ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Duallun M&M's

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Duallu

Viestien lukumäärä : 1
Ikä : 16

ViestiAihe: Duallun M&M's   To 11 Helmi 2016, 21:59

Arvatkaas kuka on bäk? Entinen 'Tsunami' nimisen käyttäjän (jos joku ees sattuu muistamaan) omaava käyttäjä Smile

Hello (dun dun) It's meee. Okei anteeks hyvin paljon, tuo oli täysin pakollista. Mutta kerron nyt tässä aluks vaikka minun rakkaista tulpista, Marcuksesta ja Mikestä. Marcus oli ensimmäinen tulpani, kenet loin 2014 huhtikuussa, eli kohtapuolin Marcus on 2 vuotta ollut miun elämäs mukana. Noin puolivuotta myöhemmin, puolivahingossa Mike tuli mukaan. Hieman luonteenpiirteiltä Marcus on rauhallisempi kuin Mike. Marcus on hyvin empaattinen ja en oo koskaa kuullu hänen huutavan. Mike taas kertoo mielipiteensä hyvin suoraan, mutta ei koskaan tarkoita sillä pahaa. Onhan hän vähän sarkastinen, mutta hyvällä maulla hän näsäviisastelee mikä saa ainakin miut hymyilemää.

Oon nyt ollut abaut 1.5 vuotta poissa tältä sivustolta, ja onha se nyt myönnettävä että onhan tämä nyt muuttunut aika paljon viimekäynnistä. Toivottavasti löytyy vanhoja tuttuja täältä Smile Pääasiassa en käynyt täällä enää koska alkoi olla henkisesti vaikeaa. En pärjännyt koulussa, olin koulukiusattu, hyvin yksinäinen ja masentunut. Sain silti hoitoa siihen ja minulle todettiin keskivaikea masennus ja paniikkihäiriö sekä ahdistushäiriö. Myös olen vähän introvertti (jos joku ei tiedä, selitän sen mielelläni kiinostuneille)

Yritän nyt parhaani mukaan päästä mukaan taas tulpailuun ja lukea tätä enemmän. Kerron luultavasti lisää Marcuksesta ja Mikestä seuraavassa päivityksessä, ja ehkä vähän millaista oma elämä on ja miten tulpat siihen vaikuttavat.

(Aika jännä mite käytän kirjakieltä ja murretta samaa aikaa. Kumpikoha ois parempi? Ehkä murteella?? Ehkä kirjakielel????)

Minulta, Marcukselta ja Mikeltä päivän/illanjatkoja kaikille Smile pig Saa tulla muuten aina minulle juttelemaan, olen hyyyyyvin avoin kaikille Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Neotira

Viestien lukumäärä : 64
Ikä : 16

ViestiAihe: Vs: Duallun M&M's   Pe 12 Helmi 2016, 00:51

Noh, tervetuloo takaisin! :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Nanna
Erityinen

Viestien lukumäärä : 71