ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Tulpaprojektini ~

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Alenja

Viestien lukumäärä : 3
Ikä : 16

ViestiAihe: Tulpaprojektini ~   Pe 05 Helmi 2016, 18:53

Hei, olen alkanut kehittämään ensimmäistä tulpaani, Cyanielia.
Päiväkirjan aloitin, jotta voin itse ns. pysyä myös perillä tulevan tulpani kanssa ja jos jotain
kiinnostaapi lukea tätä, niin tosiaan vinkit olis mukavia ja näin. :3

Kuka minä olen?
Olen -01 syntynyt tyttö, joka kaipaa sosiaalisuutta elämäänsä, uskomusta yliluonnollisiin asioihin
on löytynyt aina ja seuraava projektini onkin luoda oma tulpa.
Omistan hyvän mielikuvituksen ja luovuutta, jonka kanssa on mukava jatkaa.
Kärsivällisyys kuitenkin on kaiken a & o joten tässäpä tätä edetään miten aika haluaa.
Tykkään piirtää & katsoa animea. Tässäpä tarpeellinen, lisää voi kysyä.

Tulpa (ehkä hiukan näin alussa puutteellista tietoa)
Cyaniel on 19- vuotias, n. 180cm pitkä, hiukan kalpeaihoinen miehenalku, joka voi halutessaan muuntautua ketuksi
(Siitä tietoa pian.) Hän omistaa syaaninväriset hiukset.
Hänen vaatetukseen kuuluu musta pipo, harmaa t-paita, musta huppari jota pitää auki, valkomustaraitainen kaulahuivi, hiukan löysät tummansiniset farkut sekä viininpunaiset tennarit valkoisilla nauhoilla. Toisesta korvastaan häneltä voi löytää myös pienen timantin, koska ajattelin että tällainen timanttikorvakoru tai jotain olis kiva yksityiskohta ^w^ Ja musta sormuskin häneltä tosiaan löytyy.
Cyanielilla on hiukan värittömät silmät, ehkä jotain siniharmaan sävyihin viittaavaa, hänen kulmakarvansa tekevät hänen katseestaan terävän, jonka lisäksi myös hänen kasvonsa omistavat terävät piirteet.
Cyanielin oikeasta kädestä voi löytää kuutatuoinnin, joka myöskin on musta, mutta vaihtelee tummansyaanista kirkkaampaan syaniin riippuen siitä, onko hän kuinka iloinen, joskus se jopa hehkuu.
Halutessaan pieneksi sekä ketteräksi, Cyaniel voi muuntautua toiseen muotoonsa, viisihäntäiseksi ketuksi, joka omistaa pehmeän turkin, sirot kasvot sekä erittäin pienen kehon, jolloin tämä voi halutessaan hyppiä hostinsa olkapäälle jne. :3
Kettuna ollessaan hänen värinsä on yhä sama, syaani. Vain kuutatuointi on tällä kertaa vaihtunutkin helposti erotettavaksi kuunmuotoiseksi läiskäksi hänen pehmeässä turkissaan ja tällä kertaa sen paikka löytyykin tämän pienen suloisen olennon ohdasta. Cyaniel ei erityisemmin omista sen suurempia taitoja.

Luonteenpiirteitä
x Ystävällinen
x Itsenäinen
x Ymmärtäväinen
x Uskollinen
x Lyhytvihainen
x Hauska
x Hieman pervo
x Myös hieman ujo
x Välillä löytyy vivahdus salaperäisyyttä
x Empaattinen (Menee ymmärtämisen puolelle)
x Rehellinen
x Taiteellinen
x Kannustava
x Positiivinen

Muita luonteenpiirteitä ei tähän hetkeen tule mieleen.

Ja mitäs lisättävää tähän..
Koko tulpa-ajatus tuli eilen mieleen ja olen niistä lyhyessä ajassa paljon lukenut ja kiinnostunut kokeilemaan,
mitä tästä tulisi. Pystyn jo siis mielessäni kuvittelemaan miltä Cyaniel näyttää molemmissa muodoissaan, sillä esimerkiksi
kettuun sain inspiraation unestani, jossa oli melko samanlainen hahmo. Hassua on se, että se oli läpinäkyvä, luultavasti siis henki. Haluan tehdä tästä hahmosta elävän ja kehittää sille ihmismuodon, joka onkin tämän se ns. ''virallinen'' muoto :'3
Projektini alkoi tänään ja näillä näkemin saa nähdä miten edistyy, pian jos alkaisin puhelemaan tulpalleni, mutta kiireellä
en viitsi mennä, vaan vielä pitää miettiä Cyanielin kävelytyylit sekä kettuna että ihmisenä, ääni ja muut pienet yksityiskohdat, kuten miltä tämä näyttää eri mielentiloissa.

Miau, sayonara! ~ Razz
- Alenja
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Nanna
Erityinen

Viestien lukumäärä : 71
Ikä : 20

ViestiAihe: Vs: Tulpaprojektini ~   Pe 05 Helmi 2016, 18:58

Tervetuloa!

[Cyaniel kuulostaa kivalta.] -Seth

Alenja

ViestiAihe: Vs: Tulpaprojektini ~   Pe 05 Helmi 2016, 19:00

Kiitos, ihana tuntea olo tervetulleeksi! c:
Tästäpä jatkan sitten harjoitteluani, sillä melko rentona tyyppinä
aikaa löytyy ja runsaasti.
Näytä käyttäjän tiedot
Neotira

Viestien lukumäärä : 64

ViestiAihe: Vs: Tulpaprojektini ~   La 06 Helmi 2016, 00:31

Juu, tervetuloa :3
Näytä käyttäjän tiedot
Alenja

ViestiAihe: Vs: Tulpaprojektini ~   Ma 08 Helmi 2016, 18:22

Koulu on kyllä erityisen hyvä asia estämään keskittymistäni projektissani.
Edistystä ei siis ole tullut, lähinnä olen yrittänyt laittaa tulpalleni sanoja hänen suuhunsa.
Harmittaa olla tällainen laiska ihminen, mutta tänään jos varaisin kaksi tai kolme tuntia forcettamiselle, jos aikaa löytyy.
Olen yrittänyt miettiä erilaisia ääniä, mutta en pysty pitäytymään yhdessä.
Jotenkin se aina muuttuu, joten mietin että voikohan tulpalle laittaa jonkun jo olemassaolevan
ihmisen ääntä, että se olisi helpompaa? Ääntä on lähes vaikeampi suunnitella kuin ulkonäköä,
joten se on silleen vaikeempi kohta miulle :c

Näytä käyttäjän tiedot
Neotira

Viestien lukumäärä : 64

ViestiAihe: Vs: Tulpaprojektini ~   Ma 08 Helmi 2016, 22:29

Mulla oli aluksi niin kuin loin tulpaa, että kun se puhui ei kuulunut tavallaan ääntä vaan sen sanat tuli päähäni ilman puhetta. Mutta kun juttelin hänelle, aloin kuulemaan äänen aina selvemmin ja se kehittyi omaan tahtiinsa Smile
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Tulpaprojektini ~   

Tulpaprojektini ~
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Päiväkirjat-
Siirry: