ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

demonin hyypät :D

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
demonboe

Viestien lukumäärä : 1

ViestiAihe: demonin hyypät :D   Ti 27 Loka 2015, 22:12

Eli siis olen ehtiny tehä wondin tai dreamlandin miks haluuttekaa sanoa no menin kattomaa mun mököttävää mörtsy nimistä jätkää hän on poika 15v ja kulkee kokomustissa persoonalisuutensa on omituinen ok jokin meni sen kanssa vituiks muttakun koitan piristää sitä nii se on seuraavaks veitsikädessä heilumassa onneks ei sentää ole hulluks tullu (mörtsy:pieni korjaus a se veitsi on koska jeff the killerin fani ja c mitäs olit kattonu creepypastoja luontini yhteydessä mutta en valita) juu ny hiljaa
Sitte mun kanssa elelee mun eka tulpa se vaan on se on musta rubiikin kuution kokonen juttu nimi on millon mikäkin yleensä se vaa hölisee öisin mun kissalle mutta kissashan ei siitä välitä ku ei se sitä näe. Tosiaan löysin tän tänää vasta olen pyöriny englannin kielisissä.
Olen saanut tosin mörtsyn omaan huoneesee mutta se on aika elotontapaus nurkassa eniten se häiritee suihkuun menossa ku meinaa tulla mukaan.
Mutta tää tältä erää meen herättelee sitä mörtsyä kun haluisin jtn seuraa muutakun mr kuution
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot

demonin hyypät :D
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Päiväkirjat-
Siirry: