ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Ihmistulpien hostit hoi!

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Kalevankarhu

Viestien lukumäärä : 28
Ikä : 17

ViestiAihe: Ihmistulpien hostit hoi!   La 19 Syys 2015, 18:33

Tässä pari päivää sitten löysin steamista tälläsen pelin nimeltä Fuse, jolla pystyt muovaamaan realistisen näkösiä ihmisiä tai muunlaisia samantyyppsisiä olentoja. Peli on ilmanen, mut toki sitä varten pitää olla olemassa steam ladattuna koneelle ja sinne käyttäjätili. (ei pitäisi silti olla suuri vaiva!)

Linkki täältä; http://store.steampowered.com/app/257400

Itte oon vasta suhteellisen vähän tota ''pelannut'', mutta tosi kivalta vaikuttaa jo nyt. Tosin, hius- ja vaatevalikoimat on harmittavan tynkiä.
Sittenhän on tää sims, josta muistan olleen puhetta ainakin vanhassa tulpayhteisössä. Itte oon kokeillut simsiä viimeksi seittemän vuotta sitten, joten en tosiaan osaa sanoa että kumpi olis parempi vaihtoehto Very Happy Ja onhan näitä varmasti lisääkin!

edit: sitä vielä kanssa et mun ymmärtääkseni noita hahmoja pystyy kanssa animoimaan, joka on aika siistiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Dade

Viestien lukumäärä : 97

ViestiAihe: Vs: Ihmistulpien hostit hoi!   Ma 21 Syys 2015, 06:59

Musta toi vaikutti melko paljon Simssin kaltaiselta. Ainakin Sims nelosessa simin luonti on aika samanlaista,. Fusessa on enemmän vapauksia hahmon luonnissa (voi vääntää muokattavan lärvin sellaseen kuntoon että huh huh), mutta sit taas simissä on enemmän vaatteita ja hiustyylejä. Fusea voi käyttää omien pelien hahmojen luontii, eli hahmot pystyy animoida, mikä on hyödyllistä jos omia pelejä tykkää tehdä.

Ite yritin väsätä Emii Fusella, mutta enpäs onnistunukkaan. Tai onnistuinhan tehdä Emin joku 10 vuotta vanhemman näköisenä, eikä similläkään ole onnistunut sen paremmin.

Sim nelosesta löytyy ilmainen simin luonti demo Originssin sivuilta (linkki). Kannattaa käydä testaamas sitä mikäli kiinostaa.
Näytä käyttäjän tiedot
Kalevankarhu

Viestien lukumäärä : 28
Ikä : 17

ViestiAihe: Vs: Ihmistulpien hostit hoi!   To 01 Loka 2015, 22:59

Dadezt kirjoitti:
Sim nelosesta löytyy ilmainen simin luonti demo Originssin sivuilta (linkki). Kannattaa käydä testaamas sitä mikäli kiinostaa.

Kiitoksia! Sims tosiaan vaikuttaa helppokäyttöisemmältä, ja mietinkin et miten pääsisin kokeilemaan ilman että täytyy siitä koko pelistä erikseen maksamaan..
Näytä käyttäjän tiedot
Nanna
Erityinen

Viestien lukumäärä : 71
Ikä : 20

ViestiAihe: Vs: Ihmistulpien hostit hoi!   Pe 09 Loka 2015, 16:58

Oi oi oi! Pitää kokeilla! Kiitoksia!
Itte ainakaa saa noitten näkösii simssissä, vaikka oon toho kolmosee ladannu lisää noit slidereitäki, muttaku ei niil vaan voi tehä sitä mitä pitäis ja sit taas oon liian laiska ja kädetön alkaakseni itte mallintaa alusta loppuu blenderis ku en enää ees muista niit pikanäppäimiikää siin et joutusin periaattees opettelee käyttää uusiks sitä taas kerran. Very Happy

Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Ihmistulpien hostit hoi!   

Ihmistulpien hostit hoi!
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Yleistä keskustelua-
Siirry: