ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

(Kertokaa joku hauska tilanne, joka teille on käyny hostinne kaa)

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
assemis

Viestien lukumäärä : 29

ViestiAihe: (Kertokaa joku hauska tilanne, joka teille on käyny hostinne kaa)   To 03 Syys 2015, 23:56

Terveisin Antonia

(Mulle ja Assemikselle kävi eile, me oltiin kaupassa ja Assemis oli jonossa, kun mä pyysin sitä esittään mua, sit se vaa mielessä mulle et "Ai tälleen;Olen Antonia ja tykkään sylkeä ihmisten päälle" En tiiä ees miks se oli hauskaa, mut repesin ja sit Assemiski vaa vähä naureskeli siin, koska sei kai kehannu räkättää kunnolla, koska se oli kassajonossa)

Tosiaan, en tiiä miks toi oli ees hauskaa, oikeestaa mua alko naurattaan se ku Antonia repes nii täysin Very Happy Mainittakoon vielä, että Antonia on tosiaan 12 years old.

( pig )
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Arc

Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 19

ViestiAihe: Vs: (Kertokaa joku hauska tilanne, joka teille on käyny hostinne kaa)   Ti 10 Toukokuu 2016, 14:42

[March: Oltiin koulun jälkeen menossa kaupan kautta kotiin, kun hosti alkoi puhumaan mulle todellisuudessa ääneen ihan oikeasti (kuinka ihmiset kommunikoivat whatever) kovaan ääneen kertomaan miten päin kuusia sen päivän kemian tunnin kokeilut feilas... Huomautin tätä varsin kovalla äänellä ja Arc punastui siit sitten aika paljon, kun huomasi vanhan mummon ja teinin tuijottavan meitä tien toisella puolella olevalla bussipysäkillä.

Hän kyllä nauraa urpouttaan jälkeen päin. xD ]

*sisäistä hermostunutta kiljuntaa*
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://dragon-arc.deviantart.com

(Kertokaa joku hauska tilanne, joka teille on käyny hostinne kaa)
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Tulpien yleinen keskustelualue-
Siirry: