Huom! Emme ota vastuuta kenenkään mielenterveydestä, olet täällä siis omalla vastuullasi!

ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Karkin tulpailut

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Karkki_

Viestien lukumäärä : 2

ViestiAihe: Karkin tulpailut   Su 19 Heinä 2015, 22:13

Okei, eli aloitin tulpailun eilen, 18.7. kahden aikoihin. Tulpista olin kuullut joskus noin vuosi sitten kun törmäsin tulpista kertovaan creepypastaan. Voisin vaikka linkata sen joskus jos jaksan/muistan. Kupletin juoni oli litistettynä että tulpan luoja lopulta tuli hulluksi tulpansa takia. Voitte uskoa kuinka ihastuinkaan koko ajatukseen silloin! [sarcasmia] Sen seurauksena hautasin tulpat niin syvälle aivoihini kuin pystyin.

Tulpista kiinostuin sitten enemmän pari kuukautta sitten kun törmäsin asiaan netissä, "paremmassa" ympäristössä kuin pelotteluun tarkoitetulla sivustolla. Siispä aloin puntaroimaan tulpan hankintaa. Eilen päätin sitten tehdä tulpan. Luin useita ohjeita ja kokemuksia ym. Otin oman järjestyksen, vaikka kaikissa ohjeissa oli sama järjestys. Mietin ensiksi muutaman metrin päähän "soikion", hohtavan palleron, kooltaan noin puolitoistametrisen. Sieltä "siirsin" sen selkäni taakse (surffailin sohvalla tässä vaiheessa koneella) ja aloin tuntea selässäni jotain. Olo selässä oli aivan kuin se olisi ollut puutunut. Hetken päästä pyysin sen viereeni sohvalle ja outo tunne siirtyi vasempaan käsivarteeni. Tuntui kuin joku olisi "halannut" sitä Siitä lähtien käteni on tuntunut oudolta. Ihmettelin hetken mutta kerroin tulpalleni että voi "pitää kiinni" kädestäni etten unohda sitä ja sen avulla se voi "pysyä todellisuudessa". En tahtonut miettiä liiaksi ulkonäköä tai luonetta ensin. Halusin ensin tottua tulpan läsnäoloon ja sen jälkeen aloittaa muokkauksen tulpan itsensä kanssa jotta hänkin pystyy vaikuttamaan itseensä enemmän. Kun tutustuu uuteen ihmiseen niin eihän silloinkaan voi päättää hänen ulkonäköään/kiinostuksen kohteitaan/persoonaa ym.! Illansuussa olin saanut ulkonäön melkein valmiiksi ja persoonaan muutaman piirteen. Kerron vaikka siitä enemmän seuraavassa postauksessa ettei tule liiän pitkää tekstiä Smile.

Illalla loin wonderlandin ja yritin kutsua tulpaani paikalle. Tulpaani ei kuulunut vaikka kutsuin ja etsin sitä. Sillä aikaa muokkasin kotia jotta saisin siitä kivemman näköisen. Olohuoneeseen pian ilmestyi pieni, todella ujo poika joka leikki värikkäällä puujunalla. Esittelin itseni ja aloin muokkaamaan tulpaani. Muokattuani tulpaani teimme useita asioita wonderissa ja lopulta menimme nukkumaan wonderissa. (Nukahdin oikeasti sinne.;D)
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Karkki_

Viestien lukumäärä : 2

ViestiAihe: Vs: Karkin tulpailut   Su 19 Heinä 2015, 22:54

Djuu, voisin vaikka kertoa itsestäni ja tulpastani vaikka ihan heti että saa asioita vähemmäksi mielestä.

Eli minä itse olen Karkki_. Otin tämän nimen tulpapalstalle koska se on "suomennettu versio" internenimestäni ja tämän takia sen ei pitäisi tuntua niin oudolta. Pidän musiikista, peleistä (virtuaalisista) ja internetissä olemisesta. Olen kiinnostunut myös yliluonnollisesta ja etenkin japanilaisesta mytologiasta. Veikkaan että nämä piirteet tulevat vaikuttamaan tulpaani jonkin verran. Henkilönä olen uusisssa tilanteissa ujo ja tämän takia saatan joskus käyttäytyä töykeästi. Normaalisti olen nauravainen ja useimmiten itsepäinen mutta teen useimmiten kompromisseja jos jostain tulee erimielisyyksiä. (Ompas aika nihkeää keksiä itsestään jotakin.:/) Opiskelen lukiossa ja nyt edessäni on abivuosi. Loin tulpani osittain avuksi koulun stressin ja vaikeuden takia. Tulpan kanssa voi jakaa ilot ja surut sekä hänen kanssaan voi puhua kaikesta. Pahoihin tapoihini kuuluu kirjoitusvirheet ja ylimääräinen häsläys.

Tulpani, Nykyisin nimetön. Olen kuitenkin miettinyt nimeä Zack. Toiseksi nimeksi Tulpani sanoi tahtovansa nimen Felix. Olen sanonut hänelle että mietimme vielä asiaa koska ensimmäisenä minun mieleeni juolahtaa ketsuppi, piirroshahmo ja Ruotsalainen tubettaja. XD Tulpani on noin 20v. nuori mies joka näyttää piirretyltä. (Kiitos mielenkiintoni animeen ja mangaan) Hänellä on valkoiset, suorat lyhyet hiukset ja korvinaan valkoiset kissankorvat jossa toisessa kaksi pientä kultaista korvarengasta. Kasvonpiirteet ovat melko vahvat ja hänen silmänsä ovat pronssinoranssihtavat. Harmikseni en löytänyt googlesta hyvää kuvaa väristäSad. Tulpani tekee sen erikoiseksi ettei hänellä ole ollenkaan jalkoja, vaan siinä on sellainen "kummitusmainen" juttu. Jos mietitte Aladdinin Henkeä ja hänen "pyrstöään" on se melkein samanlainen mutta paksumpi.

Tulpani toinen muoto on kissantapainen olento, nekomata. Helpostiselitettynä kaksihäntäinen kissa. Tulpani on kissamuodossaan valkoinen ja hänen silmänsä ovat samanväriset kuin yleensäkkin, joten hän näyttää aivan samalta. "ihmismuodossaan" tulpani pitää paitoja (housut ovat ongelmalliset kummituspyrstön takia. Voisin vaikka ehdottaa mekoja jos herralle se sopii ;D) Kehittelin tulpalleni ensimmäisen paidan, (tai paidat, niitä on kaksi pällekkäin) Aluspaita on pitkä musta paita ja päälispaita on valkoinen t-paita v-kaula-aukolla. (eli musta paita näkyy kaula-aukosta ja käsivarsista) valkoisessa paidassa on vinon ruudukon tapaista kuviota rintapuolella ja olkapäiden yläpuolella kaksi harsittua X- kuviota. Aika tyylikäs sanoisin.Smile Toisen paidan tulpani itse kehitteli. Helposti sanottuna punainen kupullinen paita jossa on valkoiset nauhat kaula-aukon lähellä.

Tulpani on rauhallinen ja kiltti. Hän hymyilee paljon ja on aika ilmeikäs. (Ei puhu vielä tässä vaiheessa [Edes wonderissa]. Yritti kerran mutta ääni kuulosti samakolta> pyysin odottamaan kunnes alan tekemään ääntä hänelle. Sillä välin hän voi keskustella kanssani telepaattisesti.) Eilen ollessani koneella hän pyysi halaamaan häntä. Niinpä sitten halasin ilmaa siitä kohdasta jossa hän oli. Ois mahtanu muut ihmetellä jos olisivat tulleet sillon huoneeseen.XD

Veikkaampa että tää riittää tältä päivältä. Pitäs päästä pehkuihin kun alkaa tää forcetuskin ottaa hiukan velkojaan... Jatkan kuulumisilla sun muilla sit seuraavassa päivityksessä. Vois kans jossain vaiheessa lähettää kuvaa tulpasta.Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot

Karkin tulpailut
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Päiväkirjat-
Siirry: