ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Tulpan kanssa seurustelu

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 

Onko tulpan kanssa seurustelu oikein
On
40%
 40% [ 16 ]
Ei
20%
 20% [ 8 ]
En osaa sanoa
40%
 40% [ 16 ]
Ääniä yhteensä : 40

KirjoittajaViesti
Dade

Viestien lukumäärä : 97

ViestiAihe: Tulpan kanssa seurustelu   Ti 19 Toukokuu 2015, 11:22

Tämä aihe on ollut nyt pari päivää isona keskustelun aiheena tulpayhteisön chatissa. Koska ihmisillä tuntuu riittävän juttua kyseisestä aiheesta, nii miksi en sitten tekisi siitä tännekkin aiheen. Tähän aiheeseen voi siis kirjoitella mielipiteitä, ajatuksia ja muita mietteitä liittyen hostin ja tulpan seurusteluun.

Itelläni on hieman ristiriitaisii ajatuksii aiheesta. Mun mielestä "mielikuvituskavereiden" kanssa ei pitäis seurustella koska ne ei ole oikeita olentoja. Mutta olen ajatellut usein että rakkaus ei katso ikää tai paikkaa (tässä tapauksessa onko tulpa oikea ihminen vai ei), joten miksi ei. Tietenkin tulpa on paljon enemmän kuin tavallinen mielikuvituskaveri ja useat jopa pitää tulpia yhtä tietoisina kuin ihmisiä. Eli tämän perustelun mukaan tulpan kanssa seurustelu ei ole sen pahempi asia kuin normi ihmisen kanssa seurustelu???

En siis kannusta ketään seurustelemaan tulpansa kanssa. Jos joku sanoo mulle seurustelevansa tulpansa kanssa, en aijo pitää kauheet puhutteluu siitä kuinka se on väärää jne. Korkeintaan kyselen miten on mennyt ja muuta semmost.

Pitäiskö muuten tahän aiheeseen tehdä joku äänestys?

Viimeinen muokkaaja, Dadezt pvm Ke 20 Toukokuu 2015, 07:58, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Cookie Dash
Pervo

Viestien lukumäärä : 22
Ikä : 19

ViestiAihe: Vs: Tulpan kanssa seurustelu   Ti 19 Toukokuu 2015, 21:40

En keksi nyt järkevää vastattavaa, mutta olen iloinen, että rikoimme tämän tabun. :3 Kannatan myös äänestystä, toivottavasti siihen vastailtaisiin sitten. Smile
Näytä käyttäjän tiedot
Dade

Viestien lukumäärä : 97

ViestiAihe: Vs: Tulpan kanssa seurustelu   Ke 20 Toukokuu 2015, 08:00

Lisäsin äänestyksen aiheeseen. Huomatkaa että äänestykseen pystytään vastaamaan nimettömästi.
Näytä käyttäjän tiedot
Yuki-Yume

Viestien lukumäärä : 7
Ikä : 17

ViestiAihe: Vs: Tulpan kanssa seurustelu   Ke 20 Toukokuu 2015, 15:48

aika narsistinen ajatus seurustella jonkun kaa, joka on pala sun alitajuntaa :DD ja eiks joku ollut entisessä TY:ssä vähän huolestunut että onko hän tekemässä itselleen alitajuisesti "unelmien poikaystävää" ja aloin miettiä, voiko tulpan kanssa seurustella. Ei siinä mun mielestä sinänsä ole mitään väärää, sillä se ei vahingoita muita ihmisiä.
Näytä käyttäjän tiedot
monttula

Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 16

ViestiAihe: Vs: Tulpan kanssa seurustelu   Su 07 Kesä 2015, 20:24

Musta jos seurustelee tulpankaa niin siinä on hyviä ja huonoja puolia niin kuin ihmisen kanssa seurustelemisessa. Jos kyllästyt tulpaasi et pääse niin helposti eroon kuin ihmisestä. Jos olet vasta luomassa tulpaa voit antaa hänelle persoonallisuuden josta tykkään jota et ihmiselle voi. Et voi sanoa kenellekkään että seurustelet, Jos kerrot niin luultavammin sua pidetään vain hulluna ja vittuilaan. Jos seurustelet tulpasi kaa voit vaikuttaa ulkonäköön. Ihmisessä et voi samallailla "muovaamaan"
Omasta mielestä siinä ei oo mitää pahaa jos seurustelet tulpasi kaa Tää on jollain taval sama asia että voiko seurustella samaa sukupuolta olevan kanssa.
Näytä käyttäjän tiedot http://www.tulpakalenteri.tk/
ClianthaMiura

Viestien lukumäärä : 179
Ikä : 20

ViestiAihe: Vs: Tulpan kanssa seurustelu   Ke 10 Kesä 2015, 20:01

Mun mielestä siinä ei oo mitään pahaa. Tietenkään sitä ei kannata alkaa kaikille huutelemaan, mutta tulpayhteisöissä voi siitä puhua ihan jos siltä tuntuu. Tulpa.infossakin tää on tosi yleinen aihe ja siellä on aika monta tulpansa kanssa seurustelevaa hostia. Siellä on monesti sellainen ajatus että tulpa ei tässäkään asiassa voi korvata "oikeaa" ihmistä, ja host voi siis seurustella kummankin kanssa jos huvittaa.

Itse en siihen lähtisi, koska oon sen verran yksiavioinen että vaikka kyseessä olisikin vain tulpa, muiden ihmisten katseleminen sillä silmällä tuntuisi luultavasti pahalta :'D
Muuten kyllä voisi, ollaan itseasiassa joskus puhuttukkin aiheesta tulpien kanssa, mutta päädyttiin siihen että se tuntuisi meidän tapauksessa aika homolta (ei siis sanan varsinaisessa merkityksessä vaan enemmänkin siten että tulpat on osa minua ja meidän suhteet on enemmän perhe-tasolla Very Happy)

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
Huurukide

Viestien lukumäärä : 14
Ikä : 18

ViestiAihe: Vs: Tulpan kanssa seurustelu   Ti 16 Toukokuu 2017, 19:32

Itse mietin juuri viimeksi tänään onko tulpan kanssa seurustelu oikein vai väärin. Olen koittanut itse pysytellä tulpistani sillälailla etäällä ettei ihastumisia tapahtuisi puolin ja toisin. Noh. Huomasin olevani ihastunut tulpaani Hestiaan. Eihän siinä kait vielä mitään, mutta Hesellä on tunteita myös. Ei kai siinä mitään pahaa tai väärää ole, mutta siinä on huonoja ja hyviä puolia ihan niin kuin ihmisenkin kanssa seurustelussa. Itse otin riskin ja aloin seurustella tänään Hestian kanssa.
Näytä käyttäjän tiedot
jokutyyppi19

Viestien lukumäärä : 23

ViestiAihe: Vs: Tulpan kanssa seurustelu   Ti 16 Toukokuu 2017, 22:01

Huurukide kirjoitti:
Itse mietin juuri viimeksi tänään onko tulpan kanssa seurustelu oikein vai väärin. Olen koittanut itse pysytellä tulpistani sillälailla etäällä ettei ihastumisia tapahtuisi puolin ja toisin. Noh. Huomasin olevani ihastunut tulpaani Hestiaan. Eihän siinä kait vielä mitään, mutta Hesellä on tunteita myös. Ei kai siinä mitään pahaa tai väärää ole, mutta siinä on huonoja ja hyviä puolia ihan niin kuin ihmisenkin kanssa seurustelussa. Itse otin riskin ja aloin seurustella tänään Hestian kanssa.

Onnea suhteesta ja suhteeseen. (:
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Tulpan kanssa seurustelu   

Tulpan kanssa seurustelu
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Yleistä keskustelua-
Siirry: