ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Tulpani ei tottele minua kun pyydän jotain

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Rosanna

Viestien lukumäärä : 1

ViestiAihe: Tulpani ei tottele minua kun pyydän jotain   Su 06 Syys 2015, 10:36

Jos pyydän tulpaani menemään seinän eteen jotta voisin harjoitella visualisoimista helposti tasaisen seinän edessä niin hän kieltäytyy.
Ei vain suostu tekemään mitään jos minä pyydän. Mad

Tiedän että tulpaa ei voi käskyttää mutta kun tämä ei tee mitään mitä pyydän.

Tämä ei nyt välttämättä liity tähän mutta seinälläni oli eilen semmoinen sisustustarra. kun olin menossa huoneeseeni tulpani kanssa niin hän sanoi että ei´tule huoneeseeni koska seinätarra oli kuulemma pelottava.
Jouduin ottamaan sen pois.
Kun olin ottanut sen pois hän sanoi että ei hän oikeasti sitä edes pelännyt.

Onko muilla tämmöisiä ongelmia ja miten saisin tulpani tottelemaan minua edes vähän?
Eihän tästä tule mitään kun kaikki on aina niin vaikeaa tuon kanssa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Dade

Viestien lukumäärä : 97

ViestiAihe: Vs: Tulpani ei tottele minua kun pyydän jotain   Su 06 Syys 2015, 14:58

Itelläni ei ole koskaan ollut tollaisia ongelmia tulpieni kanssa. No en oikeastaan yleensä ees oo käskytellyt/pyydellytkään heiltä mitään, joten tollaista ei olo voinut tapahtua. Tulpani ei ole myöskään valehdellut mulle koskaan, tai ainakaan en ole huomannut että olisivat valehdelleet Very Happy.

Musta jotenkin vaikuttaa siltä että tulpasi ei arvosta sua yhtään ja ongelmat johtuu siitä. Ehkä sun kannattais puhuu aiheesta hänen kanssaansa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot

Tulpani ei tottele minua kun pyydän jotain
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Yleistä keskustelua-
Siirry: