Huom! Emme ota vastuuta kenenkään mielenterveydestä, olet täällä siis omalla vastuullasi!

ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Meiän pikku projekti

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Raval

Viestien lukumäärä : 1

ViestiAihe: Meiän pikku projekti   Pe 22 Tammi 2016, 11:33

Nava sanoo että mä olen huomionhakunen kakka ko teen päiväkirjan tänne. Mutta teenpä nyt kuitekin.

En ole tekemässä tulpaa. Olen tekemässä semifyysistä kehoa kahdelle kaverille jotka jakavat ruumiin kanssani (+ he ovat sopineet tekevän sellaisen minullekin silloin kun en ole läsnä), eräänlaiset tulpakehot, koska ajateltiin että se olisi reilua.

Me ei olla eriarvoisia. Mua ällöttää ajatus että jotakuta meistä katottaisiin alaspäin ja yhtä pidettäisiin hostina, koska meillä kaikilla on oikeus myös yhteen täysin fyysiseen kehoon. Me vaan haluttaisiin nähä toisemme.

Meillä on seuraavaa:
-kolme täysin erillistä "persoonaa", "Tulpaa" jos niin tahotte sanoa. Kukaan ei myönnä olevansa hosti, ja kaikki kolme kykenevät hallitsemaan kehoa tarvittaessa
-Yksi hiljainen neiti joka inhoaa hävitä
-Yksi viisas ja kiihkeä kaveri joka ilmestyi keskeltä ei mitään
-yksi valkoinen tyyppi jota yritetään forcettaa meistä ekana koska hänen muotonsa on selkeimmin visualisoitavissa kahdelle edelliselle.
-Yksi ruumis josta ei ole mihinkään.

Ei, kyse ei ole tapauksesta jossa hosti on unohtanut ylemmän asemansa, eikä ylivilkkaasta mielikuvituksesta. Meillä ei ole DID tai muuta kuraa. Ja minä (Kiki) en ole alkuperäinen ruumiin mukana ilmestynyt henkilö.

Ja Mikki on se josta on tulossa ekana tulpa. Ihan vaan että o selvää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
jokutyyppi19

Viestien lukumäärä : 22

ViestiAihe: Vs: Meiän pikku projekti   Pe 22 Tammi 2016, 19:15

Varsin mielenkiintoista. Kuka teistä sitten oli ensin, ja miten loput ilmaantuivat? Onko tämä psykologinen vai mystinen tapaus?
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot

Meiän pikku projekti
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Päiväkirjat-
Siirry: