ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

♫ Maaliskuun Tulpapäiväkirja ♣

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Arc

Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 19

ViestiAihe: ♫ Maaliskuun Tulpapäiväkirja ♣   Ti 10 Toukokuu 2016, 13:15

Kuva ©️ (minä) Dragon-Arc.Deviantart.com
Piirto-ohjelma ©️ DeviantartMURO

Hei kaikille! Saanen esitellä itseni, nimeni on Arc! Etunimeltäni Maria, mutta kehotan pitämään käyttäjänimeni käytössä, sillä se saattaa joskus mennä sekaisin tulpani, March (Maaliskuun) kanssa. Very Happy

En tiennyt että Tulpat olivat oikeasti joku juttu internetissä, tai että niillä ylipäätään on oma termi, muu kuin ’mielikuvitusystävä’. Itse on aika jännää, sillä mulla on ollut nähtävästi yksi tulpa tietämättäni lmao. Saanen aloittaa kokonaan alusta asti? No hyvä.

Itselläni oli omanlainen henkilökohtainen (mielikuvitus) kaveri nuorempana. Unohdin kuitenkin hänet yläasteella, koska murrosikä painoi päälle. Lukion alussa kun kaikki paine hiipui pienesti pois alkoi taas tuntua siltä, kuin olisi silmät selässä. Mä en kuullut mitään ääntä tai puhetta, ennemminkin siltä kuin joku olisi kirjoittanut sanoja mun mieleen. Ehkä jopa sillee hieman creepillä tavalla.

En ole varma miten tämä jätkä itsensä oikein sai itsensä tuotua takaisin, oletan vahvasti että alitajullisesti (en tosin tiedä miksi tai syytä siihen), mutta näin sitten on tapahtunut. Siinä kesti noin kolme kuukautta ennen kuin herra hai tuli vihdoin näkyviin. Lyhyesti sanottuna luulin tulevani ehkä jopa hieman hulluksi, sillä welp! Kuka alkaa näkemään yhtäkkiä vanhoja mielikuvitusystäviä sitten aikuisiässä yli neljän vuoden jälkeen? I know, really fun right?

[March: Pyydän että menet asiaan, ennen kuin posautat jonkun alitajunnan.]

Joo, joo derp.

Eli hieman Marchin näkymisen jälkeen etsin tietoa internetistä. Törmäsin yllätys! Yllätys! Tulpiin muutaman päivän etsintöjen jälkeen. Löysimpä sitten jo kaverini Shadzerioksen tältä sivulta derp ja täällä sitä ollaan kirjoittamassa muutaman kuukauden jälkeen jo ensimmäistä sivua (mikä tulee olemaan aika pitkä). xD

Mitään harmia ei Marchista ole missään vaiheessa johtunut. Päinvastoin, hän on auttanut mua stemppaamaan psyykkisesti koulunkäyntiin ja lukion ylioppilaskirjoituksiin. Aika jännää, että joskus jokin mielessä asuva henkilö vois auttaa parantamaan koulun arvosanojen kanssa. Itse kun pidän psykologiasta löydän Marchin erittäin mielenkiintoisena. Smile   Kuten te arvoisat lukijat jo varmasti huomasitte sivun yläkulmassa olevan kuvan, siinä töllöttää itse March! Itse tosin enemmän 'eläimemmäisessä' muodossaan tosin.

Marchillla on kaksi muotoa: 1) söpö pieni eläimen näköinen haihahmo ja sitten 2) seksikäs anthro / ihmismäisempi muoto (josta tulen varmasti piirtämään kuvan kesän aikana). Jos jollakulla on anthroja vastaan niin sulkekoot tämän ikkunan hetimiten! Mitä sinä vielä odotat?! Hai jolla on 6-backi, ei mitään uutta... varsinkin jos internetistä puhutaan.
March on päättänyt miltä hän näyttää, siihen minä en koskenut lol. Pidän värimaailmasta, joten ei ole valittamista. Wink  Tulen lisäilemään tänne ympäriinsä kans enemmän kuvia Marchista, että älköös nyt säikähtäkö jos pompsahtaa uusi kuva jostakin random nurkasta. 8D

Persoonallisuudeltaan March on ulospäinsuuntautunut, varsin leikkisä ja positiivinen hulluttelija siinä missä minäkin. March tosin tuntuu laittavan jarrun pohjaan mua aikaisemmin, kun meno menee liian rajuksi tai vaaralliseksi. Lyhyesti: pehmeä ja menevä jättiläinen. :3

+ Ulospäinsuuntautunut
+ Leikkisä
+ Positiivinen
+ Osaa pitää hauskaa
+ Tietää milloin lopettaa
+ Pitkä pinna/hermot

- Hieman nenäkäs
- Overprotective (ylisuojelevainen)
- Pitkä vihainen, vaikka harvoin suuttuu
- Ei pidä yli itsekkäistä ihmisistä
- Vihaa sushia! xD
- Ei siedä klassista musiikkia

Huonoksi puoleksi Marchissa sanoisin että sushi... itse rakastan sushia, mutta joka kerta tuo hai hyppää kiinni käsivarteen krokotiilin kyyneleet silmissä --> eli syön tästä lähtien sushia kun mies ei ole paikalla. Muut lohi ja kalaruoat tuntuu olevan 'ok'. Mahtaakohan olla ettei March pidä ollenkaan kiinalaisista tai japanilaisista ruuista, koska siellähän syödään hainevä keittoa. :I

[March: *hermostuneita kala ääniä*]

Marchista on myös helppo lukea, kun hän ei pidä jostakusta henkilöstä. Hän ikään kuin jähmettyy. Marchin koko keho jännittyy sillee jännästi paikoilleen ja sil on kylmä tuima ilme. Jos katse vois tappaa niin March varmaan jäädyttäis kaikki vihaamansa ihmiset paikoilleen jääkiteiksi. xD

Hmm, March pitää puhumisesta eli hänellä on myös kehittynyt varsin nopeasti omankaltaisensa ääni. En osaa oikein kuvailla sitä muulloin kuin että se on matala, ehkä 35 -vuotiaan miehen ääni ja plus ihan himskatin ihana nauru. :"D

Um... mitä vielä pitäisi sanoa? Kamala... idea loppuvat kesken. x.x

Ei olla vielä posessointia kokeiltu. March ei tunnu pitävän itse ideasta, joten en häntä sellaiseen aio myöskään pakottaa. Dreamscapea (Wondu) ollaan kans luotu ja hengailtu. Saatan piirtää siitä jonkinlaisen kartan tai jotain jossakin vaiheessa. Ehkä voisin kirjoittaa meidän "stadista" hieman enemmän seuraavassa postauksessa? Mutta katsotaan mitä tulee kirjoitetuksi.

Jos on jotakin kysymyksiä niin ehdottomasti kysykää pois vain! ^u^

[March: Miiiiiiinäkin voin vastata mukana jos siihen on tarvittavaa. :3 ]

See ya until next time!
(Nähkäämme seuraavalla kerralla!)

Viimeinen muokkaaja, Arc pvm Ke 11 Toukokuu 2016, 19:15, muokattu 9 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://dragon-arc.deviantart.com
Nanna
Erityinen

Viestien lukumäärä : 71
Ikä : 20

ViestiAihe: Vs: ♫ Maaliskuun Tulpapäiväkirja ♣   Ti 10 Toukokuu 2016, 13:36

Oi oi tervetuloa!
Kiva kun oot väsänny tollasen kuvan tohon alkuun Very Happy Heti ku avas tän päiväkirjan niin tuli jotenki sellanen kiva olo et tätä tekee mieli lukee.
[Kai March on ihan kiltti hai?] -Seth

Arc

ViestiAihe: Vs: ♫ Maaliskuun Tulpapäiväkirja ♣   Ti 10 Toukokuu 2016, 13:54

Nanna kirjoitti:
Oi oi tervetuloa!
Kiva kun oot väsänny tollasen kuvan tohon alkuun Very Happy Heti ku avas tän päiväkirjan niin tuli jotenki sellanen kiva olo et tätä tekee mieli lukee.
[Kai March on ihan kiltti hai?] -Seth

Paljon kiitoksia! ^^
Kuva on varsin nopeasti tehty. Mulla ei ole omaa Photoshopia (piirto-ohjelmaa) mukana niin väsäsin nopeasti jotakin internetissä olevalla piirto-ohjelmalla, mikä ei ole parasta laatuaan lol. Ajattelin myös laittaa tuollaisen jonkinlaisen kuvan jokaisen päivityksen alkuun, niin siitä huomaa sitten helposti, että missä alkaa uusi kirjoitus. Very Happy

[March: *ystävällisiä kala ääniä* Kyll' minä olen~! Ainoastaan pahikset saavat puraisun takalistoon. ;3 ]
Arc

ViestiAihe: Vs: ♫ Maaliskuun Tulpapäiväkirja ♣   Ke 11 Toukokuu 2016, 10:20

Piirto-ohjelma ©️ Photoshop CS5

Hei kaikille! Uutta kuvaa pukkaa tulemaan, mutta toivottavasti ei ihan sarjatulitusta. Koulussa on vielä töitä tekemättä. Very Happy  Tänään ajattelin kirjoittaa tänne hieman enemmän mun Dreamscapesta tai aka: Wondusta. Itse käytän/käytämme Dreamscape -nimitystä. Kuvailin lyhyesti yhdessä toisessa keskustelusta, miltä mun Dreamscape näyttää, mutta halusin kuitenkin tehdä jonkin sortin tarkemman kuvaileman siitä.

/Yritän kuvailla mahdollisimman tarkasti käyttämällä kuvia, mutta todellisuus on silti erilaista eks ye? Don't judge me./

Kuva ©️ Ran-D.Deviantart.com

Suuri kaupunki, tai 'Stadi', kuten March siksi kutsuu seisoo suuren puun latvustossa. Kaupungin suurimmat rakennukset ovat alempana ja lyhyemmät ja pienemmät asunnot korkeammalla latvustossa (ihan niin kuin kuvassa mutta vaihdat rakennuksien paikkaa. Very Happy). Kaupungissa on paljon puistoja, mikä pitää yllä luonnonläheistä ilmapiiriä. Kadut ovat iltaisin valaistut, mutta katuvaloja ei kamalasti tarvitse, sillä rakennukset jo yksin luovat paljon valoa.

Tämän tyyppiseltä Dreamscapen stadi näyttää pimeällä. Taloissa olevat valot hohtavat varsin pitkän matkan päähän, joten jos lähdet kaupungista jonnekin niin löydät 99% varmuudella takaisin. xD  Yöaikaan tämä on todella hienon näköistä katseltavaa. Dreamscapen timezone on myös erilainen. Yöaika tulee kaksi kertaa todellisuuden 24 tunnin sisällä. Eli yö ja päivä kestää Dreamscapessa 6 tuntia. Yöaika alkaa noin 9:00 ja päättyy 15:00, jolloin todellisuuden yö ovat Dreamscapen kanssa samaan aikaan noin 21:00 ja 3:00 välillä. Jos osaa hyvin matematiikkaa, niin tietää milloin nostaa ahterinsa meditaatiosta ja lähtee kouluun. Ei se sen ihmeellisempää ole. Smile

Dreamscapen outo aikaväli todellisuuden kanssa ei vaikuta Marchiin juuri mitenkään. Ainoastaan NPC -hologrammihahmot tai varjot kävelevät siellä päiväsaikaan.

Ja tottas helesvetissä mulla ja Marchilla on kans omat asunnot korkealla puun latvustossa, josta näkee alapuolella kukoistavan kaupungin! Varsinainen New Yorkin pahemman luokan luksus asento, mutta ilman kaikkea hilipompelia ja tarpeettomia pieniä esineitä lol. Mikään ei tunnu menevän öisen maisemasta yhtään enää paremmaksi lol. Sitä voisi tuijottaa tunteja, koska se on vaan niin kaunis kukoistuksessaan. Itse omasta mielestäni en edes uskonut mieleni kykenevän siihen, mutta totean ylpeydekseni olevan väärässä! xD  Asunnolla on parveke, mutta menemme välillä Marchin kanssa katon päälle (kuten kuvassa näkyy) istumaan ja chillaamaan.

Siirrytään sitten metikköön! Kaupunkia ympäröi suuri metsäalue, joka loppujen lopuksi haihtuu kaukaisuudessa pimeyteen. Metsissä on valtavia puita, joista suurimmat yltävät pilvenpiirtäjien korkeudelle. Ne ovat niin isoja, että jokainen nuori lapsi haluaisi tehdä puumajansa sinne... aika paljon olisi puumajoja. =_=U

Kaupungin lähellä olevat puut ovat pienempiä, mutta ihan himskatin hyviä paikkoja parkouraamiseen! Harrastan parkouria just saying. xD   Suuresta puun mittasta ja lehtipuista huolimatta kaupungin valot näkyvät todella kauas. Joskus kaupungista poistuessa (ja liian kauas mentäessä) kaupungin valot tekevät 'revontuli' -reaktion, jolloin kaupungin hohto/valo nousee lonkeromaisesti kohti taivasta. Metsässä on myös hohtavia asioita, kuten sienet ja pienet kivet, jotka ovat metsän puissa kiinni-- ja totta kai yöaikaan on myös hirveästi tulikärpäsiä! 8D

Nopeasti väsätty lyhyähkö kartta /fail/

Pimeys ympäröi ehkä jopa hieman creepisti koko Dreamscapen aluetta. Sitä ei helposti huomaa, kuin vasta seisot sen vierellä lähettyvillä, mutta sen voi himmeästi nähdä kaupungin korkeimmasta rakennuksesta. Tämä musta kuvastaa aluetta, jota en ole luonut. Lyhyesti pimeys kuvastaisi maailman 'rajaa'. Samalla tavalla mitä keskiajan ihmiset ajattelivat maapallon nelikulmioksi ja kävellessä sen kulman yli tipuit kartalta... ajattele mun Dreamscapea samalla ajatuspohjalla. Kukaan ei ole hypännyt maailmasta yli ja toivon, ettei kukaan idioottimaisesti mene sitä tekemään. Mitä tapahtuu jos hyppää 'tyhjiöön'? Noh, videopelimaisesti spawnaat takaisin kotiin ja heräät sängyltä. Ikään kuin paikkaan, jossa viimeksi tallensit pelisi... tämä on siksi, koska kukaanhan ei periaatteessa pysty oikeasti kuolemaan mielensä sisällään, jollei ole aivokuolemaa tai jotain idk.

Mitä muuta vielä jotain plussaksi mainittavaa? Tosiaan...

Hologrammihahmot / NPCt: ovat tosiaan random hahmoja, joita mielikuvitukseni luo kaupungin kaduille. Ne ovat-- kuten jo nimeltään arvatenkin hologrammeja, eli ei oikeita tulpia tai mielikuvitushahmoja. Niiden läpi voi myös kävellä, jollei niihin ota sinällään 'kontaktia' halutessaan. Joo, kauppakeskukset ja ym ovat näitä täynnä... joskus saatan vahingossa tuoda jopa kavereiden hahmoja Dreamscapeen. x"D

Kauppakeskukset, Kaupat ja Baarit: voi myös löytää Stadista, koska 1) olen täysi-ikäinen, 2) tiedän mitä niissä myydään ja mitä ne näyttävät ja 3) koska yolo! Cool  No ei ihan... March pyysi alkoholijuomia, joten pitihän nyt baari tai Alko luoda sinne kuitenkin. Kauppakeskukset ovat helsvetin isoja, ehkä leikin liikaa aikoinani Sims -pelien kanssa. Nyt tiedän miltä tuntuu kävellä valtava tyhjä rakennus päästä päähän vain hakeakseni kahvia. Ei herrankiesus, pitää varmaan /yrittää/ korjata tuo pointi. xD

Muokkaamisvoimat: March pystyy osittain muutamaan jotakin pientä vähän väliä Dreamscapessa, mutta ei muuttamaan koko valtaisesti suuria määriä. Hän voi esimerkiksi luoda tulikärpäsiä, revontulia tai joskus leikkiä waterbending (veden voimilla) ja laitaa vesipisaroita leijumaan tai jotain... March tekee tätä yleensä jos olen alakuloinen tai surullinen. Olen kerran jopa nukahtanut Dreamscapessa, mutta onneksi siitä ei ole mitään haittaa tosin (ainakaan en itse ole tullut sellaista vastaan).

[March: Again (uudelleen) jos tulee kysymyksiä niin vastailemme mielellämme kysymyksiin etc. Rohkeasti vain! Emme pure! :3 ]

Niish juu! Näitte tässä uudessa kuvassa Marchin toisen muodon: anthron! *o*  Lisää kuvia on tulossa ja kunhan koulu loppuu niin pääsen kunnolla vauhtiin! Näkyjään!
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: ♫ Maaliskuun Tulpapäiväkirja ♣   

♫ Maaliskuun Tulpapäiväkirja ♣
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Päiväkirjat-
Siirry: