ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Tulpalle puhuminen

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
univaje

Viestien lukumäärä : 14

ViestiAihe: Tulpalle puhuminen   Pe 07 Elo 2015, 22:57

Miten te puhutte tulpalle, mielensisäisesti vai ihan ääneen? Onko jompi kumpi kannattavampaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

Viestien lukumäärä : 180
Ikä : 20

ViestiAihe: Vs: Tulpalle puhuminen   La 08 Elo 2015, 15:20

univaje kirjoitti:
Miten te puhutte tulpalle, mielensisäisesti vai ihan ääneen? Onko jompi kumpi kannattavampaa?

Hähä vastaan tännekkin >: D

Riippuu tilanteesta. Yleensä puhun mielensisäisesti, jos olen yksin metsässä tai jossain saatan puhua ääneen. Itselle oli ainakin helpompaa alussa puhua ääneen, koska silloin on helpompi erottaa oma puhe tulpan puheesta (jos se sattuu puhumaan takaisin), kun oma puhe on "ulkoinen" ääni, eikä ajatus. Toisille on helpompaa puhua mielensisäisesti. Sanoisin että ihan yhtä toimivia keinoja molemmat Very Happy

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
Shadzerios

Viestien lukumäärä : 29
Ikä : 21

ViestiAihe: Vs: Tulpalle puhuminen   Ma 10 Elo 2015, 13:39

Itse on kyllä meikäläisellä osittain helpompaa puhua mielensisäisesti. Aivan alussa keskustelin ääneen kun olin yksin talossa, mutta nyt kun erotan eri tulpien äänet niin on paljon helpompaa puhua sekametelisoppaan. xD Ei oikeastaan kaikilla on ihan selkeät äänet ettei siinä ole mitään ongelmaa.

Itse aloitin ääneen puhumisella, koska se on nähtävästi ainakin helpoin tapa ottaa yhteys... Mutta huono lopettaa kun siihen on tottunut. Huomaan välillä yhä keskustellessani uusimman tulpani, Jellalin kanssa, että puhun ääneen kotona. Omassa suljetussa huoneessa tosin, mutta minkäs sille maittaa. Molemmat on tosi hyviä keinoja, en menisi siltikään kumpaakaan traagisesti kritisoimaan. Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot http://shadow-dragon14.deviantart.com/
Sadi

Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 15

ViestiAihe: Vs: Tulpalle puhuminen   To 13 Elo 2015, 10:23

Useimmiten puhun mielensisäisesti, mutta jos oon yksin jossain niin ääneen Surprised
Näytä käyttäjän tiedot
SusannaDaniel

Viestien lukumäärä : 2

ViestiAihe: Vs: Tulpalle puhuminen   La 26 Maalis 2016, 12:48

Miten te kuulette tulpanne? Tai siis mistä huomaan jos se vastaa mulle?
Näytä käyttäjän tiedot
olio
Admin

Viestien lukumäärä : 57

ViestiAihe: Vs: Tulpalle puhuminen   La 26 Maalis 2016, 17:02

SusannaDaniel kirjoitti:
Miten te kuulette tulpanne? Tai siis mistä huomaan jos se vastaa mulle?

Tulpan vastauksen kuulee samalla tavalla ku kuulee omat ajatuksensakin oman päänsä sisällä ja tulpan ääni saattaa olla sama ku hostin ääni aluks. Tulpan vastauksen erottaa omista ajatuksista siten, että "vaan tietää" ettei se oo omakaan ajatus. Esimerkiks jos kysyy tulpalta sen lempiväriä ja jos mieleen tulee vastaus että "oranssi" ja tietää ettei ite päättäny että se tykkää oranssista, niin sillon kyseessä on tulpan vastaus.

LMAM

Viestien lukumäärä : 1

ViestiAihe: Vs: Tulpalle puhuminen   Ti 16 Elo 2016, 01:05

Voiko tulpan jättää niin että et kuule häntä selkeästi, mutta että kumminkin saisit selvää jos esim. Puhut sille mielen kautta? Vai pitääkö hänen just puhua kuten esim. Jos puhun jollekkin minun kaverille? Ite aloitin tekemään minun tulpaani noin kuukaus sitten. Että sanoisin että olen aika uusi tässä. Smile
Näytä käyttäjän tiedot
Dade

Viestien lukumäärä : 98

ViestiAihe: Vs: Tulpalle puhuminen   Ti 16 Elo 2016, 21:00

LMAM kirjoitti:
Voiko tulpan jättää niin että et kuule häntä selkeästi, mutta että kumminkin saisit selvää jos esim. Puhut sille mielen kautta? Vai pitääkö hänen just puhua kuten esim. Jos puhun jollekkin minun kaverille? Ite aloitin tekemään minun tulpaani noin kuukaus sitten. Että sanoisin että olen aika uusi tässä. Smile

Juu, voi ihan hyvin jättää tulpan äänen imposetuksen väliin.
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Tulpalle puhuminen   

Tulpalle puhuminen
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Kysymykset ja ongelmat-
Siirry: