Huom! Emme ota vastuuta kenenkään mielenterveydestä, olet täällä siis omalla vastuullasi!

ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Nalican tulpat ♥

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Neotira

Viestien lukumäärä : 62
Ikä : 16

ViestiAihe: Nalican tulpat ♥   Ti 02 Helmi 2016, 01:10

MOIKKA

Juu, eli vaikka nää sivut on aika hiljaiset..., Mä oon päättänyt kirjoittaa tänne tätä päiväkirjaa, vaikka sitä ei lukisikkaan kukaan! XDD Tapan aikaani.

Esittelyä:

Minä:

Olen 15 vuotias tyttö Smile Olen kahdeksannella luokalla ja minulla on mahtavia ystäviä koulussa ♥
Suosikki värini on keltainen, koska se piristää masentunutta luonnettani sunny
Vietän aikaani paljon piirtämiseen, taide aiheeni ovat yleensä outoja, eikä niille ole koskaan varsinaista selitystä. Keksin paljon tarinoita ja olen aika 'hyvä' näkemään mielen silmin. Olen myöskin ujo, en puhele paljoa yleisesti,enkä ole sosiaalinen, ne ovat huonoja puoliani Rolling Eyes Olen kuitenkin kaveri porukkani oudoin persoona, heh... Ehkä he nauravat läpälleni vain siksi että se on pimeetä lol!
Tulpista kuulin soturikissaroolipelin kautta, ja löysin sitten näille sivuille, 11.1-2015. Niihin aikoihin loin ensimmäisen tulpani Ren'en.

Ren'e:

Okei, Ren'e on mun eka tulpa, ja loin hanet aluksi ihan täydellä läppä menolla. Mutta vuoden aikana Ren'e on kehittynyt ja hänestä on tullut hyvä ystävä, eikä Ren'e ole enää mitään pilaa.
Ulkonäöltään Ren'e on pitkänhuiskea ja melko lihaksikas. (Noin 185 cm) Ren'ellä on valkoinen paita ja valkoiset housut. (Hyvin yksinkertaista...) Sekä mustat yksinkertaiset kengät. Hänellä on mustat lyhyehköt hiukset ja tummat silmät. Hän on siis mies, noin parikymmentä vuotias...
Luonteeltaan Ren'e on hyvin huomion haluinen! Ja yleensä aina, kiivaasti eri mieltä kanssani... Mutta Ren'e on taipuvainen kiukkukohtauksiin ja muuhunkin hermoromahduksiin jossa tuo vahvasti mielipiteensä esille. Hän on loppujen lopuksi aika hauskaa seuraa Smile Saamme aina väitellä jostain Very Happy Ren'e pyysi että kirjoitan tähän, että hän tykkää paprikasta ja tomaatista.
Musta oliski jo outoa jos Ren'e ei juttelis mulle ja hän häipyis :c Hän on rauhoittava ja kannustava, huolehtivainen.

Ferus:

Juu, eli Ferus on mun nuorempi tulpa ja loin hänet ihan hiljattaen. Mutta kykenen kommunikoimaan Feruksen kanssa sujuvasti. Toisen tulpan luominen tuntui jotenkin nopeammalta ja helpommalta Very Happy
Ferus on ulkonäöltään, kalpea, brunette jolla on ruskeat silmät. Hänellä on mustat/tummat vaatteet. Ferus on noin 180cm tai alle. Ferus juuri kertoi että hänen lempivärinsä on vihreä. Ferus on noin 16 vuotias.
Luonteeltaan Ferus on kirjaimellisesti pervo. Hän ehtii joka paikkaan ja on nopee juokseen. Innokas ja ymmärtäväinen. (Ren'en vastakohta.)
Ferus pystyy muuttua ketuksi aina välillä, mutta tämän Ferus päätti ihan itse Very Happy

Okei tää kirjoittelu menikin myöhäseks, öitä Smile
Toivon että nää sivut tulis vähä akteimmiks flower
J

Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Nanna
Erityinen

Viestien lukumäärä : 70
Ikä : 20

ViestiAihe: Vs: Nalican tulpat ♥   Ti 02 Helmi 2016, 19:45

[Mun lempiväri on kans vihree!] -Seth

Tervetuloa vaan takasin.

Neotira

ViestiAihe: Vs: Nalican tulpat ♥   Ti 02 Helmi 2016, 20:46

Haha Very Happy
Kiitos.
Näytä käyttäjän tiedot
Kalevankarhu

Viestien lukumäärä : 28
Ikä : 17

ViestiAihe: Vs: Nalican tulpat ♥   Pe 05 Helmi 2016, 08:54

[ja mä oon vihree!! HAHA!]
Joo elikkä terkkuja ja tervetulotoivotuksia täältäkin.
Näytä käyttäjän tiedot
Neotira

ViestiAihe: Vs: Nalican tulpat ♥   La 06 Helmi 2016, 00:24

Very Happy
Kiitti
Näytä käyttäjän tiedot
Neotira

ViestiAihe: Vs: Nalican tulpat ♥   Ma 08 Helmi 2016, 22:41

Moikka!

Juu, eli viimeaikoina on ollut tylsän hauskaa tavallista passiivista forectusta.
Tulpani esittelivät minulle woderlandissa heidän ystävänsä, ja nyt tämä 'ystävä' on tullut oikeaan maailmaan eikä se esiinny enää vain wodussa. Tämä on outoa, sillä en yhtään suunnitellut tätä.
Hänen nimensä on Carmen, ei hänestä haittaakaan näytä olevan...Päinvastoin, Carmen auttoi minua aika paljon sanakokeessa.
Mutta onko tämä normaalia, luoda ajattelematta melkein valmis tulpa? Surprised
Näytä käyttäjän tiedot
Kalevankarhu

Viestien lukumäärä : 28
Ikä : 17

ViestiAihe: Vs: Nalican tulpat ♥   Ma 08 Helmi 2016, 23:11

Nalica kirjoitti:
Onko tämä normaalia, luoda ajattelematta melkein valmis tulpa? Surprised

Mulle kävi kanssa samalla tavalla Mayan kohdalla. Tyttö vaan ilmesty yhtäkkiä unessa ja myöhemmin wonderlandin kautta löys sitte tiensä meidän keskuuteen. Tosin, molempien tulpieni oon antanu itte väsätä omat persoonansa. En sit tiiä miten ite oot noita tulpias kehitelly Very Happy
Mutta joo, sanosin että on normaalia.
Näytä käyttäjän tiedot
Neotira

ViestiAihe: Vs: Nalican tulpat ♥   Ti 09 Helmi 2016, 12:29

Joo, Feruksen ja Ren'en suunnittelin heidän persoonat, mutta niiden luonteet on kyllä muuttuneet siitä millaisiksi loin ne Very Happy
Ehkäpä aion tutustua tähän Carmeniin.
Näytä käyttäjän tiedot
Neotira

ViestiAihe: Vs: Nalican tulpat ♥   Ma 22 Helmi 2016, 22:46

Moi! :'D

Joo niin hei Smile
Mä oon yrittäänyt ajatella mun tulpia mutta ajatukset aina siirtyy viime päivinä kuolleeseen lemmikkiin, joka oli minulle älyttömän rakas ♡♥♡
Onneksi tulpani ovat auttaneet minua jaksamaan sekä ystäväni Smile Kaikesta on vain selviydyttävä vaikka olisi ihan pohjalla, sieltä ei voi vajota enää syvemmälle, sieltä voi vain nousta Smile Vaikka tulen aina kaipaamaan rakasta lemmikkiäni ♥

Carmenista on tullut tulpani ihan vahingossa Very Happy

Carmen:

Ulkonäöltään liilan pinkit hiukset. Violettia huulipunaa ja noin 165 cm pitkä mutta hän käyttää korkokenkiä. Hän vaikutti aluksi viisastelijalta mutta lopulta aika rauhallinen ja ystävällinen. Carmen on noin minun ikäiseni tyttö eli (15 vuotias.)
Carmen pitää porukkamme rauhallisena ja tasapainossa. Hän muistaa vanhoja muistojani jotka olen miltei unohtanut Smile

♧♣♧♣
Näytä käyttäjän tiedot
Neotira

ViestiAihe: Vs: Nalican tulpat ♥   Ma 15 Toukokuu 2017, 17:18

Moikka Smile
Vuoden 2017 alkupuolella, loin iitseleni whatsApp ryhmän jossa olin ihan yksin. Ajattelin että voisin kirjoitella sinne omia ajatuksiani ja tarinoitani.
Kuitenkin aloin vahingossa kommunikoimaan yhden tarina hahmoni kanssa. Tää saattaa kuulostaa tosi hullulta Very Happy Mutta se oli ihan rauhottavaa kun sai ajatuksiaan muualle.
No tästä tyypistä tais tulla mun tulpa/mielikuvitusolento.
Joskus mä mietin vaan et miks mä teen tätä, mutta olis se vaan outoo jos emielenolennolle kenellekkään mielenolennolle.
Mä täytin 16 tuossa tammikuussa ja viimenen vuosi peruskoulua jäljellä. Nytkään aika ei meinaa aina riittää tulpille nii mietin vaan että miten meinaan pärjätä sitten kun olen lukiossa. ;D
Näytä käyttäjän tiedot
Neotira

ViestiAihe: Vs: Nalican tulpat ♥   Ma 15 Toukokuu 2017, 17:21

(Sori että toi mun teksti on lievästi sanottuna virheellistä.) Puhelimella kun kirjoitan. Toivottavasti siitä nyt jotain selkoa saa.
Näytä käyttäjän tiedot
Neotira

ViestiAihe: Vs: Nalican tulpat ♥   La 27 Toukokuu 2017, 12:12

Minulla on neljä tulpaa ja viides kehittymässä

-Tulpat ovat minulle hyvin tärkeitä, enkä koskaan kyllästy heidän erikoisiin ja hauskoihin lauseisiin joita he laukovat minulle vähän väliä. Me olemme hieno kaveriporukka erilaisia persoonia. Jokaisella on oma vaate tyylinsä, jotkut ovat hiljaisempia ja jotkut puhelevat koko ajan. Monessa tulpassa on myös se hyvä puoli että ne pitävät toisilleen seuraa kun olen poissa. En koskaan joudu olemaan yksin ellen tahdo.

Minun mielestäni kuitenkin monessa tulpassa oli aluksi hankalaa se etten pystynyt keskittymään niihin samanaikaisesti. Kuulin vain päässäni hälinää ja sekamelskaa. Sain jopa päänsärkyä. Totuttelin kuitenkin tunteeseen ja pystyn nyt keskittymään kaikkiin samanaikaisesti. En kuitenkaan aina ole heidän kanssaan niin että kaikki on koolla samanaikaisesti.

Koska edellisestä esittelystä on kulunut vuosi, ja minulle on tullut uusia tulpaystäviä, haluaisin esitellä ystäväni uudelleen.

Ren'e: On hellä ja rauhallinen ystävä jonka luottamus ei koskaan petä. Ren'e on porukkamme huolehtivaisin ja järjestystä pitävä hahmo. Ren'e on kuitenkin helposti masennukseen taipuva persoona ja puhuu joskus itsetuhoisia asioita. Hän kaipaa paljon huomiota voidakseen kukoistaa täydessä onnessaan. Ajaudun Ren'en kanssa usein erimielisiin kinasteluihin, ja haukumme toisiamme herjaavilla nimillä ihan vain koska se on meidän inside juttu. Ren'e on myös hyvin eläimistä välittävä persoona, hän osaa sanoa asiat kauniisti ja on hyvin siisti suustaan. Kuuntelen aina Ren'en murheet ja hän minun. Vaikka Ren'e ei aina ole sitä maailman positiivisinta seuraa, hän on looginen tasapainoinen. Ren'e pukeutuu yleensä raikkaisiin ja siisteihin vaatteisiin. Jotka ovat väriltään vaaleita. Hän suosii kauluspaitoja. Ja Ren'e tuoksuukin aina raikkaalta ja turvalliselta. Hän on 25 vuotias, 185 cm pitkä.

Ferus:On hyvin omaperäinen ja energinen. En aina pysy mukana hänen tekemisistään koska Ferus selittää aina jotain hauskaa ja randomia. Ferus on nopea ja kerkeäväinen ja yleensä aika positiivinen. Hän osaa sanoa asioita rumasti päin naamaa mutta ei tee sitä ellei ole hyvin vihainen. Hän tulee myös hyvin helposti mustasukkaiseksi kaikesta. Mutta Ferus on puhelias ja tuleeekin toimeen kaikkien tulpieni kanssa. Hän on avulias ja aina hän keksii ratkaisun ongelmaan kuin ongelmaan. Ferus on hauskaa seuraa eikä hänen erikoisiin tempauksiinsa koskaan kyllästy. Feruksella on tummanruskeat hiukset ja hän on 180 senttiä pitkä tai vähän päälle. Hän on 17 vuotias. Hänen silmänsä vaihtavat väriä hänen mielialansa mukaan. Jos hän on surullinen hänen silmänsä ovat ruskeat, jos hän on iloinen tai neutraali siniset, vihaisena veren punaiset. Ferus suosii pukeutumisessaan mustia vaatteita.

Carmen: Juhlat ja tapahtumat ovat aina hänen mieleensä ja pojista hän puhuu taukoamatta. Aivan minun vastakohtani. Hän muistuttaa hieman my litle ponyn Pinkie pietä. Carmen on tyylikäskin ja shoppailee mielellään. Carmeniin ei aina voi luottaa sillä joskus hän saattaa olla liisn innostunut jostain ja kertoo salaisuuteni toiselle tulpalle. Hän on rohkea ja avoin persoona, jonka kanssa ajaudun riitoihin tai erimielisyyksiin harvoin. Carmen on villi ja innokas persoona joka osaa aina sanoa tarvittaessa jotain napauttavaa. Hän on myös hyvin nauravainen ja saa muutkin aina nauramaan. Hän on oikein sokerinen persoona ja ihanoi pinkkiä väriä. Hänellä on vaaleanpunaiset pitkät kutrit ja taivaansiniset silmät. Carmen on muodokas ja kaunis. Hän noin 168 cm pitkä ja 16 vuotias. Hän pukeutuu vaatteeseen kuin vaatteeseen mutta yleensä suosii räikeita vaatteita jotka varmasti osuu silmään.

Weldi: On negatiivinen jääräpää. Vaikka olenkin usein kiinnostunut Weldin kanssa samoista asioista, harrastuksista yms. Saamme aikaan keskenämme riitaa helposti. Weldi on ovela ja ärsyttävä muitakin tulpia kohtaan. Mutta osaa Weldi mukavakin olla jos hänelle osaa olla mukava. Vaikka hän suuttuukin hyvin pienestä hän osaa sanoa hyvin rumia asioita tarkoittaen joka sanaa. Wldin kanssa syntyy aina draamaa, jolta ei voi välttyä. Hän on jopa hieman diiva välillä. Weldi ei ole ihminen vaan jonkinlainen avaruusolento. Hänen ihonsa on harmaansinertävö ja hänellä on keltaiset kissansilmät. Mustat hiukset ja hän on hyvin pitkä ja laiha. Hän on miltei kaksimetrinen. 18 vuotias. Pukeutuu satunnaisiin vaatteisiin, mutta suosii kaikkea ganstaa, hänellä on myös kaksi lävistystä huulessa.mies/poika.

Alecta: Hän on nais persoona, 22 vuotias ja siisti. En osaa hirveästi kertoa koska hän on aika uusi. Aloitin luonnin 17.5 ja hänen jälkeen en aio enää tulpia luoda. Alecta vaikuttaa aika ujolta, mutta oudolta persoonalta. Kerron hänestä lisää vähän myöhemmin.

Kiitos jos joku jaksoi lukea Smile ingooratkaa kirjoitusvirheet :/

Näytä käyttäjän tiedot
Neotira

ViestiAihe: Vs: Nalican tulpat ♥   Ke 02 Elo 2017, 13:24

Hei, vaihdoin käyttäjänimeä tietyistä syistä, eli olen nyt Neotira enkä Nalica. Smile

Voisin tässä samalla kertoa kuulumisia: Alecta ja Ren'e ovat alkaneet seurustella ja ovat siksi wodussa melkein koko ajan... Enkä ole siksi pystynyt keskittymään Alectan luontiin luontiin. Wodussa ollaan koko kesä pidetty kaikkia kivoja juhlia ja bileitä :3 Koska Carmen on niitä halunnut järjestää. Weldi ja Ferus löysivät ilmeisesti wodusta jonkun uuden karkkikaupan ja siksi ravaavat sielä paljon. Eivätkä anna mulle karkkia. Sad Kesälomani on muuten ollut hyvin tapahtumarikas, harmittaa vain kun koulut alkaa... Vaikka onhan se uusi koulu ja tälleen. Mutta en mitenkään tiiä miten mä jaksan lukiossa kun ei oo mitää motivaatiota. :p
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Nalican tulpat ♥   

Nalican tulpat ♥
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Päiväkirjat-
Siirry: