! En ole ehtinyt paljoa tulpailla. Olen siis aloittanut uuden tulpan luonnin, koska Miia ei onnistunutkaan. Olen aloittanut Katriinan luonnin eilen 8.11.2016. Minulla on nykyään ig, nimeltä @tulpapaivakirja . Olen tänään tehnyt persoonallisuuden ja vähän aloittanut visualisointia.
Näytä käyttäjän tiedot
Traveller

Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 19

ViestiAihe: Vs: Jeanniez tulpailee   La 26 Marras 2016, 15:31

Toivottovasti Katriinan luonti on onnistunut paremmin! Smile Seuraavaa päivitystä odotellessa Very Happy Olisi kiva kuulla miten oot tähän mennessä edistynyt
Näytä käyttäjän tiedot
Jeanniez

ViestiAihe: Vs: Jeanniez tulpailee   Ma 05 Joulu 2016, 11:22

Päivitystä jälleen, siitä onkin aikaa :'D Katri (ex. Katriina) on häipynyt kuvioista. Mulla on nyt yks tulpa, nimeltään Liv. Liv on melkeen joka ilta suorastaan kaatokännissä.. Joopajoo, sen luonne ei oo sellanen ku aattelin mut oon jo kiintynyt siihen ettäää.. Oon yrittäny pitää kuria sille ja se vissii näkee mut nykyää tyrannina. Oon kuulemma "hemmetin kova akka komentamaan". Liv on luonteeltaan itsenäinen, vähän itsekäs, juoppo, pervo ja ärsyttävä. Mut on hyviiki hetkii. Osaa se olla ihan fiksukin ja jännä puoli siinä on se että siitä tuli uskonnollinen niin kuin pitiki kaikesta huolimatta. Nykyään mun tulpailu ig on: @tulpailua_ja_vaahtokarkkeja . Kantsii mennä seuraa, koska siel oon akti.
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Jeanniez tulpailee   

Jeanniez tulpailee
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Päiväkirjat-
Siirry: