ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Mistä saatte ideanne?

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Kactus

Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 13

ViestiAihe: Mistä saatte ideanne?   Ti 29 Maalis 2016, 13:40

Mistä saatte ideanne tulpien persoonallisuuteen ja ulkonäköön? Entä mistä kaikki wonduun liittyvät ajatukset tulevat? Olen luomassa vasta tulpaa ja miettimässä wondua, ja minua kiinnostaa, mistä keksitte tulpien muodon tai wondun ympäristön. Itse laitan yleensä Pinterestiin hakusanaksi mm. Fantasy world tai fantasy animal jne. Saan yleensä niistä kuvista ideoita ja listaan sitten kaikkea, mitä esim. haluan wonduun tai minkälaisen tulpan haluan ja siitä pohjalta lähden suunnittelemaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Neotira

Viestien lukumäärä : 64
Ikä : 16

ViestiAihe: Vs: Mistä saatte ideanne?   Ti 29 Maalis 2016, 14:11

Kannattaa kehitellä joku mieluisa mistä pitää . Smile
Mä en silleen miettiny sitä kauheesti etu käteen, se wodukin tuli vaa sillee yhtäkkiä, en osaa selittää Very Happy
Mut voihan niitä kuvia kattoo jos ne auttaa inspiraatiossa, tai kirjat ja elokuvat?
Mutta mulla ainaki oli niin että tulpat ja wodu muuttui siitä alkuperäisestä ulkomuodosta miksi suunnittelin.
Näytä käyttäjän tiedot
Arc

Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 19

ViestiAihe: Vs: Mistä saatte ideanne?   Ti 10 Toukokuu 2016, 14:01

Itse en ole ottanut Marchin luontiin itseasiassa kättä enkä häntää. Mies on luonut itsensä ihan itse-- paljon minun itseni yllätyksekseni (March on luotu jotenkin alitajunnallisesti). Dreamscapen tai /Wondun/ kanssa en ole oikein ajatellut yhtikäs mittää. Se on kaip jotenkin myös osittain suurimmaksi osaksi alitajunnallisesti luotu. Me vain Marchin kanssa sovittiin, että se on ison kaupungin kaltainen, missä on hieman fantasiamaispohjaisia puutarhoja (puut,kasvit,kukat,ym.).

[March: Hosti halus tutun tuntuisen ympäristöpohjan (kaupungin) ja sitten laiteltiin omia ideoita sinne ja tänne. Esim, kun hosti on surullinen siellä sataa vettä... tai sitten se on uponnut Atlantiksen kadonnut kaupunki 2. xD ]
Näytä käyttäjän tiedot http://dragon-arc.deviantart.com
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Mistä saatte ideanne?   

Mistä saatte ideanne?
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Yleistä keskustelua-
Siirry: