ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Montsukka ja tulpa

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Montsukka

Viestien lukumäärä : 9
Ikä : 15

ViestiAihe: Montsukka ja tulpa   La 06 Kesä 2015, 22:47

Moro, olin täällä jo pitkän aikaa sitten Tuiskuhäntä nimisellä hahmolla, mutta nyt olen ttehnyt paluun! Very Happy Teen nyt hahmo kriisiä, sillä en ole varma tekisinkö suden vaiko tytön pysyväksi tulpakseni.

Susi olisi Elewa/Elwa niminen ja väriltään vitivalkoinen. Itselläni on lähes samantyyppinen koira, mutta vain pienempi eikä sinisilmäinen, kuten Elwasta tulisi.

Tyttö, jonka nimeä en vielä tiedä, omaisi siniset pitkät hiukset, rennon t-paidan, beiget farkkushortsit ja valkoiset polvisukat/normaalipituiset (vautsi mikä sana Very Happy) harmahtavat sukat sekä ainakin yleensä turkoosit tennarit. Hänelle keksin kuvittelu tavaksi kyseisen: eläytyisin tytöksi, kun päälläni on kyseiset vaatteet ja sivelisin esim hiuksieni latvoja, paitaa, shortseja sekä sukkia.

nyt vain pitäisi päättää kumpaa lähtisin luomaan, apuja? Molemmissa olisi hyviä puolia, esim. suden kanssa voisi makoilla sängyllä (voihan niin tehdä tytönkin kanssa) tosin sutta olisi myös helppo luoda koiran ''avustuksella'' mutta puhuva susi saattaisi olla huvittava Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Cookie Dash
Pervo

Viestien lukumäärä : 22
Ikä : 19

ViestiAihe: Vs: Montsukka ja tulpa   La 06 Kesä 2015, 22:59

Jos ei oo ehdottoman poissuljettua, niin kokeile luoda molemmat, tosin mieluummin ensin toisen. Toinen tulpa on helpompi luoda ensimmäisen kanssa kertyneen kokemuksen pohjalta. Smile Itse loin aluksi vain yhden, mutta sitten tämän pyynnöstä tein toisen.

Nuorempi tulpani on eläintulpa ja puhuvaan eläimeen tottuu kyllä nopeasti. Very Happy En ole katunut päätöstäni hostata näitä molempia. :3 Mutta tee, kuten itse parhaaksi näet. Smile
Näytä käyttäjän tiedot
Montsukka

ViestiAihe: Vs: Montsukka ja tulpa   La 06 Kesä 2015, 23:40

Kuvittelinkin tekeväni noin, eli luon ensin toisen ja sitten vasta toisen Smile Taidan luoda kyseisen suden ensin, sillä kirjoitellessani kuvittelinkin hänen loikoilevan vieressäni pää selälläni Very Happy

Lukaisin sinun päivistäsi ja vaikutti kyllä kiinostavalta, taidan alkaa seurailemaan Wink
Näytä käyttäjän tiedot
Cookie Dash
Pervo

ViestiAihe: Vs: Montsukka ja tulpa   Su 07 Kesä 2015, 00:03

Oi, kiva kuulla. ^^
Näytä käyttäjän tiedot
Montsukka

ViestiAihe: Vs: Montsukka ja tulpa   To 11 Kesä 2015, 19:15

En oo nyt kirjautuneena täällä pistäytynyt, mutta sitten vierailijana kyllä Very Happy Ei nyt Elwan kanssa olla muuta kuin visualisoitu, oon kertonu luonteenpiirteitä ja mistä pitää/mistä ei pidä, vaikka aina keksii lisää niin yritän vaan pysyä nyt näissä. Oon joka päivä puhunu aina tylsyyden tullessa Elwalle ja eilen tais joku muukin mainita ''Jep'' kun kysyin jotakin Elwalta, saa nähdä koitinko vain keksiä Elwan niin sanovan vaiko se oli joku toinen tulpa Question

Selailin eilen [ei vaan tänään] no sori, TÄNÄÄN kello 2 aamuyöstä tulpa.infoa ja löysin pari tehtävää jota tulpan kanssa voi tehdä. Kokeilin tehtävää joka tehdään jos pelkää parrotoivan tekemistä voi ottaa tulpasta jotakin jutskia (en nyt muista mitä lappujako ne oli vai mitä) mut kumminkin, niin pois ja voi kuvitella leikkaavansa ne palasiksi ja näin tulpalla on oma tahto, en nyt muista kunnolla asiasta, mutta tätä tehdessä loppuvaiheessa, tuntui et oisin ollu pesukoneessa ja maailma alko mielessä vähän pyöriä [ja sit sä kyselit multa että kuoletko vai mitä tää on] hys, ei kerrota semmosii.

Sit toinen oli mielitalo, eli piti kuvitella talo, talossa on huone johon kuviteltiin tavaroita ja pari julistetta seinälle, siellä oli liukulaatikko ja jos halus muistaa jonkun asian, laitettiin se ns. sinne laatikkoon ja takasin tullessa sen laatikon ku avaa niin muistaa sen, tavarat joka ''käynnillä'' tosin saattaa vaihtaa paikaa, mut sitä ei kannata pelätä. Hauska juttu tosin oli etten muista loinko tän huoneen ennenku nukahin, vai en Laughing

Elwa myös eilen kertoi haluavansa olla valkoinen kettu, mutta muodon vaihtaminen pienempään ja laihempaan tuntu myöhään mahdottomuudelta, joten katsotaan jos tänään se tehään [no ei tietenkään tehä kun sä pelaat sitä SIMSSIÄ] no mutku se on kiva peli Sad Elwann nimi myös vaihtui Elwasta Nalaan, Nalasta Nemoon ja Nemosta Elwaan, koska en muistanu sanoa ''Nala'' tai ''Nemo'' vaan aina sanoin Elwa Very Happy

//EDIT: luodakko uusi tulpa, vaiko muuttaa vain ulkonäkö?
Näytä käyttäjän tiedot
Kalevankarhu

Viestien lukumäärä : 28
Ikä : 17

ViestiAihe: Vs: Montsukka ja tulpa   Pe 12 Kesä 2015, 17:32

Ite en suht. kokemattomana tulpailijana voi sulle kunnon neuvoja antaa, mut ite ehkä antaisin just sen mahdollisuuden vaihtaa muotoa. Mitä ite oon kuullu, niin kuullemma toisen tulpan kannattaa luoda vasta siinä vaiheessa kun aiemman tulpan äänen kuulee hyvin ja muutenkin tuntee olevansa siihen valmis (?)
Näytä käyttäjän tiedot
Montsukka

ViestiAihe: Vs: Montsukka ja tulpa   Pe 12 Kesä 2015, 18:49

Olinpas yllättävän innostunut huomatessani jonkun kirjoittaneen tänne Very Happy Ja juu, luotiin nyt tänään aamulla semmonen diili et muutetaan nyt muotoa ja katotaan et miten se sujuu I love you
Näytä käyttäjän tiedot
Cookie Dash
Pervo

ViestiAihe: Vs: Montsukka ja tulpa   La 13 Kesä 2015, 13:36

Deviaatiota eli tulpan muuttumista itsekseen ei tarvii pelästyä, se saattaa kuulua kehitykseen. Esimerkiks mun vanhemmalla tulpallani Irinalla oli alkuun jonkin verran deviaatiota, koska en suunnitellu häntä tietoisesti. :´D Muoto ja luonne pysyy sit deviaation jälkeen suht stabiilina. Smile
Näytä käyttäjän tiedot
Montsukka

ViestiAihe: Vs: Montsukka ja tulpa   Su 14 Kesä 2015, 22:59

Helou ja hellät tunteet Very Happy Eilen, oikeestaan tänään yöllä, puhuttiin mun kaverin kanssa joka on luonut kaksi tulpaa, niin ihan tulpa tulpille ja host hostille kaikesta maan ja taivaan välillä ja huomasin et Elwa on puhunu vaan epämääräisiä sanoja kuten möh, m, möäh, klöä Very Happy Jotenkin hellyyttävää, mut ymmärrän kumminki et kun neiti on vasta alussa niin vaan pieniä hymähdyksiä kuuluu.

Tapahtui puhuessa myös semmosta jännää, että vanha tulpani Tuiskuhäntä (kai) palasi takaisin häntä ajatellessa. Joudun varmasti kertailemaan luonnetta yms, mutta kivaa että on taas mukana menossa. Vaikka keskitänkin ekana Elwan lähes samaan tilaan kuin Tuiskunkin silloin.

Visualisointi on vähän vaikeeta, mutta joskus näen vähän harhoja et näkisin semmosen valkosen pötkylän (anteeks Very Happy) ni jossakii ja ku katon uusiks ni joko siine ei oo mitään tai se on joku kivi tms. Mut sit pystyn kuvittelee sen kasvoja jos oon saunassa ja silleen, et kai tää on edistystä Very Happy

Sanon heihei ja meen seikkailemaan wonduun neidin kanssa I love you

Näytä käyttäjän tiedot
Montsukka

ViestiAihe: Vs: Montsukka ja tulpa   Su 21 Kesä 2015, 20:56

Ongelmia, ongelmia ja vielä kerran ongelmia. No

En mitenkään oo jotenkin jaksanyt, pystynyt, saanut kiinnostusta enää visualisointiin. Koitan illalla visualisoida itteni ja Elwan wonduun, mutta heti kun oon ollu ehkä minuutin, niin sit ei enää jaksa, tylsää ja sillee.

Ku haluisin saada tän ees jotenki vaiheeseen ennen yläasteen alkua, niin mulla olis ees yks tsemppari et tutustuisin muihin, kun oon ujompi enkä uskalla mennä puhumaan muille Sad

Voisko joku kiltti auttaa mua innostumaan taas ku haluisin tän saada toimimaan taas, mut en pysty. Ja voin siis kävellessä kuvitella sen takana kävelemään, mut en sit saa esim. vartaloa visualisoidessa vaaleanpunaista nenää tai sinisiä silmiä mukaan. Sleep huomenna varmaan yritän koko yön (ennen nukahdusta) visualisoida ja pakottaa itteeni. drunken

Mut sit jos joku auttaa, vois kertoo jotakin leikkejä tehtäväks tulpan kanssa I love you
Näytä käyttäjän tiedot
Nanna
Erityinen

Viestien lukumäärä : 71
Ikä : 20

ViestiAihe: Vs: Montsukka ja tulpa   Su 21 Kesä 2015, 22:02

Montsukka kirjoitti:
Mut sit jos joku auttaa, vois kertoo jotakin leikkejä tehtäväks tulpan kanssa I love you
Pyydä tulpaas sanomaa joku väri, joka on siinä, ja sä koitat ettiä sen siitä.
Esimerkiksi jos tulpallas on vaikka keltanen nappi, keltanen silmä ja keltanen helmi jossain korussa, se sanoo "keltainen" ja sä yrität ettii keltaisen asian. Voitte myös tehä sillee et jos just on tollee monta keltasta asiaa niin sun pitää yrittää arvata et mitä niist se tarkottaa. Tulpa voi myös sanoo jonku värin mitä siinä ei oo, jolloin sä visualisoit sitä samal ku yrität ettii sitä.
En oikee osaa selittää tota juttuu selvästi, toivon että ymmärsit. Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
Cookie Dash
Pervo

ViestiAihe: Vs: Montsukka ja tulpa   Su 26 Heinä 2015, 00:57

Yksi leikki, joka tuli mieleen, on myös kehittävä. Laatikkoleikki. Siihen on opas täällä jossain. Smile Sitten on eräs toinenkin leikki, mistä olen kuullut. Sellainen, jossa tulpa maalaa eri väreillä. Ja hostin on arvattava, mikä väri on ja tulpa kertoo, oliko oikein vai ei. Siinä maalattiin kai sadasti...? En muista, mutta kuitenkin erehtymisestä alkaa alusta. Lisää löytyy luultavasti googlaamalla ja omiakin voi keksiä. :3
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Montsukka ja tulpa   

Montsukka ja tulpa
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Päiväkirjat-
Siirry: