ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Minä ja Tulpani

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Wasabi

Viestien lukumäärä : 15
Ikä : 14

ViestiAihe: Minä ja Tulpani   Ke 23 Syys 2015, 15:44

Joo, elikkä siis. Eilen alotin luomaan toista tulpaani Eliasta. Kun selitin sille sen persoonallisuutta, kesken kaiken se kysyi jotain. Mä olin ihan ihmeissäni, onks se normaalii et Tulpa alkaa puhumaan heti?
Kun olin tehny sille sen persoonallisuuden, pienen ajan päästä se ei enää ollutkaan semmonen hiljanen, ujo poika, vaan semmonen puhelias, rohkee, ja ärsyttävä.[Elias:mitä?! Ärsyttävä?!] No anteeks, ei pahalla.[...]
Tää saattoi olla hieman pitkä, mut toivon ettei se haittaa.

•Tikkarilli•
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

Viestien lukumäärä : 77
Ikä : 19

ViestiAihe: Vs: Minä ja Tulpani   Ke 23 Syys 2015, 16:19

No varsinki jos kyseessä on toinen tulpa, nii en yhtään ihmettele, et alko puhumaan heti:D
Mulla Frankia lukuunottamatta kaikki tulpat on ollu vahinkoluomuksia ja kaikki on ollu heti puhuvia ja jokseenki "valmiita" Razz
Näytä käyttäjän tiedot
Wasabi

ViestiAihe: Vs: Minä ja Tulpani   Ke 23 Syys 2015, 17:59

no hyvä kun joku ees huomas...
Näytä käyttäjän tiedot
Wasabi

ViestiAihe: Vs: Minä ja Tulpani   Ke 23 Syys 2015, 22:39

nyt mä oon keksiny värit näille kahelle:
Elisa
Elias

eipä mulla muuta. moikka!

¤Tikkarilli¤
Näytä käyttäjän tiedot
Wasabi

ViestiAihe: Vs: Minä ja Tulpani   To 24 Syys 2015, 16:37

Nyt toi yks on semmonen hiljanen. Mä en tajuu. Miks se on kaks kertaa vaihtanu persoonallisuuttaan? Eihän se mua haittaa, mut ihmettelen vaa. Ei mul ollu mitään muuta järkevää sanottavaa joten moimoi!

•Tikkarilli•
Näytä käyttäjän tiedot
Wasabi

ViestiAihe: Vs: Minä ja Tulpani   To 24 Syys 2015, 22:58

Nyt mä tajusin yhen asian! Esittely...
Elisa, tämmönen 15-vuotias tyttö.(en muista syntymäpäivää, ilmotan sitten ku oon saanu selville) luonteeltaan rauhallinen, puhelias, ja utelias. Hän pelkää hämähäkkejä, ja hänen lempivärinsä on sininen. Sil on ruskeet, pitkät hiukset. Se pitää päivisin päällään viininpunasta villatakkia, jonka alla on musta toppi. Sil on vaaleenharmaat farkkuleggingsit, ja mustat sukat, joiden päällä on mustat converset.

Elias, 17-vuotias poika. Sen synttärit on 22.9.2015. Sen hiukset on mustat, ja sil on aina päässään semmonen mustapunanen käppi. Sil on harmaan, ja vihreen värinen huppari, jonka alla on musta t-paita. Sen housut on ihan perus tummanharmaat kollarit. Sil on mustat sukat ja converset kans. Sen lempiväri on vihree, ja se pelkää sähköiskuja.

Sitten vielä mun itseni esittely.

Tikkarilli, tämmönen outo alien täältä jostain päin suomee. Mun lempiväri on turkoosi, ja mä harrastan breakdancee ja pianonsoittoo. Mä pelkään... Mä en tiedä. Mä tykkään.. Mä en tiedä.

Mut joo. Tämmönen pikku esittely meistä kolmesta. Toivottavasti pidätte! Näkemisiin!

•Tikkarilli•
Näytä käyttäjän tiedot
Wasabi

ViestiAihe: Vs: Minä ja Tulpani   Pe 25 Syys 2015, 15:05

Meinasin unohtaa... Mut noi kaks on täysii sekopäitä(en väitä etten itse olisi). Mä olin tulossa koulusta kotiin, ja ne kaks käveli, siis KÄVELI mun vierellä ihan normaalisti, vaikka satoi aivan kaatamalla. Sit ku oltiin kotona, ne valitti mulle:"nyt mä oon ihan litimärkä!". En ymmärrä.
Kuinka monessa viestihommajuttuhommelijutskassa mä oon sanonu en ymmärrä? En tiedä. Mut ihan sama. Ei mul mitään järkevää sanottavaa ollutkaan eli heippa!

•Tikkarilli•
Näytä käyttäjän tiedot
Wasabi

ViestiAihe: Vs: Minä ja Tulpani   Su 27 Syys 2015, 11:49

Soriiiii... Unohdin eilen kirjottaa. Serkku tuli perjantaina kylään ja oli yötä. Kaiken tekemisen lomassa unohdin. Mut enhän mä kuitenkaa mitää järkevää olis kirjottanutkaa. Mut anyways, mun tulpat on ollu ihan normaalisti. Ne on kyl selittäny kaikkee outoo mulle. Eilen kans Elisa esitteli Wondun Eliakselle.
Mä en keksi mitään muuta sanottavaa... Moi!

•Tikkarilli•
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Minä ja Tulpani   

Minä ja Tulpani
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Päiväkirjat-
Siirry: