Huom! Emme ota vastuuta kenenkään mielenterveydestä, olet täällä siis omalla vastuullasi!

ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Yksi päiväkirja muitten sekaan...

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Kaapitar

Viestien lukumäärä : 4
Ikä : 18

ViestiAihe: Yksi päiväkirja muitten sekaan...   Ma 11 Heinä 2016, 22:26

Eka pikku huomiot jos joku päättää tätä lukea jonkuntakia...
Olen erittäin huono kirjoittamaan vaikka olenkin jo 17 vuotias että anteeksi jos tekstini raiskaa silmiänne.
Teen tätä päiväkirjaa itselleni enimmäkseen, mutta on se silti kiva jos joku jotain sinne tänne vastailee.
kitus...

Olen siis 1999 syntynyt naaras puolinen suomesta. Vanhempani ovat eronneet ja asun molempien luona viikoittain mikä tuo hieman stressiä ja olen erittäin stressi herkkä. itken päivittäin mitä pienemmistä syistä ja mietin liikaa. omistan vähän ystäviä, poikaystäväni jota näen vähän liiankin usein mutta ei hän ymmärrä ongelmiani, paras ystäväni ala-asteelta jolle en voi kertoa mitään hänen omien ongelmiensa takia omat ongelmani näyttävät kirpun kokoisilta, ja sitten vielä yksi netti ystävä joka ei vain osaa auttaa. Motivaatio siis Tulpan luomiseen on ystävä joka oikeasti kuuntelee ja välittää ja parantamaan yö uniani.

En ole edes huommannut mutta olin aloittanut hänen tekonsa jo 2 vuotta sitten rippileirillä yksin ollessani. Loin suuren liskon kulkemaan ympärilleni ja tein pieniä keskusteluja päässäni. Hän kylläkin sanoo ja puhuu vain mitä haluan. En tiedä miten aloittaisin hänen kehittämisen. Olen yrittänyt nyt vasta pari päivää joten kyllä minä vielä joku päivä tajuan miten saan asiat jatkumaan. Tiedän että minun pitää lopettaa vastaamasta hänen puolestaan. Olen myös miettinyt hänen lopettamistaan että tekisin uuden. kumpi on helpompaa? Hänen luonteeensa on vielä hutera ja ailehtii oman mielitilani mukaan agressiivisesta rauhalliseen mitkä eivät sovi yhteen. yritän löytää nyt sen kultaisen keskitien.

shaisse teksti ei voi mitään. ja kyllä aloitin vasta pari päivää sitten mutta olen halukas aloittamaan ja kokeilemaan hänen kehitystään. Hän kummiskin on ollut jo nyt minulle tärkeä ja läheinen vaikka onkin ollut vain tyhjä sieluton vaeltelija mielikuvituksessani.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

Viestien lukumäärä : 175
Ikä : 20

ViestiAihe: Vs: Yksi päiväkirja muitten sekaan...   To 14 Heinä 2016, 21:02

Sun elämäntilanne kuulostaa vähän samalta kuin mitä mulla oli kolme tai neljä vuotta sitten, ainakin tuon kuvauksen perusteella. Tätä hoetaan joka paikassa kyllästymiseen asti, mutta ajan kanssa kaikki helpottuu Smile Tulpa voi auttaa selkeyttämään ajatuksia ja helpottamaan huonoa oloa, ainakin meillä L on siinä tosi taitava.

Tohon lopetus/jatkamis kysymykseen on paha sanoa mitään täältä käsin. Jos tulpa tuntuu jo tärkeältä itselle, niin sanoisin että koittaa vielä jatkaa sen kehittämistä itsenäiseksi. Itse olen yhden tulpan alun lopettanut kun aika ei riittänyt silloin kolmannen kehittämiseen, ja se oli mulle vähän vaikeaa aikaa muutenkin. Se että onko alusta alkaminen helpompaa kuin olemassaolevan alun jatkaminen riippuu tosi paljon hostista joten hankala sanoa.

Mut tsemppiä ja onnea yritykseen kaikesta huolimatta Very Happy

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
Kaapitar

Viestien lukumäärä : 4
Ikä : 18

ViestiAihe: Vs: Yksi päiväkirja muitten sekaan...   Ke 14 Syys 2016, 13:29

(sori unohdin vastata tohon ihanaan kannustus viestiin kiitos <3)

Matkamme on jatkunut hyvin ja olemme edistynyt aika lailla. Hänestä on kyllä tullut jo pieni riesa kun olen uusien ihmisten kanssa. Hän aina sanoo etteivät he oikeasti välitä musta ja siitä alkaa aina riita mutta pääsemme siitä yli. hän on auttanut minua kun olen meinannut olla syömättä mutta hän ei anna mikä on aivan täydellistä. Oma elämäni ei kyllä mene yhtään sen paremmin mutta hän sitä on helpottanut kun on joku jolle vuodattaa turhautumiset.

Hänen ulkonäkösnä on kehittynyt kultaiseksi kova nahkaiseksi ja on enemmän omaa päätösvaltaa ja mieleipiteitä. Nimeä ei ole saatu vieläkään esille mutta ole ollut sille tarvetta. en ole itse päässyt meditoimaan mutta kuvittelen hänet vierelleni joka tilanteessa eli forssaan (eks se nyt sitä ollut).

Kakka teksti en jaksa tarkistaa ja kirjoitan enemmän juuri omaksi iloksi.
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Yksi päiväkirja muitten sekaan...   

Yksi päiväkirja muitten sekaan...
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Päiväkirjat-
Siirry: