ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Kukkuu, Onko nää sivut vielä käytössä?

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Neotira

Viestien lukumäärä : 64
Ikä : 16

ViestiAihe: Kukkuu, Onko nää sivut vielä käytössä?   Su 31 Tammi 2016, 18:47

Moi. Elikkäs mä kävin näillä sivuilla viimeksi noin vuosi sitten ! cheers  
Käykö täälä enää tyyppejä ja sillee...?
Vaikka en ole käynyt täällä, minulla on ollut vuoden tulpa nimeltä Ren`e. Sen ulkonäkö on muuttunut aika paljon, siitä mitä se alunperin oli Smile
Loin myös uuden tulpan, josta Ren`e ei tosin aluksi ollut mielissään... Razz
Mutta kaikki kääntyi hyvin, mulla on kaksi tulpaa Ferus ja Ren`e. Eli kertokaas käykö täällä viel tyyppei ja kauanko teillä on ollut tulpat? Mä en nyt tiiä onks tää vähä turha keskustelu, mut halusin vaa herättää jotain keskusteluu lol!
Mutta vuoden tulpailu kokemuksesta, vaikka aluksi olin epävarma koko tulpista..., Niin täytyy vaa sanoo et ne on kyl upeita Very Happy
P.s onko teidän tulpilla kykyä muuttua jonkinlaiseksi eläimeksi?Kerta minun tulpani pystyy, vaikken sitä edes suunnitellut Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
olio
Admin

Viestien lukumäärä : 57

ViestiAihe: Vs: Kukkuu, Onko nää sivut vielä käytössä?   Su 31 Tammi 2016, 19:57

Tervetuloa takasin! sunny

Me ainakin käydään täällä edelleen, tulpailun alotin joskus reilu kolme vuotta sitten. Smile Mun tulpalla on lupa muuttaa ulkonäköään halutessaan, mut harvemmin se mitään suurempia muutoksia tekee. I love you

Viimeinen muokkaaja, olio pvm Pe 01 Heinä 2016, 18:50, muokattu 1 kertaa
Näytä käyttäjän tiedot http://tulpa.palstani.com
jokutyyppi19

Viestien lukumäärä : 23

ViestiAihe: Vs: Kukkuu, Onko nää sivut vielä käytössä?   Su 31 Tammi 2016, 21:39

Käytössä on, mutta totaalisen kuollut....
Näytä käyttäjän tiedot
Neotira

ViestiAihe: Vs: Kukkuu, Onko nää sivut vielä käytössä?   Su 31 Tammi 2016, 22:29

Hehheh Very Happy
Eiköhän nää sivut sitte jotenki herätetä Razz
Mä kysyin Ferukselta," tykkäätkö pupuista?"
[Ferus: Joo]
Mä sanon "oikeesti?Kiva Smile"
[Ferus: Kyllä, ne on erittäin hyvän makuisia!]
[Ren'e: Just...]

Tälläistä sekoa, keskustelua meillä Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
keksi_OwO

Viestien lukumäärä : 1
Ikä : 14

ViestiAihe: Vs: Kukkuu, Onko nää sivut vielä käytössä?   Pe 26 Helmi 2016, 16:43

mä tämmöne uus tulpailia ja jo muutaman kuukauden (?ehkä?) täällä tein vanhoi tulpailu juttuja lueskellu Very Happy oon tosi kiinnostunu tulpista ja alkanu jo luomaanki semmosta ^^
toivottavasti tää heräis eloon Smile tosi kiva paikka tää. :DD
Näytä käyttäjän tiedot
jokutyyppi19

Viestien lukumäärä : 23

ViestiAihe: Vs: Kukkuu, Onko nää sivut vielä käytössä?   Ma 29 Helmi 2016, 08:42

keksi_OwO kirjoitti:
mä tämmöne uus tulpailia ja jo muutaman kuukauden (?ehkä?) täällä tein vanhoi tulpailu juttuja lueskellu Very Happy oon tosi kiinnostunu tulpista ja alkanu jo luomaanki semmosta ^^
toivottavasti tää heräis eloon Smile tosi kiva paikka tää. :DD

Paikan herättäminen saattaisi onnistua, mutta siihen tarvittaisiin uusi tulpa-villitys. Eli jotenkin tehdään tulpat tunnetuiksi. Ideoita?
Näytä käyttäjän tiedot
Neotira

ViestiAihe: Vs: Kukkuu, Onko nää sivut vielä käytössä?   To 03 Maalis 2016, 10:02

Pitäis siis saada lisää aktiivisia käyttäjiä. Smile
Näytä käyttäjän tiedot
olio
Admin

Viestien lukumäärä : 57

ViestiAihe: Vs: Kukkuu, Onko nää sivut vielä käytössä?   To 03 Maalis 2016, 13:04

Kyl tääl muutamat vakiokäyttäjät käy säännöllisestikin kurkkailemassa mitä tääl on tapahtunu (useimmiten vastailemassa uusien käyttäjien kysymyksiin jne).

Cdnx56

Viestien lukumäärä : 2

ViestiAihe: Vs: Kukkuu, Onko nää sivut vielä käytössä?   To 17 Maalis 2016, 20:35

Moi, oon uus täällä ja sivut ja aihe näyttävät kivoille. Oon ollu ehkä viikon? Ja meinasin aloittaa tulpan luomisen.
Näytä käyttäjän tiedot
drodecy

Viestien lukumäärä : 7

ViestiAihe: Vs: Kukkuu, Onko nää sivut vielä käytössä?   Su 20 Maalis 2016, 14:44

Vois tosiaan yrittää herättää näitä sivuja henkiin... Itekkin ku oon viimein aikonut palata takas tulpailun pariin pitkän harkinnan jälkeen.
Näytä käyttäjän tiedot
Nanna
Erityinen

Viestien lukumäärä : 71
Ikä : 20

ViestiAihe: Vs: Kukkuu, Onko nää sivut vielä käytössä?   Ke 30 Maalis 2016, 20:17

Tää foorumi on ollu yllättävän aktiivinen viimeaikoina. Hyvää työtä ihmiset!

Kactus

Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 13

ViestiAihe: Vs: Kukkuu, Onko nää sivut vielä käytössä?   Ke 30 Maalis 2016, 21:31

Niin on! Pitäisi vain saada tulpista tietämättömät tietoisiksi (kuulostaapa tyhmältä Very Happy) ja saada ne innostumaan.
Näytä käyttäjän tiedot
PääPilvissä

Viestien lukumäärä : 4

ViestiAihe: Vs: Kukkuu, Onko nää sivut vielä käytössä?   La 09 Huhti 2016, 16:59

Olis kiva saada nää takas eloon, olisi kiva jos ois muitakin tulpan omistajia joille jutella. Itse olin kuullut tulpailusta myös vuosia sitten, mutten koskaan saanut sitä edistymään. Nyt kuitenkin mulla on hahmo nimeltä Amsaranda (nimi tulee sekoitettuna nimistä Sara ja Amanda) joka on melko uusi, en vielä esimerkiksi pysty nähdä sitä koko ajan. Oon stalkannu näitä sivuja ja loin tänne nyt tämän tyypin vihdoinkin. Very Happy Toivottavasti saadaan nää sivut vielä elämään takaisin.
Näytä käyttäjän tiedot
assemis

Viestien lukumäärä : 29

ViestiAihe: Vs: Kukkuu, Onko nää sivut vielä käytössä?   Ma 11 Huhti 2016, 00:32

Vois alkaa käyttää enemmä jälleen Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
Arc

Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 19

ViestiAihe: Vs: Kukkuu, Onko nää sivut vielä käytössä?   Ti 10 Toukokuu 2016, 14:15

[March: Kauan eläköön Tulpa Yhteisö~! DO THE BARREL ROLL!!! cheers]

... o_o
Näytä käyttäjän tiedot http://dragon-arc.deviantart.com
Dote

ViestiAihe: Vs: Kukkuu, Onko nää sivut vielä käytössä?   Ti 28 Kesä 2016, 09:51

Terve.

Löysin tämän tulpajutun MK:n videosta muutama päivä sitten ja kiinnostuin heti. Olen tässä aloittanut luomaan tulpaani, mutta jännittää hiukan, koska oisihan se ihmeellistä jos tuossa edessä olisi joku jonka kanssa voin keskustella ja koskea. Hetki mulla meni kun mietin, että onko tämä edes mahdollista ja totta Very Happy

Olen narration vaiheessa (kirjoitin kai oikein?) ja olen etsinyt siitä tietoa, mutta jos jollain, jolla on näitä ihmeellisiä tulpia niin antaa ehkä jonkinlaisia vinkkejä esim. tulpani vastailee kysymyksiini ja mielestäni lämpenee jo mulle. Ei se oma-aloitteisesti keskustelua aloita, mutta on tuo nyt jo jotakin. Pitääkö siis keskustelu saada niin sujuvaksi, että juttua vain tulee, kunnes voi aloittaa sen "siirtämisen fyysiseen maailmaan". Sen yksityiskohdat osaan kuvitella hyvin jokaisesta kulmasta ja miltä ne tuntuvat. Liikkeet ja ilmeet on myös hiottu aika hyviksi. Sitte mua hiema mietityttää, että vastaanko vaa ite sen puolesta kun kysyn jotain. Yhdestä voin olla varma, etten se ollut mä. Kysäisin lempiväriä (kiitokset ja kunnia hänelle jonka käyttäjää en muista, mutta luin että näin voisi tehdä) ja vastaus tuli kuin apteekin hyllyltä [musta]. En ole muista vastauksista täysin varma, mutta on hän myös naurahtanut ja hymyillyt wonderlandissa.
Olisi myös kiva kuulla tästä tulpan koskettamisesta ja tuntemisesta jos kokemuksia vain löytyy ja kiinnostusta kertoa. Mielenkiinnolla odotan!
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

Viestien lukumäärä : 179
Ikä : 20

ViestiAihe: Vs: Kukkuu, Onko nää sivut vielä käytössä?   Ke 29 Kesä 2016, 21:06

Kuulostaa että sulla on jo tosi hyvässä vaiheessa tulpa menossa Very Happy

Keskustelua ei tarvitse saada täysin sujuvaksi jotta "oikeaan maailmaan siirtämisen" voi aloittaa, niitäkin tulpia on jotka eivät puhu lainkaan tai puhuvat hyvin vähän, itselläni on melko hiljainen tulpa Misa. En ole varma tarkoitatko sillä siirtämisellä imposettamista, eli tulpan ns. hallusinoimisen opetteleminen, vai enemmänkin tulpan läsnäolon tuntemista oikeassa ympäristössä niin, että esimerkiksi tiedät tulpan istuvan sängylläsi ja pystyt "tuntemaan" sen siinä, ja näkemään sen mielessäsi. Tuntemisella en nyt siis tarkoita fyysistä tuntemistaa, vaan enemmänkin tietämistä. Jos tuosta nyt ottaa selvää xD

Vahingossa parrotointi on varsinkin tulpan alkuvaiheessa melko yleistä, eikä siitä kannata huolehtia. Siitä ei tiedettävästi ole haittaa tulpan kehitykselle, se voi olla jopa avuksi puhumisen aloittamisessa (tai näin olen kuullut). Ajan kanssa host oppii kuitenkin erottamaan tulpan puheen omista ajatuksistaan.

Itse harvemmin varsinaisesti kosken tulpiin... silti useammin kuin muihin ihmisiin, joita en vapaaehtoisesti koske ikinä >_> .... mutta joskus Desmond tylsistyessään hakee huomiota istumalla tai makaamalla päälläni, jos makaan sängyllä tai sohvalla. Fyysisesti en tietenkään tunne tulpan painoa tai varsinaista kosketusta, mutta aivoni ovat sen verran huijattu uskomaan tulpan muotoon että pystyn aistimaan jonkinsorttista lämpöä ja kihelmöintiä tulpan koskemassa paikassa Smile Wonderlandissa tunnen tulpat yhtä hyvin kuin kaikki muutkin asiat siellä, en fyysisellä, mutta mielensisäisellä kehollani. Sekin vaatii joskus harjoittelua, mutta tulpan vaatteen kankaan (esimerkiksi) pystyy tuntemaan kun kuvittelee miltä se tuntuu. Sitä ei tunne oikeassa kädessä, vaan mielessä. Onpas vaikea selittää selkeästi Laughing

Mutta joo, jatka vaan samaan malliin ja puhu tulpallesi Very Happy Toivottavasti tästä selostuksestani oli jotain hyötyä, kysy toki lisää jos tulee mieleen jotakin. Ja tervetuloa vaan joukkoon c:

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
Mikapandah

Viestien lukumäärä : 3

ViestiAihe: Vs: Kukkuu, Onko nää sivut vielä käytössä?   To 30 Kesä 2016, 15:28

Ite unohdin vanhan käyttäjän saliksen mutta joo ite aattelin ainakin alkaa käymään täällä :3

Itselläni 3 tulpaa Very Happy.
Näytä käyttäjän tiedot http://mielikuvitusteeta.blogspot.fi/
lintusein

ViestiAihe: Vs: Kukkuu, Onko nää sivut vielä käytössä?   To 07 Heinä 2016, 15:12

hei lintu täs moi!!

en tiiä tuunko tälleen myöhässä kommentoimaan, mutta tulenpahan silti! :--D
eli juu, oon uus täällä ja voisin kertoa pikaisesti mikä minut tänne lennätti; eilen iltapäivällä kuuntelin MKgamerrin creepypastaa tulpasta ja kiinnostuin heti asiasta. oon ennenki kuullu kyseisestä cp:sta, mutta nyt vasta kiinnostus heräsi heh. aloin tutkimaan tulpista lisää tietoa (suomeksi) ja löysin aika paljon huonoa palautetta..kunnes löysin tämän sivuston! :3c
aloin eilen luomaan ikiomaa tulpaani, oon hyvin innoissani tästä, vaikka aluksi tuntu tosi hankalalta ja pelotti. ollaan pidetty kahesti tosi lyhyet keskustelut ja oltiin vähän aikaa wondussa (joka on tällä hetkellä vain pelto). muuta en kovin ole saanut aikaseksi hänen kanssaan uvu''
nimeä en ole vielä saanut selville ja kutsun häntä useilla eri nimillä (aka pikkulintulajeilla + talipallo).
haluaisin kovasti selittää teille lisää, mutta höö en uskalla jajaja mua kyl tulee näkymään muissakin keskusteluissa qwq
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Kukkuu, Onko nää sivut vielä käytössä?   

Kukkuu, Onko nää sivut vielä käytössä?
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Yleistä keskustelua-
Siirry: