ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Haluaisin luoda tulpan mutta epäilyttää

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Rastaskarwa

Viestien lukumäärä : 1

ViestiAihe: Haluaisin luoda tulpan mutta epäilyttää   Ma 25 Huhti 2016, 20:14

Joo, en oo ollenkaan varma tästä. Suuri osa musta haluu luoda tulpan, mut on kans niitä epäilyttäviä puolia. Olen kuitenkin tulpatiedon alkutaipaleella vasta... Sen takia mulla on muutamia kysymyksiä:

~ Voiko tulpa muuttuu agressiiviseks tai hyökkääväks?
~ Entä yöllä, ''nukkuuko'' tulpa tai voiko se pitää hereillä?
~ Voiko tulpa kadota pitkäksikin aikaa jonnekkin?
~ Huomautteleeks tulpa itse mitään, siis muulloin kun forcettamisen aikana? Esim. aamulla kun herää tai ym?
~ Voiks tulpa antaa tavallaan pahoja/negatiivisia ohjeita tai neuvoja hostille?

Oon kuitenkin sen verran tyhmä vielä, että joku vähän kokeneempi vois autella ja täydentää mun virheitä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://Varikyna.addikti@gmail.com  <---- Mun blogi
jokutyyppi19

Viestien lukumäärä : 23

ViestiAihe: Vs: Haluaisin luoda tulpan mutta epäilyttää   Ma 25 Huhti 2016, 20:44

-Jotkut tulpat ovat muuttuneet aggressiivisiksi. Se ei kuitenkaan ole yleistä. Aggressiivinen tulpa ei kuitenkaan voi vahingoittaa hostia. Tulpa on myös mahdollista tuhota, vaikka se hieman hankalaa ja epäeettistä onkin.
-Jotkut tulpat kuulemma nukkuvat. Omani ei. En ole kuullut, että tulpa olisi pitänyt ketään hereillä, mutta laita varmuuden vuoksi ominaisuudeksi "ystävällinen", niin ongelmaa ei ainakaan pitäisi tulla.
-Voi. Joskus jopa lopullisesti. Sad
-Kyllä. Ei tosin välttämättä ihan luomisen alkuaikoina.
-Voi, mutta ei mitään, mitä et itsekin voisi keksiä. Tulpaa ei kannata aina uskoa, ihan kuin ei ketään muutakaan.

Et tyhmä vaan tietämätön. Se ei ole läheskään yhtä paha asia.
Näytä käyttäjän tiedot
olio
Admin

Viestien lukumäärä : 57

ViestiAihe: Vs: Haluaisin luoda tulpan mutta epäilyttää   Ti 26 Huhti 2016, 06:58

Vastaanpa minäki vielä tähän. Smile

Tulpa voi muuttua aggressiiviseks, ilkeeks tms. Harvemmin kuitenkaan ilman hyvää syytä, eli mikäli host kohtelee tulpaansa hyvin, niin tulpalla ei pitäs olla mitään syytä muuttua aggressiiviseks. Tietenki tulpalle pitää myös antaa fiksut luonteenpiirteet, ettei sillä oo alunperinki taipumusta hyökkäävään käytökseen.

Tulpa voi nukkua yöllä tai olla nukkumatta. Riippuu siitä mitä ne ite haluaa tehdä. Varsinaisesti tarvetta nukkumiseen niillä ei oo, koska host hoitaa kehon virkistämisen. Niillä kun ei oo fyysistä kehoa, niin niiden ei tarvii nukkua. Itellä tulpa on aiheuttanu sitä kautta nukahtamisongelmia, et sille juttelemista on jotenki vaikee lopettaa illalla ja sit tuleeki pulistua sängyssä pari tuntia. Very Happy

Tulpan on mahdollista katoilla, mikäli se niin tahtoo. Hostinkaan ei pitäis pakottaa sitä olemaan läsnä koko aikaa, jos tulpa ei ite tahdo. Riippuu ihan tulpan luonteesta. Jotkut tulpat on hostin luona 24/7, jotkut saattaa katoilla aina sillon tällön. Kannattaa puhua tulpan kanssa omista toiveistaan siitä, kuinka paljon haluaa tulpan olevan läsnä.

Mun tulpa ainaki heti ku herään niin on jo toivottamassa hyvää huomenta. Eli kyllä. Tosiaan ei välttämättä heti alussa, kun ei vielä osaa saatika muista kuunnella tulpaa.

Tulpat ei oo mitään "yli-ihmisiä", eikä siks välttämättä osaa antaa sen parempia neuvoja kun muutkaan ihmiset. Tulpillakin tunteet voi vaikuttaa päätöksen tekoon, eli on mahdollista antaa pahoja tai huonoja neuvoja.

Viimeinen muokkaaja, olio pvm Pe 01 Heinä 2016, 18:59, muokattu 2 kertaa
Näytä käyttäjän tiedot http://tulpa.palstani.com
assemis

Viestien lukumäärä : 29

ViestiAihe: Vs: Haluaisin luoda tulpan mutta epäilyttää   Su 01 Toukokuu 2016, 20:35

No worries, mut mun tulpa on muuttunu vähä "aggressiviseks" mut se vaa näyttelee keskarii ja kettuilee iha läpäl, mut ei se voi onneks satuttaa ketää.
Näytä käyttäjän tiedot
olio
Admin

Viestien lukumäärä : 57

ViestiAihe: Vs: Haluaisin luoda tulpan mutta epäilyttää   Ma 02 Toukokuu 2016, 08:24

assemis kirjoitti:
No worries, mut mun tulpa on muuttunu vähä "aggressiviseks" mut se vaa näyttelee keskarii ja kettuilee iha läpäl, mut ei se voi onneks satuttaa ketää.

Niin noh, siinäkin on ero et vaik tulpan käyttäytymine muuttuski, et onko kyseessä pahantahtosta käyttäytymistä. Kyllä munki tulpa aina välillä kiukuttelee jne, mut ei se silti mulle taikka toisille pahaa tahdo. Saatetaan myös vinoilla toisillemme, mut kumpiki kyl tietää et missä mennään, eikä kyseessä oo mitään pahantahtosta käyttäytymistä, vaan enemmänki leikkimielistä käyttäytymistä. Sit taas jos tulpa oikeesti haluaa hostille pahaa (mikä seki on mahdollista, ei kovin yleistä mikäli host ei tarkotuksella sellasta tulpaa oo luonu), niin se on sit vähän huolestuttavampi asia.

Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Haluaisin luoda tulpan mutta epäilyttää   

Haluaisin luoda tulpan mutta epäilyttää
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Yleistä keskustelua-
Siirry: