ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Voiko tulpasta tulla ennen pitkään paha?

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Rosebella

Viestien lukumäärä : 2

ViestiAihe: Voiko tulpasta tulla ennen pitkään paha?   Ti 15 Maalis 2016, 11:34

Niin että olisin luomassa tulpaa, mutta mietityttää eräs asia. Voiko tulpan luonne muuttua yhtäkkiä hyvästä pahaksi? Miten toimin jos niin käy?
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

Viestien lukumäärä : 180
Ikä : 20

ViestiAihe: Vs: Voiko tulpasta tulla ennen pitkään paha?   Ti 15 Maalis 2016, 22:03

Riippuu luultavimmin tulpasta. Kyllähän luonne voi muuttua ja joskus huonoonkin suuntaan, mutta siihen voi itse vaikuttaa ja puuttua heti kun näyttää pahalta. Jos tulpasta tulee "paha" ja mikään muu ei auta, voi yrittää häätää tai tuhota sen. Omien tulpieni luonteet muuttuivat luonnin jälkeen hieman ja asettuivat sitten pikkuhiljaa nykyiseen muotoonsa.

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
Rosebella

Viestien lukumäärä : 2

ViestiAihe: Vs: Voiko tulpasta tulla ennen pitkään paha?   To 17 Maalis 2016, 15:11

Kiitos vastauksesta ClianthaMiura. Entä onko kellään huonoja kokemuksia tulpasta?
Näytä käyttäjän tiedot
Nanna
Erityinen

Viestien lukumäärä : 71
Ikä : 20

ViestiAihe: Vs: Voiko tulpasta tulla ennen pitkään paha?   To 17 Maalis 2016, 15:48

Meillä kävi joskus Alwildan kanssa niin että se ensin katosi muutamaksi kuukaudeksi ja sen jälkeen tuli takaisin niin että oli kuin ihan toinen persoona ja teki tyhmiä juttuja joista ei tässä tarvitse kertoa.
Näin jälkeen päin mietittynä se on luultavasti vaan ollu mun jotain luuloja ja että Awi olis tehny ne mun ajatusten alaisena tai jotain...
Ainakaan hän ei kuulemma ole ikinä tiennyt itse miksi on tehnyt niin.
Huonoja kokemuksia on myöskin itsetuhoiseen tulpaan liittyen se kun täytyy vahtia kauheasti että se ei tee mitään tyhmää vaikka oikeestaanhan tulpalle ei ole siitä mitään suurempaa haittaa.

Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Voiko tulpasta tulla ennen pitkään paha?   

Voiko tulpasta tulla ennen pitkään paha?
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Kysymykset ja ongelmat-
Siirry: