Huom! Emme ota vastuuta kenenkään mielenterveydestä, olet täällä siis omalla vastuullasi!

ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Assemikset Tulpikset

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
assemis

Viestien lukumäärä : 29

ViestiAihe: Assemikset Tulpikset   Ma 27 Loka 2014, 21:22

Eli:Antonia,Domino ja Charlie (ent Adam)

Tänään en ole muuten ollut tulpieni kanssa, sillä koulu loppui 3 ja menimme lähes suoraa ystäväni kanssa salille, josta kotiin tulin n.8 saan. Koulussa tosin aiemmin olin Antonian kanssa, hän istui tylsistyneenä vieressäni kun opettaja selitti fysiikkan juttuja Very Happy
Ja lupasin sillon että mennään lenkille koulun jälkeen, mutta en ehtinytkään Sad Antonia vieressäni (Muista huomenna!!!!) Juu juu Smile
Siis en enää voisillemitään että Charlieta tai Dominoa ei oo näkyny...Pitäs vaan motivoitua ja kutsua ne taas keskuuteemme, mutta tuntuu vaan että en missään voi keskittyä kunnolla tulpiin. Pitäs varmaan perustaa joku tulpa talo "Kaikille jotka eivät kotona saa rauhaa tulpan luomiseen" Very Happy (Joo, se ois hyvä!)
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
assemis

ViestiAihe: Vs: Assemikset Tulpikset   Ma 27 Loka 2014, 21:23

Oho! Siis puoli 3 ja salilta kotiin 8lta.
Näytä käyttäjän tiedot
assemis

ViestiAihe: Vs: Assemikset Tulpikset   Ti 28 Loka 2014, 23:28

Tänään olen ollut paljon Antonian kanssa, koulussa ja kävimme lenkillä ja ihastelemassa 31. Aukeavaa Ideaparkkia lähempää, oltiin molemmat ihan innoissamme! Ja muutenkin ollaan oltu paljon yhdessä. Charlien olen nähnyt tänään kerran, mutta Dominoa en..

Antonian ulkonäkö vaihtelee välillä kahden aika samanlaisen välillä.. Tiiän että sattas helpottaa visualisointia jos päättäsin, mutta se on niin vaikeeta! Antonia ei itekkään tiedä
Vitsi jo voisin niin halaisin Antoniaa...ja jos muutki vois nähdä sen, koska lenkillä ihmiset luulee että puhun itsekseni.no ei tulpat on kiva "Pitää itellään" ♡☆
Nyt ennen nukkumaan menoa ehkä etin jonku hyvän youtube meditaation tms ja alan kuvitteleen että ollaan jossain Antonian kaa. P.s jaettiin kaikkiin paikkoihin tulpatietoisuusviikko lappuja ja huomenna pitää tarkistaa onko ne poissa.
Näytä käyttäjän tiedot
assemis

ViestiAihe: Vs: Assemikset Tulpikset   To 06 Marras 2014, 17:50

Anteeks kun en oo kirjotellut, mutta en ole oikein tulpaillutkaan, ja en ole varma mistä repisin mielenkiintoa. Antonia on kuitekin tallella, ja yritän välillä hänen kansaan olla mutta..
Näytä käyttäjän tiedot
assemis

ViestiAihe: Vs: Assemikset Tulpikset   Pe 21 Marras 2014, 10:31

En ole kirjoittanut pitkään aikaan, koska olen tavallaan lopettanut tulpailun koska no monta syytä.
Näytä käyttäjän tiedot
assemis

ViestiAihe: Vs: Assemikset Tulpikset   La 05 Syys 2015, 15:10

En ole pitkään aikaan kirjottanukkaa tänne, ja nytkun olen palaillut jo jonkin aikaa sitten tulpailun pariin (kuten kerroinki) Ni voisin kirjottaa vähä mitä mulle ja mun tulpille kuuluu: Antonia on 12v ja Sanista en tiiä, mut vaikuttaa...............................................................
En osaa sanoo, se ei vaikututa minkää ikäseltä Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
assemis

ViestiAihe: Vs: Assemikset Tulpikset   La 05 Syys 2015, 17:32

Eli ollaan vaa hengailtu, mut en oo oikei mitää tehny kummankaa kehitysprosessissa
Näytä käyttäjän tiedot
assemis

ViestiAihe: Vs: Assemikset Tulpikset   Su 11 Syys 2016, 16:18

Antonia on erittäin hasu nykyään, hän hengailee mun kans aika paljo, ja tota Antonia väittää kivenkovaan että yhet tyypit, jotka tunnen on sen vanhemmat. Itseasias Antonian sukunimi on sama kun sil toisel, ja se sukunimi on ollu Antonial iha siitä asti ku aloin luomaan sitä, enkä muista tunsinko tän tyypin sillo, en kai Very Happy Ne on siis aikusii, ja Antonia ja mä nähän niit päivittäi ja Antonia oikeesti on sillee etne on sen vanhemmat ja se joskus itkee ettei se voi olla niitten kaa Sad Tää juttu on ollu itseasias jo jonku aikaa, mut nyt se vast kunnolla kerto sen.
Näytä käyttäjän tiedot
assemis

ViestiAihe: Vs: Assemikset Tulpikset   Ti 10 Tammi 2017, 00:07

En ookkaa kirjottanu tänne hetkeen. Ollaan Antonian kaa tosi läheisii, se on niiku mun sisko. Sen luonne o edellee vähä sellane ilkikurine, ja se saattaa piikitellä läpäl, esittää ettei rakasta ketään Very Happy yms
Mut kyllä sen kanssa voi puhua syvällisiäki. Tänään Antonia oli mun mukana koulussa, meillä oli se hihnametodi systeemi. Jos unohin Antonia kyllä muisti kiskoa

Pitää kirjottaa myöhemmi paremmi oon nyt vähä väsyny :DD
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Assemikset Tulpikset   

Assemikset Tulpikset
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Päiväkirjat-
Siirry: