ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

vanha tulpapäivis

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
drodecy

Viestien lukumäärä : 7

ViestiAihe: vanha tulpapäivis   Su 24 Toukokuu 2015, 16:07

Hei vaan kaikille. Hm, päätin sitte nousta horroksesta ja palat tälle foorumille melkee puolen vuoden jälkeen.
Te tuskin tiedätte mua, joten voisin ihan alkuun kertoo jotain itestäni ja tulpastani. Oon siis Noasd (ette toki tajunnu lukee nimee) mutta mua voi kutsua ihan vaan Noaksi. Lokakuusta asti oon pyöriny tääl nimellä kinkkis, niiku vanhallakii foorumilla jos oikein muistan. Kiinnostuin tulpista katottuani MKgamerin tulpa-creepypastan. Varmaa moni muukin on löytäny tiensä tänne sitä kautta. Mulla ei oo vaan yhtä syytä miks aloin luomaa tulpaa, mut suurimmat syyt oli ne että halusin jonkun joka ymmärtää mua täysin, jolle voin puhua mistä vaan, halusin kokeilla jotai uutta ja se, että tulpat vaan kuulostii niin siistiltä jutulta.
Vanhalla foorumilla pidin päiväkirjaa tulpastani Maxista, joka on ollu mulla kohta vuoden. En tosin oo edistyny Maxin kanssa nyt yhtään, koska mul on ollu viimeset puol vuotta tulpainnostus maassa ja oon kokonaa hyljänny Maxini. Mut nyt oon alkanu saamaa innostusta takasin ja pitkän harkinnan jälkee oon päättäny alottaa tulpani palauttamisen. Se täs kyllä harmittaa, et joudun periaatteessa alottamaa kaiken alusta. Oikeestaan jo pitkän aikaa oon halunnu palata takas tulpailun parii, mut oon pelänny taas kyllästyväni ja hylkääväni Maxin uudestaa. Mutta no, nyt tuntuu että voisin jaksaa paremmin.

Max on siis ensimmäinen ja ainoa tulpani. Hän omistaa punaiset emomaiset hiukset, syvänsiniset silmät ja todella kalpean ihon. Nenästä löytyy bridge, korvasta industrial ja venytys. Vaatteina harmaa toppi ja punamusta-ruudullinen kauluspaita, farkut ja jaloissa on valkoiset tennarit punasinisillä raidoilla. Max voi muuttaa pituuttaan 15-170cm välillä oman tahtonsa mukaan. Joskus hänellä saattaa olla päässään pienet mustat sarvet ja hänelle saattaa kasvaa omituiset kulmahampaat.
Luonteeltaa Max on energinen, humoristinen, sarkastinen, lapsellinen, arvosteleva, spontaani, vähän perverssi, ymmärtäväinen ja vähän hupsu. Me ollaan aina tykätty naureskella muille ja nauretaan paskoille jutuille. Oikeestaan herraseni pokka ei meinaa koskaa pitää, ja se alkaa aina nauraa kesken visualisoinnin. Vaikeina aikoina Max aina yrittää piristää mua ja sen läsnäolo saa mut paljon paremmalle tuulelle. Herral on kans hirvee hinku aina päästä mun vieree nukkumaa, joka on toisaalt ihan söpöä. Ja yks hauska juttu on se, et Max rakastaa imurointia Very Happy Ihan eka asia mitä Max mulle sano, oli "Tykkään imuroinnista". Tän takii saatan kutsuu häntä välil imuripojaks.

Hmm. Tänään voisin kunnolla aloittaa palauttamisprosessin. Oon myös miettiny jotain päiväohjelman luomista, mut en oo koskaa ennen osannu pitää semmosista kiinni joten todennäkösesti en semmosta tee.
Mietin että voisin yrittää kirjottaa tänne ainakin kerran viikossa. Ennen oon ollu tosi epäaktiivinen päiväkirjojen suhteen, joten älkää odottako multa liikoja. Mutta no, toivon et mun innostus nyt pysyy ja jaksan kunnolla keskittyä tulpailuun.
Nähdään cheers

Viimeinen muokkaaja, drodecy pvm Su 20 Maalis 2016, 15:29, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : haluan poistaa viestin)
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Kalevankarhu

Viestien lukumäärä : 28
Ikä : 17

ViestiAihe: Vs: vanha tulpapäivis   Su 24 Toukokuu 2015, 16:54

[Imurikpoika kuulostaa pervolta nimeltä..]

noni Very Happy mutta terve terve sullekkin! Max kuulostaa oikein hyvännäköseltä jätkältä Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot

vanha tulpapäivis
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Päiväkirjat-
Siirry: