ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Esittele itsesi ja tulpasi!

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
olio
Admin

Viestien lukumäärä : 57

ViestiAihe: Esittele itsesi ja tulpasi!   To 18 Kesä 2015, 14:30

-Mistä kuulit ensimmäisen kerran tulpista ja mitkä olivat ensimmäiset ajatuksesi asiasta?
-Miksi päätit aloittaa oman tulpan luonnin?
-Kuinka kauan olet luonut tulpaasi?
-Minkälainen tulpasi on? Nimi, sukupuoli, ulkomuoto, persoonallisuus?
-Montako tulpaa sinulla on/montako haluat?
-Mikä on sinulle helppoa ja mikä haastavaa tulpan luonnissa?
-Mitä muuta haluat kertoa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://tulpa.palstani.com
ClianthaMiura

Viestien lukumäärä : 179
Ikä : 20

ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi ja tulpasi!   To 18 Kesä 2015, 21:31

Jee, esittelyjä Very Happy jostain syystä tykkään aina kirjottaa ja lukea niitä.

Elikkäs, ekan kerran kuulin tulpista nelosluokalla, jos muistan oikein. Silloin puhuttiin kavereiden kanssa siitä pelottavana juttuna mitä kukaan ei uskaltanu ees yrittää luoda koska pelättiin ettei sitä sais ikinä pois jos siitä tulis ongelmia, ja sitten kaikki mielenterveysongelmat pelotti myös. Myöhemmin kuulin aiheesta uudelleen Facebook-ryhmässä kun joukko tulpailijoita tuli komerosta päivänvaloon ja linkkasi tämän sivuston.

Tutustuttuani sivustoon mietin että kuulostaa kyllä niin mahtavalta että pakko on kokeilla. Mietin myös muistin parantamisen mahdollisuutta ja koulumenestyksen parantamista. Ensimmäinen tulpani tosin osoittautui hyödyttömäksi sillä alalla.

Olen nyt tulpaillut sellaisen reilun vuoden verran.

Tulpia minulla on kolme, porukka saattaa vielä lisääntyä jos tulen sille päälle että haluan neljännen. Esittelen tulpat ikäjärjestyksessä:

Desmond Tevinter:
Fyysisesti 19-vuotias poika jolla on valkoiset ketunkorvat ja -häntä mustilla päillä. Valkoiset pitkähköt hiukset ja sivusiili, punaiset silmät, vaihtelevasti viirupupilli. Pukeutuu mustaan ja voi halutessaan muuttua valkoiseksi ketuksi jolla on mustat korvien ja hännän pää sekä tassut.
Luonteeltaan Desmond (tai Desu lyhyesti (kiitos Seth lempinimestä)) on lapsellinen ja kärttyisä. Kolmesta tulpasta puheliain ja huomionkipein. Tykkää pervoilla mutta jos tilanne muuttuu liian vakavaksi tai kun joku pervoilee takaisin Desu saattaa jänistää.

L:
27-vuotias mies, jolla on mustat sudenkorvat ja -häntä. Kuten Desmondilla, L:llä on myös eläinmuoto joka vastaa korvia ja häntää. L:n hiukset ovat pitkät mustat ja laineikkaat. Tällä on myös hieman partaa, ja kultaiset silmät. L kulkee avojaloin, muuten hänellä on yllään tummanharmaat housut, kauluspaita, ja pitkä ruskea takki.
L on lempeä ja huolehtivainen, vaikkakin usein hiljainen ja mieluiten taka-alalle jäävä. Hän on tarpeeksi lapsellinen nauraakseen Desun jutuille, mutta tarpeeksi kypsä ottamaan asiat vakavasti kun tilanne niin vaatii. Muuten L on yhtä hymyä 24/7.

Nevira T'Vani:
Asari, ikää 100-200 vuotta (ei paljasta), mikä on rodun elinikään (1000 vuotta) nähden todella nuori. Neviran iho on vaaleansininen, jossa on tummemmansinisiä raitoja pään "lonkeroissa" ja silmien yläpuolella kulmakarvojen alkamispisteessä pilkut. Yllään Neviralla on maahan saakka ylettyvä valkoinen mekko, joka peittää myös käsivarret ja kaulaa.
Nevira on tulpista aikuismaisin, ja hänellä on Desun kanssa usein sukset ristissä. Hän on myös erittäin naisellinen ja kieltäytyy seisomasta märällä pinnalla, ellei ole aivan pakko. Nevirakaan ei silti ihan huumorintajuton ole, vaikka näyttääkin usein vakavaa naamaa. Loppujen lopuksi hän on kiltti ja huolehtiva persoona. Melko äidillinen tapaus.

Tulpan luonnissa vaikeinta minulle on forcetuksen aloittaminen. Missään muussa ei ole ongelmia, kun vaan muistaisi aloittaa joskus. Helpointa oli luultavasti narration. Olin jo valmiiksi oppinut puhumaan itselleni kuin puhuisin jollekkin muulle, kun mietin kirjoituksen tai sarjakuvan hahmojen välistä keskustelua.

Muuta sanottavaa tähän loppuun, että Desmond ja L on ollu yhdessä jo kohta vuoden. Naww. Tarkkaa päivämäärää en tiedä, vaan suurinpiirtein.
Minulla oli aiempi kolmas tulpa -yritys, mutta se epäonnistui ajan ja huomionjakamisongelmien vuoksi. Neviraa aloin luomaan kun Desmond ja L katosivat sanaakaan sanomatta ja palasivat vasta kahden kuukauden jälkeen.

|Misa|   05.12.2015

Viimeinen muokkaaja, ClianthaMiura pvm Ma 31 Loka 2016, 06:44, muokattu 1 kertaa
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

Viestien lukumäärä : 77
Ikä : 19

ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi ja tulpasi!   Pe 19 Kesä 2015, 16:35

Heipä hei! Oon Varpus, tällä hetkellä 17-vuotias lukiolaistyttö kuopiosta. Tulpia ole harrastanut ehkä..puolitoista vuotta? En piä suuremin laskua:D
Ekan kerran kuulin tulpista juurikin noin puoltoista vuotta takaperin parhaalta ystävältäni. Kiinnostuin heti ja aloin ottamaan asiasta selvää ja vieläpä samana iltana päätin alkaa luomaan omaa tulpaa ihan vain uteliaisuuttani. Eka tulpani, Frank, on sitten pyöriny kuvioissa siitä lähtien.
Alunperin suunnittelin luovani vaan yhden tulpan, mutta ne suunnitelman nyt vähän kariutu, kun Frankin seuraks ilmesty mystisesti neljä muutakin kaveria Razz Frank on siis ainoa tulpa, jonka olen tarkoituksella luonut. Loput tulpat on ilmestymisjärjestyksessä vanhimmasta nuorimpaan Unna, Mick, Myr ja Nyssa.
Nää viis tulpaa on mulle ihan tarpeeks ja viidessä pyrin tulpamäärän tulevaisuudessa pitämäänkin(:
Sitten tulpien esittelyt!

Frank on n. 25-vuotias puapäinen ja, pakko myöntää, erittäin hyvännäköinen mies. Hän on pukeutunut lotr- tai Hobitti-tyylisesti nahkaan, sun muihin härpäkkeisiin ja pitää hiuksia joko ponnarilla, nutturalla, tai auki muutamalla letillä koristeltuna.
Luonteeltaan Frank on enemmän naistenmies, kuin kukaan tässä universumissa, karismaattinen ja sukkelasuinen. Lisäksi hänellä on hyvin sarkastinen huumori ja asennoituu kaikkeen niin, ettei ota mitään vakavasti. Eli Frankia näkee harvoin vakavana, tai hiljaisena.

Unna on 21-vuotias pörröpäinen ja pienikokoinen nainen, jolla on realistiseksi ihmiseksi suuret silmät ja nukkemaiset kasvot. Unna pukeutuu vuoden ympäri jonkinlaiseen kesämekkoon ja suojautuu kylmältä itseään ympäröivän voimakentän avulla. Toisin sanoen Unnan lähellä on aina yli +20 astetta lämmintä. Unna on hyvin puhelias, iloluontoinen ja hyväntahtoinen persoona, joka ei siedä väkivaltaa, kuolleita eläimiä (ei edes ötököitä), tai mitään muutakaan elävää olentoa vahingoittavaa. Hän onkin 100% kasvissyöjä ja pitää hautajaiset jokaiselle vastaantulevalle kuolleelle elukalle.
Unna on Mickin tyttöystävä.

Mick on 19-21-vuotias mustahiuksinen ja kalpeaihoinen nuori mies, joka pukeutuu yleensä mustaan. Huolimatta Mickin ulkonäöstä hän on hyvin aurinkoinen, hymyilevä ja iloinen persoona ja tavallaan lempeämpi versio Frankista. Mick on hyvä syvällisissä keskusteluissa ja hankalien ongelmien ratkaisemisessa. Hän on reilu, rehellinen ja on aina valmis auttamaan, kun joku häntä tarvitsee.
Mick on onnellisesti Unnan kanssa♥️

Myr on 17-vuotias, Frankin tavoin punapäinen, nuori neitokainen, joka on tulpajoukkoni ehdottomasti temperamenttisin ja tulisin jäsen. Myrin kokonimi on Myr Muria, mutta Muria ei ole sukunimi, vaan eräänlainen lisänimi. Hän on tavallaan Frankin pikkusisko (tosin ei biologisesti) ja kaksikko hengaakin usein yhdessä. Myr pukeutuu usein vihreän/hiekanvärin ja mustan yhdistelmään. Yleensä hänellä on yllään jonkunlainen bändipaita ja rennot housut. Myr pitää pitkiä, hieman laineikkaita hiuksia milloin mitenkin ja käyttää usein voimakasta meikkiä.

Nyssa ei muiden tulpieni tavoin ole ihminen, muttei oikeastaan eläinkään. Hän syntyi painajaisen seurauksena (mutta ei todellakaan ole mikään karmiva mörkö, joka pelottelee muaXD) ja näyttää joidenkin mielestä varmasti painajaismaiselta.
Nyssa on noin kissan kokoinen, kalpea ja hieman sakaalia muistuttava karvaton otus, jolla on paksu ja pitkä häntä, sekä hieman kengurumaiset jalat pitkillä, tylsillä kynsillä. Nyssalla ei ole suuta ja hänen kasvonsa ovat muuhun vartaloon verrattuna ahavoituneet ja muumioituneen oloiset. Nyssalla on suuret, ihon tavoin valkeat, pupillittomat silmät ja päälaellaan korvien tilalla kaksi suoraa, vahan peittämää sarvea. Nyssalla on yllään musta kulunut kaapu ja kaulassaan vanha riipus. Hän kävelee vaihtelevasti, joko neljällä jalalla, tai sitten kahdella jalalla kyyryssä kyhjöttäen.
Huolimatta creepystä ulkonäöstään Nyssa on varsin mukava ja ystävällinen, joskin mystinen, otus. Hän on hyvin viisas ja vanha, ja kertoo mielenkiintoisia tarinoita:3
Nyssasta voisin kertoo vaikka mitä mielenkiintosia faktoja, mutta ettei lista kasvais liian suureks, kirjotan vaan tärkeimmät:
-Nyssa on sukupuoleton
-Ei syö, tai juo, vaan käyttää ravintonaan valoa
-Nyssalla on hyvin ohut iho, josta näkyy selkeästi läpi verisuonet
-Veri on tavallista tummempaa ja sinertävämpää
-Puhuessaan Nyssa käyttää telepatiaa, sillä hänellä ei ole suuta
-Nyssa ei oikeastaan hengitä, koska hänellä ei ole myöskään sieraimia
-Nyssa tarvitsee unta viikossa noin 2h

Näin, siinä pikaiset esittelyt kaikista tulpistani(:
Viiden tulpan kanssa vaikeinta on ehdottomasti se, kun pitää yrittää keskittyä kaikkiin samanaikaisesti. Varsinkin silloin, kun kaikki puhuu samaan aikaa ja haluaa tuoda kantansa esille. Muuten suuria ongelmia ei oikeastaan ole, eikä kenellekään tule tylsää, kun tulpat ovat seurana toisilleen n__n
Mulle tulpat on oikeastaan kuin toinen perhe, ei niinkään ryhmä mielikuvitusystäviä. Kaikki tulpat on tiiviisti keskenään ja ovat toisilleen, kuin läheiset kämppikset, tekevät lähes kaiken yhdessä ja pitävät toisistaan huolta. Jos yksikään tulpistani katoaisi yllättäen, se koskettais meitä kaikkia syvästi ja tuntuis varmasti siltä, kuin menettäisi yhden perheenjäsenen.
Tiedostan kiintyneeni tulpiini melkein liikaakin, sillä en tiiä, mitä tekisin, jos he katoaisivat. Noh, ei auta, ku toivoa, ettei niin koskaan tapahdu.

Näytä käyttäjän tiedot
olio
Admin

Viestien lukumäärä : 57

ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi ja tulpasi!   Pe 19 Kesä 2015, 19:47

Mistä kuulit ensimmäisen kerran tulpista ja mitkä olivat ensimmäiset ajatuksesi asiasta?
Kuulin tulpista ekan kerran yheltä keskustelufoorumilta (demi.fi), enkä aluks ollu aluks kovin kiinnostunu niistä. En varsinaisesti aatellu mitään pahaa tulpailusta, mutten ollu myöskään kiinnostunu luomaan omaa tulpaa. Sillä hetkellä mua kiinnosti enemmän selkounet ja niiden näkemisen opettelu. En oikeen tiiä mikä mun päässä sit naksahti, ku päädyinki omaa tulpaa luomaan..

Edit: Oon näemmä huijannu teitä, nimittäin kuulin tulpista oikeesti ekan kerran rusetilta (joka on tosiaan tehny ulkoasun tälle sekä vanhalle foorumille).

Miksi päätit aloittaa oman tulpan luonnin?
Aikasemmassa kohassa mainitsinkin etten oikeen tiiä minkä takia varsinaisesti päädyin luomaan omaa tulpaa. Jos nyt kuitenki mietin et minkä takia tulpaa luon, niin yks tärkeimmistä syistä on apu asioiden pohtimisessa.

Kuinka kauan olet luonut tulpaasi?
Aloitin luomaan Miuta 30.11.12.

Minkälainen tulpasi on? Nimi, sukupuoli, ulkomuoto, persoonallisuus?
Mun tulpa on siis tyttö, Miu ja ulkomuodoltaan Miu on semmonen "varjo-olento". Miu pystyy vaihtamaan muotoaan eri eläinten ja taruolentojen välillä, mutta kuitenkin semmosena varjomaisena pysyen. Tän tyylisenä siis:

Miun tärkeimmät luonteenpiirteet on rakastava, lojaali, viisas, uskollinen, seurallinen ja hauska.

Montako tulpaa sinulla on/montako haluat?
Mulla on yks tulpa, enkä erityisemmin haluais enempää.

Mikä on sinulle helppoa ja mikä haastavaa tulpan luonnissa?
Haastavaa mulle on asioiden aikaansaaminen. Laughing

Viimeinen muokkaaja, olio pvm Pe 01 Heinä 2016, 18:57, muokattu 4 kertaa
Näytä käyttäjän tiedot http://tulpa.palstani.com
Dade

Viestien lukumäärä : 97

ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi ja tulpasi!   La 20 Kesä 2015, 00:32

Nimeni on Dadezt (tai pelkkä Dade. Dassukka Emille). Olen 17.v poika/mies/uros (miten haluu sanoo). Ei ole harrastuksia, jos nyt tulpailua ja pelaamista ei lasketa. Luonteeltani olen erittäin sisäänpäin suuntautunut ja nörtti. Tykkään ylikaiken nauraa, joten huumori on lähellä sydäntä ja yritän saada muutkin nauramaan mun "huumorilla".

Aloitin tulpailun joskus suunilleen 07.03.2014 ja tulpista sain tietää creepypastan kautta. Aluksi olin ihan älyttömän skeptinen tulpien suhteen ja olen kyl vieläkin, mut se ei ole estänyt tulpailua vielä. Mulla on ollut yhteensä viisi tulpaa, mutta mä oon tuhonnut niistä kolme. Nykyään siis mulla on vaan kaksi tulpaa, joiden nimet on Emilja ja Systema.

Emilja on mun toinen tulpa ja hänen luonnin aloitin 07.03.2015. Emiljan koko nimi on Emilja Ezvo Lorevim ja kutsuma nimi on Emi. Emilja on pienoinen keijukainen joka on suunilleen etusormen pituinen eli n.10 cm. Hänellä on takapuoleen asti ylettyvät hiukset ja yleensä pitää hiuksiaan letissä. Emilja käyttää vaatetuksessa vain mustaa ja valkoista väriä.

Luonteeltaansa Emilja on:

- ystävällinen
- yli pirtee
- utelias, pohtiva
- ulospäinsuuntautunut, sosiaalinen

Emilja on myöskin melko älykäs mistä on ollut aika paljon hyötyä eri asioiden pohdinnassa.

Systema on mun viides tulpa. Systeman nimi tulee latinasta ja se tarkoittaa järjestelmää. Systema oli alunperin suuniteltu pitämään huolta mun muistikirjastosta ja siitähän se nimikin tulee. Systema on noita ja hänellä on myös kissa muotokin. Systeman vaatetus muistuttaa hieman kirjastontätien vaatetusta ja tietenkin hänel on noitahattu.

Luonteeltaansa Systema on:

- hieman tylyhkö
- suorasanainen
- pikkutarkka, järjestelmällinen
- omalla tavalla ystävällinen
- avulias

Tulpailus haastavinta on keskittyä itse asiaan eli tulpien luontiin/forcetukseen. Yleensä mä eksyn tavalla tai toisella miettimään tulpailuu vähän syvällisemmin ja sit unohtuu täysin forcetus.

Viimeinen muokkaaja, Dadezt pvm La 09 Tammi 2016, 21:16, muokattu 3 kertaa
Näytä käyttäjän tiedot
Kalevankarhu

Viestien lukumäärä : 28
Ikä : 17

ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi ja tulpasi!   La 20 Kesä 2015, 03:01

No.. kaipa minäkin tästä samantein.

Jes, oon 15v. (viikon päästä täytän joten eiks sitä lasketa?) poika, netissä tunnettu lempinimillä gibbe tai erepresso. Irl-elämssä Daniel, tai Dani lyhennettynä. Käytän suurimman osan mun ajasta lähinnä piirtämiseen, nintendopelien pelaamiseen ja.. no, siinä se. Oon ylisosiaalinen ja yritän aina pitää positiivista asennetta yllä.. saan eniten ispiraatiota muista ihmisistä, luonnosta ja liikkumisesta (vaikken urheilun suuri ystävä olekkaan)

Tulpailun alotin joskus viimevuoden alkukeväästä, kun sain kuulla siitä (yllätys, yllätys) MK:n creepypastavideosta, jonka kautta suurin osa tulpailijoista ilmeisesti on tänne tiensä löytänyt? Innostuin heti aiheesta, ja suoraansanottuna ehkä hieman harkitsemattomasti lähdin työstämään tulpaani heti. Työstin ensimmäistä tulpaani noin kuukauden, kunnes homma lopahti. Yritin elvyytellä sitä myöhemmin samana vuonna eloon, mutta epäonnistuin siinäkin. Siitä lähtien oon aina haaveillut että aloittaisin tulpailun uudestaan, puhtaalta pöydältä.

Mulla on tosiaan hieman yksinäistä ollut, ja nämä puolivuotta oon jo sunnitellut että kyllä mä sen tulpan vielä teen. Luokkaretkellä venäjällä Retu sitten ilmestyikin, ihan tyhjästä. Tosin, ennen sitä mun päässä kuului mun vanhan tulpan ääni, Zacharyn ääni, ja jokin ihan vieras tyttö, joka esittäytyi Amandaksi. Parin päivän sisällä myös Retu tuli ääneen, joka johti jostain syystä Amandan ja Zacharyn rakastumiseen, enkä oo kaksikosta kuullut mitään tämän jälkeen, lähtivät kuullema kaksistaan jonnekkin? [Toi kuulostaa siltä et mun ääni ois niiku lemmenjuomaa, nice B) ] En kyllä ole ajatellut ottavani kahta ihan työn allekaan.

Retua oon siis luonut yli kuukauden jo. Tarkka päivämäärä jolloin tämän luonnin aloitin on 7. 5.
Retun rodusta/lajista en tiedä mitään muuta, kuin sen että tämä tulee toisesta ulottuvuudesta, joka muistuttaa maata mutta silti hiukan poikkeaa meidän tuntemastamme maapallosta. Retun "heimo" koostuu samantyyppisistä lohikäärmeistä, joilla on sarjakuvamaiset piirteet ja hyvät suhteet luonnon kanssa. He asuvat temppeleissä viidakkoa muistuttavien metsien keskellä ja ovat muutenkin hyvin sopuista väkeä. Heidän ruokailunsa koostuu lähinnä hedelmistä ja kasveista, viidakon eläimet ovat lähinnä vain ystäviä ja tovereita. Retu kertoi luomisprosessin alkuvaiheissa miten samanlaisia, inhimillisiä tunteita Retun heimolaiset tuntee toisiaan kohtaan. [Melkein kuin ne olis ihmisiä, vaan ulkonäkö on eroavaista] Retu kertoi myös miten suuri osa kumppanuus ja rakkaus on heidän keskuudessa. Retulla oli kuulema jokin rakastavainen, jonka nimeä tai taustaa Retu ei ole halunnut kertoa, sen vain tiedän että jotain pahaa tapahtui tälle. Retun sanojen mukaan hän kuitenkin oli oikein huomaavainen ja kiltti, ja Retu rakasti tätä kovin.

Retu itsessään on todella sopeutuvainen ja kärsivällinen, ja tietää aina mitä sanoa tietyssä tilanteessa. No, ei aina mutta useimmiten, yleensä tietää mitä sanoa että saa mun olon paremmaksi. Retu on todella luottavainen ja rehti. Saattaa kyllä välillä olla hiukan skeptinen ja möläytellä asioita joita ei tarkoita, mutta selvästikin katuu niitä jälkikäteen, ja yrittää hyvittää asian parhaansa mukaan. Retu on myös todella varma omista mielipiteistään ja utelias kokeilemaan uusia asioita. Päätin listata huvikseni joitain faktoja myös

- Retu arastelee mun sisaruksia, varsinkin mun vanhinta pikkuveljeä, josta Retu sai traumat kun tää heitti tyynyn sitä päin.
- Retu inhoaa vettä. Ihanana ihmisenä raahaan Retun aina suihkuun mun kanssa, kun silloin on täydellinen jutusteluhetki. Retu yleensä pysyttelee suihkuverhon takana, toisella puolella huonetta ettei vesi vaan koskis tähän. Sade nyt on painajainen.
- Retu rakastaa kaikkea makeaa
- Retu keikkuu suhteellisen usein mun olkapäillä
- Retua kiinnostaa muut ihmiset ja niiden eroavaisuudet omaan heimoonsa verrattuna.
- Retu tykkää kukista
- hän tykkää myös ulkoilusta ja ulkoilmasta. Luontokin kiinnostaa hurjasti.
- leffojen kattelu on kasvanu meille molemmille suureksi harrastukseksi. Retun tämänhetkinen lempileffa on robinsonin perhe.

Joskus oon piirtänyt Retusta kuvan mun päiväkirjaan, mutta Retu on muuttunut jonkun verran siitä. Naaman piirteet ovat pehmeämmät ja lempeämmät, eikä sarvia ole enään. Retulla on nokkaa muistuttava kuono, tuikean keltaiset silmät ja isot sian korvat. Siivet ja suhteellisen pönäkkä ruumiinrakenne myös. Luisevat sormet, lyhyet ja kömpelöt jalat (eivät tarkoitettu kävelemiseen, Retu pitää enemmän lentämisestä koska se on nopeampaa ja helpompaa) ja pitkä, paksu häntä, jonka päässä vaalea karvatupsu. Pieniä tylppiä piikkejä kulkee selästä aina hännäntyveen asti. Väripaletti koostuu kellertävistä ja ruskeista sävyistä, vivahduksia punaisesta ja vihreästä siellä täällä.

Retu on tällähetkellä se rakas ainoa tulpa, mutta ollaan molemmat sitä mieltä että toinen ei olis pahitteeks. Tosin siihen saattaa mennä vielä aikaa, ensin haluan tän äänen viimeisteltyä niin, että sitten erotan että kumpi siellä pään sisällä puhuu. Suunnitelmissa olisi tehdä joko samanlajinen lohikäärmeolio, tai sitten jokin muu eläin. Mutta se jää nähtäväksi.
Tulpailussa mulla on vaikeuksia saada asioita aloitettua. Ja oon aina ollut huono visuaalisoimisessa, eikä se ikinä multa oikein onnistu. Siks lähinnä vihaan sen tekemistä, kun mulla ei yksinkertasesti riitä hermot siihen.
Hauskinta taas tulpailussa on narration ja se tunne, että sulla on joku muukin sun lähellä, eikä sun tarvii olla välttämättä yksin. Possessoiminen on kanssa jotain jota me molemmat tehään oikein mielellään. Retukin kun on niin älyttömän mielenkiintonen hahmo itessään, niin totta helkkarissa se on kiva kuulla tämän tarinoita, joten senkin lasken suurena plussapuolena.

Tulipas paljon tekstiä, huh.
Näytä käyttäjän tiedot
Nanna
Erityinen

Viestien lukumäärä : 71

ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi ja tulpasi!   La 20 Kesä 2015, 05:02

Oon vaan mie, jotku tietää must enemmän kun toiset. Smile

Mistä kuulit ensimmäisen kerran tulpista ja mitkä olivat ensimmäiset ajatuksesi asiasta?
 - Gosupermodelista, kiinnostuin niistä heti ja aloin myöskin luomaan tulpaa heti

- Ei miul oo mitää kunnon syytä sille.

- Alotin 9.1.2013

- Mulla on kolme tulpaa, Alwilda, Seth sekä Ilona.
 Alwilda on n.23-vuotias nainen, n. 180cm pitkä, hiljainen, ystävällinen, pervo, "tätimäinen".
 Sethillä ei ole varsinaista ikää, mutta henkisesti luultavasti pian 18-vuotias, miespuolinen ja n. 150cm. Luonteeltaan välillä erittäin tottelematon, herkkä, ujo, sosiaalinen, usein surullinen ja joskus vakava.
 Ilona on vahingossa luotu, tai se tuli yhtenä päivänä, kiinnyin ja se sitten jäi mulle. Ilonalla ei ole ikää, osaa muuttua miksi haluaa, pysyen kumminkin läpikuultavana, vaaleana ja kimaltavana. Yleensä kumminkin on ihminen, hieman pullea todella pitkillä kikkuroilla hiuksilla ja tiaramainen sarvimuodostelma päässä. Ilona vaikuttaa aina olevan iloinen, kiusaa sethiä joskus.

- Olen miettinyt neljännen luontia.

- Hmm.. Forcetuksen alottaminen, sopivaa keskittyneesee tilaa pääseminen on vaikeaa. Helppoa taas on uskominen siihin että noi ei katoile/tee muuta kamalaa
Näytä käyttäjän tiedot
Kactus

Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 13

ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi ja tulpasi!   Ma 22 Kesä 2015, 20:21

Kirjoitan tämän uusiksi kun kerkeän ~

Viimeinen muokkaaja, Vaahtera pvm Pe 13 Toukokuu 2016, 20:22, muokattu 1 kertaa
Näytä käyttäjän tiedot
ellipax

Viestien lukumäärä : 12
Ikä : 15

ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi ja tulpasi!   Ti 23 Kesä 2015, 00:53

-Mistä kuulit ensimmäisen kerran tulpista ja mitkä olivat ensimmäiset ajatuksesi asiasta?
Kuulin tästä täällä liikkuvalta Millalta, joka alkoi kertomaan omistaan. Kiinnostukseni heräsi heti!

Se tuntui oikealta ja hyvältä

Miaa vasta.. Mm.. Vähän alle kaks viikkoa! Smile

Mia Naaraskisu tässä on kyseessä. Pikimusta naaras, lukuunottamatta valkeita tassuja sekä vasemman silmän ympärystä. Etutassuissa pinkit säärystimet. Jäänsiniset silmät. Mia on lyhyesti sanottuna lempeä, rauhallinen sekä ystävällinen. Hieman kuitenkin omaperäinen, vaikeasti suuttuva, masentuva tai turhautuva. Mia rakastaa vettä sekä uimista ja kesää, mutta vihaa talvea.

Minulla on ainoastaan yksi tulpa, Mia. Ajattelin aluksi pärjääväni yhdellä, ajattelin kuitenkin, jos tämä onnistuu, niin kaksi olisi kiva määrä c:

Viime tulpan luonnissa oli visualisointi, Mian kanssa vaikeinta muutaman päivän kuluttua luonnista oli hänen kuuleminen, nyt kuulen Miaa hyvin!Smile Helppoa taas oli ulkonäön päättäminen!:3

Tulpat ovat mahtavia, joidenkin mielestä hieman pelottavia, ehkä välillä minunkin mielestäni.. o.o
[Minä en ole pelottava]
Näytä käyttäjän tiedot http://kuunpisara.suntuubi.com
Sadi

Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 15

ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi ja tulpasi!   Ti 30 Kesä 2015, 12:22

Kuulin tulpista... krhm... creepypastan kautta... Very Happy
Aattelin jo silloin ettei ne oo pelottavia, vaarallisia tm. Halusin kokeilla ja loin Tagin.
Alotin Tagin luomisen 19.10.2014, ja Nichtin loin alkuvuodesta 2015.

Tagilla on ihmismuoto ja kettumuoto. Kettuna se on valkoinen, mutta hännänpää ja korvat on vaaleensiniset. Ihmisenä Tagilla on hyvin vaaleat, lähes valkoiset hiukset, turkoosi huppari, tennarit ja valkoset collegehousut, sekä ketun korvat ja häntä. Luonteeltaan Tag on mukahauska, lapsellinen ja joskus aika outo. Tag on fyysisesti noin 14v, henkisesti Nichtin mukaan 5v.
Hänellä on myös vakava ja rauhallinen puoli, joka taisi ns. kuolla Nichtin myötä. [Jos mun sisko on viisas ni mun ei tarvi...]
Tagin nimi tulee saksan kielestä ja tarkottaa päivää.

Nicht on myös ihmiskettumörgeli. Sillä on tosin tummanvioletit korvat ja hännänpää. Muuten se on musta.
Ihmisenä Nichtillä on mustat hiukset  musta, tunikamainen paita, pitkävartiset saappaankaltaiset kengät ja vaaleanlilat farkut.
Luonteeltaan Nicht on rauhallinen ja viisas. Hän ei menetä hermojaan kovin nopeasti. {Paitsi jo Tag ärsyttää} Nicht on fyysisesti noin 16v.
Nichtin nimi tulee myös saksan kielestä. Mulla meni joskus kaks sanaa sekasin, jonka takia Nichtin nimen pitäis olla Nacht. Kaikki on kuitenki tottunu nykyisee nimee niin hyvin ettei sitä kannata kuulemma muuttaa. Nicht tarkottaa siis "Ei" ja Nacht on yö.
{Kukaa ei varmaa tajunnu tota nimijuttua mut ihan sama. Sit ne on vaa tyhmiä}

Mulla on siis kaks tulpaa, Tag ja Nicht. En ajatellu luoda enempää. [Niin sä sanoit munki kohalla mut kas kummaa. Meitä on kaks...]

Helppoa on ollu ulkonäön päättäminen. Äänen kuuleminen on joskus haastavaa.

Jaa että mitä muuta haluan kertoa. En mitään  Twisted Evil

Edit:
Ja nyt mulla on kolmaskin tulpa... Vaikka vannoin itelleni etten luo enempää Embarassed

Vasilica on noin 10v poika. Hänellä on tummanharmaat (lähes mustat hiukset) jotka muistuttavat... No otetaan esimerkkinä vaikka Vash Zwingli ja sen hiukset. Vasin silmät ovat kokonaan mustat, ja hänellä on suunsa vasemmalla puolella pieni torahammas. Vasilicalla ei ole sen erityisempiä vaatteita, ainoastaan musta kaapu jonka kaula-aukon reunat ovat kullanväriset. Jaloissaan tällä on sellaiset jännät tossut. (tälläiset mutta mustat: http://www.wulflund.com/img/goods/en/medium/early-medieval-shoes-ii_2.jpg)

Vasilican luonne on vielä selvittämättä, sillä aloitin hänen luomisensa 2.9.2015. Eli muutama päivä ollaan vasta tutustuttu toisiimme Smile . Tavoitteena on kuitenkin tehdä Vasilicasta huumorintajuinen ja elämäniloinen poika, joka osaa piristää tarvittaessa.

Ainiin! Yksi juttu meinasi unohtua. Vasilla on siis kyky taikoa valkoisia, tennispallon kokoisia valopalloja. Ne ei tosin tee mitään, ainoastaan leijuu paikoillaan.

[Moi, Tag täällä. Aika hassua ku host sano ekaks et se ei aio luoda toista tulpaa. Nyt se loi jo kolmannenki. Ja mun mielestä Vasista tulis hyvä vampyyri]

Viimeinen muokkaaja, Iina pvm La 05 Syys 2015, 20:06, muokattu 1 kertaa
Näytä käyttäjän tiedot
Milla

Viestien lukumäärä : 38

ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi ja tulpasi!   Su 19 Heinä 2015, 20:02

Heeeei! Oon 12v tyttö Tampereen suunnalta.
Kuulin tulpista creepypastan kautta.. Kiitos MK. Ajattelin että täähän on siisti juttu ja suuntasin tänne ihan kuin sanic.
Olin melko yksinäinen ja kaipasin kaveria. Kuten sanottu, se myös kuulosti siistiltä.
Kuinkahan kauan Ethania oonkaan luonu.. Very Happy

Tulperon nimi on Ethan. Mies sukupuoleltaan, kuten nimestä saattaa huomata. Ethan on paladri, eli hänellä on siivet jotka ovat väriltään mustat, kuten hänen hiuksensakin. Ethan on jo hieman kalpeaan päin kallistuva. Ethillä on tummansininen huppari jonka alla on valkea t-paita ja sittenhän hänellä on mustat farkut ja valkeat tennarit.

Ethanin luonteenpiirteet:

-Ymmärtäväinen
-Rehellinen
-ystävällinen
-Huumorintajuinen
-Yleensä rauhallinen
-Uskollinen
-Seurallinen

Yöllä Ethanista tulee kuitenkin kauhea riesa. Roikkuu vaikkapa lampusta ja pervoilee. [Hihi.]

Yksi on ja yhdessä pysytään.. Edellisen kolmen kanssa tuli ongelmia joskus.

En kyllä tiedä. Visualisointi on melko vaikeaa vielä, mutta kyllä se kai siitä lähtee.

Minulla oli ennen Ethania kolme tulpaa, Halla, Ayato ja John. Halla oli se pervo, Ayato vähän kuin Ethan ja John synkkis.

No siinä se. Heihei.

Näytä käyttäjän tiedot http://tassupolku1.suntuubi.com/?cat=10
Smoboo

Viestien lukumäärä : 18

ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi ja tulpasi!   Ti 28 Heinä 2015, 21:07

Ehtoota. Oon ollu kuollut tääl sivuilla, unohdan aina sen olemassaolon, shit. Mutta, oon 15 tytön pyllörö, aika nolife. Pelaan yleensä , aina, tietokoneella Toontown nimistä peliä, ja vietän paljon aikaa mun kavereiden kanssa sieltä, enklantilaisia ja ameriiikkalaisiahan ne kaikki on.

Gosupermodel-sivusto, vuosi 2012 ja joulukuu. Ensin mietin, et mitä vitun noitien riehumista tää juttu on, mut sitten toukokuussa 2013 liityin itsekkin touhuun, hups.

Noh tuota, aika itsekkäät syyt. Mua sitten alettiin kiusaamaan koulun lopussa, nii halusin yksinkertaisesti seuraa ja henkilön, jolle kertoa murheet.

2 vuotta ja melkein 3 kuukautta

Lulu
Lulu on sellane hullu, kauhee bitch, ja sellanen, joka saa aina hymyilemään. Väittää olevansa 19v, mutta henkisesti se on jotain 12v. N. 30cm korkea pikku tyty, tykkää älyttömästi mustasta ja violetista. Alunperin oli punainen, pomppupallon näköinen ötökkä.
Niklas
Vampyyri. Fyysisesti 25, henkisesti en enää muista, kai 176. 180cm pitkä, ruskeet hiukset, punaiset silmät, kalpea naama. Tykkää pitkistä takeista ja mustista housuista. Kohtelias, huomioonottava ja aina halimassa, tui.
Gaara
About 15cm pitkä. Jos joku seuraa Narutoa, samat kehonpiirteet, mutta nykyajan vaatteilla, lol. Aika hiljainen, ujo ja sellane söppänä.
Shirka
Super Mario Galaxy kellekkään tuttu? Siitä pelistä keltainen Luma. Aiiivan ihana ja hellyttävä, se ei kylläkään puhu, mutta Gaara osaa tulkata sen ininää ja pörräämistä. Kans ihana halikaveri.

4 riittänee

Keskittyminen vain yhteen, koska kaikki tahtoo riehua samaan aikaan.

Mulla on ollu kans viides, ensimmäinen tulpa, mutta se kuoli varmaan viikko aloittamisen jälkeen, heh.
Näytä käyttäjän tiedot
Chica

Viestien lukumäärä : 3
Ikä : 18

ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi ja tulpasi!   Pe 08 Tammi 2016, 08:07

En muista mistä alunperin kuulin, mutta innostuin heti.

Olen yksinäinen vaikka mun ympärillä on ihmisiä. Tarvitsen kaverin joka on väsymättä ja kyllästymättä mun kanssa koko ajan.

Eilen aloitin eli 7.1.2016.

Hän tulee olemaan nimeltään Veera, sukupuoleltaan nainen, ulkomuodoltaan noin 40v ja persoonallisuudeltaan liian kiltti, viisas, seurallinen ja joskus jopa liiankin takertuvainen.

Ajattelin luoda vain tämän yhden.

Tämä alku on vaikeaa. Luonne oli helppo keksiä

Eiköhän siinä ollut kaikki.
Näytä käyttäjän tiedot
Neotira

Viestien lukumäärä : 64
Ikä : 16

ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi ja tulpasi!   Su 31 Tammi 2016, 23:21

Moiks ! Mä kirjoitan tänne koska ei ole muutakaan tekemistä ! XDD

Mut, joo oon 15 vuotias tyttö, ja oon ylä asteella. Tykkään piirtää ja kirjoittaa terinoita Smile Ei nyt sitten mitään yksityisempää minusta Razz

-Kuulin tulpista ollessani 13, täyttäen pian 14. (Eli noin vuosi sitten.) Ja kuulin niistä eräästä roolipelistä.

-Päätin aloittaa tulpan luonnin koska, tulpat vaikutti mielenkiintoisilta hepuilta. Sekä olin silloin yksinäinen ja vailla seuraa. (Tosin nykyään minulla on ihan ihmis ystäviä! Very Happy)
Aluksi olin epävarma tulpan luonnin suhteen, koska luulin että niistä voi seota tai jotain muuta hömppälömppää...

-Olen luonut Ren'eä noin vuoden ja aloitin 11.1 2015 Smile Feruksen luonmin aloitin ihan tässä hiljattain, paripäivää sitten. Tuntuu kuin hän olisi ollut tulpani jo pitkäänkin! Niin paljon puhuu ja yllättää Very Happy

- Ren'e on ulkonäöltään: Mustahiuksinen, tummasilmäinen mies. Iältään noin parikymppinen, mutta näyttää yllättävän nuorelta. Vaaleat vaatteet vaatteet. Persoonallisuus: Yleensä aina eri mieltä kaikessa kanssani! Hyvin huomion haluinen ja joskus murjottaa aika pitkään kun kinastelemme. Kuitenkin rauhallinen ja osaa jotenkin lievittää stressiäni ja jännitystäni, joka on hyvä asia! Smile Tosin Ren'en ulkonäkö on muuttunut tässä vuoden varrella aika paljonkin...
Feruksen ulkonäkö: Ruskea hiuksinen, ruskea silmäinen, vaalea poika , noin kuusitoista vuotias. Mustat vaatteet ja ruskeat kengät. Pystyy välillä muuttumaan ketuksi, mutta en päättänyt tätä, se oli Feruksen oma yllätys. Persoonallisuus: Vikkelä ja kerkeäväinen, yleensä outo ja huumorintajuinen mutta itkee aika herkästi.

-Minulla on kaksi tulpaa Very Happy Ne riittää tähän asti ihan hyvin.

-Vaikeaa noh hmmm, en tiedä. Osaan kaikkea aika tasapuolisesti, visuaalisoimisessa olisi ehkä vielä hiontaa.

//Kirjoitin tään puhelimella, et voi olla kirjoitus virheitä :p sory
Näytä käyttäjän tiedot
PääPilvissä

Viestien lukumäärä : 4

ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi ja tulpasi!   La 09 Huhti 2016, 17:15

On vähän vanha keskustelu (niinkuin useimmat tässä foorumissa) mutta koitan nyt silti vastailla, vaikka tuskinpa ketään niin kiinnostaa

-Joskus miljoona vuotta sitten sellaisella sivustolla kuin gosupermodel. Hyviä aikoja Very Happy Kiinnosti hyvin paljon, mutta ei ollut oikein mitään ideaa miksi tällainen olento pitäisi hutaista. Nyt on kuitenkin kiinnostus lähtenyt taas pyörimään

-Sellainen vaikutti kivalta juttuseuralta, ja sellainen ymmärtäisi minua paremmin kuin kukaan muu, onhan se kuin pala itseä

-Olen jo kauan ulkonäköä pohdiskellut, mutta en ajatellut silloin tekeväni vielä tulpaa. Sitten päätin luoda tästä kaunottaresta tulpan. Eli olisikohan jotain muutamasta viikosta kuukausiin? En rehellisesti osaa sanoa, mutta ei mahdottoman kauan.

-Hänen nimensä on Amsaranda, sekoitus nimiä Sara ja Amanda. Tyttö siis. Ihminen, jolla on vaaleanpunaiset luonnonkiharat kutrit. Vihreät silmät ja pukeutuu melko tummiin. Iloinen luonne, sellainen söpö ja osaa piristää. Rauhallinen ja innostuu helposti. Ei oikein pidä mistään kiroilusta tai kaksimielisistä vitseistä yms.

-Yksi, mutta olen kyllä miettinyt luoda useampia. Mutta keskityn Amsarandaan tällä hetkellä.

-Erottaa hänen ja minun puhe. Minua helpottaa, jos vähän mutisen itsekseni, mutta aina se ei onnistu. Ei pysty esim. tylsällä tunnilla puhumaan Sad

-En kai mitään erikoista. Haluatko Amsaranda sanoa jotain? [En] jaaha Very Happy kiitos hauskasta kyselystä Smile
Näytä käyttäjän tiedot
Arc

ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi ja tulpasi!   Ti 10 Toukokuu 2016, 14:32

Hei olen 19 vuotias nuori muija Keski-Suomesta! En itseasiassa kuullut tulpista vaan etsin itse internetistä tietoa, kun March mulle ilmestyi. Löysin informaationta englannin kielisiltä sivuilta. Very Happy

En luonnut Marchia, vaan hän loi itse itsensä.. alitajunnallisesti siis.

En ole täysin varma kuinka kauan March on ollut paikalla, mutta ainakin 8 kuukautta on siitä, kun 'sisäistin' tämän läsnäolon ensimmäisen kerran.

March you take over...

[March: Yo! Nimeni on, kuten tuosta nametagista näkyy "March" eli Marraskuu englanniksi. Very Happy Olen miespuolinen anthromophic /ihmishahmoinen hai olento, joka on yhtä räikeä värinen keholtani ja persoonallisuudeltani. Ulospäinsuuntaunut, hieman villi ja viikari, mutta osaan laittaa jarrun pohjaan oikeassa kohdassa ennen kurvia. xD]

Tällä hetkellä on ainoastaan yksi, mutta haluaisin kokeilla itse tulpan luomista. March on tullut luokseni alitajunnallisesti, joten olisi hauskaa kokeilla minne pääsisin 'itseluodun' tulpan kanssa. Smile

En osaa täysin realistisesti ajatella Marchia ympärilleni eli vielä mennään varsin comic -pohjaisella ääriviivallisella hahmolla, joka on välillä ärsyttävää (en tiedä miksi xD). Teen parhaani, että saisin hänet näyttämään ja sulautumaan realistiseen ilmapiiriin... Helppoa on varmaan ollut Dreamscapessa tai /Wondussa/ pyöriminen ja sen luonti.

Mitä muuta haluat kertoa?
Olen piirtäjä ja pidän Marraskuun Päiväkirjojen kuvien piirtämisestä. Omistan itse myös kaksi leikattua kissaa; poika Mörri ja tyttö Slur. :3
Näytä käyttäjän tiedot http://dragon-arc.deviantart.com
ClianthaMiura

Viestien lukumäärä : 179

ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi ja tulpasi!   Ke 11 Toukokuu 2016, 13:57

Iiiihan pakko korjata anteeks. March on itseasiassa maaliskuu, november on marraskuu.

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
Arc

ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi ja tulpasi!   Ke 11 Toukokuu 2016, 18:55

ClianthaMiura kirjoitti:
Iiiihan pakko korjata anteeks. March on itseasiassa maaliskuu, november on marraskuu.

No katos perhana! March, tämänkö takia missasin kaksi sanaa englannin sanarissa?! D:<

En myönnä mitään.... ._.
Näytä käyttäjän tiedot http://dragon-arc.deviantart.com
Milori

ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi ja tulpasi!   Ti 12 Heinä 2016, 21:45

Heipähei! Oon 16-vuotias eläin Pohjois-Pohjanmaalta ja mun nimeni on Milja. Oon ollut aika kiihkeästi mukana tulpa-jutuissa jo muutaman vuoden, nyt vaan jouduin vaihtamaan kotia, koska gosupermodel (yay) lopetettiin. Olin siellä yks tulpa-kerhon herättäjistä ja aktiivisimmista osallistujista.

- Kuulin asiasta gosussa ja olin heti kiinnostunu, vaikken ottanu asiaa välttämättä niin tosissani.

- Oon luonu häntä nyt melkein viisi vuotta. Erittäin laiskasti tosin Sad

- Voronwer Rilimaer on tällanen ihastuttava miespuolinen kaksi metriä pitkä puolhaltia. Vorolla on olkapäitten yli menevät mustat hiukset ja tummanharmaa villapaita, kauniit sirot kasvot ja pitkät haltiankorvat. Siitä löytyy sellaista aitoa rock-henkeä. Voro on luonteeltaan vähä sellanen sekalainen. Se on tosi luotettava ja ystävällinen ja yleensä aika rauhallinen ja ehkä vähän melankolinen, mutta aina ajoittain se innostuu ihan yhtäkkiä ja rupeää hyppimään seinille ja nauraa kaikelle. Vorolla on aivan ihana, tosi matala ääni.

- Voro on ainoa, joka mulla on koskaan ollut näin pitkällä, enkä tiedä haluanko muita. Oon tosi surullinen, sillä alotin muutama vuosi sitte toisen tulpan luomisen, sen nimi oli Aidou, mutta jonku vuoden jälkeen tajusin, että ei se ollut mulle sopiva. Yritän olla ajattelematta sitä ja yleensä se onnistuu tosi hyvin, ei sitä ole enää olemassa. Oon vaan tosi pahoillani, sillä se ja Voronwer oli hyviä ystäviä. Sillon kun Aidou vielä oli, alotin kolmannenkin luomisen ja se oli nimeltään Mitchigo, mutta onneksi se pääsi vasta suunnitteluvaiheeseen, ettei olisi siitäkin pitänyt luopua silloin kun se olisi ollut jo olemassa kunnolla. :c

- En oo aina varma, kuulenko Voron puheen mielessäni, vai onko ne vaan jotain spontaaneja ajatuksia. Samoin en oo aina varma, onko se oikeasti jossain tietyssä paikassa, vai jossain toisessa. Asiat ei ole vielä selkeitä, mutta luulen, että alan melkein tuntea sen kosketusta.

Näytä käyttäjän tiedot
Nanna
Erityinen

ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi ja tulpasi!   Ke 13 Heinä 2016, 20:47

Milori kirjoitti:
- Voronwer Rilimaer

Tässä kohtaa mun takaa sängyltä kuului ääni...
[Voro! Muistatko mut?] -Seth
Ollaa mietittykkii aina välil et mitä teille nykyää kuuluu ja nyt eksyitte tänne jei! Very Happy

Milori

ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi ja tulpasi!   Pe 15 Heinä 2016, 12:12

Nanna kirjoitti:
Milori kirjoitti:
- Voronwer Rilimaer

Ollaa mietittykkii aina välil et mitä teille nykyää kuuluu ja nyt eksyitte tänne jei! Very Happy

Et uskokkaan miten nopeasti Voro juoksi tänne ku näki mun ilmeen ku luin tämän teidän viestin. Piristitte meidän päivää aika lailla :DD

[Muistan, muistan] -Voronwer
Näytä käyttäjän tiedot
Nanna
Erityinen

ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi ja tulpasi!   Pe 15 Heinä 2016, 13:51

Milori kirjoitti:
Nanna kirjoitti:
Milori kirjoitti:
- Voronwer Rilimaer

Et uskokkaan miten nopeasti Voro juoksi tänne ku näki mun ilmeen ku luin tämän teidän viestin. Piristitte meidän päivää aika lailla :DD

[Muistan, muistan]  -Voronwer

[Jes Voro! Eiku Vormu! Muistan sen lempinimen minkä annoin!]
Menee ohi aiheen tää nyt lol pitää keksii joku muu missä jutella :DD

Mikapandah

ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi ja tulpasi!   Su 30 Loka 2016, 14:18

En jaksa tulpiani nyt tässä alkaa esittelemään mutta tässä lyhyt esite musta.
Oon tällänen pikkunen gender fluid kääpiö siikalatvalta ( liikun joskus kylläkin Helsingissä ). Oon huonoa seuraa monen mielestä koska liian negatiivinen ja mielenterveys heittelee. Vapaa-aika menee terveyskeskuksessa,juomassa kavereiden kanssa tai sit kotona tietokoneella. Koitan päivä päivältä parantua ja tulpat sinäänsä auttanu mua pysymään myös kasassa.

Kuulin tulpista ensimmäisen kerran entiseltä kaveriltani ja ajatukset olivat aluksi sitä rataa että ei se olisi mahdollista.

Ensimmäinen tulpani tuli periaatteessa vahingossa.

Tätä ensimmäistä päälle kaksi vuotta.

No tämä ensimmäinen on Haru.
Haru on tyttö.
Harulla on pitkät tummanruskeat hiukset jotka muistuttaa lähinnä emolettiä :'D
ja minua runsaasti pidempi tyttö ruskeilla silmillä ja hoikalla vartalolla. Oon todella huono keromaan kenenkään ulkonäöstä please dont kill meh :c
Harru on vähän ämmä suoraansanottuna vittuilee mulle koko aja Very Happy osaa se kyl mukava olla ja piristää oloa kun paska olla mut aika itsepäinen tuo tuntuu oleva.

Neljä nuita on :3 & en tiiä yhtään kuinka monta haluan musta tuntuu että nuo riittää mutat eipä siitä kai haittaa olisi vaikka olisikin enemmäVery Happy

Helpointa: Luonne oli helpoin ns "luoda"
Vaikeinta: Se vuoropuhuminen on liianki haastavaa ku tuntuu että ei meinaa sujua millää ja mietin että onko se vaan oma ajatus vai se tulpa.

Tarviin kipeesti seuraa, oon liia yksinäinen :c
Näytä käyttäjän tiedot http://mielikuvitusteeta.blogspot.fi/
Nanna
Erityinen

ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi ja tulpasi!   Su 30 Loka 2016, 23:04

Tervetuloa tulpayhteisöön mikapandah!

Jeanniez

Viestien lukumäärä : 9
Ikä : 18

ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi ja tulpasi!   Su 13 Marras 2016, 18:45

"Miksi päätit aloittaa oman tulpan luonnin?"

No ihan vaan siksi, kun pidän sitä siistinä juttuna.

"Kuinka kauan olet luonut tulpaasi?"

14.11.2016 alkaen.

"Minkälainen tulpasi on? Nimi, sukupuoli, ulkomuoto, persoonallisuus?"

Tulpani nimi on Liv. Hän on 35-38v sinihiuksinen nainen. Perusluonteeltaan outo, itsenäinen, juoppo, pervo ja kaikkee muuta mitä en ajatellut hänen olevan.

"Montako tulpaa sinulla on/montako haluat?"

Yhdellä ajattelin pärjätä.

"Mikä on sinulle helppoa ja mikä haastavaa tulpan luonnissa?"

Vaikeinta tulpan luonnissa oli saada Liv puhumaan.

"Mitä muuta haluat kertoa?"

Olen itse 17v tyttö Turusta. Ig: tulpailua_ja_vaahtokarkkeja
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi ja tulpasi!   

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Yleistä keskustelua-
Siirry: