ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Esittele itsesi ja tulpasi!

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
puujalka

Viestien lukumäärä : 2

ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi ja tulpasi!   Ti 24 Tammi 2017, 02:00

Hei kaikki. Olen 42-vuotias serveriasentaja Helsingin Alppilasta. Olen elänyt Tulpani kanssa nyt 8 vuotta yhdessä ja vain luotetuimmat läheiseni tietävät hänen olemassaolostaan. Viime aikoina olemme riidelleet paljon ja hän uhkasi muuttaa omilleen enkä tiedä mitä tehdä joten tulin internetiin avun toivossa. Tulpani nimi on Milla-Maisa, hänellä on maantienruskea hiukset ja hän pitää jäätelöstä. Jos keksitte ehdotuksia voitte lähettää niitä minulle esim. privaattiviestinä tai sähköpostiini: lassevaari@hotmail.com
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Jaronh

Viestien lukumäärä : 3
Ikä : 15

ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi ja tulpasi!   Ti 28 Helmi 2017, 19:28

Moi Very Happy
Rekisteröidyin tänne joitai kuukausia sitte ja kirjoitin esittelyn tulpista, mutta myöhemmin tajusin, etteivät he olekaan tulpia. Joo ehkä vähän hassu juttu, mutta selitän Laughing

Minä, joka tätä kirjoitan, olen Emil. Olen 'the host'. Minun lisäkseni täällä on 4 muuta, jotka esittelen lyhyesti siinä järjestyksessä kuin he ilmestyivät.
Aili, saman ikäinen kuin minä eli 14, ihminen.
Jenny, nuorempi kuin minä, ehkä 10-12 -vuotias, ihminen.
Mhikael, vanhempi kuin minä, ehkä 20-40 -vuotias, ihminen.
Earne Eyney, ikä tuntematon, koira olento.

Kuulin ekan kerran tulpista creepypastaa suomeksi -youtubevideosta. Aili oli jo silloin kuvioissa. Videon katsottuani menin googlailemaan ja mietin, että hetkinen, minullahan on tämmöinen.
Elin siinä tiedossa, luin tarkemmin tulpista ja Jenny ilmesty ja sitten Mhikael.
Olin kuitenkin hieman hämissäni, koska muut kertoivat vaikeita prosesseja tulpan luonnista, mutta minun ei ollut tarvinnut tehdä oikein mitään. Suspect

En oo yhtää varma kuinka kauan aikaa kului. Noin vuosi ehkä Question

Tänä keväänä sitten menin tutkimaan tarkemmin, mitä tumblrista löytyy tulpiin liittyen ja päädyin DID (dissociative identity disorder) blogeihin, joista muihin multiple system blogeihin ja siinä oli kaikki ainesosat hämmentymisen soppaan. confused

Luin sitten systemeistä enemmän ja mietimme mistä kaikki olivat ilmestyneet. Me siis olemme mixed system, joka tarkoittaa sitä, että jokainen on ilmestynyt keskuuteemme eri syistä. Niistä syistä tiedämme varmasti vain trauman seurauksena ilmestyneet, joita on kaksi ja he ovat sen itse kertoneet.

Tämän tajuamisen jälkeen Earne Eyney liittyi seuraamme.

Tässä oli tämä tarina lol!
Oon kyllä yhä tosi kiinnostunu tulpista ja systemit on kuitenki lähellä tulpia, emmekä voi mennä takuuseen, etteikö joku meistä olisi sittenkin tulpa Laughing

Viimeinen muokkaaja, Jaronh pvm Ti 16 Toukokuu 2017, 20:10, muokattu 3 kertaa
Näytä käyttäjän tiedot
Huurukide

Viestien lukumäärä : 14
Ikä : 18

ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi ja tulpasi!   Ti 16 Toukokuu 2017, 19:14

Olen itse 17v tyttö ja niin.. Olen huono selittämään itsestäni. Ehkä esittelen vaan tulpat:

Liv:
Liv on pervo, outo, paskan huumorin omaava ja moni tulpistani onkin lähtenyt juuri Liv'n takia. Ovat kyllästyneet. Liv on siis 50v ikäkriisin omaava nainen.. Tein hänestä alunperin 25v mutta Liv muutti ikänsä. Luonnekin oli alunperin ihan eri. Liv on 180cm pitkä.

Hestia, tutummin "Hese":
Hese on viikatemies mutta naispuolisena. Hän on iältään 24v ja luonteeltaan rauhallinen ja synkkä. Kun Hese puhuu, hän käyttää vanhanaikaisia sanoja. Hese on 185cm pitkä.

Claudia:
Claudia on kiltti, vähän epäitsenäinen ja rauhallinen. Claudia on iältään 28v. Pituutta hänellä on 170cm.

Kuvia ja kuulumisiamme voi lueskella tuolta: http://tulpa.palstani.com/t218-huurukide-ja-tulpat
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 20

ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi ja tulpasi!   Ti 16 Toukokuu 2017, 20:58

Jaronh kirjoitti:
Moi Very Happy
Rekisteröidyin tänne joitai kuukausia sitte ja kirjoitin esittelyn tulpista, mutta myöhemmin tajusin, etteivät he olekaan tulpia. Joo ehkä vähän hassu juttu, mutta selitän......

Heh, et oo ainoa tulpapiireissä pyörivä DID tms "plural system" ihminen, niitä on tulpainfon sivuilla muutama. Smile Mutta sen verran saman piirin juttuja että sopii minun mielestä kyllä tulpien sekaan tarpeeks hyvin, ja käsittääkseni ainakin joitain ns tulpailun osioita (wonderland, visualisointi, ehkä possessointi?) voi soveltaa muihin sellaisiin samaan tapaan.

Hassuu etten ollu aikasemmin tajunnu lukea tätä hupsis

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
Rorr

Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 15

ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi ja tulpasi!   Ti 16 Toukokuu 2017, 22:58

Joo siis olen 14-vuotias taisteluhelikopteri Oulusta, mutta asustelen opiskelun takia Aitoon tuppukylässä. Ei minusta sen enempää. Täällä foorumilla olen aiemmin tunnettu nimellä Kikwi

Kuulin tulpista aluksi youtubevideon kautta (varmaan arvaatte minkä) joskus vuonna 2013/14 en muista tarkkaan ja aattelin eka et tää on ihan bullcrap hullujen hommaa mut sit yhellä mun kaverilla oli tulpa ja olin sit ihan all in. Sanotaanko vaikka et oon helposti yllytettävissä

Tulpia mulla oli alunperin kolme mut ne kaikki suuttu mulle ja lähti pois. Nykyään virallisia tulpia mulla on vaan yks ja toinen vähän henkimäisempi olento joka ei puhu.

Mehikukka Mehiläinen, lyhyesti Mehi, on n. 30cm vihreäihoinen peikkotyttö joka on vaativa, energinen, pirteä ja aina menossa. Sillä on oma elämänsä joten se tulee ja menee ihan omiansa suurimman osan ajasta. Hän on myös lapsekas mutta silti aina valmis kuuntelemaan. Tai siis aina kun hän on paikalla.

Omien psykologisten ongelmieni takia mulla on ollu hankalaa löytää mielenkiintoa ja jaksamista yhtään mistään lähiaikoina jonka takia on hyvä että mehi on tommonen oma persoona eikä se sen takia tarvitse juuri huomiota
Näytä käyttäjän tiedot
Wasabi

Viestien lukumäärä : 15
Ikä : 14

ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi ja tulpasi!   Su 16 Heinä 2017, 21:59

-Mistä kuulit ensimmäisen kerran tulpista ja mitkä olivat ensimmäiset ajatuksesi asiasta?
Creepypastaa suomeksi-videosta. Ensin luulin sen olevan pelottavaa ja hullua mut pienen googletuksen jälkeen innostuin asiasta.
-Miksi päätit aloittaa oman tulpan luonnin?
Ajattelin vaan kokeilla mutta innostuin vähän
-Kuinka kauan olet luonut tulpaasi?
Toista kaks vuotta ja toista hiukan vajaat
-Minkälainen tulpasi on? Nimi, sukupuoli, ulkomuoto, persoonallisuus?
Elisa on 17-vuotias tyttö. Hän on sellanen haltia, ja käyttäytyy välillä välinpitämättömästi ja ärsyttävästi, välillä innostuneesti
Elias on myös 17-vuotias, mutta poika. Hän on ihminen, mutta silti Elisan veli. Hän on aika emo, eikä hän välillä viihdy kauaa minun ja Elisan seurassa
-Montako tulpaa sinulla on/montako haluat?
Niitä on kaks ja se riittää
-Mikä on sinulle helppoa ja mikä haastavaa tulpan luonnissa?
Helppoa oli visualisoida heidät. Hankalaa on saada heistä itsenäisempiä
-Mitä muuta haluat kertoa?
Itse olen 14-vuotias tyttö, nimi on Milja ja asun Lounais-Suomessa
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi ja tulpasi!   

Esittele itsesi ja tulpasi!
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Yleistä keskustelua-
Siirry: