Huom! Emme ota vastuuta kenenkään mielenterveydestä, olet täällä siis omalla vastuullasi!

ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

My Tulpaforcing Diary

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Remains Of A Grape

Viestien lukumäärä : 7

ViestiAihe: My Tulpaforcing Diary   Ma 11 Tammi 2016, 23:41

Vaikka tämä yhteisö onkin täysin kuollut ja vaikuttaa että se saattaisi olla kaatumassa, päätin tehdä päiväkirjani tänne, jotta se olisi jossain tallessa. Teen tämän siis lähinnä sitä varten, että myöhemmin pääsen katsomaan tulpailun alkumetrejä ja kehitystä. Pitkään mietin tulenko tänne vai tulpa.infoon, mutta ajattelin että on kivempi suomeksi kirjoittaa, vaikka taidankin olla hieman 'yli-ikäinen' tänne. Olen vain täysin koukuttunut suomenkielisiin sivustoihin viime aikoina enkä pidä tulpa.infon ulkoasusta.

Ensimmäistä kertaa tulpista kuulin kolme vuotta sitten ja kiinnostuin kovasti. Yritinkin luomista kuukauden ajan, mutta into loppui lyhyeen koska olin hyvin kärsimätön. Pidinkin vanhalla foorumilla päiväkirjaa samalla nimimerkillä ja otsikolla, taisin olla ensimmäisiä jotka siellä kirjoitteli, ja nyt kun kaivoin sen esiin netin syövereistä rupesi kovasti hymyilyttämään kuinka parin viikon jälkeen silloinen 'tulpani', Cosse, alkoi jo puhumaan kovasti. Muistan kuinka kovasti halusin uskoa siihen, mutta itsensä huijaamistahan se oli. En sisäistänyt koko tulpan ideaa, ajattelin vain kuinka siistiä olisi saada haisteltava mielikuvitusystävä ja kiirehdin luontia. Nyt kuitenkin olen perehtynyt aiheeseen syvemmin ja ymmärrän tulpailun ideaa paremmin, joten aloin luomaan uutta tulpaani, Emmettiä, kaksi viikkoa sitten, 29.12.2015.

Tämä päiväkirja tulee olemaan tasaisen tylsä, koska en oleta tulpani puhuvan pariin kuukauteen. Annan asioiden mennä omalla painollaan enkä hosu tuloksien näkemisen suhteen, keskityn vain luomaan vahvaa sidettä tulpaan ja itseeni(ja kyllä, tulpa on minä, mutta ymmärrätte varmaan). Tulpailu onkin minulle lähinnä meditoimista ja itsetutkistelua, itse tulpa tulee sitten 'bonuksena', eikä sillä ole mikään kiire.

Olen ajoittain hirveän huono keskittymään, ja tuntuu, että joka asia menee forcetuksen edelle(ai että kuinka vihaan englannista väännettyjä sanoja suomenkielisten lauseiden keskelle, mutta menkööt). Olen kuitenkin tilapäisesti työttömänä, joten aikaa pitäisi löytyä enemmän kuin tarpeeksi, tosin myöskin työtön poikaystäväni vaatii paljon huomiota ja varmaan ilman häntä paneutuisin tulpaan enemmän. Tällä hetkellä kun en forceta aktiivisesti kuin tunnista puoleentoista tuntiin päivässä, puolen tunnin sessioita kerralla. Olen suunnitellut pikkuhiljaa nostavani aikaa kahteen tuntiin päivässä, tunti kerrallaan. Nyt kuitenkin tuo tunti keskimäärin on paras vaihtoehto, koska nautin siitä ja alan forcettamaan mielelläni, vaikka keskittyminen aika ajoin takkuilee. Olen alkanut kuitenkin harjaantua ja varsinkin wondussa tasaisesti paikkaa vaihtaessa ajatus pysyy erittäin hyvin Emmettin visualisoimisessa.

Passiivista forcetusta harjoitan aina kuin muistan, puhelen niitä näitä ja otan mukaani kun lähdemme poikaystävän kanssa jonnekkin. Kävellessä Emmettin visualisoiminen on helppoa, vaikkakin toisen ihmisen läsnäolo vie ajatuksia muualle, mutta sekin on alkanut hieman helpottumaan. Puhuminen on välillä aika kankeata ja jää lyhyeksi jos ei ole tiettyä aihetta josta puhua, se onkin ainoa syy miksi odotan, että Emmett alkaisi puhua. Asia ei kuitenkaan haittaa ja muistutan Emmettiä aina, että hän saa ottaa niin paljon aikaa kuin vain tarvitsee tullakseen tarpeeksi vahvaksi kurottaakseen minua kohti täysin oma-aloitteisesti. Siihen asti nautin täysin siemauksin forcettamisen tuomasta rauhallisuudesta ja visualisointikyvyn sekä keskittymisen paranemisesta.

Kerronpa nyt tulpastani tarkemmin. Eli Emmett on musta leopardi, kooltaam ehkä hieman pienempi kuin leopardit yleensä ovat, ylttää minua puoleen reiteen enkä ole itsekääm kuin reilu 160 cm. Hänellä ei ole mitään merkkejä, eikä sen suurempia yksityiskohtia. Emmettin tassut ovat suuret ja voimakkaat, täydelliset kiipeilyyn ja hyppimiseen. Silmät ovat kauniin mantelinmuotoiset ja vihreään taittuvan keltaiset. Luonnetta en hänelle pakottanut kuin muutaman tunnin, sillä haluan hänen kehittyvän itse. Pakottamiini luonteenpiirteisiin kuitenkin kuuluu uskollinen, luotettava, sarkastinen, syvällinen, seikkailunhaluinen, utelias, hauska, sosiaalinen, rohkea ja karismaattinen.

Siinä nyt ne tärkeimmät tiedot, lopetan nyt ennenkuin alan jaarittelemaan liikaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
olio
Admin

Viestien lukumäärä : 56

ViestiAihe: Vs: My Tulpaforcing Diary   Ti 12 Tammi 2016, 02:35

Tervetuloa takasin tulpayhteisöön, hauska kuulla sustaki taas. Smile

Remains Of A Grape

ViestiAihe: Vs: My Tulpaforcing Diary   Ke 13 Tammi 2016, 18:50

Kiitos Olio, mukava nähdä että olet täälä vielä aktiivisesti. Miten teillä menee tulpasi kanssa? Miuko hänen nimensä oli vai muistanko väärin?

2 vk 2 pvä
(15 tuntia)

Kerronpas nyt forcetustyylistäni ja -tavoistani.

Yritän mahdollisimman useasti päästä sellaiseen mielentilaan, että jaksan rauhoittua forcetussessioon. Kuten jo viime postauksessa mainitsin, kaikki tuntuu houkuttelevan enemmän ja on aika ajoin vaikeaa aloittaa istunto. Kun sen kuitenkin päätän pitää, aloitan sen innolla. Istun lotusasennossa joko sohvalla tai lattialla, täysin pimeässä/huivi silmillä. Alusta asti olen kuunnellut nk. meditaatiomusiikkia(rauhallista ja yksinkertaista melodiaa joka kestää taukoamatta sen puoli tuntia) peittääkseni taustamelut, mutta viimeaikoina se on alkanut häiritsemään sillä saatan alkaa keskittymään musiikkiin ja odottamaan sen loppumista. Tästä syystä olen yrittänyt vaihtaa tasaiseen binaulaariseen musiikkii vaikka se aiheuttaakin päänsärkyä. Muuten forcettaisin mielelläni hiljaisuudessa, mutta asuntoni on hirveän meluinen ja keskittymiseni tosi herkkä.

Aloitan session aina valkoisesta huoneesta, suljettuani silmät toistan pari kertaa ''Emmett'' ja ''White room/Valkoinen huone'' visualisoidakseni itseni helpommin sinne. Seisotan Emmettiä parin metrin päässä itsestäni ja pyydän kääntymään/kääntelen itse säännöllisin väliajoin, välillä zoomaillen lähemmäksi.

Etutassujen visualisointi ja liike on kaikista helpoin, joten jos keskittyminen meinaa herpaantua, alan visualisoimaan niitä lähempää kunnes keskittyminen palautuu. Etutassujen vastapainona pää ja takatassut ovat hankalimmat jostain syystä. Päähän zoomatessa joskus kadotan koko kissan jonnekkin ja joudun aloittamaan alusta. Ja joskus taas väri vaihtuu vaaleanruskeaseen päähän siirryttäessä(aluksi suunnittelin tekeväni tulpasta puuman). Muutenkin itselleni musta väri on syntisen vaikea visualisoida, johtuen varmaa valotuksen ja varjojen lisäämisen vaikeudesta tai yksityiskohtien puuttumisesta. Alussa väri pomppasi useasti tälpikkääseen leopardikuosiin ja meni hetki ennenkuin sain mustan värin jotenkuten pysymään.

Alkulämmittelyn jälkeen poistun valkoisesta huoneesta ulos wonduuni, sillä siellä visualisoiminen on helpompaa. Yleensä kävelen ympäriinsä, välillä pysähtyen maahan istumaan ja seisottamaan Emmettiä edessäni.

Tärkein vaihe joka sessiossa on energian siirtäminen tulpaani. Se tapahtuu siten, että pyydän Emmettin seisomaan/istumaan eteeni ja otan hänen päänsä käsiini sekä pyydän häntä keskittymään. Sen jälkeen kerron hänelle tekemäni luonteenpiirteet samaan aikaan kuvitellen kultaisen 'energianauhan' tulvivan käsistäni Emmettiin. Muistutan yleensä siinä vielä kuinka meillä ei ole mitään kiirettä ja tarvitsemme aikaa saadaksemme tämän toimimaan. Kunhan vain kummatkin pysymme kärsivällisinä tulemme vielä onnistumaan tässä. Itselleni on tärkeää päästä kunnolla sisään omaan mieleeni/alitajuntaani, joten olen valmis antamaan sille kaiken sen ajan ja vaivan mitä se tulee tarvitsemaan. Olen erittäin kiinnostunut mielestä ja mitä sillä voi saada aikaan, emmehän loppujen lopuksi tiedä siitä vielä mitään. Tämä on yksi suuri motivaatio tulpan luontiin.
Näytä käyttäjän tiedot
Remains Of A Grape

ViestiAihe: Vs: My Tulpaforcing Diary   Ke 13 Tammi 2016, 18:51

(Teen tämän kahteen osaan, jotta ei olisi niin epäselvä kilometripostaus)

Toinen motivaatio onkin visualisoinnin parantaminen. Olen pienestä asti ollut kova piirtämään ja siitä onkin tullut rakas harrastus. Olen kuitenkin jumittanut viimevuosina paikallani ja tajusin yhden syyn olevan visualisoinnin huononeminen. Tämän takia olenkin pitänyt taukoa piirtämisestä sillä petyn vain itseeni liikaa. Nyt kuitenkin ajattelin, että Emmettin visualisoiminen auttaisi piirtämisessä ja toisin päin, joten yritin ikuistaa hänet paperille. Tässä kuitenkin tuli ongelmaksi sama mikä visualisoinnissa; kissaeläimet eivät ole yhtään tuttuja. Olen koiraihminen henkeen ja vereen enkä oikein ymmärrä miksi Emmettistä tein leopardin. Ensimmäinenkin tulpayritys oli tiikeri, mikä oli osasyynä kiinnostuksen lopahtamiseen, sillä visualisointi oli hankalaa.

Jostain syystä iso kissaeläin oli kuitenkin ensimmäinen joka mieleen tuli kun mietin tulpanluontia. Ehkä toivoin, että sitä kautta pääsisin pois ikuisesta koirien ja ihmisnaamojen piirtämisestä. Laitankin tähän eilisen yrityksen tuloksen;

Kuten poikaystävänikin sanoi, kovasti on koiramainen, mutta tarpeeksi kissamainen minulle, kun on kuitenkin taukoa ollut piirtämisessä. Muutenkaan en ole eläimiä pariin vuoteen juurikaan piirrellyt paria satunnaista koiraa lukuunottamatta. Koenkin näiden reilu kymmenen visualisointitunnin auttaneen, sillä aikaisemmat kissayritykseni ovat olleet täysin koiria. Tämä tuo myös lisämotivaatiota tulpailuun, joten ehkä kissatulpa oli hyvä idea loppujen lopuksi.

Viime aikoina olen tosin miettinyt muodon vaihtamista, sillä mieleen tullut pari kertaa kuva ketusta kun olen puhunut Emmettille. Myös yhdessä unessa Emmett vilahti leopardimuodossaan niin että tunnistin hänet, mutta muuttui sitten mustaksi lohikäärmeeksi. Onkin tuon jälkeen pari kertaa wondussa ollessamme myös muuttunut lohikäärmeeksi. Eli hyvin todennäköisesti hän tahtoo muuttaa muotoansa, mutta ajattelin josko odotan kunnes hän alkaa puhumaan ja pyytää itse.

Innostuinkin taas jaarittelemaan enemmän mitä suunnittelin. Kaiken tämän alas kirjoittaminen vain tuntuu helpottavan ja innostavan tulpailuani kovasti
Näytä käyttäjän tiedot
olio
Admin

ViestiAihe: Vs: My Tulpaforcing Diary   To 14 Tammi 2016, 03:10

Remains Of A Grape kirjoitti:
Kiitos Olio, mukava nähdä että olet täälä vielä aktiivisesti. Miten teillä menee tulpasi kanssa? Miuko hänen nimensä oli vai muistanko väärin?

Juu, Miu. Ja hyvinhän meillä menee, vaikkaki vähän laiskanlaisesti forcetuksen kannalta. Smile

Viimeinen muokkaaja, olio pvm Pe 01 Heinä 2016, 19:15, muokattu 1 kertaa
Näytä käyttäjän tiedot http://tulpa.palstani.com
Remains Of A Grape

ViestiAihe: Calea Zacatechichi   La 16 Tammi 2016, 16:25

2 vk 5 pvä
(18h)

Pitipä tulla päivittämään osittain hieman ohi tulpa-aiheen, sillä koin iloisen yllätyksen aamulla. Tilasin siis eilen Calea zacatechichiä, unihuumetta, joka yllätyksekseni saapui jo tänään. Enkä nyt malta odottaa nukkumaanmenoa!

Eli kyseistä yrttiä käytetään elävöittämään unia, ja se auttaa näkemään selkounia sekä nostaa huomattavasti unien muistamista. Monet ovat kertoneet unien muuttuneen niin todentuntuisiksi ja tarkoiksi, että herätessä on ollut erittäin hämmästynyt olo.
Tässä pieni pätkä kyseen yrtin vaikutuksista(englanniksi sillä en jaksa kääntää):

''A 1986 study in the Journal of Ethnopharmacology showed several interesting results in regards to dreams and Calea zacatechichi.
In summary, the study suggested that Calea zacatechichi causes an increase in the following:

•Number of overall dreams experienced
•Ability to remember those dreams
•Intensity of hypnagogic imagery experienced while falling asleep

Experiential reports suggest that its effects also include:

•Spontaneous lucid dream experiences
•Increased dream clarity and realism''

Kyseessä on siis luontainen, meksikolainen yrtti, ihan laillinenkin. Hieman tyyriimmänpuoleinen, ostin 25 grammaa joista pulitin noin kymmenisen euroa, johon vielä postikulut päälle. Uskon sen olevan kuitenkin sen arvoista, sillä eräällä sivulla kerrottiin selkounien olevan tehokasta tulpailua. Siellä mainittiinkin calea zacatechichi erittäin tehokkaaksi visualisoinnin kannalta.

Olenkin tässä jo vajaa viikon aikana joka ilta nukkumaan mennessä itselleni ja Emmettille vakuutellut, että tänä yönä tulen hallitsemaan uniani(muistaakseni pidemmällä aikavälillä se auttaa näkemään selkounia) sekä sanonut tulpalle että hän voi tulla uniini milloin vain. Annoin hänelle jopa paksun, metallisen kaulanauhan/-pannan(näyttää koirien kuristuspannalta), jonka on tarkoitus hehkua kun nukun, sekä tein wondumme valkoiseen huoneeseen oven, josta hän pääsee astumaan uneeni halutessaan. Toivon tuon symboliikan auttavan, jos ja kun selkouneen pääsen.

Ajattelin siis koittaa yrttiä tänään jo, vaikka suunnittelin, että yritän vielä viikon vain uskotella itselleni iltaisin näkeväni selkounta jotta se on sitten todennäköisempi calea zacatechichin nauttimisen jälkeen. Ostamani calea zet on kuivattujen lehtien muodossa, ja se on miedoin versio. Mietin pitkään ostaako vahvempaa, mutta ajattelin aloittaa miedoista, ja siirtyä x10 resiniin tai kapseleihin kun saan töitä. Eli ostamani tavara on tarkoitettu joko poltettavaksi tai keitettäväksi teeksi. Itsellä ei ole tarpeita jointin tekemiseen eikä bongia tällä hetkellä sillä en polta, joten tarvitsee testata teenä, joka on miedoin mutta pitkävaikutteisin . Kaikkialla kyllä sanotaan, että calea z tee maistuu niin kauhealta ettei toista ole. On kuulemma kovin kitkerä, jossain tosin sanottiin ettei ole sen pahempi kuin makeuttamaton vihreä tee. Rakastan vihreää teetä, kuka hullu sitä maukeuttaa muutenkaan.

Suunnittelma on, että forcetan puolituntia juuri ennen teen juontia(juodaan noin tunti ennen nukkumaanmenoa) ja yrittävän sen jälkeen nukahtaa forcettaen, tai ainakin puhellen Emmettille. Toivon pääseväni selkouneen ja saavani Emmettin luokseni, mutta tulen olemaan erittäin tyytyväinen pelkästään vain tarkempiin/elävimpiin uniin ja parempaan muistamiseen.

Tämä oli tosiaan vähän ohi tulpa-aiheen ja vaikka tätä päiväkirjaa pidän lähinnä itseäni varten, ajattelin josko tästä olisi apua kellekään tänne eksyvälle tulpailijalle/unista kiinnostuneille jotka eivät kyseisestä yrtistä vielä tienneet. Itselle kyseinen yrtti kun tuli täysin yllätyksenä tulpablogia lukiessani.
Näytä käyttäjän tiedot
olio
Admin

ViestiAihe: Vs: My Tulpaforcing Diary   La 16 Tammi 2016, 19:41

Oho, kuulostaa tosi mielenkiintoselta toi yrtti! Mistä tilasitkaan sitä? Very Happy

Voisin tähän väliin mainita, ettei omalla kohalla tulpan tuomisesta selkouneen oo ollu hirveesti mitään hyötyä tulpailun kannalta, mut se on kyl hauska tapa päästä tekemään asioita tulpan kanssa. Kannattaa myös muistaa varmistaa, et tulpa uneen tullessa on oikeesti oma tulpa, eikä vaan random tulpan näkönen unihahmo. Tulpa saattaa myös unessa olla unityhmä, joten kummallisesta käyttäytymisestä ei välttämättä tarvii huolestua.

Remains Of A Grape

ViestiAihe: Vs: My Tulpaforcing Diary   La 16 Tammi 2016, 20:53

Olio:
Tilasin yrtin tuolta:
www.potseeds.co.uk/calea-zacatechichi--mexican-dream-herb
Kesti kauan löytää luotettava sivu, jolla oli caleaa varastossa, monilla oli tilapäisesti loppu.

Ja tuota olenkin lukenut jostain, että ei ole selkounesta kokenut hyötyä tulpailuun. Jossain sanottiin, että tulpa on mahdotontakin tuoda uneen. Uskoisin tuon olevan osittain ihmiskohtaista, sillä osa sanoo pystyneensä ja kokeneensa sen hurjaksi hyödyksi. Yhdessä blogissa suositeltiin eritoten unen käyttämistä tulpailussa, joten ajattelin olevan kokeilunarvoista. Saa nähdä, rakastan unia, joten yrtistä on iloa vaikkei unessa tulpailu onnistuisikaan.
Näytä käyttäjän tiedot
olio
Admin

ViestiAihe: Vs: My Tulpaforcing Diary   La 16 Tammi 2016, 21:43

Remains Of A Grape kirjoitti:
Olio:
Tilasin yrtin tuolta:
www.potseeds.co.uk/calea-zacatechichi--mexican-dream-herb
Kesti kauan löytää luotettava sivu, jolla oli caleaa varastossa, monilla oli tilapäisesti loppu.

Ja tuota olenkin lukenut jostain, että ei ole selkounesta kokenut hyötyä tulpailuun. Jossain sanottiin, että tulpa on mahdotontakin tuoda uneen. Uskoisin tuon olevan osittain ihmiskohtaista, sillä osa sanoo pystyneensä ja kokeneensa sen hurjaksi hyödyksi. Yhdessä blogissa suositeltiin eritoten unen käyttämistä tulpailussa, joten ajattelin olevan kokeilunarvoista. Saa nähdä, rakastan unia, joten yrtistä on iloa vaikkei unessa tulpailu onnistuisikaan.

Okei, kiitti!

Juu, varmasti tosi ihmiskohtasta kans. Olihan se kiva nähä tulpa selkounessa sellasena ku se on, eikä vaan yrittää ite piirtää tms. Ei silti auttanu juurikaan visualisoimisessa (tosin ite oon vaan kerran nähny mun tulpan täysin oikeen näkösenä selkounessa). Kiva kokemus se silti oli ja olis jatkossaki kiva saada tulpa uniin.

Kertaakaan mun tulpa ei oo kuitenkaan omana ittenään ollu mun unessa mukana, kerran se jopa yritti murhata mut (hmm Laughing). Uskon kyl, et harjottelemal olis mahollista saada tulpaki herätettyä uneen. Ite en tajunnu sillon edes koittaa varmistaa, onks kyseessä mun tulpa. Mut joo, ihan vaan tälleen huomautuksena tai jotain.. Very Happy

Edit: Mistä muuten tarkistit et kyseessä on laillinen yrtti?

Remains Of A Grape

ViestiAihe: Vs: My Tulpaforcing Diary   Ma 18 Tammi 2016, 23:37

Olio: Parista paikasta asiasta muistaakseni luin, että on laillinen(nk 'legal high'), ainakin täälä briteissä. Taisi olla niin, että on laillinen kaikkialla muualla Euroopassa paitsi puolassa.

----

Nonin, eli caleat on nyt testattu kahtena iltana peräkkäin ja täytyy ihan ensimmäiseksi sanoa, että jos joskus sitä hankitte ja päätätte juoda teenä, olkaa lähellä vessaa tms missä voitte oksentaa. Oikeasti. Mä niin kovasti naureskelin joillekin kirjoituksille joissa sanottiin että ''it is the worst tasting edible thing to mankind'' ja kuvittelin, että ne vaan liiottelee. Ei liioitellut. Nyt ymmärrän miks jossain sanottiin ''if you are brave enough to drink it as a tea" Jopa teehullu poikaystävällänikin oli suuria vaikeuksia juoda se.

Kerronpas nyt vähän öistäni, vaikka se menee taas hieman ohi tulpa-aiheen. En siis onnistunut tuomaan tulpaa uneen, ja aamulla herätessä tuli olo, ettei hän halua uniini edes tulla. Toisena yönä en edes yrittänytkään, sanoin vain että on tervetullut jos haluaa.

Kumpanakin yönä unet olivat paljon elävämpiä kuin yleensä, mutta ensimmäisenä en muistanut osaa herätessä kuin suurinpiirtein koska niitä oli paljon. Toisena yönä, poltettuani teen lisäksi yrttiä sisältävän jointin ja otettuani kaksi yrtillä tiiviisti täyttämääni kapselia, unet olivat yhteinäisempiä ja pitkäkestoisempia. Kaksi unta ensimmäisenä yönä liittyi itse yrttiin ja sen juomiseen, mitä vähän odotinkin sillä ajattelin asiaa kovasti ennen nukahtamista.

Eräs uni oli kuitenkin jotain aivan normaalista poikkeavaa. Siinä poikaystäväni herätti minut ja sanoi että meidän pitää juoda lisää teetä. Mennessämme keittiöön minulle yhtäkkiä tuli todella ahdistava olo ja kun poikaystävä kääntyi minua kohti tajusin olevani unessa. En tiedä oliko se alunperin painajainen vai teinkö siitä itse sellaisen, mutta seuraavaksi aloin anelemaan ettei poikaystävä löisi minua. Oloni oli hirveän ahdistava ja yritin hallita unta, mutta ainoa asia johon kykenin, oli unen pysäyttäminen ja 'pyyhkiminen'.

Seuraavaksi olin jonkin sortin tyhjiössä, ja muistin tulpani. Yritin kutsua Emmettiä ja toistaa 'white room' kuten aina forcetussession alussa. Puhuminen tuntui kuitenkin hirveän vaikealta, tuntui että jokin tukahdutti sanani. Hetken yritettyäni erittäin kovasti kuitenkin onnistuin, tosin ääneni kuulosti tulevan ulkopuolelta(kysyin aamulla poikaystävältä puhuinko unissani, sillä olin varma että lausuin nuo ääneen, se tuntui niin oudolta) Kaikki alko täristä ihmeellisesti ja vaikka kuinka yritin päästä wonduuni, päädyin sänkyyni. Luulin heränneeni, joten käännyin poikaystäväni puoleen kertomaan hänelle unesta. Hän makasikin selällään hereillä oudosti hymyillen ja tajusin olevani edelleen painajaisessa. Yritettyäni herättää itseni päädyin taas sänkyyni, poikaystäväni maatessa tälläkertaa selkä minuun päin. Olin jo kurottamassa häntä kohti, mutta se hirveän pelottava ilmapiiri palasi ja tajusin etten vieläkään päässyt pois. Kun sitten viimein pakotin silmäni vaivalla auki olin vieläkin peloissani, en uskaltanut mennä nukkumaan joten herätin sitten poikaystävän. En ole hetkeen ollut niin peloissani. Muistan nähneeni tuollaisia painajaisia viimeksi lapsena. En ole painajaisia ylipäätäänkään nähnyt vuosiin. Kaikki oli niin pelottavan realistista.

Painajaisesta huolimatta olen erittäin tyytyväinen kokemukseeni ja suosittelen kaikkia kykeneviä kokeilemaan yrttiä. Aion ehdottomasti hankkia calea resiniäkin kun rahaa saan, oli sen verran kiehtovat yöt. Siihen asti hyvin todennäköisesti otan vain itsetäytettyjä kapseleita, sillä tee oli vain niin ylitsepääsemätöntä ja aiheutti pahoinvointia kuten myös polttaminen.
Näytä käyttäjän tiedot
Remains Of A Grape

ViestiAihe: Vs: My Tulpaforcing Diary   Ma 18 Tammi 2016, 23:38

Nyt vielä tulpa-aiheinen päivitys.

3 vk 0 pvä
(20h)

Nyt olen tullut siihen pisteeseen, että olen alkanut kyseenalaistamaan tulpailuni ja sen tehokkuuden. Tiesin tämän tapahtuvan ennemmin tai myöhemmin, ja päätin jo aloittaessani pääseväni sen yli. Aktiivisesta forcettamisesta onkin onneksi muodostunut jo rutiini, jota on helppo jatkaa vaikeankin ajan läpi ja jonka poikaystävänikin on huomannut. Hän kyselee päivittäin olenko jo meditoinut ja olenkin pyytänyt häntä varmistamaan, että teen vähintään sen kaksi puolituntista päivässä.

Passiivinen forcetus on myös noussut ongelmaksi viime päivinä, sillä olen erittäin harvoin yksin, ja tulpan mielessä pitäminen on hankalaa kun on seuraa johon keskittyä. Yritän kyllä parhaani puhella Emmettille aina kun muistan. Ne parit kerrat kun olen hetken ollut yksin, olen pystynyt kuitenkin puhelemaan tulpalle ääneen vaivatta, eikä se tunnu lainkaan yksistään puhelulta. Tämä auttaakin uskomaan, että olen oikeilla jäljillä.

Tahdon uskoa , että minusta on tähän, sillä mieli kiehtoo kovasti ja haluan nähdä kuinka pitkälle sitä voin venyttää. Tuntuu kuitenkin, että teen asioita väärin, ja tiedostan, että tämä vain hidastaa prosessia. Pitäisi vain uskoa itseeni, sillä se on ainoa keino saada tämä toimimaan. Kuten poikaystävänikin sanoi ''Believe it and it shall be so.''

Pitäisi siis vain lopettaa itseni epäily ja uskoa, että teen kaiken oikein. Olen kuitenkin pienestä pitäen omistanut paljon mielikuvitusystäviä, aika hävettävän vanhaksi asti (oli pitkään tapani käsitellä elokuvia/sarjoja/pelejä joihin tykästyin pakkomielteeseen asti) Ja olin erittäin hyvä pitämään pystyssä monista sarjoista/leffoista yhdistettyä 'maailmaa'(vain todellisessa maailmassa, ei wondutyyliin) ja keskustelemaan monien hahmojen kanssa samanaikaisesti pystymättä aina ennustamaan heidän sanomisiaan tai tekemisiään. Eli toisin sanoen roolipelannut elämälläni, enkä tahdo tulpan jäävän samalle pinnalliselle tasolle.

Tämän takia haluan edetä hitaasti ja varmistaa, että onnistun saamaan tulpan käyttäytymisen/puheen tulemaan täysin alitajunnasta. Tiedän(toivon) asian helpottuvan heti kun saan töitä ja elämäni tasoittuu, nyt vietän liikaa aikaa päivässä miettien forcetanko oikein ja tarpeeksi. En kuitenkaan koe tarvetta saada Emmettiä vielä puhumaan eikä ajatus siitä, että siihen saattaa mennä kuukausia, haittaa yhtään. Pitää vain lopettaa liika miettiminen ja epäily.
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: My Tulpaforcing Diary   

My Tulpaforcing Diary
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Päiväkirjat-
Siirry: