ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Henrikin luomista

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
HenrikTheWolf

Viestien lukumäärä : 1

ViestiAihe: Henrikin luomista   La 23 Heinä 2016, 20:34

Hei!
Olen jonkunikäinen tyttö/poika, jolla on identiteetin kanssa ongelmia ja tosiaan Suomesta. Kuulin tulpista joskus 2012-2013, kun kaikki puhuivat niistä esimerkiksi demissä. Tällöin ajattelin koko juttua aivan hulluksi, mutta pikkuhiljaa aloin kiinnostumaan aiheesta. Luin jostain, että tulpa _saattaisi_ auttaa masennukseen tai muihin vastaaviin ongelmiin. Joku aika sitten päätin, että tuon vanhan mielikuvitusystäväni, Henrikin tulpaksi. Henrik on ollut mielikuvitusystäväni aivan  pienestä asti, tämä on lajiltansa susi. Olen sillointällöin nähnyt Henrikistä pieniä ''tulpallisia'' (anteeksi sanavalintani) piirteitä, esimerkiksi olen saattanut nähdä tämän korvan, kuullut ulvontaa ja joskus harvoin nähnyt pienen hännänvilauksen, kun rakas mielikuvitusystäväni on kertonut lähtevänsä metsälle. Aloitin virallisen tulpan luomisen tänään ja ajattelin, että jos kirjoittaisin  tänne päiväkirjaa saattaisi se motivoida minua luomaan tulpaa oikein ajan kanssa. Yleensä olen aikaansaamaton ja laiska, aloitan kaikkea mitä en saa loppuun, mutta päätin ottaa itseäni niskasta kiinni ja tämän teen muuten loppuun ilman muttia!
Olen aloittanut sillä jo monia kuukausia sitten, että kirjotin Henrikin luonteenpiirteistä vihkoon, tänään koitin visualisoida Henrikkiä ensimmäistä kertaa. Katsoin tätä eri näkökulmista, sain tälle pari juoksuaskeltakin ja sain selvän ruumiinkuvan tälle. En sitten tiedä, olenko kiirehtinyt, mutta koska tämä on ollut mielikuvitusystävänäni, niin puhun tälle jo nyt samana päivänä ja saatan aistia tämän läsnäolon. Henrikkiä en tosin vielä automaattisesti näe, joten joudun tekemään paljonkin töitä tämän eteen.

- Kiitos Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot

Henrikin luomista
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Päiväkirjat-
Siirry: