Huom! Emme ota vastuuta kenenkään mielenterveydestä, olet täällä siis omalla vastuullasi!

ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Armeijatukka-äänestys

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 

Armeijatukka?
Pitkä, kiinni
17%
 17% [ 3 ]
Lyhyt
11%
 11% [ 2 ]
Siili
33%
 33% [ 6 ]
Undercut
39%
 39% [ 7 ]
Ääniä yhteensä : 18

KirjoittajaViesti
ClianthaMiura

Viestien lukumäärä : 175
Ikä : 20

ViestiAihe: Armeijatukka-äänestys   Ti 16 Kesä 2015, 23:46

Noniin, elikkä oon lähdössä armeijaan tässä parin vuoden päästä kun pääsen koulusta, ja koska naisilla on enemmän valinnanvaraa kuin miehillä tukka-asioissa, niin kyselen täältä että mikä ois teidän mielestä kiva :'D

Tasa-arvon puolestapuhujat saa sanoa vaikka siili, jos siili voittaa, leikkaan sit sen, vaikka itku siinä varmaan tulee xD Toki eihän miestenkään ihan siiliksi tarvi leikata vaan ihan lyhyen lyhyt käy myös.

Sit on yks vaihtoehto mikä tuskin meikäläiselle sopii on undercut tyyli, mitä haluaisin kokeilla mutten kehtaa muuta kuin ehkä tässä olosuhteessa. Hahah. Sama siilin kanssa.

Sit on tietenki se pitkä ja kiinni vaihtoehto, mikä nyt on aika päivänselvä mitä se tarkottaa.

Sanokaa jos haluatte kuvan tänne että voitte visualisoida mulle eri hiuksia ;D Okei joo. En nimittäin ilman erillistä pyyntöä oo valmis itseäni esittelemään .___.

EDIT: Dodih, minä siinä ;-; yh en tykkää kuvista. Ainakaan itse otetuista. Näytän muiden ottamissa paremmalta.

EDIT: Kuvat pois :3

|Misa|   05.12.2015

Viimeinen muokkaaja, ClianthaMiura pvm Ti 30 Kesä 2015, 15:41, muokattu 5 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Kalevankarhu

Viestien lukumäärä : 28
Ikä : 17

ViestiAihe: Vs: Armeijatukka-äänestys   Ke 17 Kesä 2015, 00:16

Vaikia kysymys, kun en oo sua nähnyt Very Happy Retun kanssa ollaan silti molemmat sitä meiltä et undercut näyttää paremmalta. [Oli se sitte kenel vaa Wink]
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

Viestien lukumäärä : 175
Ikä : 20

ViestiAihe: Vs: Armeijatukka-äänestys   Ti 30 Kesä 2015, 15:40

Undercut näyttää voittavan tässä Very Happy jostain syystä. Poistan kuvat koska ne on ollu ihan tarpeeks kauan kaiken kansan nähtävillä Embarassed

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Armeijatukka-äänestys   

Armeijatukka-äänestys
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Muu keskustelu-
Siirry: