ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Tulpan luominen

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Rim

Viestien lukumäärä : 2

ViestiAihe: Tulpan luominen   Ke 20 Huhti 2016, 22:04

Heippa! Yritin selailla vähän josko tällainen aihe olisi jo luotu, mutta en löytänyt ainakaan nopeasti vilkaisemalla.

Olin pari vuotta sitten innostunut tulpan luomisesta, mutta koulun ja muiden kiireiden takia se vähän jäi. Nyt olen kuitenkin taas saanut ajatuksesta kiinni. Skeptisenä persoonana en tiedä kuinka hankalaa tulpan luominen minulle tulee olemaan (kesti kauan ennen kuin uskoin että koko juttu saattaisi olla ihan totta). Siispä!

Haluaisin kuulla miten teillä meni ensimmäisen tulpan luomisen kanssa. Kauanko meni, meinasitteko luovuttaa, mistä saitte motivaatiota, yms yms. Luin vähän noita päiväkirjoja, mutta useimmilla tulpa oli jo luotu, eikä siitä itse prosessista kerrottu niin paljon.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
jokutyyppi19

Viestien lukumäärä : 23

ViestiAihe: Vs: Tulpan luominen   To 21 Huhti 2016, 07:04

Tulpan saamiseen täysin valmiiksi voi mennä vuosiakin, mutta tietoinen ja jotenkuten kykenevä vuorovaikuttamaan se on joillakuilla jopa välittömästi.
Näytä käyttäjän tiedot
Rim

Viestien lukumäärä : 2

ViestiAihe: Vs: Tulpan luominen   To 21 Huhti 2016, 16:36

Henkilökohtaisia kokemuksia haluaisin vähän kuulla, miten meni ja milloin huomasi tulpan olemassaolon ensimmäistä kertaa ja niin edelleen. : )
Näytä käyttäjän tiedot
Neotira

Viestien lukumäärä : 64
Ikä : 17

ViestiAihe: Vs: Tulpan luominen   Ti 26 Huhti 2016, 22:20

Minulla meni tulpieni ensimmäisiin sanoihin noin päivä - pari, mutta sehän on ihan yksilöllistä Smile
Näytä käyttäjän tiedot
Nanna
Erityinen

Viestien lukumäärä : 71
Ikä : 20

ViestiAihe: Vs: Tulpan luominen   Ke 27 Huhti 2016, 22:19

En oo varma kauan ekalla tulpalla meni että se alko puhumaa, ehkä pari kuukautta. Toka oppi jo parissa päivässä ja kolmannen luomisprosessi oli vahinko, en siitä kummemmin meinaa puhua. Neljännen tulpan luominen oli sitten taas aivan erilainen enkä siitäkään meinaa puhua.
Ekan kerran Alwildan läsnäolon tunsin jo seuraavana yönä, nojasi siinä mun sängyn reunaan lattialla.

Milori

Viestien lukumäärä : 3
Ikä : 17

ViestiAihe: Vs: Tulpan luominen   Ti 12 Heinä 2016, 21:59

Ei sais puhua, että milloin tulpan saa 'valmiiksi', sillä ei sitä ikinä saa. Tulpaa ei pitäis luoda pelkästään odottaen sitä, että se olisi valmis; niin ei käy. Tulpat, aivan niin kuin ihmisetkin, kehittyy koko ajan. Niiden luominen on pitkä matka, joka on itsessään tärkeintä, ei pelkästään se päämäärä. Wink
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Tulpan luominen   

Tulpan luominen
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Kysymykset ja ongelmat-
Siirry: